Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090403/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090403/91832-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Nowa Ruda: Kanalizacja deszczowa i przebudowa nawierzchni - ulica Spacerowa - Radkowska</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 91832 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Nowa Ruda , ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8720339, 8720300, faks (074) 872 22 68.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.nowaruda.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kanalizacja deszczowa i przebudowa nawierzchni - ulica Spacerowa - Radkowska.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ulicy Spacerowej w Nowej Rudzie-Słupcu, polegająca na przebudowie kanalizacji deszczowej oraz odbudowie nawierzchni jezdni i chodników uszkodzonych podczas intensywnych opadów deszczu. W stanie obecnym droga jest w złym stanie technicznym i nie spełnia wymogów użytkowych oraz nie zapewnia warunków bezpieczeństwa ruchu. Modernizacja odcinka ul. Spacerowej ma na celu poprawienie warunków odwodnienia korpusu drogowego oraz przywrócenie parametrów użytkowych i technicznych odpowiednich dla klasy drogi L. Parametry techniczne odcinka drogi: kategoria drogi - L (lokalna); założona kategoria obciążenia ruchem - KR2; długość odcinka - 154,00m; przekrój normalny uliczny; szerokość jezdni - 2 x 2,50m; szerokość chodników - 1,50 do 2,00m; spadki poprzeczne jezdni - 2,00%; nachylenie niwelety - (0,95 do 4,58)%; min. promienie łuków poziomych - 100m; min. promienie łuków pionowych - 600m; warstwa ścieralna jezdni - MMA 0/12; nawierzchnia chodników - kostka betonowa Holland 8cm szara. Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy oraz § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), zamawiający określił przedmiot zamówienia w postaci: 1)dokumentacji projektowej - dodatek nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oryginał do wglądu w siedzibie zamawiającego, ul. Rynek pok. 210 - od poniedziałku do piątku w godzinach 1200 - 1530 ; 2)przedmiarów robót - dodatek nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Do przedmiarów robót stosuje się Preambułę jak dla Kosztorys ofertowy; 3)specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - dodatek nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.23-8, 45.23.21.30-2, 45.23.32.22-1.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 61.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> <p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w stopniu wystarczającym do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi, b)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia pięć robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty drogowo-instalacyjne o wartości brutto co najmniej 500.000,00 zł. każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem zamówienia na kwotę co najmniej równą cenie brutto oferowanej w tym postępowaniu. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia / nie spełnia..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawiono poniżej. 1)Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Formularz wykazu personelu kierowniczego wykonawcy przewidzianego do realizacji zamówienia, ze wskazaniem pracowników posiadających niezbędne uprawnienia budowlane wraz z kopiami zaświadczeń o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego i kopiami uprawnień budowlanych, Wykaz pięciu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3)Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, zamawiający żąda potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu łącznie przez wykonawców składających ofertę - dotyczy warunków nr: 2 i 3. Dla warunku nr 1 i 4 osobno dla każdego z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedkładają do oferty ustanowione pełnomocnictwo. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć formę prawną: konsorcjum lub inną równoważną formę prawną. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.nowaruda.bip.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba zamawiajacego, ul. Rynek 11, 57-400 Nowa Ruda, pok. nr 210.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiajacego, ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, pok. nr 13 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>