Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/97754-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Białystok: remont z przebudową pomieszczeń na potrzeby Sali Rady Wydziału WBiIŚ Politechniki Białostockiej przy ul. Wiejskiej 45E w Białymstoku</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 97754 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pb.bialystok.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> remont z przebudową pomieszczeń na potrzeby Sali Rady Wydziału WBiIŚ Politechniki Białostockiej przy ul. Wiejskiej 45E w Białymstoku.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont z przebudową pomieszczeń na potrzeby Sali Rady Wydziału WBiIŚ Politechniki Białostockiej przy ul. Wiejskiej 45E w Białymstoku W ramach planowanego zadania przewiduje się przebudowę Sali Rady Wydziału oraz pomieszczeń biurowych na parterze w Budynku Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Politechniki Białostockiej cz. A, przy ul. Wiejskiej 45E w Białymstoku. Na zakres robót składa się: a)wymiana okładzin ściennych b)wymiana okładzin podłogowych , c)wymiana starych sufitów powieszonych z blachy na nowe z płyt z wełny mineralnej, d)roboty malarskie, e)wymiana stolarki, f)wymiana instalacji elektrycznych oświetleniowych g)wymiana instalacji c.o. i wod.-kan., h)instalacja klimatyzacji i)montaż zabudów meblowych j)instalacje teletechniczne: włamania i napadu, sygnalizacji pożaru, urządzeń audiowizualnych i nagłośnienie okablowania strukturalnego i telefoniczne.</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> 6 000 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) zatrudnią do prowadzenia robót kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w branży budowlanej należącego do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa a także kierowników robót z uprawnieniami budowlanymi w branży sanitarnej i elektrycznej należących do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, b) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykażą się wskazaną ilością robót - w tym okresie) co najmniej 3 zamówienia na roboty remontowe budowlane każde o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto tak aby z zakresu wykazanych zamówień wynikała realizacja robót wymienionych w punkcie 3 a) - h) SIWZ, co najmniej 1 zamówienie z zakresu stolarstwa meblowego o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto i co najmniej 1 zamówienie z zakresu instalacji teletechnicznych takich jak: włamania i napadu, sygnalizacji pożaru, urządzeń audiowizualnych i nagłośnienie okablowania strukturalnego i telefoniczne o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)udzielą co najmniej 3-letniej gwarancji na całość zamówienia, Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu umożliwienia dokonania oceny, oferta musi zawierać następujące dokumenty (dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): 1)Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2), 2)Kosztorysy ofertowe (w oparciu o dołączone do SIWZ przedmiary robót), 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub poświadczone przez organ wydający, 4)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku - Załącznik Nr 3), 5)Dowód wniesienia wadium, 6)Oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień (na druku Formularza ofertowego), 7)Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu do prowadzenia robót kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w branży budowlanej należącego do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa a także kierowników robót z uprawnieniami budowlanymi w branży sanitarnej i elektrycznej należących do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (na druku Formularza ofertowego); poświadczone załączoną kserokopią uprawnień ww. osób oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 8)Wykaz zrealizowanych (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 zamówień na roboty remontowe budowlane każde o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto tak aby z zakresu wykazanych zamówień wynikała realizacja robót wymienionych w punkcie 3 a) - h) SIWZ, co najmniej 1 zamówienie z zakresu stolarstwa meblowego o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto i co najmniej 1 zamówienie z zakresu instalacji teletechnicznych: włamania i napadu, sygnalizacji pożaru, urządzeń audiowizualnych i nagłośnienie okablowania strukturalnego i telefoniczne o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto, z podaniem daty, miejsca wykonania, wskazania zakresu tych robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wg załączonego wzoru druku Wykaz wykonanych zamówień - Załącznik Nr 4). 9)Akceptacja zapisów zawartych w Załączniku Nr 5 do SIWZ - Wzór umowy (na druku Formularza ofertowego)..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pb.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych PB ul. Zwierzyniecka 6 pok. nr 4 15-333 Białystok.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych PB ul. Zwierzyniecka 6 pok. nr 4 15-333 Białystok.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>